Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Juu juu, correct.

Tajusin just selvittää väärin kirjotetun jellymysteerin. En ole koskaan apteekista liukkareita ostellutkaan: http://www.apteekkituotteet.fi/K-Y-Jelly-Liukastingeeli - no niin, nyt te kaikki voitte nukkua yönne rauhassa.
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Parahin Saminarsku! Pyydän anteeksi (mutten liian nöyrästi ei sovi imagoon) aiheuttamaani väärinkäsitystä! Asiahan on niin ettei noin vanhaa juttua Puiskakaan muista. Onneksi Saminarsku oikaisee moiset väärinkäsitykset kompostiin! Hyvä Saminarsku! Hyvä Suomi!
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Mutta, mutta... Sanoisiko vielä, että mutta!

Tuli ihan kamuni Saminarkun s:llä jutut mieleen kun luin elämänsä järkevästi käyttävien ihmisten kommentteja naurunappula nimiseltä kuvapalstalta. Vai kutsuisiko sitä peräti irkku linkiksi?

Siellä joku oli joutunut kommenteissaan "olla tyhmä". Katsonut juutuubista videonpätkän joka ylitti saminarskun suorituksen peräti 1/3:35 keraa... kertaa.

Siinä kommentoija selkeästi jo tajusi, että hänen elämänsä on pilannut toiset kommentoijat kun hän joutui tuhlaamaan näinkin olennaisen pätkän elämäänsä moiseen soopaan. Torui siinä muita elämättömiksi idiooteiksi. Hyvä näin, ei tämä tapainturmelus lopu ellei nämä elämän omistajat ohjaa elämättömiä paremmille poluille.

Ongelma syntyi ainoastaan siitä, että minäkin erehdyin sitten sen pätkän katsomaan ja minunkin elämäni lyheni täysin odottamatta sen 3 minuuttia ja 35 sekuntia. Kyllä hatutti kun tajusin. Onneksi video sentään oli hauska, joka olikin tässä jutussa se yllättävin pointti. Olisi voinut tyhmäksi luulla, kun niin viisas elämänhallitsija sitä tylsäksi kutsui.

Kaipa meitä on joka lähtöön, toiset tykkää saminarskusta (ne jotka ei olla tyhmiä) ja sitten näitä muita.

Sexpertti, Saminarskun kamu.
Hei vain SexPertti, SamiNarskun kamu! Mukavaa että olet kirjoitellut tänne SamiNarskun palstalle, SamiNarsku pitää siitä!

SamiNarsku haluaisi kuitenkin huomauttaa hieman SamiNarskun palstalla käytettävästä värikoodituksesta! Pahantahtoinen SamiNarsku ei ole, mutta SamiNarskun palstalla olisi mukavaa, jos vain SamiNarsku käyttäisi yhtä aikaa viesteissä sekä
Isonnettua Kirjaisinkokoa että Erilaista Väriterapiaa!

Tämä tietysti ainoastaan siksi, ettei SamiNarskun Tärkeät Tiedonannot hukkaantuisi muiden, tärkeiden kyllä, mutta hieman vähemmän tärkeiden muiden kirjoittajien viestien alle! SamiNarsku ei halua sanoa että muiden kirjoitukset olisivat millään tavalla merkityksettömiä! Ei toki niin ystäväiseni ja toverini, teidän viestinne ovat erittäin tärkeitä SamiNarskun onnellisuuden ja hyvinvoinnin kannalta! Mutta jonkinlainen tärkeysjärjestys on näissäkin asioissa hyvä pitää, ja muistaa kuitenkin kenen keskustelupalstalla tässä ollaan!

Tämä väriasia on tuntunut viime aikoina aiheuttavan hieman ongelmia joten jatketaan vielä samasta asiasta. Vääräuskoiset kiinalaisvalmisteet ovat puhuneet että SamiNarsku käyttäisi värejä väärin. Että olisi muka hölmösti mustan tekstivärin läheisyyteen laitettu punasävyisiä värejä! Tämä EI PIDÄ PAIKKAANSA! sillä SamiNarskulaiset eivät käytä mustaa tekstiväriä lainkaan!

Tämä johtuu siitä, että aito ja ymmärtävä SamiNarskulainen on asettanut SamiNarskun keskustelufoorumin taustaväriksi subBlack -vaihtoehdon. Muistakaa kaikki fanini ja keskustelupalstani lukijat, että asetuksista täytyy käydä vaihtamassa taustan väriksi subSilverin tilalle subBlack! Tällä tavoin teksti, jonka vääräuskoiset kuvittelevat mustaksi, muuttuukin valkoiseksi, ja kaikki muutkin väriterapiani värit tehostuvat miellyttävämmiksi! Vain vääräuskoiset käyttävät vaaleaa pohjaa! Huom! Huom! Älkää SamiNarskulaiset tehkö sitä virhettä! Huomaatte itsekin positiivisen vaikutuksen säädöksen tehtyänne!


Nyt SamiNarsku sulattaa pakastimen.


Terveisin,

Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ No.1 Jedi ünd Yoda of Brüno /--
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heil NarskuParsku, mäkin diggailen mustaa! Uh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

My work here is done.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mikä ihmeen maailmanlopunketju tällainenkin on. Pöyristyttävän isoja fontteja, huutamisia, aivan vesipäisiä narsistisia juttuja, kammottavaa pökerryttävää värienkäyttöä ja käsittämättömän typerryttäviä allekirjoituksia. Pelastautukoon tällaiselta kirjoittajan kohtalolta ken voi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Arska?
Katso!
Ihmettele..
Tässä on jotain muutakin suurta kuin FONTIT! Värikkäiltäkin näyttävät?


Kuva

Kuva

Kuva

;) :D
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hei kaikki!

Minulle on annettu valtuudet tehdä tästä IHMEMIES-blogi narskumaisten tarpeiden vähennyttyä! Haluainkin päivittää nyt IHMEMIES-blogiani kertomalla että tänään IHMEMIES teki bambuista ja suosta pommeja ja sitten kaiken kukkuraksi vielä lutrasi sen päälle Tabascolla! Ooh! Ehkä voisin rakastua, ellen olisi 130%!!!


Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ The #1 tuuletin of MacGyverism-isms! /--
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hei kaikki!

IHMEMIES taltutti roistot kevätkääryleiden mukana tulleella soijakastikkeella!


Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ The #1 tuuletin of MacGyverism-isms! /--
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Hei kaikki!

IHMEMIES taltutti roistot kevätkääryleiden mukana tulleella soijakastikkeella!


Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ The #1 tuuletin of MacGyverism-isms! /--
Hei apua!

Miten ihmeessä tällainen ylipäänsä voi olla mahdollista. Oikein tärisyttää tämänkaltainen ketju. Ottaako kukaan minkäänlaista vastuuta tällaisesta barbarismista? Ja onko kyseessä edes ihminen? Eikö se nyt hitto vie kaikille hiukankin sivistyneille ole selvää, ettei allekirjoitusta tarvita ja mielipuolista värinkäyttöä ja melkein aivo invartkin tuoma fontitus tinnitus von der narstistius narkius.
Nyt iski mikreeni. Hei, mut ei tämän oo välii, onneksi voi iknoorata, ihanaa, heippa! :P
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi änkeröisyys-pänkeröisyys!!!

Vieraani varautuneet komodon varaani ystäväiseni ovat kohisseet viidakossa paluustani omaan blogikenttääni, jossa ystävällisten ihmisten ystävällisyys nousee korkeimpaan kannatusluokkaan SN:n eli SAMINARSKUN suosiollisista rakkaudenosoituksista!

Tämä sekä pitää paikkansa että on oikeassa, sillä vaatimustason ollessa katossa on SN:n eli SamiNarskusen ihanaliini hanipalleroisen vastattava kutsuhuutoon viidakosta! Suuresta sympatiasta kaikkia tukijoitani sekä eläkeikää lähestyvistä varaaniystävistäni halusin sanoa pelkkää positiivista, sillä muistattehan että SN:n eli SamiNARSKUN mukaan sekä ihmiset että eläimet ovat parhaasta päästä mitä tulee lähimmäisen rakkauteen ja kukoistukseen omassa blogiyhteisössäni!


ON MYÖS HUOMATTAVA ETTÄ VAIKKA SAMINARSKU OLISI HILJAA, ON SAMINARSKUN VALTA YHTEISÖSSÄ SEKÄ YSTÄVIENSÄ JA TUKIJOIDEN KANNATTAJIEN KESKUUDESSA PARASTA AAA-LUOKKAA JONKA ON SERTIFIOINUT CANDY, ELISA, VAIMO JA KUUSI MUUTA PESUKONEMERKKIÄ!

