Tehokas torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Arvasin et sä tykkäät :]

Enhän mä oikeasti tällainen pervo ole, mutta unohdin ottaa vaihtarit aamulla mukaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:^ Arvasin et sä tykkäät :]

Enhän mä oikeasti tällainen pervo ole, mutta unohdin ottaa vaihtarit aamulla mukaan.
Miksi niitä pitää vaihtaa kesken työpäivän?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Miksi niitä pitää vaihtaa kesken työpäivän?
Koska olin aamulla spinnaamassa ja kävin sen jälkeen suihkussa. Etkö sä lue mun KAIKKIA viestejä??!?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Miksi niitä pitää vaihtaa kesken työpäivän?
Koska olin aamulla spinnaamassa ja kävin sen jälkeen suihkussa. Etkö sä lue mun KAIKKIA viestejä??!?
Pyydän nöyrimmin anteeksi laiminlyöntiäni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Pyydän nöyrimmin anteeksi laiminlyöntiäni.
Huh, nykysin on niin vaikea löytää pätevää henkilökuntaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Pyydän nöyrimmin anteeksi laiminlyöntiäni.
Huh, nykysin on niin vaikea löytää pätevää henkilökuntaa...
Tulva! Heinäsirkkoja! Lapsi sairastui! Äiti kuoli! Auto hajosi! Mummo piti soutaa saaresta!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Tulva! Heinäsirkkoja! Lapsi sairastui! Äiti kuoli! Auto hajosi! Mummo piti soutaa saaresta!
Noita juttuja voit sitten tehdä omalla ajallasi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla on tehokasta peliaikaa täällä vähän reilut puolitoista kuukautta. Mitäs kivaa keksitään siksi aikaa? :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mihis sun peliaikas on loppumassa?

Ja en oo unohtanut sitä yhtä juttua, en vaan oo vielä saanut uutta kuvastoa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mä ajattelin seuraavalla vuosikymmenelläni tehdä jotain muuta :]
Niinq esimerkiks yrittää tavata ihmisiä ihan oikeesti. Ja aloittaa yhden ison projektin. Ja muutenki. Oonhan mä vähän vanha tähän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:^Mä ajattelin seuraavalla vuosikymmenelläni tehdä jotain muuta :]
Niinq esimerkiks yrittää tavata ihmisiä ihan oikeesti. Ja aloittaa yhden ison projektin. Ja muutenki. Oonhan mä vähän vanha tähän.
Tervetuloa Kitinään viimeistään huhtikuussa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Mä ajattelin seuraavalla vuosikymmenelläni tehdä jotain muuta :]
Niinq esimerkiks yrittää tavata ihmisiä ihan oikeesti. Ja aloittaa yhden ison projektin. Ja muutenki. Oonhan mä vähän vanha tähän.
Tervetuloa Kitinään viimeistään huhtikuussa :)
Emmä usko. Siihen mennessä oon luultavasti tottunut kitinättömään elämään.
Nehemiah James

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Mulla ei oo pikkareita jalassa!!
No okei. Ehkä mua sitten snadisti panettaa, mutta en anna sen nyt ottaa itsestäni ylivaltaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Unohdin taas eväät himaan. Noo...poikkeen syömässä ne siellä sitten. Heikkoa Y...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ihmisperse

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mulla ei oo pikkareita jalassa!!
Kiitos tästä tiedosta!
Otan omat pois ennen kuin varastopojat tulevat. 8)
Kiitos sekä Vesperille että Jennylle tästä mielikuvasta :)
Jenny dah-lingilla on kyllä jonkinasteinen seksuaalinen viehtymys tavaroiden kuljetukseen ja/tai korjaamiseen(kin) liittyen :p

Phuh, todella omituinen päivä. Eilen tuli vanha kaverini käymään, ja vedettiin aivan törkeät arkikännit. Nyt on darra, huonolaatuinen sellainen. Saapuneista viesteistä päätellen olen aamuyöllä suututtanut naisenikin todella pahasti. Kultaseni, jos(kun) luet tätä, niin haluan pyytää anteeksi mahdollisesti laukomiani tökeryyksiä.
Viimeksi muokannut Ihmisperse, 13.11.2009 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei täs tuolil pystyy koisaa. Pitää mennä keittää kahvia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

(Sika)influenssapiikit annettu kruununperilliselle. KSE-ihmisille Good riddance -tervehdys!
Paras päivä ikinä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

Maha on niin täys ruokaa, että on vaikeeta pysyä hereillä.
Pitäsköhän ottaa pienet ruokaperäset tässä tuolissa!
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kai Nalo

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Voi helvetin helvetti kun panettaa. Ei purkanu punttisali paineita, joten kai tästä joutuu vessaan pian näpittelemään kun keskittyminen on luokkaa nolla. ARGH!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mun piti jo vähän hinkata paikkoja pöydänreunaa vasten. Olipas kivat päiväkahvit.
Nehemiah James

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun piti jo vähän hinkata paikkoja pöydänreunaa vasten. Olipas kivat päiväkahvit.
Kerro lisää! Oliko varaston kollit katselemassa? Vai kävikös se ukkos päiväkahveilla?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nehemiah James kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun piti jo vähän hinkata paikkoja pöydänreunaa vasten. Olipas kivat päiväkahvit.
Kerro lisää! Oliko varaston kollit katselemassa? Vai kävikös se ukkos päiväkahveilla?


Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai saatana, pakko purkaa Teillekin taas rekkiksen viimesin. Ensin se kiljuu DNA-testiä koska oon salettiin käyny vieraissa eikä hää voi olla lapsen isä. Eilen se keksi ja iltamyöhään soitti ettei suostu mihinkään ja karkaa vaikka ulkomaille ettei "joudu vastuuseen". Jeesusvittu, mä en halua ku että lapsella on oikeus isään, ja elatusmaksuja en edes kuvittele saavani. Viime viikolla viimeks ulvo haluavansa "kotiin". Miten jollain voi viirata noin päässä???

Toissa viikolla oli muka muuttanut Saloon kun oli saanut sieltä töitä. Bullshittiä sekin. Järetöntä touhua, ei voi ku nauraa. Silmät kirkkaina valehtelee hakeneensa avioeroa (ties monennen kerran) ja hänen juoppokaverit soittelee från itä-Helsinki ja kertoo ihan muita totuuksia. Voi christ! Voiko tyhmyydestä panna ihmisen linnaan, kysyn vaan. Saako tommosesta saman ku ihmisestä?

Ja Ukkokulta kiukuttelee kuin pien laps, tarttisin Nitan kans kyydin lauantaina, mut ei käy, mennään sit kahella kolmella bussilla... Ärrinmurrin.

Mä rupeen lesboks.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Mä rupeen lesboks.
Mitäpä jos vaan alkaisit parisuhteettomaksi edes hetkeksi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tehokas torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ninni - superfiksuna ja aina kaiken täydellisesti tekevänä annan sulle mietittävää:

Rekkis on epätasapainoinen, arvaamaton, ailahteleva ja aggressiivinen. Nytkin mielialat vaihtelevat tähtien asentojen mukaan tmv. Onko tämä se isä, minkä lapselle haluat, vaikkei mitään taloudellista roolia olisikaan? Mielummin tällaisessa tilanteessa, ihan lapsen henkisen ja mahdollisesti fyysisen hyvinvoinnin takaamiseksi lapsella olisi parempi ILMAN ISÄÄ. Mä tiedän kyllä omakohtaisesti, että "ei isää" on parempi kuin "todella paska isä". Onneksi on isäpuolet. Yhteys poikki tähän mulkeroon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin