Jouluhössötysketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Ah!! Muistin yhden hyvä puolen joulusta! Kinkunsulatusturnaukset!!
Nehemiah James

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:^ Me ei kyl voida ikinä mennä naikkariin, jos et tykkää joulusta :/
Höpö höpö. En mä sulta joulun viettoa kiellä jos itse saan olla samaan aikaan Malediiveillä drinksuja imemässä...
Dumis

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nehemiah James kirjoitti:Ah!! Muistin yhden hyvä puolen joulusta! Kinkunsulatusturnaukset!!
Onneks ei oo enää mihinkään muodikkaalle salille korttia, jonne joulun jälkeen puskee n. 40-vee akat "kinkkua sulattelee" ja pölisemään laitteisiin.
Nehemiah James

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

exPertti kirjoitti:Parasta joulussa on juuri se, että mihinkään ei pääse tekemään mitään pariin päivään. Pahimmatkin adhd:t joutuvat rauhoittumaan hetkeksi.
Sinähän se juuri olet aina ollut kaikkea pakottamista vastaan, jumalauta. Ihme pakkovapaita. Osaan mä rauhoittua silloin kun mulle sopii.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Näh, ei jouluna oo pakko rauhottua. Porukka lähtee vaikka risteilylle jos ei lentsikalla lähtö inspaa. Mut mä tosiaan tartten just sen pakotetun vapaan, aivan mahtavaa. Ja jostain kumman syystä haluun imeyttää skideihin tän kaiken, mitä imin omasta lapsuudestani perhejouluista.

Uh, tartten kyllä kasan rauhottavia jemmaan. Kitinän ansiosta to do -lista tältä aamulta onkin melkonen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Höpö höpö. En mä sulta joulun viettoa kiellä jos itse saan olla samaan aikaan Malediiveillä drinksuja imemässä...
Tyhmä!

Mä suunnittelin jotain kelomökkiä, karhuntaljaa, takkatulta ja skumppaa. Ja ehkä vähän lahjanauhaa... Mut ei sitte jos ei kelpaa!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Mä suunnittelin jotain kelomökkiä, karhuntaljaa, takkatulta ja skumppaa. Ja ehkä vähän lahjanauhaa... Mut ei sitte jos ei kelpaa!!1
Mut eihän toi eroa mitenkään meidän välisestä normista viikonlopusta?! Siis oletetusta!! Ei tuohon joulua tartte. Pikemminkin päin vastoin. Niitä omia vapaita enemmänkin juuri silloin silloin kun tekee mieli karhuntaljailla ja lahjanauhailla.

Kiva sinä, mutta tyhmä joulu.
Vastaa Viestiin