Tehokas torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mähän ehdotin jo kesken roolipelien tossa, että tietty osaaminen ostetaan sitten sieltä sun suunnalta! ;) Oon kulta myynyt sua!
Loistohomma herkkuperse! Hommia odotellessa... *napu, napu*... Tänäänkin olisi ollut hyvää aikaa, kun päätin pitää pakkolepopäiväni. Hyvää aikaa korjata kaikkea rikkinäistä... Ja kaikkea melkein ehjää ehkä vähän ehjemmiksi... Tai vaikka hioa timanttia... Joo, se olis kliffaa...
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Kliffaa...

Mul on elohiiri masussa. Tosi outoo. Vähän ku haamusti paksuna. Hih.
Tai sit se on joku liikkuva kasvain, iik!! Tai gerbiilinpoikanen!!11 Menis jo.

Lapset ei malta nukahtaa, ylläri. Mies osti jotain himskatin Hot Wheelsejä ja niitä nyt sitten kastellaan ja ihaillaan puolet yöstä. Kivat kivat.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jaahah, tulipas yllättäen kiireinen päivä, ja kaiketi viikonloppukin. Yllättäen koenkin olevani avainasemassa hyväksyykö uusi elintärkeä asiakas meidät vai heivaako helvettiin. Veikkaan etten pääse tänään kotiin ainakaan ennen puoltayötä, mennee pari tuntia yli.

Ratsastan maineen aallonharjalla ja kaikkien valokiilassa, olen juuri nyt huomion keskipisteenä. Nyt on mahdollisuus tehdä vaikutus (positiivinen tai negatiivinen). Onnistuessaan tästä voi poikia minulle mainetta ja kunniaa, tai toivottavasti edes katinkultainen kädenpuristus.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/ ... 5_lz.shtml
http://beautifulpeople.com/

Deittisivusto vain kauniille ihmisille.
Typerä sivusto, koska kauniit naiset hakevat yleensä mieluummin rikkaita miehiä kuin (vain) kauniita/komeita miehiä. Muistikuvani mukaan sellainen deittisivusto onkin jo jossa miesten on tarkoitus olla varakkaita ja naisten kauniita ja nuoria, enkä puhu mistään venäläisten tai aasialaisten naisten paritussivustoista.

Minua ei ikävä kyllä huolittu kyseiselle deittisivustolle, autoni ei kuulemma ollut tarpeeksi pramea. Silloin minulla ei tosin vielä ollut melkein-uudenkarheaa Toiotaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jei, sain ku sainki hommia tehtyä. Nyt oon vähän väsy. Mekon korjaus jäi vähän viimetippaan kun tarkotus on laittaa se huomenna illanviettoon, mut sainpas senkin tehtyä. Ja kynnetkin lakkasin!
Aattelin taas olla upeena huomenna kun ei sitä koskaan tiedä - jos sitä vaikka törmäis unelmien rinssiin :]
tuulenpuiska

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Jei, sain ku sainki hommia tehtyä. Nyt oon vähän väsy. Mekon korjaus jäi vähän viimetippaan kun tarkotus on laittaa se huomenna illanviettoon, mut sainpas senkin tehtyä. Ja kynnetkin lakkasin!
Aattelin taas olla upeena huomenna kun ei sitä koskaan tiedä - jos sitä vaikka törmäis unelmien rinssiin :]
Myönnä pois. :p: auttoi :D
Vastaa Viestiin