Keppijumppa-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Mulle jäi jostain sen miehen aiemmasta avautumisesta mieleen, ettei ne juuri ole seurustelleetkaan, ainakaan livenä. Ehkä se on joku nettisuhde! Todella järkyttävä se puhelu silti oli. Tuskin oisin ilman rauhottavia nukahtanut.

Hmmh, mä taidan käyttää poppa-sanaa ite. Kuuma on sellanen seksisana meillä. Ehkä. En oo varma, täytyy tutkiskella tätä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi ei, nyt mulla iski päähän mielikuva Esa A:n ja tyttöystävänsä petikeskusteluista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:En vaan ymmärrä, että miksi lapselle käytetään vaikka sanaa poppa, jos ei se ole muuten perheen normikäytössä, kuten vaikka pimppi. Tuskin kenenkään kotona vaginasta puhutaan... Tai no, ehkä Esa A:n.
Asiaa tarkemmin ajatellen, mä kyllä useimmiten sanon sanan "polttaa", esim. "älä koske siihen lasiin, se polttaa". Ruokaa puhalletaan yleensä yhdessä ja silloin se on liian "kuumaa".
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Poika kun työns nenänsä tuleen huusin ihan varmasti "AAAAaaaRTRgghg tule pois sieltä se on perkeleen poppaa!"

Vähänkö typerää. Pelkkä EI! olis ollu nopsampi (tässä toinen ällösana, olkaa niin hyvät).

Voisitko kääriä hiukseni nyrkkiisi eli hiussuortuvani tulisivat sormiesi väleistä?
Tottakai, jos vain tekisit samoin minulle!
Olen ylpeä meistä.

Täs on nyt kaikki mitä tuli mensoista mieleen. Toivottavasti auttoi.
ninnithequeen

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se puhelinkeskustelu oli joo aika....toisella keskustelupalstalla kauhistelivat samaa, ja joku tuon naisen tuttava tiesi kertoa, että sillä tavalla se aina puhuu ja on aina puhunut. Outoa sanon ma.
RP

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Referoikaa se puhelu, missasin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

DoubleTrouble
Viimeksi muokannut Vesper, 18.11.2009 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Se puhelinkeskustelu oli joo aika....toisella keskustelupalstalla kauhistelivat samaa, ja joku tuon naisen tuttava tiesi kertoa, että sillä tavalla se aina puhuu ja on aina puhunut. Outoa sanon ma.
Nää kuuluis BB-ketjuun. Mutta noteerasin myös tuon. Kuulosti kuin Esan tyttis olisi lukenut paperista. Ehkä lukikin, joku puhelinfobia? Ja sitten Esalle vielä tippa silmään noin muodollisista jutuista. Muutenkaan Esa ei ny niin kovin fiksulta vaikuta jutunaiheiltaan. Eli jos ne muka on far out muille siellä, niin vittu sentäs tätä maata. Positiivista että kokee olonsa vieraantuneeksi siellä apinoiden seassa.. mutta jos tuo sen puhetyyli on ihan luontainen eikä vitsiä, niin on Anttiakin oudompi otus.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Nehemiah James

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

^^ Se tuli monta kertaa, huh!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Minkäköhänlainen nainen se on sängyssä?` :shock:

"Rakas, olisitko ystävällinen ja hivelisit sormenpäälläsi häpyhuulieni välistä ensin hieman sivuttaissuunnassa ja sen jälkeen jos olisit vielä ystävällisempi, ja yrittäisit hivuttaa sormeasi hivenen alaspäin... kulta? Nukutko sinä?"
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

^ :hail:
Manaaja

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Likka pyys mut aamulla pimppapesulle kanssaan, on meidän perheen aikuisten mielestä niin ku paras sana vaginalle. Mitenköhän BB-mensan tyttis puhuu emättimestään...
En mä tiedä, mutta mun vehkeestä on viimeaikoina käytetty nimitystä "laaja siitin".
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Likka pyys mut aamulla pimppapesulle kanssaan, on meidän perheen aikuisten mielestä niin ku paras sana vaginalle. Mitenköhän BB-mensan tyttis puhuu emättimestään...
En mä tiedä, mutta mun vehkeestä on viimeaikoina käytetty nimitystä "laaja siitin".
Laaja? Ei sentään kurova, ole tyytyväinen :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tsihih!

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Voi kauhee :D ^
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

Lilo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Poppa on kuuma. Itse en vaan käsitä näitä lässytyssanoja lapsille, eikö voi sanoa että kuuma? Tuleehan se vielä sellaisella lässynlää-äänensävyllä älä kulta pieni koske uuniin, uuni on poppa, tulee pipi!
Itse käytän samoja sanoja mitä juniori käyttää. Jos hän ymmärtää pipin olevan mitä se on ja kuuman olevan mitä se on (niinkuin asiat meillä nyt ovat) niin sitten uuniin ei kosketa, koska se on kuuma, tulee pipi!

Jossakin on tutkittu, en löytänyt nyt googlettamalla, että lempeäksi väkisinkin menevä lässytys helpottaa lapsen kielellisten kykyjen parantumista.
Inhosin lapsena sellaisia tätejä, jotka puhuivat lässyttämällä. Musta se on lapsen aliarvioimista.

(Ilmankos musta sitten tulikin kielellisesti kovin lahjaton... :roll: )
Kyllä minä olen lapselle lässyttänyt silloin, kun lapseni olivat ihan pieniä. Lässytystapaisesti lapselle voi puhua tiettyyn ikään saakka.
Olisikohan vauvaikäisenä tuo tapa ollut.

Monilla tuo lässytystapa jää vaan ikävästi päälle vaikka lapset ovat jo vauvaiän ohittaneet.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vähänx siistiä - musta on tehty vetoomus, että saisin jäädä.

TJ:lle olen vain numero, 1/320 työntekijästä... blääh. Elämme jänniä aikoja, tai jotain.

Mitä ruokaa mä keksisin tänään?`Ruokalassa söin lohta ja pottumuusia, eilen oli spagettia ja jauhelihakastiketta. Alkaa olla ideat vähissä. Valkosipulikermapottuja ja jauheliha(s)piffejä? Possupiffiä? argh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

martza kirjoitti:Olisikohan vauvaikäisenä tuo tapa ollut.
No olisiko? Mua jännittää! Älä pidä enää jännityksessä!

Mun mielestä sä olet kyllä alkanut lässyttää sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulet.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

Manaaja kirjoitti:
martza kirjoitti:Olisikohan vauvaikäisenä tuo tapa ollut.
No olisiko? Mua jännittää! Älä pidä enää jännityksessä!

Mun mielestä sä olet kyllä alkanut lässyttää sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulet.
Voi hellan lettas sentään!
Onko sulla asiat noin huonosti.
Voi voi.... :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Manaaja

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

martza kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
martza kirjoitti:Olisikohan vauvaikäisenä tuo tapa ollut.
No olisiko? Mua jännittää! Älä pidä enää jännityksessä!

Mun mielestä sä olet kyllä alkanut lässyttää sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulet.
Voi hellan lettas sentään!
Onko sulla asiat noin huonosti.
Voi voi.... :lol:
On kyllä. :lol:
Nyt on asiat ihan huonosti. :lol:
Hauskaa se hassusti hehe. :lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kovia ja kipeitä sanoja, turhat lässytykset helvettiin!
Lapselle pitää puhua kuin aikuiselle.
Lyödäkään ei saisi, mutta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos lapsille puhuisi niin kuin aikuisille, lapset lakkaisivat puhumasta. Aikuisten toistamiseen voi kommentoida toivottamalla aikuinen vivonhettuun, mutta lapsen kysyessä samaa asiaa kerta toisensa jälkeen on vain vastattava rauhallisella äänellä.

Ja kyllä pieni lässytys on pienelle lapselle paikallaan, toisinajattelijat voivat painaa päänsä perseeseen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Netti ei toimi. Oletan, että Elisa on katkonut piuhansa ja Sonera ei ole vielä saanut omiaan kiinni. Jos ei huomenna toimi, joudun ehkä soittamaan jonnekin. Onnekseni naapurilla on suojaamaton verkko :h:

Kylppäri siivottu tiptop, huomenna tulee jotkut asennussedät putsaamaan LTO-masiinaa. Kyllä niiden nyt kelpaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ystin luona kyläillessä sain sapuskaa, kahvia ja pullaa, höpötellä hassuja ja vähän asiaakin, nauraa räkättää kyyneleet silmissä, selkä-hartiahieronnan sekä paljon paljon haleja ja pusuja muksuilta :h:
Kyllä nyt kelpaa!
Vastaa Viestiin