Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

EvaPeron kirjoitti:Stadinarska on hauska. Aluksi ihmettelin hiukan tyyliään, mutta hänhän on selvästi loistava huumorimies.
Multinikkeily ei oo ollut pop ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

tuulenpuiska kirjoitti:
EvaPeron kirjoitti:Stadinarska on hauska. Aluksi ihmettelin hiukan tyyliään, mutta hänhän on selvästi loistava huumorimies.
Multinikkeily ei oo ollut pop ikinä.

Ahahah! Puit ajatukseni sanoiksi!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Imo se oli arskalta hieno suoritus, liki täydellinen. Perfect! Ja näköjään joku urpo senkin pointin missasi mutta mitäs tuosta, aika oletettavaa. 8)
Kyllä se aluksi tuntui menevän ohi, mutta sitten tajusin että oli sarkasmia.
Aika skeidaa semmoista mielestäni, maniksella on paljon värikkäämmät eli parodiat, niinQ mielikuvituksellisemmat. Aika yllättynyt olin että turska sai kirjoitettua niinkin paljon lähes_normitekstiä, joten kelasin että on vetänyt herneet nenään.
"Jätkästä saa selvää, nyt ei ole kaikki hyvin" ?
Vähän jotain semmoista joo. Arskan tapauksessa en tiedä että kumpi on säälittävämpää; se että feikkaa vammaista vai se että on.
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Elppis kirjoitti:
Ahahah! Puit ajatukseni sanoiksi!
Pelottavaa. Ollaanks me sielunystäviä tai sillai kun ymmärretään toisiamme niin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

tuulenpuiska kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ahahah! Puit ajatukseni sanoiksi!
Pelottavaa. Ollaanks me sielunystäviä tai sillai kun ymmärretään toisiamme niin?
Ihan varmasti :miitti:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

tuulenpuiska kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ahahah! Puit ajatukseni sanoiksi!
Pelottavaa. Ollaanks me sielunystäviä tai sillai kun ymmärretään toisiamme niin?
Nokitan sillä että Elppa tietää usein miten mä reagoisin, ennenkuin edes ite tiedän miten reagoisin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumis kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ahahah! Puit ajatukseni sanoiksi!
Pelottavaa. Ollaanks me sielunystäviä tai sillai kun ymmärretään toisiamme niin?
Nokitan sillä että Elppa tietää usein miten mä reagoisin, ennenkuin edes ite tiedän miten reagoisin.
Ollaankohan me sitten vaan ennalta-arvattavia?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kai Nalo kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Perfect! Ja näköjään joku urpo senkin pointin missasi mutta mitäs tuosta, aika oletettavaa. 8)
Meinaatko tosiaan että kukaan ei tajunnut ketä arskahullu parodioi?
Mä en meinannu Manalaa kyllä, puiskat ja muut meni (mun päässäni) ton parodian alle paremmin.
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Mä en meinannu Manalaa kyllä, puiskat ja muut meni (mun päässäni) ton parodian alle paremmin.
Miks mut sotkettiin tähän? En edes nähnyt em tekstiä sillä tiedätte-kyllä-kuka on noressa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
mikäs toi jumppanorsu on?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Pulkannaru kirjoitti:^
mikäs toi jumppanorsu on?
Manalan kuitti eräälle ex-palstalaiselle. Otti kärs...nokkiinsa ja ei koskaan palannut (!).
tuulenpuiska

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

exPertti kirjoitti:http://kitina.net/viewtopic.php?p=51975#51975

Olisiko tuossa 10:56 kohdilla. Ilkeäähän se oli, mutta... :)
Miten sä kaivoit sen esiin noin nopeasti? Onks se sulla bookmarkissa? :D
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Imo se oli arskalta hieno suoritus, liki täydellinen. Perfect! Ja näköjään joku urpo senkin pointin missasi mutta mitäs tuosta, aika oletettavaa. 8)
Muistuu mieleen ne Nisukan omat turpaanvetouhkailu-flippaukset. Nekin oli aika Perfect!

Sieltä se todellinen truu calörs paljastuu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ann kirjoitti:Muistuu mieleen ne Nisukan omat turpaanvetouhkailu-flippaukset. Nekin oli aika Perfect!

Sieltä se todellinen truu calörs paljastuu.
Vaan kerran oonkin sen typerän flippauksen jälkeen ylipäätään mätkiny ketään nassuun, tuolloinkin toki itsepuolustus... All grey all grey. Kirjallisesti en olekaan kuin kerran edes sanallisesti sanonut takas. Tykkään mummommasta minästäni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kovasti se KY-jellyn tuoksunen kotiäiti koittaa luikerrella rivien välistä karkuun.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mitä o KY-jelly?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mitä o KY-jelly?
Se on niitä varten jotka ei kostu tilipäivänä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ann kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mitä o KY-jelly?
Se on niitä varten jotka ei kostu tilipäivänä.
Aa. Mä oon tehny valinnan nostella osinkoja mielummin, ens tammikuussa tän maksetun paritalon verran. On millä ostella KY-jellyy tarvitseville... Mieskin taitaa olla kostumatta tilittä vielä parit vuodet, sille sit ehkä!

Jelly-dildoni täytyykin penkoa kaapin perältä testaukseen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Saminarskun päivitykset puuttuu !
Et kai ole lopettanut kirjoittamista suositulle palstallesi?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:Saminarskun päivitykset puuttuu !
Et kai ole lopettanut kirjoittamista suositulle palstallesi?
No tässähän on tyypillinen tapaus siinä, että piraattituote särkyy ja väsyy kuin hapettunut patteri ja on kovin hauras vailla takuuta. Se on kuin muovikuorinen mersu, mutta kun puhumme

Stadinarskasta

puhumme aidosta asiasta. Se on kestävä, laadukas tavaramerkki ja siellä sisällä kehrää voimakas ikisydän. Takuut voimassa, vaikkei tarvitakaan.

Saminnarsku tuo mukavan pikku ilon, mutta Stadinarska tuo laajan auvoisan kulttuurillisen elämänrikkauden.


Tiedät valintasi, se on timantti aito, eikä sinulle riitä pluttana maito.

Valitse KESTÄVÄ KEHITYS. Valitse ARSKA. Tee se HETI.

Mussukkanussukoillee, erityisesti hyvän tunnistavalle tukijakunnalleni, ja tapani mukaan myös muille, jopa hengille kiusan, rakkahin terveisin

StadinarskuSaminarskaa sta syntyy separaattorilla tuoretta KERMAA eli

_________________________

S t a d i n a r s k a

_________________________

häntä ei saa kuitenkaan missään tapauksessa sekoittaa Vaolan kissaan, joka on "Stadin kermaperse"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Kirjoitan tänne ketjuun joka toinen päivä.
hopihopi
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

HEI kaikki änkeröiset, naurukepukat ja etenkin taikuri Maxin eli toisin sanottuna salaisen SamiNarskun ystäväiset!

Heti ensialkuun haluan esittää nöyrimmät anteeksipyyntöni ihailijakerholleni, sekä sille yhdelle herkkutatille joka metsästä oli tuorepastaani varten poimittu, heh heh! Nimittäin nyt on ollut hirveää äksöniä (kirj. Action!!! säv. san. Juice Leskinen) enkä ole yhtään ehtinyt laiskanlinnassani maatumaan haisevin pallein! Kitinöintikin on siten jäänyt hyvin pienille marginaaliryhmille ja alueille!

Tässä on nyt nimittäin käynyt niin, että olen vähän liehitellyt noita naisolentoja. No eihän niistä koskaan mitään tule niistä liehittelyistä, kun minä olen vähän tällainen narsistinomainen luonnevamma, ja tykkään ainoastaan saada hieman huomiota heiltä. Sitten kun pitäisi sellaiseen lähempään kanssakäymiseen ryhtyä, niin hyi yök ja eritteitä, en koske!

No kävi sitten niin että minähän menin rummutkin tuossa ostamaan! Kyllä sellaiset ihan oikeat kannut mitä päristellä yksin bunkkerissaan omaksi ilokseen. Ovat kyllä aivan paskat, sanovat kaikki sellaiset asiantuntijat internetin palstalla, jotka eivät ole koskaan kyseisiä kannuja nähneetkään. Se ainoa sitten joka oli nähnyt, sanoi etteivät ne niin kamalat olleetkaan kun olisi voinut kuvitella! Siis hinta/laatu-suhteeltaan kuulemma jopa exponentiaaliet!

No kun nyt päästiin tähän lempiaiheeseeni, eli siihen mitä minä olen tai mitä minulla on, niin jatketaan hieman vielä näistä rummuistani, jos sallitte suuri ja sankka faniyleisöni ja joukkioni epäyhtälömäinen! Nimittäin kyllähän tuollaisessa halpispaskoissa ne lautaset ovat aina jotain ihan kamalaa kuraa, sellaiset messinkiset pärinälevyt vain. No minä sitten heti menin ja päräytin tilaukseen setin pronssisia levyjä ympärille! 20" riden, 16" crashin ja 14" haitsut Paisteelta! Kyllä kohta kelpaa SamiNarskun paukutella!

Sitten muihin asioihin! Koin tänään kauhun hetkiä kun kävin kakalla. Vessan matolla oli joku ruskea palanen, ajattelin sen olevan jotain kangasta joka olisi irronnut jostain housujen puntin tikkauksesta/saumasta tms. Mutta sitten kun siinä kakalla kökin pöntöllä, enkä parempaakaan tekemistä keksinyt, niin varpaalla hieman tönäisin sitä juttua siinä matolla. Huomasin että se menikin sykkyrälle!! Siinä se sitten lattialla hetken oli sykkyrässä, kunnes se suoriutui ja lähti etenemään sivullepäin, tässä tapauksessa kohti etelää, oikealle puolelleni, sillä istuin kakalla selkä kohti länttä!

Siis ajatelkaa, minun WC:ssäni jonka sentään siivoan monta kertaa vuodessa, oli matoeläin! Se liikkui impulssikontrollin varassa eteenpäin niin että sen pyllypäässä aina sykähti ja sitten sellainen paineaalto meni läpi koko sen kehon, millä se eteenpäin aina pikkuisen pääsi ryömähtämään. Oliko kyseessä kenties vakava oire? Osaisiko palstan lääkärit asiaa aukaista? Mistä tällainen matoeläin on voinut vessaani oikein päästä? Trimmasin häpykarvoitustani viikko sitten, olisiko se voinut pudota samalla kerrtaa?


Sitten autoasioihin! Olen hämmästyksekseni lukenut joltain vikalistalta, että autoni on vikainen! Jopa verrattuna ranskalaisiin autoihin! Tämä on pöyristyttävää eikä SamiNarskun hyväksyntään mahtuvaa! Jonkinlainen salaliitto on artikkelien kirjoittajilla kunnollisia kansalaisia vastaan, jotka ajavat herrasmiesten kulkuvälineillä kuten Simca. Sehän oli se ainoa luotettava ranskalainen autonvalmistaja. Ja pois markkinoilta häädettiin vikaisempien autojen tieltä!

Torstaina kävin kauppakeskus Lippulaivassa hiustenleikkuussa. Siellä oli aivan järjetön ähdistyspaljous ihmisiä. Eikä ihmekään, Lidl avattiin! Kyllä nyt on halpaa käydä kaupassa ostamassa leivänpaahdinta mikä vie sähköä kuin loviisan kakkosmuuntaja, muttei paahda leipää! Tai vedenkeitintä joka keittää ainoastaan orvaskettä kämmenestä!

Tähän reissuun minulle sitten liittyi paljon harmia. Palasin takaisin parkkihalliin ja huomasin, että viereeni oli pysäköity joku mersun katumaasturi. Sellainen himputinmoinen laiva! Ne pysäköintiruudut ovat tehty autoille, ei ruotsinristeilijöille! Oli hirveitä tukaluuksia siinä sitten sovitella itsään likaisten autojen välistä autoon sisään sotkematta itseään! Katumaasturit pitäisi kieltää lailla, kunnolliset ihmiset eivät pääse kaupasta muuten pois!


Korso-Jenni joka Jennyksi itseään haluaa kutsuttavan: SamiNarsku on todella yllättynyt, ettet sinä KY-Jellyä tiedä. Tämä itse asiassa kuulosti SamiNarskun korvaan hyvin huonolta selittelyltä ja imagonkiillottelulta. Mutta Jennythän yleensä onkin niitä Jenni-siskojaan vähemmän kunnollisia versioita. On nyt menty huonompaan suuntaan tässä rehellisyyden ikeessä!

Tuulenpuiskatus siellä! Tuo jumppanorsuasia tekee minut hieman surulliseksi! Nimittäin nyt olet liimaamassa kyllä sellaista sankaritekoa SamiNarskun harteille, josta SamiNarsku ei todellisuudessa ole vastuussa! Kyllä poistumissyyt taisivat olla todellisuudessa ihan muualla kuin tuosta sanasta suuttumisessa!

Nyt on saatu suurin osa mieltä painaneista asioista selvitettyä, jotka ovat tämän viikon SamiNarskun tehnyt surulliseksi. Surullinen SamiNarsku on huono panda! Nyt on SamiNarsku hyvä panda jälleen, ja jatkaa lauantaitaan siivoustöiden parissa! Kuulin huhua, että WC voisi olla hyvä tässä vielä puunata!


Siivousterveisin!


Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ He-Man of the universe of masterpieces /--
Jenny Daa-aah! ling

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kyrpä Ystävällinen Jelly? Mitä?

- Jennipenni läheltä Korsoa
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Saminarskun sanomat ja varmat päivät -ketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Luenkohan koko ajan oikein?
?Kyrpä Ystävällinen Jenni?
En tiedä, toivottavasti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin