Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin broidia moikkaamassa sairaalassa. Melkoisissa mömmöissä pitävät, hyvä että hereillä pysyi. Mut siellä oli taas se ihQ hoitsu :h: Harmi että mun gaydar värähtää sen läheisyydessä, muuten toisin sen kotiini.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No kun kerran töistä puhutte, niin pakkohan tähän ottaa kantaa vaikka vapaa-ajalla jo olenkin. Olin taas tänään spesiaalihommissa. Palkka on normaali open sijaisen palkka, mutta sitä maksetaan koko ajalta normaalin 45 minuuttia/tunti sijaan, ts. tuntipalkka 33% normaalia parempi. Kääntöpuolena on työn keveneminen ja väheneminen, tunnista on 20 minuuttia varsinaista työtä joka puolestaan on pelkkää muksujen valvomista, ei opettamista, loppuajan voi vaikka lukea (oppi)kirjaa. Joten lopputulemana uuvuttavasta 4,5 tunnin työpäivästä jää hillua käteen saman verran kuin jäisi vaikkapa 10 tunnin muuttohommista, joista saatu liksa ei edes ole aivan paskimmasta päästä. Voisin alkaa vakkariksi ainakin valmistumiseeni saakka, harmi että työ on kovin keikkaluontoista.
Stinky

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

What a day :?
Onneks se on kohta ohi ja pääsee tärskyille Masan kanssa. Ekaks tarvii kyllä saada vähän vielä piristystä jätskin muodossa :]
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Perse sika- ja tavallinen influessarokotus. Lauantaina lämpöä 39, sunnutaina 40 + vapinaa yms. Crp oli 68, mistä helvetistä tuo tulehdus oikein tuli? No onneksi antibiootti tehoaa, joten homma hoituu.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa! Ei mulla muuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pulkannaru kirjoitti:Panettaa! Ei mulla muuta.
Do it! B y yourself and save the money? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Perse sika- ja tavallinen influessarokotus. Lauantaina lämpöä 39, sunnutaina 40 + vapinaa yms. Crp oli 68, mistä helvetistä tuo tulehdus oikein tuli? No onneksi antibiootti tehoaa, joten homma hoituu.
Meidän johtava infektiolekuri täällä kertoi että labroin todettu sika on nostanut tulehdusarvot jopa 80 ilman että ois bakteeriperäistä mukana. Aika rajuu hei.
NuoriD

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Perse sika- ja tavallinen influessarokotus. Lauantaina lämpöä 39, sunnutaina 40 + vapinaa yms. Crp oli 68, mistä helvetistä tuo tulehdus oikein tuli? No onneksi antibiootti tehoaa, joten homma hoituu.
Meidän johtava infektiolekuri täällä kertoi että labroin todettu sika on nostanut tulehdusarvot jopa 80 ilman että ois bakteeriperäistä mukana. Aika rajuu hei.
Ootko melnais?
Kai Nalo

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Pupunussuhan se on
NuoriD

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:^ Pupunussuhan se on
:l33t:
Nehemiah James

Re: Maanantai! Ihanaa, pääsee töihin!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

NuoriD kirjoitti: :l33t:
Tässä sen nyt taas huomaa, että kannattaako sinne lääkäriin ihan oikeasti mennä! "Arvaan, että se on vain pieni tulehdus"... Jep, jep.
Vastaa Viestiin