Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi, mun käy Saminarsku (puolisydän) sääliksi kun kukaan ei muista sitä...

Stadinarskaan (TM) voi Saminarskukin (TM) luottaa! Kohta me ollaan samikset! Ja koittaako aika jolloin Saminarsku on Stadinarskan tukija!

Johan silloin onkin hauska tilanne kerta kaikkiaan! Manaaja kääntyy hau......siis hauskalla tuolillaan..

Hyvää Ötyä ynnä muuta sellaista.

Terveisin Samin Arskulle toivoo rakkahaksi tuleva kaverisi

STADINARSKA
aidon makuinen vesselimies
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hei taas kaikki kultimussukat! Olen pahoillani etten ole PÄÄSSYT tänne internettiin raportoimaan kovasti, sillä minulla on ollut muuta, OIKEATA elämää!

Minulle tuli tästä kovin paha mieli, ja yritänkin siksi nyt tavoittaa kohdeyleisöni entistä läheisemmällä, henkilökohtaisemmalla tasolla!

Ensinnäkin Georgina, miten mukavaa että hämmästytit kaikki täällä ketjussa ihan huulipyörelöiksi sillä, ettet itse ymmärtänyt subjektin ja objektin olemassaoloa, etkä risteävyyden polarisaatiota!

Ja sitten JennyGeetzuli (Missä vaiheessa muuten tämä sinun nimesi on vaihtunut siitä sun aidosta i-korsoversiosta tähän y:llä varustettuun bättrefolkkettiversioon??? Jännittävä yksityiskohta!) minun täytyy kertoa sinulle että minulla oli nainen täällä!! Aivan oikea nainen sellainen! Pelasimme playstation pelikonsolia! Oli pakko, sillä nussittuamme kahdestikolmesti tyttöparka oli niin hajalla, ettemme pystyneet uusintaotteluun edes seuraavana aamuna, paitsi sitten kun huumasin kyseisen naisen hänen omaaksi parhaakseen! Kaikkea giimaa aah ooh ja penis liukuvoiteella. Tällä viestillä tähtäsin suoraan heikkoon kohtaasi, älykkyytesi stimuloimiseen!

Sitten Minun Seuraava Fanini ANN! Olet kultainen kuin puudelin aamupissa tunturiniityllä helmikuussa! Toivon sinulle kaikkea hyvää kehitysvammaisten päivähoidossa!

HOMEBOY65 kyllä minä tiedän että sinä olet norattu, miksi sinun pitää se joka ikiseen viestiisi kirjoittaa?

NIBS vai Oliko se nibA kenties sinnepäin ainakin olen mennyt! Sinulle minä haluaisin sanoa, että kenties manajalla poltetta uudessa keikan lähellä. Nibslle siitä koiran torvi ostettuna löytää? Katainen on politiikkassa asioita hoidellut? On äiti tänään lihapihviä tekemässä? Muusiin laitan venäjällä voisilmän? Pertti?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:NIBS vai Oliko se nibA kenties sinnepäin ainakin olen mennyt! Sinulle minä haluaisin sanoa, että kenties manajalla poltetta uudessa keikan lähellä. Nibslle siitä koiran torvi ostettuna löytää? Katainen on politiikkassa asioita hoidellut? On äiti tänään lihapihviä tekemässä? Muusiin laitan venäjällä voisilmän? Pertti?
:lol:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Manaaja kirjoitti:
Ensinnäkin Georgina, miten mukavaa että hämmästytit kaikki täällä ketjussa ihan huulipyörelöiksi sillä, ettet itse ymmärtänyt subjektin ja objektin olemassaoloa, etkä risteävyyden polarisaatiota!

Siis ihan mahti hommeli että joku on huomannu että minäkin olen taas täällä ihanaisessa kitinässä työpäiväni ratoksi pyörähtänyt. Nyt minä en kyllä taaskaan muista että mitähän jutskaputskaa olen viimeksi kirjoittanut, kohta taidan kyllä tarkistaa ettei mene subjektit, objektit, adjektit ja podjektit sekaisin! Polarisaatiohan liittyy pohjoiseen tähtitaivaaseen, tottahan minä sen ymmärrän!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hei kaikki palleroiset ja vakavamielisesti vammaiset!

Tulin tänään puhumaan teille vakavamielisestä ja hieman surullisesta asiasta, nimittäin internet-elämänkoulukiusaamisesta.

Internet on koulu, elämänkoulu, joka jokaisen on käytävä läpi nyky-yhteiskunnassa ennen kuolemaa. Koska internet kasvattaa luonnetta (tai niinkuin jollain on havaittu, luonnehäiriöitä) on aivan normaalia ja tavallista sanoa että kiusaaminen internetissä on elämänkoulukiusaamista!

Nyt haluaisin että huomioisitte tässä erilaisia tapoja elämänkoulukiusata! Olen listannut tähän pahimmat ja tökeröimmät elämänkoulukiusaustavat:


1. Olla tyhmä.

Olette varmasti huomanneet, että minä olen melkoisen älykäs. Täällä on monia ihmisiä jotka ovat tekaistuneet älykkäiksi, mutta ovatkin oikeasti tyhmiä. Tämä on hirveän suuri vääryys minua kohtaan ja kiusaa minua. Minusta lähestulkoon koko ajan tuntuu että te aliarvioitte minua. Kyllä minä olen teidän henkisistä impedansseistanne tietoinen, olen seurannut niitä jo vuosia täällä kitinä 3 arenalla.

Sitten kun tällainen ihminen kirjoittaa täällä elämänkoulukiusaamisparatiisissa vaikkapa että pillua on ronkittu sormella tai että on jotain muuta raportoitavaa hirveästi vaikka jostain itseensä liittyvästä, se loukkaa minua kovasti ja kiusaa vielä enemmän. Minulla on pöytäkaavio mihin olen kyllä merkinnyt kaikki jotka ovat lähellä Saminarskun älykkyyttä. Heitä on täällä 0.

Sitten olen merkinnyt ylös myös kaikki jotka ovat puolessa välissä lähellä Saminarskun älykkyyttä. Heitä on 3. En paljasta keitä he ovat, sillä en halua itse elämänkoulukiusata ketään. Mutta sanonpahan nyt vain, että minkä takia niille muille tyhmille ihmisille pitää antaa lupa kirjoittaa? En minä osaa täällä kirjoittaa että "Lennätin helikopteria" tai "Työmatkalla oli ruuhkaa". Se on yksinkertaisten ihmisien juttuja. Saminarsku edustaa älykkyyttä.


2. Varastaa minuutti

Internetissä on erilaisia palveluja, jotka ovat suunniteltu ei-niin-älykkäille ihmisille, kuten mainitaan vaikkapa tämä Youtube. Minä kävin eräänä päivänä Youtubessa katsomassa videoita. Video oli ihan paska eikä sopinut Saminarskun älykkyydelle. Video varasti lataamisaikojen kanssa yhteensä minuutin ja kolmetoista sekuntia Saminarskun elämästä.

Kuka korvaa varastetun minuutin Saminarskulle? Entäs jos video olisi kestänyt 24 tuntia? (Tiedättekö muuten sen televisiosarjan?) Jos video olisi kestänyt 24 tuntia ja olisin siinä sitä katsonut ja huomannut että video on ihan paska, olisi Saminarskulta varastettu koko perjantai.

Joku sanoi ettei ole hyvyyttä ja pahuutta vaan jotain himpskatin harmaan sävyjä, mutta se ei ole totta! Saminarsku edustaa hyvyyttä ja Saminarskun minuutin varastaneet tahot edustavat pahuutta! Saminarskun minuutin varastaminen on pahuutta! Saminarskun perjantain varastaminen on...on... SAMINARSKULLA PIMAHTAA!


3. Olla eri mieltä Saminarskun kanssa

Tämä nyt menee suurimmilta osin tuon ykköskohdan kanssa yhteen, sillä ihmisen täytyy olla aika lailla tyhmä ollakseen eri mieltä Saminarskun kanssa. Kuitenkin olen joskus myös huomannut, että älykkäänäkin pitämäni ihminen on ollut eri mieltä Saminarskun kanssa. Sellainen on kamalan uuvuttavaa ja surullista! Uhraan hirveästi henkiresurssejani siihen, että muokkaan kuvaa toisesta ihmisestä hänen huonon mielipiteensä vuoksi varsinkin jos olen ensin pitänyt häntä älykkäänä! Älkää höppänäiseni tehkö näin!


4. Fanittaa Saminarskun lisäksi muita vääriä jumalia tai olla fanittamatta Saminarskua

Saminarsku on ystävällismielinen, älykäs ja ihanteellinen! Mutta vain jos te fanitatte Saminarskua! Jos ette fanita Saminarskua, tai fanitatte liian vähän tai väärin tai jotain muuta, Saminarsku tulee hyvin kiusatuksi! Silloin Saminarsku kääntää teille pimeän puolenne, ja saatatte nähdä vilauksen Saminarskun pienestä ja hauraasta kultamunasta, joka kimaltelee Saminarskun sisällä pitäen SciFimäistä vouu-vouu-vouu -ääntä! Se on sellainen kultainen energiamunalähde, joka luo Saminarskun teräksisen itsetunnon!

Saminarsku ei halua tulla elämänkoulukiusatuksi, sillä se ei tunnu Saminarskusta mukavalta. Saminarskun mielestä kaikkien vain kuuluisi olla ystäviä - siis Saminarskun ystäviä ja etenkin faneja. Lopettakaa siis heti kiusaamiseni ja ottakaa edellämainitut neljä kohtaa huomioon, niin meidän kaikkien on helpompi elää täällä yhteisessä elämänkiusaamiskoulussamme! Muutoksia ei tarvitse tehdä paljon, kunhan ne ovat näkyviä! Äkkiä me olemme tilanteessa, missä elämänkiusaamiskoulumme onkin varsinainen pikkuisten kiusauksien koulu, missä palstan kolme kauneinta naista hieman Saminarskua kielenpäällä kiusoittelee! Sellaisesta koulusta Saminarsku tykkäilee!

Toivottavasti olemme matkalla parempaa tulevaisuutta kohden, ja saamme ilkeät elämänkoulukiusaajat kitkettyä keskuudestamme! Muistakaa taistella Saminarskun ja Suuren Hyvyyden puolesta mitä minä mukanani isällisen varmoin ja kaitsevin kädenliikkein yläpuoleltanne teille alas luon!

Pääsiäisterveisin,

Saminarsku, tuo mielikuvissaan Rio de Janeiromainen isällinen patsashahmo
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hei kaikki palleroiset ja vakavamielisesti vammaiset!...

Tulin tänään .....yläpuoleltanne teille alas luon!

Pääsiäisterveisin,

Saminarsku, tuo mielikuvissaan Rio de Janeiromainen isällinen patsashahmo
Kirjoitus on siis suoraan vastine omalla Stadinarskan palstallani olleesta tämänpäiväisestä kirjoituksesta. Kiitos Manaaja-mukavuuslaitos todella hyvästä lukemisesta ketjussani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset"-kedja

EN VOI kuin suorastaan ihmetellä, miten hauskasti osaat vääntää tuota juttua. Ja et tosiaankaan ole verbaalisesti köyhä. ME OLEMME kenties samasta munasolusta jotenkin tulleet siis ei samasta mutta kloonista!

Kirjoituksesi on siis todella hieno. En saisi itse juurikaan parempaa aikaan! (vitsi vitsi....hihhih)

Sinut olisi joskus mukava nähdä livenä, olemmeko kenties jopa aivan samat?

Rakkaat OIKEAT AIDOT Tukijani ja lukijani kuitenkin. Lukekaa nyt tämä mitä sanon! Manaaja provosoi voimakkaasti juttujani ja haluan oikeasti olla tervehenkinen ja asiallisesti esittää asiat. MUTTA kun tämä kirjoitus Narskulla oli loistava niin ei halua millään olla oikaiseva ruttuturpa!

NAURU ja hauskuus ovat kuitenkin omia arvojaan ja Saminnarsku on nyt hauska. Se on itseisarvo. Siksi minä olen Narskun kaveeeeri, vaikka oululaiset joskus sanoo ettei mun kaveri tarviiii olla mutta kuitenkin...

MINUN TÄYTYY lukea tuo vielä uudelleen jos vain suinkin ehdin, ja antaa eri kohdista kommentteja. Mutta nyt Arskan (AITO) on mentävä ensin pas.... siis pastellinsävyiseen pikku huoneesen ja sen jälkeen SURRRURRRUR autoon ja pohjoiseen päin. TOKI VAIN 10 kilometriä koska olen STADINarska.

En ole huolissani tukijoistani, tärkeimmistäni täällä Kitinässä, koska he erottavat aina AIDON feikistä.

Minä en tosiaankaan näe oikeasti itseäni mitenkään erityisen älykkäänä, en kehtaisi sellaista sanoa. Asioita tarkasti analysoiva ja valpas olen ja kyllä ihan tarpeeksi älykäs ymmärtääkseni asioita. Mutta noin tässä vitsikirjoituksessa se älykkyyden hassutus menee hyvin. Mutta kirjoitinhan omaan blogiini, että manaaja on minulle ymmärtämätön keidas...älykäs ja pikku kiusaaja. Onko hän KUITENKIN NAINEN.
Tietääkö kukaan onko Manaaja minuun ihastunut nainen???

AITO ARSKA haluaa, että kukaan ei hauku toista kun itsellä haukkujalla ei tosiaankaan yleensä ole yhtään sitä varaa...

Eli tyhjät tynnyrit kolisevat. Manaaja ei ole tyhjä. Hän on salaperäinen ja ..kyllä...pikkuisen pelottava. Tosiasiahan on, että Manaaja kuulemma pelkää MINUA! Hän on niin sanonut...hihhii. tosi on, joskus!

MUTTA NYT EN HALUA OLLA TOSIKKO KUN PITÄÄ NAURAA!!!
Manalan kirjoitus ansaitsee hyvät naurut. Myös Tukijani, rakkaat, naurakaa pois vain. Se vahvistaa meitä Arskalaisia!

MAKE LOVE NOT VIOLENCE!!!

Kiitoksin ja otetaan nyt Manalasta kunnon ote ja halataan kylkiluihin pikku pikku hiusmurtuma. Se paranee pian kun se on tykkäämisellä tehty, JOOKOSTA...


Stadin todennäköisesti mukavin poika kirjoitti tämän ja ottaa vastuun sanomisistaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

SamiNarsku kirjoitti:Hei kaikki palleroiset ja vakavamielisesti vammaiset!
Safkaa palstalapseroiselle...

- ituja
- etelän hetelmiä
- sisäfilèébiffêjä
- maustevoita
- ja tietenkin lopuksi röpöttää olutta :beer: :miitti: :perse: :barf: :laatta:

Vitsi:

- Kävin kaupassa ostamassa sieniä.
- Ai, montako aiot syödä?
- En yhtään, ostin pesusieniä.

:perse: :rofl:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Frederik Krueger kirjoitti:
SamiNarsku kirjoitti:Hei kaikki palleroiset ja vakavamielisesti vammaiset!
Safkaa palstalapseroiselle...
Ehdinkin jo ihmetellä koska se Homien parodiointi alkaa tässä ketjussa... :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Frederik Krueger kirjoitti:
SamiNarsku kirjoitti:Hei kaikki palleroiset ja vakavamielisesti vammaiset!
Safkaa palstalapseroiselle...

- ituja
- etelän hetelmiä
- sisäfilèébiffêjä
- maustevoita
- ja tietenkin lopuksi röpöttää olutta :beer: :miitti: :perse: :barf: :laatta:

Vitsi:

- Kävin kaupassa ostamassa sieniä.
- Ai, montako aiot syödä?
- En yhtään, ostin pesusieniä.

:perse: :rofl:
HEI Frederik ELM-KADULTA!

Meinasin ensin laittaa tähän vahingossa että Fontin Koko Oliivinvihreä, mutta sitten ymmärsin että fontin koko ei voi olla väri! Paitsi tietysti oliivinvihreän voitaisiin olettaa olevan oliivin kokoinen vihreä palleroinen fontti, joten ehkä noin 58 pikseliäkin korkea, eli siis värin lisäksi kookaskin!

Minun täytyi ihan kirjoittaa sinulle että mukavasti olet tätä minun omaa keskustelufoorumiani nyt sisustanut sinun hienolla kirjoituksellasi, erityisesti tuo vitsi minkä kirjoitit pesusienestä nauratti minua kovasti ja pitkään! Aloin jo miettimään sinua valmistamassa siellä kanttarellikastiketta Paavo Pesusieni toisessa ja sipuli toisessa kädessä! Heh, se olisikin mukava vitsi ihan johonkin televisio-ohjelmaankin! Vaikka Pirkka-Pekka Peteliuksen uuteen huumoriohjelmaan!

Muistakaa kaikki muutkin kovasti sisustaa tätä Saminarskun omaa keskustelupalstaa! Tehdään tästä meille kaikille paras olohuone mitä meillä on koskaan ollut!

Pikkujoulutunnelmissa,


SN, Narskulainen, Sami-pami-pakana, Elämäntapa-arkkitehti, sekä tunnollinen koulukiusaaMATTOMUUSrehtori!
Kai Nalo

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

No ny kyllä lollasin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Homeboy65 kirjoitti:Ehdinkin jo ihmetellä koska se Homien parodiointi alkaa tässä ketjussa...
Oliko kokemus ollenkaan sellainen kuin odotit? Onko sinulla antaa mitään vinkkejä miten parantaa suoritusta?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Frederik Krueger kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Ehdinkin jo ihmetellä koska se Homien parodiointi alkaa tässä ketjussa...
Oliko kokemus ollenkaan sellainen kuin odotit? Onko sinulla antaa mitään vinkkejä miten parantaa suoritusta?
Vastaukset:

1) Olihan se.
2) Tsekkaa vaan, mitkä ovat Homien selvimmät, useimmin toistuvat maneerit tuossa Stadinarskan ketjussa... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hei kaikki hunajaiseni pikkujoulutunnelmissa!

Tämä päivä on ollut täällä keskustelupalstallani aika seesteinen, joten päätin ilahduttaa teitä hieman kertomalla omista tekemisistäni!

Aamulla kun heräsin, olin pitkään sängyssä loikoilemassa, sillä se oli minun ensimmäinen aamuni ilman että tarvitsi töihin nousta pitkään aikaan tai kohtakaan! Sitten äiti lähetti tekstiviestin minulle ja ilmoitti että voisin tulla myöhemmin syömään! Tottakai hänen poikansa syömään lähtee, sillä niinkuin FK:kin on tässä ketjussa jo tuonut ilmi, on tärkeää syödä safkaa.

Safkana olikin sitten broilerin rintafileenpuolikkaita, kreikkalaista salaattia, grillivihanneksia ja lanttu- sekä porkkanalaatikkoa. Broilerin kanssa oli lisäksi otettavissa herkkusienikastiketta! Minä en itse ole kovin paljoa laatikoiden ystävä, joten hieman vaan maistoin ja muuten sitten enemmän salaattiin ja grillivihanneksiin keskityin. Isona poikana otin kaksi broilerin rintafileen puolikasta!

Sillä aikaa kun olin syömässä, minulla oli pesukoneessa kotona tyynyjä pyörimässä. Ikävä kyllä kahdesta lempityynystäni olivat saumat ratkenneet, ja Saminarsku tuli siitä kovin surulliseksi. Pitäisi vissiin ilmastointiteipillä paikata, eihän nyt hyviä tyynyjä sovi alle 30 ikävuoden pois heittää heh!

Tässä olen nyt sitten hetken aikaa jo koneella ollut, koska yritän laistaa tuota makuuhuoneen imuroimista! Saminarskun mielestä makuuhuoneen imuroiminen on aivan valtavan tylsää puuhaa! Myös muu imuroiminen on melkoisen tylsistyttävää. Saminarsku olisikin innoissaan, jos joku imuri-intoinen nainen täällä voisi Saminarskun käyttöön ilmoittautua!

Huomenna Saminarskulla alkaa kahden viikon dieetti! Tai oikeastaan sellainen itsekehitelty nestepaasto! Sillä nautitaan vain nestemäistä mutta proteiinipitoista ravintoa! Tavoitteena Saminarskulla on pudottaa 5 kiloa painoa kahden viikon aikana, saas nähdä miten käy! Dieettiviikkojen aikana Saminarsku ei käy lainkaan punttisalilla eikä tee muitakaan intensiivisiä liikuntaharjoituksia, mutta kävelylenkkejä Saminarsku on suunnitellut tekevänsä!

Nyt kun olette näin innokkaasti ja mielenkiinnolla tukeneet Saminarskun Hyviä Aikeita, haluan palkita teidät kaikki fanini uudella allekirjoituksellani jonka valmistin teitä kaikkia varten! Eikös vain se olekin hieno?

Terveisin,

Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\Internetin aito siniverinen/--
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Hei kaikki hunajaiseni pikkujoulutunnelmissa!

Tämä päivä on ollut täällä keskustelupalstallani aika seesteinen, joten päätin ilahduttaa teitä hieman kertomalla omista tekemisistäni!

Aamulla kun heräsin, olin pitkään sängyssä loikoilemassa, sillä se oli minun ensimmäinen aamuni ilman että tarvitsi töihin nousta pitkään aikaan tai kohtakaan! Sitten äiti lähetti tekstiviestin minulle ja ilmoitti että voisin tulla myöhemmin syömään! Tottakai hänen poikansa syömään lähtee, sillä niinkuin FK:kin on tässä ketjussa jo tuonut ilmi, on tärkeää syödä safkaa.

Safkana olikin sitten broilerin rintafileenpuolikkaita, kreikkalaista salaattia, grillivihanneksia ja lanttu- sekä porkkanalaatikkoa. Broilerin kanssa oli lisäksi otettavissa herkkusienikastiketta! Minä en itse ole kovin paljoa laatikoiden ystävä, joten hieman vaan maistoin ja muuten sitten enemmän salaattiin ja grillivihanneksiin keskityin. Isona poikana otin kaksi broilerin rintafileen puolikasta!

Sillä aikaa kun olin syömässä, minulla oli pesukoneessa kotona tyynyjä pyörimässä. Ikävä kyllä kahdesta lempityynystäni olivat saumat ratkenneet, ja Saminarsku tuli siitä kovin surulliseksi. Pitäisi vissiin ilmastointiteipillä paikata, eihän nyt hyviä tyynyjä sovi alle 30 ikävuoden pois heittää heh!

Tässä olen nyt sitten hetken aikaa jo koneella ollut, koska yritän laistaa tuota makuuhuoneen imuroimista! Saminarskun mielestä makuuhuoneen imuroiminen on aivan valtavan tylsää puuhaa! Myös muu imuroiminen on melkoisen tylsistyttävää. Saminarsku olisikin innoissaan, jos joku imuri-intoinen nainen täällä voisi Saminarskun käyttöön ilmoittautua!

Huomenna Saminarskulla alkaa kahden viikon dieetti! Tai oikeastaan sellainen itsekehitelty nestepaasto! Sillä nautitaan vain nestemäistä mutta proteiinipitoista ravintoa! Tavoitteena Saminarskulla on pudottaa 5 kiloa painoa kahden viikon aikana, saas nähdä miten käy! Dieettiviikkojen aikana Saminarsku ei käy lainkaan punttisalilla eikä tee muitakaan intensiivisiä liikuntaharjoituksia, mutta kävelylenkkejä Saminarsku on suunnitellut tekevänsä!

Nyt kun olette näin innokkaasti ja mielenkiinnolla tukeneet Saminarskun Hyviä Aikeita, haluan palkita teidät kaikki fanini uudella allekirjoituksellani jonka valmistin teitä kaikkia varten! Eikös vain se olekin hieno?

Terveisin,

Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\Internetin aito siniverinen/--
Toi ällöttävä limanuljaska tyyppi taas. Toi narsku tai mikä lie on ihan pöljä vesipää. Eihän tuollaisia tyyppiä edes ole olemassa. Jätkä on niin täynnä itseään ja omaa napaansa ja tuputtaa ihan paskajuttua josta kukaan ei tosiaan vois paskaakaan välittää. Noreen tippuu heti. ONNEKSI on nore sentään.

Ja mitä toi vatipää-idiootti haluaa ylipäänsä täällä . Terrorisoi tyhmillä itsekorostavilla väreillä ja päälle päätteeksi niin täysnarsistinen allekirjoitus. Tuollainen narsisti on ihan pelottava.
Voisit miettiä miksi susta ei tykätä. Voiko itseriittoisuuteen kuolla.
Mutta nyt olet noressa naps. Ei tarvi sinuakaan nähdä. Katsos

Saminnarsku on norattu
saminarsku on norattu

ohhoh kun yksitoikkoista luettavaa mutta parempaa kuin sun tekstis, idiootti. Noniin nyt menit vittuun siitä saatanan väreinesi. Käsitätkös että väriterapia on oikea alue ja sinulla puoliaivoinen alkupaska, ei ole mitään tekemistä sivistyksen tai herkkyyden tai älykkyyden kanssa.


Kuva S t a di N a r s k a Kuva
--\ VALITSE VAIN StadinArskaa Gognagia AITOO-Saminarsku on pelkkää hapanta MAITOO /--
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

HEI kaikille!

Viime aikoina on ollut havaittavissa, että väriterapiani on vihdoin alkanut tuottaa tulosta! Varsinkin skitsofreenikkojen ja muiden monitasoflippereiden keskuudessa!

Muistakaa varoa heikkoja kopioita varsinkin huonojen grafiikoiden suunnittelujen alalta!

Terveisin,

Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\Ei yhtään niin hullu kuin edellinen/--
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Stadinarska kirjoitti: ohhoh kun yksitoikkoista luettavaa mutta parempaa kuin sun tekstis, idiootti. Noniin nyt menit vittuun siitä saatanan väreinesi. Käsitätkös että väriterapia on oikea alue ja sinulla puoliaivoinen alkupaska, ei ole mitään tekemistä sivistyksen tai herkkyyden tai älykkyyden kanssa.
Nyt minuu rupes naurattamaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kai Nalo

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mylwin kirjoitti: Nyt minuu rupes naurattamaan.
Niin. Itkun keskeltä. En tiedä kumpi on hullumpi. Arska, vai Arskan jakomielitautinen anti-arska-hahmo.
milli

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja milli »

ei hemmetti :D

:rofl:
Dumis

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Stadinarska kirjoitti: Toi ällöttävä limanuljaska tyyppi taas. Toi narsku tai mikä lie on ihan pöljä vesipää. Eihän tuollaisia tyyppiä edes ole olemassa. Jätkä on niin täynnä itseään ja omaa napaansa ja tuputtaa ihan paskajuttua josta kukaan ei tosiaan vois paskaakaan välittää. Noreen tippuu heti. ONNEKSI on nore sentään.

Ja mitä toi vatipää-idiootti haluaa ylipäänsä täällä . Terrorisoi tyhmillä itsekorostavilla väreillä ja päälle päätteeksi niin täysnarsistinen allekirjoitus. Tuollainen narsisti on ihan pelottava.
Voisit miettiä miksi susta ei tykätä. Voiko itseriittoisuuteen kuolla.
Mutta nyt olet noressa naps. Ei tarvi sinuakaan nähdä. Katsos

Saminnarsku on norattu
saminarsku on norattu

ohhoh kun yksitoikkoista luettavaa mutta parempaa kuin sun tekstis, idiootti. Noniin nyt menit vittuun siitä saatanan väreinesi. Käsitätkös että väriterapia on oikea alue ja sinulla puoliaivoinen alkupaska, ei ole mitään tekemistä sivistyksen tai herkkyyden tai älykkyyden kanssa.
Tipahdin noin sata kertaa kun luin tän :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

edit: Toisaalta toi on kyllä jo niin pelottavaa tekstiä että alkoi sarkasmi-hälytin piippaa. Ei kukaan voi olla noin dorka? No oli miten meni, noressa jatkaa, oli vaan pakko lukasta kun näin muiden lainauksia.
Saminarsku on kyllä saanut parasta viihdettä vähään aikaan, repimällä sitä myös Stadinturskasta.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Imo se oli arskalta hieno suoritus, liki täydellinen. Perfect! Ja näköjään joku urpo senkin pointin missasi mutta mitäs tuosta, aika oletettavaa. 8)
Kai Nalo

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Perfect! Ja näköjään joku urpo senkin pointin missasi mutta mitäs tuosta, aika oletettavaa. 8)
Meinaatko tosiaan että kukaan ei tajunnut ketä arskahullu parodioi?
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hei kaikki kaasumuumiset ja palleroonat!

Mylwin:
Hei uusi Mylwäys-pylwäys fani! Tulitko käymään kupposella kahvia vai ehtisimmekö kenties leipoakin yhdessä? Kaardemummalla ja kanelilla pientä nysää maustaisimme niinkuin kaksi kunnon heteromiestä, metsien könsikästä ikään! Saminarsku on erittäin iloinen vierailustasi, ja haluaisi kuulla lisää naurunaiheistasi! Mukavat ystävätkö siellä naurattavat vai onko kyseessä kenties ummetus??

