Kitinän idiooteista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Norattuna

Niba
1
3%
Stadinarska
2
7%
Stadinarska
2
7%
Molemmat
12
40%
Ei kumpikaan, ihqutan molempia!!!!!1
8
27%
Joku/jotkut muut. Kuka/ketkä? (no ei tartte vastata)
5
17%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Ensinnäkin olen iloinen, ettei bliss laittanut minua pallotettaviin vaihtoehtoihin. Vaikka on juuri minua pilkannut kaikkein eniten. Tämän täytyy tarkoittaa, että bliss sittenkin Haluaa minua. Ihan sillai jos ei muuten.

Koska bliss on jo kamalan vanha akka, ei koskaan saa minua parempaa (vaikka kaikki sitä ovat), hänen kannattaisi nöyrtyä tässä asiassa. Nöyrtyneen naisen suudelma on kaksin verroin makeampi.

Lisäksi kiinnostavaa blissin täällä paljastama sossupoke: bliss ei juuri välitä seksistä eikä ole koskaan masturboinutkaan. Päättelen, että bliss ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä! Edes lapsia tehdessään. Joten blissin hoitelu olisi mielenkiintoinen haaste! Minun verraten kokematon mutta suvereeni kirjatietoni ja luonnonlahjakkuuteni versus frigidi lahna. Eiköhän refleksit toimisi, ainakin jos sammutettaisiin valot.

Toiseksi toivoisin, että Jennyn ja Annin lupaavasti alkanut kissatappelu jatkuisi viimeistään maanantaina.
Poikuus, sinä syrjäkylän ahnas tuhkainen varas!

Näpistit minulta nimenomaa varman ajatukseni tuosta Blissin taktiikasta. En näet näe mitään oikeata syytä jotenkin vihata tai tuntea antipatiaa minua kohtaan kuin juuri peruskoulumainen kiusaaminen tykkäämälleen kohteelle. Tai sitten kateus jostain elämäntyylistä tai siitä mitä on saanut päähänsä ihmisestä... se onkin harmillista kun oikeasti ei voisi kirjoituksellaan kuin tuoda omaa itseään esille ja kuitenkin se esittely voi mennä pieleen.

MUTTA nyt juttelen ihan liian sivistynyttä kun vastassa on räävitön poikamme poikuus.
MUTTA MINÄ JA SINÄ, poikuus, olemme toki kaveeereita!!! Eikös näin!

Tuotat näet tekstejä, joissa on eloa ja vaikka olet hirmu provosoija ja alituisesti mietin oletko nyt kirjoittaessasi paskaoksennuksesta todellisuudessa satiinilakanoissa ja sinulle juttelee pikku talvimökissäsi nuotiotulen edestä joku pieni kultainen söpöläistaskuvenus (vaimo) .

Tietääkö muuten KUKAAN sinusta lopullista totuutta?
Sinä olet jossain mielessä muuten itserakastaja koska tiedät että kuvasi mukaan olet ihan hyvännäköinen mies. MIKSI mielestäsi muuten muut saattavat saada ja sinä et vaikka sulla on älyäkin!

MIKSI MINÄ OLEN NYT NIIN ällönvakava???

Haluan sanoa, että olet koettanut varastaa minulta Mussukkaa, joka ennen kieriskeli lapsenkaipuussaan ja kelloineen ja sitten yhtäkkiä vahingossa hän on tiinenä.

Blississä kieltämättä on samaa kuin sinussa. Hänen on pakko olla näyttelijä. Hän on hyvin ylpeä tuodessaan hienoja asioita esille mutta sitten on mukamas kärttyisä ja asiat huonosti.

Ja tosiaan seksuaalisuus ja siihen liittyvät ovat katkera aihe hänelle. Siihen uskonkin oikeastaan.

OLETTEKO TE ITSEASIASSA naimisissa onnellisena ja nauratte muille. EN muuten laittaisi ropoani vetoa sen suhteen ettette olisi!

Paljastuitte!

TAI sitten Bliss pitää minusta oikeasti. Hassuinta on narsistiajatukset. Nimittäin minä väitän, että oikeasti olen keskiarvoa pienempi narsisti koska käytän ironiaa, joka yhteiskunnassamme on lähes tuntematonta...
Minussa on toki vähän oikeaakin narsistia mutta ihan oikeasti olen ihan kiva mutkaton ja empaattinen. Toki ehkä hyväosainen, joka sitten tekee tiettyä kadeajatusta, sekö se on? Se olisi kovin tylsä selitys.

EHKÄ Bliss tietää sen kuitenkin että olen ihan ookoo mies?
On oikeasti toki täysin posketonta laittaa minut idiootiksi silti. Bliss tietää tai hänen täytyy tietää se. Mutta tällaisen ketjun laittaminen on mitä epähumaanein teko jos sen tekee VÄHÄNKIN oikeasti. Eihän Bliss olisi yhteiskuntakelpoinen äiti, jos hän oikeasti olisi niin lahjaton että laittaisi tällaisen kyselyn...? Ei hän ole. Noihinkaan kirjoituksiin ei ihan lahjaton pysty.

Siksi en usko, että lapsen omistava nainen, jo ikäinen, voi olla laittanut tämän ketjun muuta kuin a)vitsitarkoituksessa tai b) aikamoisessa rakkaustarkoituksessa, jolloin HÄN EI suoran voisikaan laittaa Stadinarskaa vaan verhoaa sen Niballa. Jos siinä olisit sinä vielä niin sitten minä voisin olla liikaa epävarma siitä ajatteleeko hän minua enemmän.

NYT ON NIIN SUMMARUM etten minä tiedä vaan itse rakastanko tai rakastaisinko Blissiä. Tiedän vaan että itse hyvin selkeästi voisin olla hyvä mies hänellekin, mutta en ole varma mitä Blissin ajatuksissa kiertää.
HÄN on onnistunut näyttelemään. Sellainen ei voi olla kuin hän osoittaa.
Eikä voi olla Gatkaan!! Jos Bliss olisi oikeasti kaltaisensa mitä kirjoittaa ja tuo esille niin pyydän Blissin unohtamaan minut!

Onko siis teillä yhdessä salattua onnea?

Minä olen kyllä vapaa ja toisaalta Bliss EI ole lähettänyt YV-asiaa! Se kyllä mietityttää että hän saattaa olla vain klovni?
Mutta pelaa kyllä aika törkeästikin ihmisellä. Nimittäin täällä kaikki eivät ymmärrä tätä idioottivertausta vitsiksi... Onhan täälläkin joku Kai Nalo joka kenties ei ajattele mitään tai sitten on tyypillinen kateellinen? Mistäköhän kun ei tunne minua???

SAMASSA TOIVOTAN KAIKILLE LUKIJOILLENI ja ARVOKKAILLE RAKKAILLE TUKIJOILLENI riemullista sunnuntaita ja

ISOT HALIT niin Blissille kuin muillekin!

Ja Gat-rakas! JOS haiset paskalle oikeasti niin sopiiko, että vain hieron nenää vastakkain käyttäen tekonenää. Olen silti sinulle iso kitinäystävä ja olisi kiva tavata! Bliss. Haluaisin tavata sinut ehdottomasti myös!


Stadinarska
bliss

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei vittu, jopa idiootimpia kuin uskalsin olettaa.
tuulenpuiska

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Laittaiskohan Gattacankin noreen...levy on jäänyt jumiin ja se alkaa olla aika rasittavaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:Ei vittu, jopa idiootimpia kuin uskalsin olettaa.
Taisi se kalikka kolahtaa selkeästi, heh. Jokin teorioistani lienee siis totta.
Jos se on tuo näyttely-provosointi, on kyllä aika rumaa uhrata sille oikea ihminen, heips!
Jos taas oikeasti et huomaa mitä pöljää juttua hoet niin sitten toki on turhaa jatkaa.
Tätä viimeksimainittua on aika mahdoton uskoa.

Rauhaa ja hauskuutta ja pikku rakkaudellista kiusantekoa tämä silti lienee, uskon vakaasti niin, eli ystävyydellä jatkaen.

Ongelma tässä, jos se nyt ongelma on, on se että kaikki täällä olevat "lukijasankarimme" eivät taida ajatella tätä harmittomana pikku kiusaamisena? Ota se huomioon Bliss. Sinä tunnut älykkäältäkin, mutta kaikki eivät pysty suodattamaan näitä muuna kuin ikäänkuin totena!

Eli en voi enkä halua ottaa liian vakavasti!

SA
Sangen Anteeksikinantava jos ja kun kyse (ilm.) "huumorista"
Manaaja

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aika oppikirjanarskumatskuu.

PS. 'ttu tää kitinä nykyään tökkii näiden viestien lähettämisien kohdalla.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Mayah »

No mutta, tämähän on hauska ketju.

Kerrankin jopa jaksoin lukea mitä Gat kirjoitti, yleensä sen tekstit menee mun silmien ohi jotenkin luonnostaan samoin kuin Stadinarskan. Sori vaan pojat, mutta liika teksti aiheuttaa mun silmissä tuollaisen reaktion. Ei auta vaikka sitä kuinka korostaisi jännillä väreillä tai muilla ns. tehokeinoilla.

Sitä mä nyt en vaan vieläkään ymmärrä, että kuka käskee vetää herneenpalot nenukkiin jonkun juttujen takia?
Mulle ei oo sitä vielä kyllin hyvin opetettu, kun en oikein tajuu.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Mayah »

McJanne kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Sitä mä nyt en vaan vieläkään ymmärrä, että kuka käskee vetää herneenpalot nenukkiin jonkun juttujen takia?
Mulle ei oo sitä vielä kyllin hyvin opetettu, kun en oikein tajuu.
*tummanpuhuvalla äänellä*
Odota vain, aikasi on koittava!
*saatanallista naurua*
Odotan suurella jännityksellä ja pelolla!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mayah kirjoitti:No mutta, tämähän on hauska ketju.

Kerrankin jopa jaksoin lukea mitä Gat kirjoitti, yleensä sen tekstit menee mun silmien ohi jotenkin luonnostaan samoin kuin Stadinarskan. Sori vaan pojat, mutta liika teksti aiheuttaa mun silmissä tuollaisen reaktion. Ei auta vaikka sitä kuinka korostaisi jännillä väreillä tai muilla ns. tehokeinoilla.

Sitä mä nyt en vaan vieläkään ymmärrä, että kuka käskee vetää herneenpalot nenukkiin jonkun juttujen takia?
Mulle ei oo sitä vielä kyllin hyvin opetettu, kun en oikein tajuu.
No en mä tiedä niin itsekään mitä sitä kaikenmailman tylsien juttujen takia pitää edes puolustautua, jotenkin vaan harmittaa kyllä tavattomasti ylimieliys (siis oikea) ja pöllöys.

MUTTA sitten minua alkaa harmittamaan etten vain ole loukannut toisten tunteita, esim. en ikimaailmassa arvostelisi Blissiä kuten hän minua ja nyt kun olen arvostellut Blissiä, minua kaduttaa kun hän on kuitenkin varmaan ihan kiva..

Mulla olis siis ihan kamala morkkis jos haukkuisin itse jotain idiootiksi ilman oikeaa syytä... se rauhoittaa minua etten tunne tuskaa kun puolustan itseäni. Mutta mihinkään tylsään idioottivastahaukkumiseen en ikinä syyllistyisi. Se vasta olisikin tosi tylsää. Ja silloinhan itsekin olisi aika pöllö.

...ei tästä taida päästä mihinkään, hehheh. Olet sikäli oikeassa Mayah, että tuskin maksaa vaivaa.

Ja McJanne on hauskis. Hänellekin ollaan joskus ilkeitä ja se on ihan hassua myös.

Minulla ei ole aiheettomiin haukkuihin oikein harjoitusta. Mutta Kitinä on hyväkin harjoituskenttä. Ja olenhan minä tosian aivan liian monisanainen. En osaa sanoa vain yhtä kahta sanaa. Minusta se on huipputylsää...


Ja sitten haluan kyllä sanoa, että minä ja Niba olemme täysin erilaisia ihmisinä mitä olen nyt ymmärtänyt. Samanlaisia ihmisiä sensijaan on paljon täällä, joita voisi verrata paremmin ryhmänä. Me kaksi olemme niin tyystin erilaisia ettei voi puhua Nibasta ja Arskasta ryhmänä! Huomatkaa etten missään tapauksessa halua laittaa meitä johonkin järjestykseen. Ihmisiä olemme. Se riittää!

Stadinarskis turskis
Viimeksi muokannut Stadinarska, 15.11.2009 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja McJanne on hauskis. Hänellekin ollaan joskus ilkeitä ja se on ihan hassua myös.
Niin, mutta se on ihan eri asia jos siitä tykkää, pönttö.
No ookoo tietty. Tykkään minäkin hauskoista piloista mutten usko kuitenkaan että tää oli hauskaksi tehty. Jos on ja B tykkää minusta niin mun on aika mennä luolaan ja syvälle ja hävetä...

Voi vitsi jos olen ollut kuitenkin oikeassa siinä, että Bliss tykkää minusta ja sentakia kiusaa, mutta JOKATAPAUKSESSA joku saattaa uskoa tuohon huippuylimieliseen idiootiksi kutsumiseen ihan varmana totena ja se vaikuttaa mun kirjoitususkottavuuteen. EIHÄN SE OLE hauskaa?? Ei kai se ole? Siis mitä väliä? Voih! Mitä väliä millään?

Mä en en en en en ole yhtään tosikko en en en.

Siis oikeasti EN. EEEEN. Piru vie en ole kerta oon pirun hauska. Peevelin peeveli!!!

Muuten EN loukkaantunut kun sanoit mua pöntöksi! Aion sensijaan kampata sinut avantoon jos joskus näemme! Mutta pidän päätä veden yllä. Sensijaan en päästä heti saunaan! Hihii


Arskis Narkuva
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kaikki suomalaiset ovat yhtä älykkäitä. Korotanpa vielä sillä, että kaikki ihmiset ovat yhtä älykkäitä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Ensinnäkin olen iloinen, ettei bliss laittanut minua pallotettaviin vaihtoehtoihin. Vaikka on juuri minua pilkannut kaikkein eniten. Tämän täytyy tarkoittaa, että bliss sittenkin Haluaa minua. Ihan sillai jos ei muuten.

Koska bliss on jo kamalan vanha akka, ei koskaan saa minua parempaa (vaikka kaikki sitä ovat), hänen kannattaisi nöyrtyä tässä asiassa. Nöyrtyneen naisen suudelma on kaksin verroin makeampi.

Lisäksi kiinnostavaa blissin täällä paljastama sossupoke: bliss ei juuri välitä seksistä eikä ole koskaan masturboinutkaan. Päättelen, että bliss ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä! Edes lapsia tehdessään. Joten blissin hoitelu olisi mielenkiintoinen haaste! Minun verraten kokematon mutta suvereeni kirjatietoni ja luonnonlahjakkuuteni versus frigidi lahna. Eiköhän refleksit toimisi, ainakin jos sammutettaisiin valot.
Taas...deja vu. :roll:

Ei se mitään.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
NuoriD

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:Kaikki suomalaiset ovat yhtä älykkäitä. Korotanpa vielä sillä, että kaikki ihmiset ovat yhtä älykkäitä.
Kaikki ihmiset ovat yhtä pitkiä ja saman painoisia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen lehmä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:Ei vittu, jopa idiootimpia kuin uskalsin olettaa.
Hyvänen aika.
Ei kai bliss poistunut Kitinästä minun ja Arskan viattomien provoilujen takia? Anteeks! Tule takaisin! Hyväähän me vain tarkoitimme. Itse asiassa kaikkien Kitinän herrasmiesten tulisi tarjoutua auttamaan blissiä hellyydentarpeessaan. Vaikka miitti sillä teemalla. Vannoen, että vaikka siihen menisi koko yö, me monityydyttäisimme blissin. Kitinän naiset voisivat opettaa blissille itsetyydytystä ja ehkä sitä tyttöjen välistä rakkautta.
Manaaja

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

"Hyvänen aika. Ei kai bliss poistunut Kitinästä tämän samanlaisen skeidan takia mistä annan tässä nyt erinomaisen oppikirjaesimerkin. Tule takaisin, osaan kyllä jatkaa tätä olosi epämiellyttäväksi tekevää vonkuamistani vielä vaikka millä mitalla, sillä levy on pahasti jumiu-tunut-tunut-tunut-tunut-tunut..."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Heikot sortuu elontiellä jätkät sunkus..

Blihh on ennenkin tehnyt näyttävän ruskeasilmäisen dramaqueen poistuman, antaa nyt hetken muhia..
Viimeksi muokannut Niba, 17.11.2009 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:"Hyvänen aika. Ei kai bliss poistunut Kitinästä tämän samanlaisen skeidan takia mistä annan tässä nyt erinomaisen oppikirjaesimerkin. Tule takaisin, osaan kyllä jatkaa tätä olosi epämiellyttäväksi tekevää vonkuamistani vielä vaikka millä mitalla, sillä levy on pahasti jumiu-tunut-tunut-tunut-tunut-tunut..."
:roll: Ei tuo minulla nyt ollut oikeaa vonkuuta. Vaan liiankin ilkeää hölmöilyä tarkoituksena korostaa idioottimaisuuttani ketjun hengessä. Nimenomaan vanhaa levyä soitellen efektinä. Jos oikeasti vonkaan, otan suoraan yhteyttä tai esim. kohteliaasti julkaisen feikkinakukuvan jonka jälkeen lepytän naisen alle tunnissa. Toimii aikansa. Mutta siis blissiä en tarkoitushakuisesti vongannut. Vaikka panisin, tietysti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Pidä just toi. Kaikkien todennäköisyyslaskelmien mukaan sen on pakko jossain vaiheessa jopa toimia vaikka et olisi edes halunnutkaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän idiooteista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihan idioottia avata keskustelu ja poistua itse paikalta.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin