Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Terve. Päätin nyt perustaa tällaisen Saminarskun oman sanomalehtiketjun.

Täällä juttelen itse itselleni. Tai sitten kaikkien fanieni kanssa.

Luen tätä ketjua uudestaan ja uudestaan. Luen tätä ketjua joka päivä. Kirjoitan tänne ketjuun joka toinen päivä.

Sitten minulle tulee tuohon laskuriin aivan hirveästi lukuja. Sellaisia isoja lukuja. Kun minulla on laskurissa isoja lukuja, tulen auttamatta Saminarskumaiseen johtopäätökseen siitä, että kaikki pitävät minusta.

Sitten minun ketju on koko keskustelupalstan suosituin. Se on koko keskustelupalstan suosituin siksi, että minä olen koko keskustelupalstan suosituin henkilö.

Tyrmistyn, jos joku sanoo etten ole keskustelupalstan suosituin henkilö. Se ei voi olla totta, sillä faktat puhuvat sen puolesta että olen.

Jokainen, joka ymmärtää, tietää. Olen niin mukava poika. Oikeastaan olen aivan huippumukava poika.

Kolme palstalaista ovat tehneet minut surulliseksi. He kirjoittavat ikäänkuin eivät pitäisi minusta. Minusta pitää pitää. Olen mukava. Äitini sanoi joskus komeaksi.

Viime aikoina äiti ei ole enää sanonut.

Uliuli.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Yhdistettynä uuteen avatariin ihan killeri.
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

rofl
Stinky

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sä Manaaja ehkäpä pelastit mun päivän.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Terve. Päätin nyt perustaa tällaisen Saminarskun oman sanomalehtiketjun.

Täällä juttelen itse itselleni. Tai sitten kaikkien fanieni kanssa.

Luen tätä ketjua uudestaan ja uudestaan. Luen tätä ketjua joka päivä. Kirjoitan tänne ketjuun joka toinen päivä.

Sitten minulle tulee tuohon laskuriin aivan hirveästi lukuja. Sellaisia isoja lukuja. Kun minulla on laskurissa isoja lukuja, tulen auttamatta Saminarskumaiseen johtopäätökseen siitä, että kaikki pitävät minusta.

Sitten minun ketju on koko keskustelupalstan suosituin. Se on koko keskustelupalstan suosituin siksi, että minä olen koko keskustelupalstan suosituin henkilö.

Tyrmistyn, jos joku sanoo etten ole keskustelupalstan suosituin henkilö. Se ei voi olla totta, sillä faktat puhuvat sen puolesta että olen.

Jokainen, joka ymmärtää, tietää. Olen niin mukava poika. Oikeastaan olen aivan huippumukava poika.

Kolme palstalaista ovat tehneet minut surulliseksi. He kirjoittavat ikäänkuin eivät pitäisi minusta. Minusta pitää pitää. Olen mukava. Äitini sanoi joskus komeaksi.

Viime aikoina äiti ei ole enää sanonut.

Uliuli.
Saminarskun sanomat- uusi kilpaileva ketju! KAUHISTUS SENTÄÄN, vie sun ja vipota!

Päivä oli ihan hyväkin, mutta en olisi uskonut avatessani Kitinän, että kohta röhötän ja hirnun nonstoppina itsekseni ja mahasta puristaa ihan kamalasti ja nesteet on tulossa ulos....
Tämä kirjoitus oli mahdollinen vasta kun hengitykseni tasaantui.
Ei hitsi kyllä Manaaja on jopa hauskempi kuin minä, hihii!

Aivan oli tyrmäys 12-0.

En edes kirjoita tähän, että lukijamäärä on lahjomaton. Minä luen näitä omiani harvoin kerta muistan kaikki! Harmittaako tukijakunnan vai lukijakunnan laajuus ja laskuri noin sinua? Manaaja kulta-kyllä sinustakin tykätään, ainakin aika monet!!Minäkin! Mutta tämän laskuriällötosikkomaisuuden jätän pois tästä koska tää juttu oli vaan niin hhervottoman hauska!

Stadinarska on kovin murheellinen jos Manaaja ei tykkäisi minusta. Sano, että pidät minusta, jookosta! Äiti ei tosiaan sitä enää koskaan sano, niinkuin osuit oikeaan. Olen näet KIVA POITSU. Oikeesti. Laskuri-ihme.

Tukijoille pusut ja Manaajalle miehekäs nopea hali.


Saminarskun kilpailijaKitinäperheen keskustelukerhon suosituin sanomakonserni ja mukavimmat pojat
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Sä Manaaja ehkäpä pelastit mun päivän.
Hei vain Stinky-pinkyliini, rakkaus-pallero-lolleroni! Mukavaa että olen ehkäpä pelastanut sinun päiväsi!

Nyt aloin miettimään että olenko kenties pelastanut sinun päiväsi eilisen puolella jos tänään luin tämän vastauksesi, vai voisiko päiväsi olla pelastettu myös tänäänkin, koska silmäni osuivat siihen tämän päivän puolella?

Jos olen lukenut sen vasta tänään ja sinä täällä minun ketjussani kirjoitat, niin olen melko varma siitä että silloin päiväsi on pelastettu tänäänkin, koska minun kosminen energiatakaportti kakkoskanavassa emuloi mukavuudentunteita sinne virtuaaliTurkuunkin asti iHaN JoKa PäiVä ja Torstainakin!

Nyt on huippuonnellista ja mukavaa! Olen pelastanut sinunkin päiväsi, ja ehkä koko vuosisadan mukavuustunteet kumpuavat sisällesi pieneen henkiseen orgasmintunteeseen! Sellainen hyvänolontunne ei voi olla aiheutettu muuten kuin aidon Saminarskun toimesta, joka on hyvän olon tuojana maailman tärkein ihminen, sekä keskustelupalstan itseoikeutetusti Tärkein Henkilö!

Seuraavan kirjoituksen yhteydessä tekisit minut kovasti onnelliseksi, jos käyttäisit etuliitettä "Herra, sinun valtakunnassasi". Mukavia rakkaudellisentunteellisia hetkiä sinne virtuaaliTurkuunkin tänään ja joka päivä toivottelee:

Saminarsku
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tuli tästä koko keskustelusta mieleeni: kuolemattoman, mutta kuitenkin jo kuolleen, ajattelijan sanoin:
Charles Caleb Colton (1780 - 1832) kirjoitti:Imitation is the sincerest form of flatulence.
Samainen herra sanoi kaikkea muutakin osuvaa, esim. SnadiTerskalle hän osoitti seuraavan ajatuksentynkäsensä:
Charles Caleb Colton (1780 - 1832) kirjoitti:When you have nothing to say, say: "nothing".
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:Yhdistettynä uuteen avatariin ihan killeri.
Surullista tässä on se, että Manajaan pitää teeskennellä, joillekin se on luonnon"lahja".
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huomentailtapäivää kaikki fanini ja kylän muutkin puutarhurit!

Tänään heräsin siihen että kuulin kopsahduksen yläkerrasta. Sitten kuului sellaisia tömisteleviä kanta-askelia. Ajattelin että jokohan se yläkerran mummo on päänsä lyönyt lattiaan, mutta kai se vielä siellä hengissä on.

Frederik heh se oli hauskasti kirjoitettu, varsinkin tuo flatulence-kohta. Minulta meinasi päästä ihan pikkuinen ilopieru! Mutta eihän herrasmiehet niin tee, varsinkaan sisätiloissa.

Olin kuitenkin aistivinani sellaista hienoksellista ironiantynkää kirjoituksessasi. Etkö sinä pidä Saminarskusta? Kyllä minulla tällä kertaa taisi olla tuon sään takia vähän antennini vinossa, sillä tottakai sinä pidät Saminarskusta!

Elppis tämä on iloinen ketju täynnä kaikkea mukavaa lähimmäisenrakkautta. Eihän olla surullisia täällä yhdessä eikä erikseen?

Tänään voisin kokeilla jos osaisin käyttää mikroaaltouunia.

Saminarsku
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Poista makkarasta muovikuori ennen mikrotusta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Eiiii, älä työnnä päätä mikroon. Hiukset palaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomentailtapäevvöö ja ilmahällyytys kaikki ihanat tukijani ja kylän muutkin nussukkaiset ja pusnussukkaiset!

Tänään heräsin siihen että kuulin ulkoilman puhalluksen. Sitten kuului sellaisia tömisteleviä kanta-askelia. Kuin lehmuliini olisi yläkerrassa. Ajattelin että jokohan se yläkerran nätti frouva on pukenut sirot avokkaansa, mutta ikävä kyllä sen mieskin on vielä hengissä.

FrederikKruugeri hehheh se oli hauskasti kirjoitettu, varsinkin tuo flatulence-kohta. Minulta meinasi päästä ihan sillee, kyl sä tiedät, pruits! Mutta eihän herrasmiehet niin tee, varsinkaan me Arskalaiset.

Olin kuitenkin aistivinani sellaista jopa pikkuriikisen ilkeyttäkin kirjoituksessasi. Etkö sinä pidä armoitetusta Stadinarskasta? Kyllä minulla tällä kertaa taisi olla tuon sään takia vähän propellit "kurtussa", sillä tottahan sinä nyt Stadinpojasta pidät! Mikset pitäisi?

Elppismuru tämä on iloinen ketju täynnä kaikkea mukavaa lähimmäisenrakkautta. Kuten sekin että meidän Elba on aina yhtä ihana. Eihän olla surullisia täällä yhdessä eikä erikseen, JOOKOSTA? :off: :h:

Tänään voisin kokeilla vaikka tehdä jotain uutta maittavaa sapuskaa mukavalle Arskalaiselle. Ja sitten haaveilla meren tuoksussa ihanuuksista.

Jennygeetzu-ELI KULTA Minua jopa hieman askarruttaa uusi Saminarsku. Jotenkin se tuntuu niin tutultakin? Mutta jos se tuleekin yhtä suosituksi kuin Stadinarska? SANO KULTA, ettet vaan vaihda Saminarskuun, se rauhoittaa kummasti!:h:

Vespa Sinä mukava tyttö. Olen monet kerrat ollut epävarma kuinka saatat olla mahdollisesti joskus hieman tyly Stadinarskalle. Minä niin toivon ettet lankea Saminarskun pauloihin. Hän on kova kilpailijani, jos kerta on niin mukava. Mutta TAATUSTI ei mukavampi kuin minä. Olisin sängyssäkin parempi kuin Arsku jos se jotakin vaikuttaa. Saat sydämen minulta merkkinä siitä toivosta ettet hylkää.:h:

Ex-Pertsa Ymmärtäisin niin että olet tukijani forever.

PERUSTUKIJANI kunniajäsenet Suvinen :h:, Saira :h: :h:, Jenny :h:, Melnais :h:, Bedlam, Homie, JanneMc, Chappi, Keikku :h:, Mustaenkel i:h:, Vaola :h:, RouvaPupu :h: alias jotakin, Mylwin ja Ann :h: ynnä muut lähes kaikki :h:. MUISTAKAA Pysyttäytyä AIDOSSA ASIASSA.

VALITKAA STDINARSKA-säästäkää luontoa! TORJUKAA HALVAT PIRAATIT JA KORVIKKEET.


VALITKAA LUOMUA

valitkaa Arskalainen . Se on oikeasti mukava väriherra.

S t a d i n a r s k a
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

JESTAS
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Muistutus itselle: ÄLÄ paina sitä unignore -nappia, ikinä enää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

:D Arska yllättää.

Parodian parodia kuulostaa vaikealta mutta näyttää toimivan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Terve. Päätin nyt perustaa tällaisen Saminarskun oman sanomalehtiketjun.

Täällä juttelen itse itselleni. Tai sitten kaikkien fanieni kanssa.

Luen tätä ketjua uudestaan ja uudestaan. Luen tätä ketjua joka päivä. Kirjoitan tänne ketjuun joka toinen päivä.
Syö lisää meetvurstia, se helpottaa. :perse:

"Piraattiketjujen perustaja saa varautua...pitkään kakkuun." - Lauri Legalisti, oik.lis. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

MAHDOTTOMASTI RAPORTOITAVAA!

Ensiksi varoitus kaikille lapsille ja sen mielisille tiedättehän! Pertti nyt siellä korvat höröllään! Nimittäin hulluus on helppoa silloin kun se tulee luonnostaan!

Olen aistivani negatiivisuutta ilmaympäristössä. Ei haluta olla kaikkien kavereita vaan selviä rajaviivoja piirrellään ja kavereita jaotellaan. Se tekee Saminarskun todella surulliseksi. :cry:

Saminarsku ei lähde pelaamaan tällaista likaista peliä, vaan on kaikkien ystävä, kaveri ja toveri myötämielinen! Suosittelemme sitä myös kaikille joiden vannetta pää kiristelee! Älkää tyytykö hullukopioihin, älkääkä sadistisiin johtajiin! Kaunopuheisuus ja henkinen tukiopetus vitsatta rakkaudellisia lapsia kasvattaa, rajoittajat eivät rakasta!

Terveisin Vapaiden Kasvatustieteiden aSiantuntija, The One and ONLY

Saminarsku
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

iLmOiTtAuDuN TUKIAISEKSI!

TERVEISIN MYLWINNA PYLWINNA piiloihailijatar
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lilo kirjoitti:Muistutus itselle: ÄLÄ paina sitä unignore -nappia, ikinä enää.
No nyt mä jouduin painamaan! Hyvä etten revennyt tähän vastaanottoon, puren huuleeni lujasti. Oli niin hyvä että jätin pois noresta, kokeillaan näin ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voisko sen alkuperäisen nyt poistaa palstalta kokonaan, kun on saatu parempi tilalle?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hei kaikki narskuliinit!!

Olen huomannut aika vakavia asioita viime aikoina. Vakavat asiat tekevät Saminarskusta tylsän pojan.

Nimittäin! Minulla on selvästi kilpailija! Sellainen värikarnevaalisetä täällä joka matkii minua ja tekstejäni! Ei ole alkuperäinen! Lisäksi tämä kilpailijani on alkanut muuttumaan teksteiltään kovinkin aggressiiviseksi, oletteko huomanneet?

Älkää ottako aggressiivisia johtajia, ottakaa tervepäisiä johtajia! Hulluus leviää laajalle sieluun muuten!

Mutta ystävät ja toverit, ei meillä hätää ole! Itse asiassa tulemme olemaan varsin voitokkaita! Sen kertoo jo se, että parissa päivässä on lukijoita tänne siunattu jo lähemmäs tuhat kappaletta, vaikka on tämä lama-aika ja kaikki!

Kilpailevassa ketjussa lukijoita ei ole siis kuin noin 22-kertanen määrä, yli kahden vuoden aikana! Eli laskelmieni mukaan me tulemme voittamaan puolen vuoden kuluessa!

Tätä puolustaa myös se tosiasia, että te toverit ja ystävät olette olleet sankoin joukoin liikkeellä täällä kanavallani! Monipuolisuus on hyve! Sen sijaan kilpailevassa ketjussa ei kirjoittele kuin yksi haiseva alkoholisoitunut röpöttelijä, joka ei saa piparia edes deitti-ilmoituksella! Kuinka säälittävää on se, minä vain kysyn!

Kyllä nyt ollaan siellä vierailevassa leirissä hätää kärsimässä! Terve paniikki on kunnon paniikki, naapurissa narsissit kukkii!

Nyt minä en voi kauheasti teille tässä kirjoitella, mikä vääryys, sillä minä olen lähdössä palauttamaan viallista pelikonsolipeliä kauppaan! Kun pelaa ehjää pelikonsolipeliä, pysyy narskutkin tyytyväisempinä!

Lolita kiitos kysymyksestäsi! Olemme miettineet kovasti vastausta tähän kysymykseesi herrasmiesraadin illanistujaisissa! On mukava ilmoittaa, että yhteistuumallinen loppupäätös kysymykseesi on KYLLÄ!

Terveisin...

SN! The SamiNarsku! The Real McNarsku! Narsku von den Samishoffen!
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lolita kirjoitti:Voisko sen alkuperäisen nyt poistaa palstalta kokonaan, kun on saatu parempi tilalle?
Bannia kehiin! Voitaisiin pistää pystyyn heikoin lenkki äänestys (taas) ?
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Voisko sen alkuperäisen nyt poistaa palstalta kokonaan, kun on saatu parempi tilalle?
Bannia kehiin! Voitaisiin pistää pystyyn heikoin lenkki äänestys (taas) ?
Hyvää iltaa hyvät SamiNarskun asiakkaat sekä laaja siittimen faniosasto!

Tässä alkaa nyt olemaan muutoksen makua ilmassa, sekä järkevää ajattelua huomioitu sekä tyttäriltä että talon isänniltä!

Biologisten aseiden ohella The Banni on paras ja inhimillisin ratkaisu lopettaa ihmiskunnan kärsimys! SamiNarsku tukee The Bannia koko sydämellisellä ihanuudellaan, sillä pitäväthän SamiNarskusta tiettävästi kaikki!

SamiNarsku on tunnetusti PPH™ eli Palstan Pidetyin Henkilö!

Terveisin,

SamiNarsuainen, the rockstar of the pööpöl of the universe!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Voisko sen alkuperäisen nyt poistaa palstalta kokonaan, kun on saatu parempi tilalle?
Bannia kehiin! Voitaisiin pistää pystyyn heikoin lenkki äänestys (taas) ?
Hyvää iltaa hyvät SamiNarskun asiakkaat sekä laaja siittimen faniosasto!

Tässä alkaa nyt olemaan muutoksen makua ilmassa, sekä järkevää ajattelua huomioitu sekä tyttäriltä että talon isänniltä!

Biologisten aseiden ohella The Banni on paras ja inhimillisin ratkaisu lopettaa ihmiskunnan kärsimys! SamiNarsku tukee The Bannia koko sydämellisellä ihanuudellaan, sillä pitäväthän SamiNarskusta tiettävästi kaikki!

SamiNarsku on tunnetusti PPH™ eli Palstan Pidetyin Henkilö!

Terveisin,

SamiNarsuainen, the rockstar of the pööpöl of the universe!
HEI Arskalle rakkaat ja ihan muutkin timanttikullat siellä!

Huomasin vallan kummallisen asian, nimittäin kun oma palstani on kuin lömmin koti ihanine rakkaustakkatulineen niin tämäkin palsta tuntuu kovasti kotoiselta... se on kuin puolilämmin koti sellaisella takkatulella joka pikkuisen kikkaisen rätisee!

MINUN ON IHAN pakko sanoa, että Saminnarskun täytyy olla Stadinarskan läheinen sukulainen. Totuus on, että nauran todella jo ihmeissäni ja minulla on pieni identiteettikriisi että olenkos minä jättänyt Narskun pöytälaatikkoon noin hyviä kirjoituksia...

Arvatkaapas mikä minua samaan aikaan hersytti, siis nauratti ja samaan aikaan ylpistytti ja samaan aikaan kummaksutti ja samaan aikaan kiinnosti! Se oli TM eli kun käytän joskus rekisteröityä tavaramerkkiä! Ja Manaa....siis minä laitoi...eikun ei minä siis vaan Saminnarsku laittoi pienen TM tuohon.

Se nauratti toki luonnollisesti, sitten ylpistytti, ok, mutta kummaksutti KUINKA VALTAVAN HYVIN SAMINNARSKU on lukenut tekstejäni. VALTAVA ILONI oli se, että kun olin ollut HIUKAN siinä uskossa että kaikki vaivalla kirjoittamani jutut menisivät hiukan osittain hukkaankin, jos kaikki eivät sitä lukisi tarkasti. kaikkihan nämä kyllä lukevat, olen niin vanha jo että tunnen ihmiset!! Siitä ei ole kysymys mutta siis noin tarkasti kaikki pienet vitsit...AIVAN HUIKEATA.

Minua sitten kiinnostaa, kuinka tuo TM-merkki on saatu aikaan. Tai voisin katsoa sen kyllä... mutta se kiinnosti!

ONKO Stadinarskalla sitten enää tehtävää, jos täällä on aivan hyvä sijainen. Tietenkin, koska AITO on tietenkin aina arvokas.

Olin katsomassa Picasson näyttelyä ja juuri mietin, että kyllä Picasson kopio olisi hieno olohuoneessa, mutta mikä valtava arvo on AIDOLLA.

MUTTA on täällä kotoisaa. Manaaja sanoi taannoin pelkäävänsä minua. Silloin mietin miten kummassa olin saanut sen aikaan, mutta nyt mä hieman ymmärrän koska hän on näinkin tarkka analysoija. Toki hän vain analysoi, sillä minä olen leikkisä ihminen ja äärettömän hellä ja mukava. Kuten tiedätte.


SAATTE kokeilla minua! Varatkaa tunniksi käyttöön! Vaikka kahville. OSOITAN OLEVANI lämmin ja mukava. Tehkää varaus rohkeasti.

Minä vastaisin mielelläni kaikille teille vastaajille. Kiitos esim. Daavidille hienosta kommentista. Hän on varmaan tukijani, vaikkei olle Arskalainen?

Lolitan ajatukset ovat peräti erikoiset. Olisin varma, että hänen kannattaisi pyrkiä vaimokseni tai tyttöystäväksi, mutta hän onkin aina jotenkin minua vastaan! Lolita-seksi kulta, olenko ollut sinulle joskus paha!
Tule ystäväksi, kokeile tunnin maksutta!


MUTTA SITTEN minulla on vielä osa-alueita, joihin Saminnarsku ei pysty. Taannoin olen kysynyt mm. kysymystä "Mitä minun ja PIIP avioliitosta tulisi" ja sain sellaisen minua todella yllättävän arvosteluryöpyn, vaikka samaan aikaan täällä on henkilökohtaisuuksia PILVIN PIMEIN muualla ja paljon rajumpia. Ihmettelen sitä vieläkin...
Mutta sen TÄYTYY olla reaktio jostakin syvemmästä, joko tykkäämisestä tai jostain tunneasiasta!

Mutta nämä kysymykset, jotka kuulemma ovat sopimattomia ovat vielä Stadinarskan OSAAMISPROFIILISSA noin nykyaikaisesti sanottuna!

Narsku ei ikinä pysty saamaan sellaisia aikaan.


Mutta en millään näköjään pysty lopettamaan täällä...niin lämmin palsta , kuin oma, tämä kuitenkin on.

MENISIN MANAAJAN KANSSA naimisiin elle hänellä olisi kulkusia jalkojen välissä. Todella samiksen samis!

Olen vaatimattomuudessani kyllä usein ajatellut miksen tapaa koskaan kaltaistani yhtä mukavaa naista. Se ollee kohtaloni, hihhih

Älkää nyt ottako kovin vakavasti mukavaa Stadinarskaa, mutta totuus on, että minua kipristyttää se kuinka hyvin Manaaja on lukenut juttuni, siitä
hänelle
ISO HALI JA KYLLÄ!! PUSU POSKELLE!!! Hän on ansainnut minun puoleltani sen. Niin paljon hauskaa ja naurua hän teki minulla ja teille muillekin!!

Kaikkea hyvää ihanille tukijoilleni, sitten vähintään serkulleni Manaajalle ja sitten mahdollisille häjyläisille joita tosiaan oikeasti taitaa olla jopa nolla.

Minua vaivaannuttaa se, kun tosiaan ollen Kitinän suosituin henkilö, mutta jonkunhan sen täytyy olla!

Älkää nyt ottako vain niin että ärsyynnytte kun se on tärkeintä, että olemme kavereita ja kyllä te mun huumorin ja mukavuuden tiedätte!


JENNY, OLET MAAAILMAN varmaan ihanin Jenny kun kirjoitit palstalleni! Tulen vastaamaan siihen mutta nyt suukottelen sinut ennen sitä päästä varpaisiin! Älä kerro miehellesi, mutta älä myöskään pese itseäsi!Hehheh. KIRJOITTAKAA muutkin omalle Stadinarskan palstalleni ja osoittakaa ketä tuette! :)

Molkis ja pusut kaikille niihin kohteisiin johon sitä haluatte eli joku haluaa korvaan ja joku nänniin ja joku napaan ja joku öhöm.

S t a d i n a r s k a
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Arska. Painu nyt vittuun siitä.
Vastaa Viestiin