Kai Naloinen: Terveisiä tupaan sinnekin! Valitsin tänään väriksenne ruskeahkon, mutta toivon ettei sitä oteta henkilökohtaisesti! Teistä vain tuli mieleen maailmanmatkaaja, joka taistelee siellä maiden ja mantujen moottoriteillä suolaavia teidenlikaajia vastaan! Hahmottelu on terve piirre ihmisessä ja varsin toivottava ominaisuus myös rakastajattaressa! Hahmon juuttuminen henkisesti alle 3-vuotiaan lapsen kurkkuun voi kuitenkin olla vaarallista! Etenkin jos katalyyttinä (enkä nyt puhu siitä saattorilaitteesta!) tapahtuu väriräjähdyksiä! Eräänä päivänä voi eteen tulla lääkärireissu, jossa pidetäänkin vain umpihihaisten paitojen muotinäytös!! Vaarallisia aikoja siis elämässämme!

milli Metrinen: Hei vain sinnekin! Ei tämä hemmetti sentään ole, eikä muukaan helvetillinen esikartano, vaikka täällä isäntä aika kuuman luokan moni(väri)osaaja onkin, Heh Heh! Olenhan muistanut mainita että olet aina ollut Narskulaisen yksi suosikkikirjoittelijoista täällä, varsinkin pitsiset hotpantsit jalassa jotka mukavasti korostavat lauserakenteittesi pientä pakaruutta!

Dumis: Hei tuomarismies! Mukavaa että sinäkin kävit kahvilla, vai tarjoaisinko ennemminkin energiajuoman? Oli mukavaa että sait sinäkin päiväsi piristymään tästä pienestä ketjusesta! Mutta sitten, voi miten kävikään, Pimppi-liisa tuli ja ilmoitti että olet hieman yksinkertainen! Huumorintajusi on siis Huono ja Väärä, mutta ehkä saamme sen eheytettyä vielä! Valitsemme vain Oma Tietokoneesta Dumis-levyn ja pistämme ensi yöksi eheytymään. Eiköhän sen pitäisi riittää, mistään vakavasta vammasta kun tuskin on kysymys! Toivottavasti ensi kerralla suoriudut jo naistenkin silmissä paremmin, niin voimme sitten tuntea yhdessä astetta suurempaa HeteroMiehisyyttä rintakarvoituksiamme kammaten! Tulehan taas käymään, kun hölmöläisten naisten mielipiteet eivät enää pelota!


Poikkeuksellisen
miehekkäin
jouluterveisin,


Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ Ei vääränlaisia fanittava /--
Dumis

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Imo se oli arskalta hieno suoritus, liki täydellinen. Perfect! Ja näköjään joku urpo senkin pointin missasi mutta mitäs tuosta, aika oletettavaa. 8)
Kyllä se aluksi tuntui menevän ohi, mutta sitten tajusin että oli sarkasmia.
Aika skeidaa semmoista mielestäni, maniksella on paljon värikkäämmät eli parodiat, niinQ mielikuvituksellisemmat. Aika yllättynyt olin että turska sai kirjoitettua niinkin paljon lähes_normitekstiä, joten kelasin että on vetänyt herneet nenään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Imo se oli arskalta hieno suoritus, liki täydellinen. Perfect! Ja näköjään joku urpo senkin pointin missasi mutta mitäs tuosta, aika oletettavaa. 8)
Kyllä se aluksi tuntui menevän ohi, mutta sitten tajusin että oli sarkasmia.
Aika skeidaa semmoista mielestäni, maniksella on paljon värikkäämmät eli parodiat, niinQ mielikuvituksellisemmat. Aika yllättynyt olin että turska sai kirjoitettua niinkin paljon lähes_normitekstiä, joten kelasin että on vetänyt herneet nenään.
"Jätkästä saa selvää, nyt ei ole kaikki hyvin" ?
The great club outshines the individual, always and forever.
EvaPeron

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja EvaPeron »

Stadinarska on hauska. Aluksi ihmettelin hiukan tyyliään, mutta hänhän on selvästi loistava huumorimies.
Vastaa Viestiin