Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Zumba-time! Ja sitten assarin läksiäisiä salsan merkeissä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Kahdesti oon järjestänyt juhlat (siis sellaiset joita voi sanoa juhliksi) juuri tolla kaavalla, kaikkine kohtineen :?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vaola kirjoitti:Käykö muille koskaan näin:

Vaihe 1. Päätät ettet järjestä juhlia.
Vaihe 2. Päätät sittenkin järjestää pienimuotoiset ja vaatimattomat juhlat.
Vaihe 3. Päätät sittenkin vähän panostaa, mutta ei silleen liikaa.
Vaihe 4. Homma räjähtää melkoiseksi, vaikkei pitänyt...

Mulle käy meinaan noin tämän tästä. :D Paras vaihe on tietenkin:

Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
Kyllä!
Siksi yritän kaikin voimin pitäytyä kohdassa 1.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^/^ Ei. En järjestä juhlia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

tuulenpuiska kirjoitti:
Gat kirjoitti: :shock: Kai sentään ehdin lyömään SikaMikaa?
Et ehtinyt. Suoraan tikkana ikkunasta ulos :D
Gat kirjoitti: Ja eikös uni päättyisi että kaikki Kitinän nartut kiimaisena keikuttaisivat pyllyä Sikamikalle, joka sitten astuisi koko haareminsa tiineeksi?

Muutenhan unesi ei ole mahdollinen.
Minä en "sinkoile", minä humallun paikallani istuen ja vittuilen kaikille. Ja siksi en enää uskaltautuisi kitinämiittiin ilman aseistautuneita henkivartijoita.
Unien ei ole tarkoituskaan olla mahdollisia ja se loppui tuohon ilmalentoon sitäpaitsi.
Täysin mahdolliseltahan tuo kuulostaa. Erityisesti tuo Gatin maalailema Kosminen Vääryys on ihan normisettiä, paitsi että käytän tietenkin ehkäisyä. *valistaa*
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vaola kirjoitti:Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
Tää kohta on mulla mennyt alun osalta samoin, mutta loppu on muotoa ",joten viime tipassa osallistumisen varmistaneita tulee vielä enemmän ja työtä on sitäkin enemmän."

Hetki hengähtämistä, sitten pesät kuumiksi ja talo puhtaaksi. Sisko tulee ukkonsa kanssa myöhään illalla ja poistunevat sunnuntai aamupäivällä. Onneksi niillä on huominen täynnä ohjelmaa ja oma päiväni on jokseenkin vapaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
S t a d i n a r s k a
Kulta on nyt huollossa, en ole jaksanut hakea sitä sieltä ja lupasivat pitää lämpimänä ja hyvällä mielellä. Meillä on autotalli täynnä, kaveri seisottaa kesäautoaan perkele... Täytyykin hoitaa asia pois vielä tämän päivän aikana. Mut siis toivuin ilkiteosta! Joku ilkimys Kampissa.

Nyt mietin hetken enosi rannetta.
Jenny! pusnus!!

Hyvä, että muru on huollossa ja tekeehän sille hyvää tutustua uusiin paikkoihin ja kokemuksiin. Ja lämmin on toki tarpeellinen.

Vai sellainen kaveri summercareineen?

Terkut ja pusut myös autokullallesi ja toivotaan huonoja öitä ilkimykselle Kampissa.

Mutta pikku pusnus vielä ja hyvää oloa sillee.

Ja ihan kaikille vielä kerran terkut Arskikselta tasapuolisesti!

S t a d i n a r s k a
Dumis

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vaola kirjoitti: Vaihe 5. Lähellä h-hetkeä tippuu peruutuksia, joten suuri osa työstä oli sittenkin turhaa.
Mää järjestän mun 3-kymppiset parin kaverin kans jotka on kans marraskuus syntyneet, joten paljon vähemmän ressiä ja lähinnä pitää kattoa ettei tuu liikaa jengiä. Valittiin vielä helppo tapa järjestää ne; kallion pilispaarissa, joten ei paljoa tarvi järjestellä, menee vaan keitottaan :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Talo puhdas. Pesät kuumina.
Mutta prkl, panettaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pulkannaru kirjoitti:Talo puhdas. Pesät kuumina.
Mutta prkl, panettaa.
No jos on kerran pesät kuumina ni mitäs siinä odottelet?
tuulenpuiska

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Pulkannaru kirjoitti: Tää kohta on mulla mennyt alun osalta samoin, mutta loppu on muotoa ",joten viime tipassa osallistumisen varmistaneita tulee vielä enemmän ja työtä on sitäkin enemmän."

Hetki hengähtämistä, sitten pesät kuumiksi ja talo puhtaaksi. Sisko tulee ukkonsa kanssa myöhään illalla ja poistunevat sunnuntai aamupäivällä. Onneksi niillä on huominen täynnä ohjelmaa ja oma päiväni on jokseenkin vapaa.
Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
tuulenpuiska

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Suvinen kirjoitti:Ihmettelin kun kirjoittelu äkkiä laantui, sitten tajusin että on perjantai ja kaikilla muilla on varmasti jotain mukavampaakin tekemistä kuin istua kirjoittamassa kitinään.
Kellä muka? :lol:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

tuulenpuiska kirjoitti:^Ai saatana. Katsominenkin sattuu.
Kommentaattoreilta hyvä kommentti: "Heh heh heh" silleen matalalla miehekkäällä äänellä.
Paras päivä ikinä.
tuulenpuiska

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Riemumieli kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:^Ai saatana. Katsominenkin sattuu.
Kommentaattoreilta hyvä kommentti: "Heh heh heh" silleen matalalla miehekkäällä äänellä.
Kyl. Reilu Kerho (tm).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ihmettelin kun kirjoittelu äkkiä laantui, sitten tajusin että on perjantai ja kaikilla muilla on varmasti jotain mukavampaakin tekemistä kuin istua kirjoittamassa kitinään.
Kellä muka? :lol:
Ei oo mutta herkkusilakkavoileivät on aika juhlallisen makuisia!(mustan kahvin kanssa)
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Quinta das Setencostas 2007, Portugali.

Joku toi lekan tuollaista puNkkua tuparilahjana. Varsin mukiinmenevää tuon hintaiseksi, irtoaa monopolimarkkinahintaan 9.28€/0,75L. Toimii, suosittelen.

Maistuu niin, että täytyy varmaan laittaa lopputyö pakettiin tältä illalta. Huamenna sitten uudestaan. Sain työn alun viimein harjannostajais-vaiheeseen, joten olen viinini ansainnut ja voin pitää mahtipontisia maljapuheita ja katsella muutaman jakson Californicationin uusimpia. Prostituut, tovarits!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Disznókó Tokaji dry furmint 2007 ~11.80€ toimi ihan hemmetin hyvin, mutta oli jäljellä vain se 16cl.

Nyt mennään nuoruusvuosieni monopolipelien moottorilla, Paul Massonilla, eikä ole hurraamista edelliseen verrattuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Talisker '91 distillers editionia tuplana, taitaa olla 4:s tai 5:s wiksihuikka, kepua janojuomaks.
tuulenpuiska

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bluntly kirjoitti:^ Disznókó Tokaji dry furmint 2007 ~11.80€ toimi ihan hemmetin hyvin, mutta oli jäljellä vain se 16cl.

Nyt mennään nuoruusvuosieni monopolipelien moottorilla, Paul Massonilla, eikä ole hurraamista edelliseen verrattuna.
Mikset sä oo flirttipuistossa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

tuulenpuiska kirjoitti:Mikset sä oo flirttipuistossa?
Koska pidän chattineitsyyden hautaan asti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bluntly kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mikset sä oo flirttipuistossa?
Koska pidän chattineitsyyden hautaan asti.
Ai sulla oli semmoinen jutska. OK!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Ei ihan syrjässä. On tossa matkaa vajaa kilsa Helsingin rajan. Ellei sit raja ole siirtynyt kauemmaksi. Mutta klapit tulee maalta mukana n 30 senttiä per hakukerta kasvaneilla polttoainekuluilla. Metsänhoidon takia pitää osa pistää matalaksi ja en viitsi jättää noita sinne lahoamaankaan. Ja säästyy joku euro sähkölaskussa, kun tämmösen n 900 kution tönön lämmitys maksaa jo hiukkasen. Ja takan jne lämpö tuntuu hyvälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:No jos on kerran pesät kuumina ni mitäs siinä odottelet?
Ku mulla on niin piäni pippeli. Pienimmän pesän suuaukko on n 20 cm laidasta laitaan. Ei ihan yllä hankaamaan jokaista reunaa samaan aikaan ! Ja saattais olla liian kuumaa menoa mulle :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Vasta huomasin. Lämmittäisin kerrostaloasuntoanikin puilla jos vain saisin takan tänne.

Mielestäni kysymys on aivan nurinkurinen. Miksi lämmittää asuntoa millään muilla kuin puilla jos vain on mahdollista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Re: Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bluntly kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Vasta huomasin. Lämmittäisin kerrostaloasuntoanikin puilla jos vain saisin takan tänne.

Mielestäni kysymys on aivan nurinkurinen. Miksi lämmittää asuntoa millään muilla kuin puilla jos vain on mahdollista?
En mää tiiä mää oon tämmöinen kaupunkijuntti sähkön orja.
Vastaa Viestiin