Mutta ei unohdeta SAMINARSKUN eli SN:n tärkeintä tehtävää, eli pelastaa ihmiset suurelta synniltä, halvalta kopiolta sekä ihmisten mieleen kiiltomatomaisesti luikertelevalta halpakopiolta, joka uhkaa SamiNarskun (myöh. SN) asemaa!!

Tämä infiltraattori eli suomeksi
HÄMYISÄ SOLUTTAUTUJA on vaivihkaa siirrellyt asioitansa ja toimivaltaansa useisiin ketjuihin joihin se ei kuulu! SamiNarskuliini eli SN ei koskaan tekisi moista mielipahaa kannattajilleen eikä toisinajattelijoille, joita SAMINarskulainen eli SN syvästi kunnioittaa vakavista mielipiderikkeistä huolimatta! Muistakaa siis että Jeesuksia on vain yksi, älkääkä erehtykö vääriin profeettoihin!

Ja sitten autouutisiin. Lamborghini Gallardo on huomattavasti helpompi auto ajaa nelipyöräluisussa kuin saman traktoritehtaan Murcielago. Älkää siis turhaan maksako ylimääräistä miljoonaa huonommista ajo-ominaisuuksista!!! Tämän todistaa Gran Turismo 5, joka on autopelien aatelia!


Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ Tuttavallisin ratti-etappi maailman ääriin ja takaisin! /--
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

VOI VIHVELISIIVILÄ JA SANPPAKALJANSEKOITIN!

Rakkaat ystäväni, tukijani ja virtuaalirakastajattareni! Olen huomannut että palstalla on viime aikoina noussut esiin hämmästyttäviä vastauksia, joihin taikuri MAX ei ole löytänyt kysymyksiä! Vai oliko se toisinpäin, heh heh!! Kuten voitte huomata on SamiNarsku aina yhtä hauskalla ja iloisella ja kekseliäällä päällä kuin aina ennenkin sunnuntaisin sekä kesätorstaisin! Voi jos te ystäväiseni, tukijaiseni ja muut hevoskauraa puputtavat marsujänikseni voisitte vaan koskaan ymmärtää mitä on olla onnellinen ja iloinen ja kaikenkukkurainen IHMINEN kuten SamiNarsku on!

Nyt on kuitenkin SamiNarskulla hieman paha mieli, joten SN:n on pakko jättää mukavan ystävällinen oliivitervehdyksensä yhteen kappaleeseen. Nyt on otettava härkää sarvista ja siirryttävä suoraan intohimoisiin väriarvoihin!

Näin jossain ketjussa että joku sanoi aprikoos(i), voisiko joku selittää minulle mitä se tarkoittaa? Ja kuuluuko aprikooseista isompaa ääntä jos ne ovat kolmatta vuotta jo auton alla? Olen talvisäilyttänyt niitä kuitenkin kauniisti vihanneslokerossani aina kun olen laittanut autoni seisomaan. Taitaa SamiNarskun juttelut taas lipsahtaa erektiouutisten puolelle, ohhoh ja hehheh!

Kuitenkin minulla olisi vähän kysyttävää teille arvon tukijani ja puhelinluetteloni vastuuhenkilöt. Nimittäin palstalla on sattunut omituisia tapahtumia totta tosiaan. AngryBird, eli kiukkuinen tipuliini on ollut parisuhteessaan aamulla vihainen. Se tekee SamiNarskun todella surulliseksi. :cry: Miksi näin on käynyt???

Sitten on käynyt niin että olen luullut NOWA-sister tukijaani aina naiseksi, mutta nyt onkin paljastunut että hänellä on vaimo! Miten tämä on mahdollista??? Hänhän on neiti-ihminen vai eikös olekaan? Minullekin kivasti puhunut vuonna 2009. Mitä tämä tarkoittaa??? Kuka voisi selittää miksi heinäsirkat ovat syntyneet?

Sitten on vielä merkittävämpi kysymys. Katsoin tuossa elokuvaa Once Upon A Time In America. Se on 1930-luvun elokuva missä on hienoja vanhoja autoja. Siinä on Robert de Niiro -niminen näyttelijä. Olen nähnyt hänet monessa uudemmassakin elokuvassa. Silti tässä elokuvassa hän näyttää ihan melkein 50-vuotiaalta. MITEN ON MAHDOLLISTA ETTÄ ON VIELÄ HENGISSÄ? En ymmärrä ollenkaan! Voisiko vaikka halpakopioni StadinArska vastata miten on mahdollista että on 1930-luvun elokuvassa ollut keski-ikäinen mies vielä elossa ja tehnyt elokuvia myöhemminkin jopa tällä vuosituhannella??? Olen kyllä älykäs mutta aivan näin älykäs en ole että ymmärtäisin tätä. STADINARSKA AUTA JA SELITÄ TÄMÄ MINULLE!!!



Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ Onko sillä aikakone? /--
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:VOI VIHVELISIIVILÄ JA SANPPAKALJANSEKOITIN!

Rakkaat ystäväni, tukijani ja virtuaalirakastajattareni! Olen huomannut että palstalla on viime aikoina noussut esiin hämmästyttäviä vastauksia, joihin taikuri MAX ei ole löytänyt kysymyksiä! Vai oliko se toisinpäin, heh heh!! Kuten voitte huomata on SamiNarsku aina yhtä hauskalla ja iloisella ja kekseliäällä päällä kuin aina ennenkin sunnuntaisin sekä kesätorstaisin! Voi jos te ystäväiseni, tukijaiseni ja muut hevoskauraa puputtavat marsujänikseni voisitte vaan koskaan ymmärtää mitä on olla onnellinen ja iloinen ja kaikenkukkurainen IHMINEN kuten SamiNarsku on!

Nyt on kuitenkin SamiNarskulla hieman paha mieli, joten SN:n on pakko jättää mukavan ystävällinen oliivitervehdyksensä yhteen kappaleeseen. Nyt on otettava härkää sarvista ja siirryttävä suoraan intohimoisiin väriarvoihin!

Näin jossain ketjussa että joku sanoi aprikoos(i), voisiko joku selittää minulle mitä se tarkoittaa? Ja kuuluuko aprikooseista isompaa ääntä jos ne ovat kolmatta vuotta jo auton alla? Olen talvisäilyttänyt niitä kuitenkin kauniisti vihanneslokerossani aina kun olen laittanut autoni seisomaan. Taitaa SamiNarskun juttelut taas lipsahtaa erektiouutisten puolelle, ohhoh ja hehheh!

Kuitenkin minulla olisi vähän kysyttävää teille arvon tukijani ja puhelinluetteloni vastuuhenkilöt. Nimittäin palstalla on sattunut omituisia tapahtumia totta tosiaan. AngryBird, eli kiukkuinen tipuliini on ollut parisuhteessaan aamulla vihainen. Se tekee SamiNarskun todella surulliseksi. :cry: Miksi näin on käynyt???

Sitten on käynyt niin että olen luullut NOWA-sister tukijaani aina naiseksi, mutta nyt onkin paljastunut että hänellä on vaimo! Miten tämä on mahdollista??? Hänhän on neiti-ihminen vai eikös olekaan? Minullekin kivasti puhunut vuonna 2009. Mitä tämä tarkoittaa??? Kuka voisi selittää miksi heinäsirkat ovat syntyneet?

Sitten on vielä merkittävämpi kysymys. Katsoin tuossa elokuvaa Once Upon A Time In America. Se on 1930-luvun elokuva missä on hienoja vanhoja autoja. Siinä on Robert de Niiro -niminen näyttelijä. Olen nähnyt hänet monessa uudemmassakin elokuvassa. Silti tässä elokuvassa hän näyttää ihan melkein 50-vuotiaalta. MITEN ON MAHDOLLISTA ETTÄ ON VIELÄ HENGISSÄ? En ymmärrä ollenkaan! Voisiko vaikka halpakopioni StadinArska vastata miten on mahdollista että on 1930-luvun elokuvassa ollut keski-ikäinen mies vielä elossa ja tehnyt elokuvia myöhemminkin jopa tällä vuosituhannella??? Olen kyllä älykäs mutta aivan näin älykäs en ole että ymmärtäisin tätä. STADINARSKA AUTA JA SELITÄ TÄMÄ MINULLE!!!



Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ Onko sillä aikakone? /--
Siis sulle vaan tiedoksi että kukaan siis kukaan ei halua kuulla sinua sinä Narskunpaska ja olet siis sellaista aivotonta tuubaa tuottava varsinainen aivoinvalidi joka kabanossilla tulisi laittaa hengiltä. Siis olet kertakaikkiaan niin turha ja kaikki ovat sitä mieltä. Kaikki tietävät että olet täällä ihan turha meidän kaikkien muitten jutuissa.

Minä ja ihan kaikki kehoitetaan sinua sinä idiotismin paskakasa menemään itseesi ja poistumaan täälltä . Vie persoonasi mieluimmin helvettiin täältä meidän muitten , minun ja muitten joukosta.
Tulikos tämä nyt ihan selväksi. meidän ihan kaikkien etu on että menet nyt pois ja KUKAAN ei missään tapauksessa sinua kaipaa. Vie älyttömyytesi hautaan asti.

Ja huomaa, ettei KUKAAN kaipaa umpityperiä juttujasi. KUKAAN muu kuin sairaat tukijasi ei lue niitä. Sinä tutat tuota uskomatonta tuubaa miedän muiden kanssa ja tiedätkö että me kaikki ahdistumme tuosta kirjoittelusta, mutta emme todellakaan sitä siis lue.
Tajuatko sinä suuri suuri paskakasa yhtään mitään. Vanhempasi olivat varmasti toivoneet aikanaan jotain muuta kuin sinä. Vanhempasi ovat myös paskoja hyvin varmasti. Sinua ei olisi meistä kenenkään mielestä pitänyt syntyä. KUOLE.

---------------------------------------------------------------------------------

TÄMÄ SEURAAVA ASIA EI KUULU YLLÄOLEVAAN KIRJOITUKSEEN, VAAN ON ERILLINEN HUOMIO!!

(okei, minä en VOI olla sanomatta sinulle manaaja, että olihan tuo hillittömän hauska...nauroin aivan sikana, olisitpa kuullut ja TULI HYVÄ OLO, muuten kiitos siitä ja uskokaa tai älkää: SYDÄN MANAAJALLE!! :h:

Stadinarska
SA-Aito asia (ei helmi koska oliivihelmeni on Saira)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jumbe, aloin kirjoittamaan omaan blogiini ja kuinka ollakaan...sehän oli tämä mun toinen totalfeikkiblogini...

Kun kerran aloitin niin jatketaan sitten tähän vinkuintian halpaversioonkin! Mitä ihmeen asiaa mulla olis kirjoittaa tähän hauraaseen muoviketjuun? Vahinko mikä vahinko... No laitetaan väriksi helmeni oliivia!! niin taso paranee!

Sen sanon, etten vieläkään tajua millään miksi on kamalaa jos kysyn kysymyspalstalla jotain asiaa. Kyllä muille vastataan!
Onneksi on Kitinän MISS IHANA, Xibe, olemassa, joka minulle vastasi kivasti!

Kysyn tuota miksi en saa kysyä kysymyspalstalla selkeää kysymystä, joka ei todellakaan ollut triviaali, kysyn sitä vielä hautapaikallakin mullan läpi (manalalta).


Kuva S t a di N a r s k a Kuva
--\ On SA aika kone? /--[/quote]
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Hei kaikki!

Minulle on annettu valtuudet tehdä tästä IHMEMIES-blogi narskumaisten tarpeiden vähennyttyä! Haluainkin päivittää nyt IHMEMIES-blogiani kertomalla että tänään IHMEMIES teki bambuista ja suosta pommeja ja sitten kaiken kukkuraksi vielä lutrasi sen päälle Tabascolla! Ooh! Ehkä voisin rakastua, ellen olisi 130%!!!


Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ The #1 tuuletin of MacGyverism-isms! /--
Siis mitä tää juttu tarkoittaa?? En vaan sitten MILLÄÄN tajua? Kamalaa värikirjoa hän käyttää, että silmäni ei erota vielä kaunista lumisadetta... inhaa väripelleilyä.

Olkaa rehelliset ja sanokaa tajuatteko ja mistä tää luvattoman kopioni teksti tulee ja mitä tarkoittaa, ihmemies? Tulisi tääkin asia selväksi. Oon miettinyt tätä jo liian pitkään ja tarvitsen päätäni ja sen harvoja vapaita muistipaikkoja uusiin kehittäviin asioihin :D


ALKUPERÄINEN JA TOIMIVA ON VARMIN vAIHTOEHTO- VALITSE ARSKASTADIN OLIIVISELLA MAUSTEELLA

Vai onkos ne vaalit vielä??
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Moi!

T:
Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ PS. Mee vittuun mun blogista /--
Vastaa Viestiin