Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

vituttaa ja pahasti...ei kahden päivän neurologisesta tutkimuksesta ollut mtn hyötyä...todettiin samat asiat kun kuntoutussäätiöllä liki 10 vuotta sitten...
"kielellisesti olet äärimmäisen lahjakas,hahmottaminen,tila,suunta ja ongelmanratkaisukyky pysynyt ennallaan.Sä et varsinaisesti oo työkyvytön
mutta väliinputoaja kylläkin"... Ärgh en mä mihinkään Kuntoutussäätiölle halua kolmeks viikkoa ens vuoden alusta kärsimään...Jos muu ei auta menen ruikuttaa omalääkäriltä eläkesuosituksia,jo on kumma jos ei sellasilla
hullun papereilla saa eläkettä :!:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enthu kirjoitti:vituttaa ja pahasti...ei kahden päivän neurologisesta tutkimuksesta ollut mtn hyötyä...todettiin samat asiat kun kuntoutussäätiöllä liki 10 vuotta sitten...
"kielellisesti olet äärimmäisen lahjakas,hahmottaminen,tila,suunta ja ongelmanratkaisukyky pysynyt ennallaan.Sä et varsinaisesti oo työkyvytön
mutta väliinputoaja kylläkin"... Ärgh en mä mihinkään Kuntoutussäätiölle halua kolmeks viikkoa ens vuoden alusta kärsimään...Jos muu ei auta menen ruikuttaa omalääkäriltä eläkesuosituksia,jo on kumma jos ei sellasilla
hullun papereilla saa eläkettä :!:
Töitä se on kaupan kassakin (esim. broidini, joka tienaa kuussa lähes 2000€), siivooja, markkinoitihenkilö, puistotyöntekijä tmv. HAE nyt ihmeessä johonkin! Eläkkeellemeno 25-vuotiaana on luovuttamista, etkä sä ole sellanen. Come on. Jos apua tarvitset, sun ei tarvitse kuin soittaa mulle, I'll be there.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eikös 25-vuotiaana eläkkeellepääsemisen edellytyksiä ole:
- valkoinen paita, suorat housut
- etunimi "Allan", "Feija" tai "Manne"?
slam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

killkill kirjoitti:Eikös 25-vuotiaana eläkkeellepääsemisen edellytyksiä ole:
- valkoinen paita, suorat housut
- etunimi "Allan", "Feija" tai "Manne"?
Jag, wanna die taas vaihteeksi 25-vuotiaana. Masentaa vaan ja tylsää. :cry:
slam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Antakaa armon luodin tulla. Lävistää tämä rakkaudettomuuden tuska. Jaksaminen taas aika minimissään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

slam kirjoitti:Antakaa armon luodin tulla. Lävistää tämä rakkaudettomuuden tuska. Jaksaminen taas aika minimissään.
:paijaa: Koitahan jaksella!
The great club outshines the individual, always and forever.
Enthu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

siivoamaan nyt en ainakaan lähde...markkinointihenkilö-taidot todettu aikanaan harjoittelujaksoilla olemattomiksi,puistotyö ois muuten ok/jees mutta jos sellaseen lähen on selkä hajalla ja istun pyörätuolissa...
perkeleen skolioosi ja asperger käytännössä jo pilannut mun elämän ...
tonttu8

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

slam kirjoitti:Antakaa armon luodin tulla. Lävistää tämä rakkaudettomuuden tuska. Jaksaminen taas aika minimissään.
:paijaa: Tsemppiä täältäkin slaama!
Bliss

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kaikkia kiinnostaa varmaan ihan täysillä, mutta Kityn uusin sukupolvi täyttää tänään kokonaista VIISI PÄIVÄÄ :)
Mie kävin tuommosen pikkumiehen hakemassa kotiin näin syksyn kunniaksi
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onko kukaan muu koskaan osallistunut Hesarin Nyt-liitteen arvontoihin? Minä voitin Nyt-liitteen arvonnasta keväällä Vip-kortin Rocksiin ja nyt olen voittanut liput Nyt-liitteen 10-vuotissynttäreille Tavastialle itselleni ja kaverille. Osallistuuko noihin arvontoihin ikinä kukaan koskaan, kun minä aina voitan?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Kaikkia kiinnostaa varmaan ihan täysillä, mutta Kityn uusin sukupolvi täyttää tänään kokonaista VIISI PÄIVÄÄ :)
Mie kävin tuommosen pikkumiehen hakemassa kotiin näin syksyn kunniaksi
Ihanaa! Paljon onnea molemmille ja miehellekin vähäsen. Ajattelinkin tuossa yksi päivä, että näinkö olisi käynyt, kun sinua ei ole vähään aikaan palstalla näkynyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Kaikkia kiinnostaa varmaan ihan täysillä, mutta Kityn uusin sukupolvi täyttää tänään kokonaista VIISI PÄIVÄÄ :)
Mie kävin tuommosen pikkumiehen hakemassa kotiin näin syksyn kunniaksi
Onnea!! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei ne Nyt-bileet oikein sovi mun aikatauluun, mä lähden silloin aamuyöstä etelään. Perkule! Pitää katsoa, kun ne liput tulee, onko ne henkilökohtaiset vai voinko lahjoittaa eteenpäin. Esiintyjänä olisi PMMP.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Ei ne Nyt-bileet oikein sovi mun aikatauluun, mä lähden silloin aamuyöstä etelään. Perkule! Pitää katsoa, kun ne liput tulee, onko ne henkilökohtaiset vai voinko lahjoittaa eteenpäin. Esiintyjänä olisi PMMP.
Voi RAKAS, KULTA, IHANA YSTÄVÄNI :wink: :oops: 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Onnea tuoreelle äidille (ja isälle) perheelisäyksen johdosta!
tonttu8

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Öitä. :krooh:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Jaappas vain. Tarvinne sit vissiin väliaikaisesti lopettaa nuuskaaminen ja siirtyä poltettavan tupakin puolelle. :evil: Treeneissä pallo naamariin oikkee komiasti keskelle klyyvaria. Tuloksena nääääääääin paljon verta, vitun arka nenä, päänsärky ja kivasti sisäpuolelta haljennut ylähuuli :D Tottumuksesta laitoin kuitenkin verivirran loputtua biitin huuleen ja yhtäkkiä luulin olevani se Pavlovin tyhmin koira joka ei saatana saa opittua mitään.

Memo itselle: Nuuska + haava = sietämätön kipu.!

Ettäs näin meillä. Kuis teillä?

Hyviä öitä toivoo turkulainen läskihuuli :yo:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Kaikkia kiinnostaa varmaan ihan täysillä, mutta Kityn uusin sukupolvi täyttää tänään kokonaista VIISI PÄIVÄÄ :)
Mie kävin tuommosen pikkumiehen hakemassa kotiin näin syksyn kunniaksi
IHANAAAAA!!!!
Onnea tuhannesti, mie itse asiassa tuossa jo mietinkin, mihin olet hävinnyt...ja jotenkin arvasin :wink:
Toivottavasti kaikki meni hyvin!
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:siivoamaan nyt en ainakaan lähde...
Anteeksi vaan mutta nyt kiehahti.

Eikö se nyt muka ole duunia? Rankkaa sellaista, kyllä, joten vaatii vähän munaa lähteä niihin hommiin.
Kaikki siivoojat eivät ole somaleita, sillä somalit eivät osaa siivota. Niitten jälkiä ollaan siivoiltu kuule usein, kuinka osaavatkin pilata lattiat!!
Ammattitaidosta sen sijaan maksetaan. Tiedoksi.

Mä taidan kiehua nyt niin paljon, että avaan aiheelle oman ketjun....
SingleMalt

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

slam kirjoitti:Antakaa armon luodin tulla. Lävistää tämä rakkaudettomuuden tuska..
Ota skeba käteen ja laula tuo tuska ulos. Näillä sanoituksilla tehdään suomessakin biisejä, jotka myyvät platinaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuten aina..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin