Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vitun saatana... kerkesin jo erehtyä luulemaan viikon olleen siinä. Mut kuin ihmeen kaupalla oli joku äpärä laittanut mulle työvuoron huomiseksikin.

Vittu :maanantai:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SingleMalt kirjoitti:
Katsos kun minä kieroutuneessa ja erikoisella huumorintajulla varustetussa mielessäni ymmärsin postauksesi niin, että olet saanut tarpeeksesi minusta, joten pahoittelin sitä, ettet voi ottaa ignore-featurea käyttöön.

Tuo ignorehan on sellainen toiminto, joilla saa piiloon kaikkien pipipäiden postaukset..
Juu, no nyt selveni. :) Itsehän taas tarkoitin sitä, että ei voi olla mitään ihastuttavampaa kuin mies, jolla on tollanen allekirjoitus...
Tämä siis ilman sarkasmia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

OTTEITA KOIRAN PÄIVÄKIRJASTA

Päivä 180

0800- JEE Koiranruokaa! Mun lempparia!
0930- JEE Autoajelu! Mun lempparia!
0950- JEE! Kävelyretki! Mun lempparia!
1030- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
1130- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1200- JEE! Lapset! Mun lempparia!
1300- JEE! Piha! Mun lempparia!
1600- JEE! Äiti! Mun lemppari!
1700- JEE! Iskä! Mun lemppari!

Päivä 181

Sama kuin edellä

Päivä 182

Katso edelliset

Päivä 183

...

OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA

Päivä 752

Vangitsijani jatkavat huomioni kiinnittämistä omituisilla pienillä heiluvilla esineillä. He syövät prameasti tuoretta lihaa kun taas minut he pakottavat syömään kuivia palleroita. Ainoa asia mikä pitää toivoani yllä on toivo paosta, ja se lievä tyydytys jonka saan aina kun hajoitan jonkin huonekalun. Huomenna taidan syödä taas huonekasvin.

Päivä 761

Tänään yritykseni tappaa vangitsijani pyörimällä heidän jaloissaan, kun he kävelevät, melkein onnistui. Täytyy yrittää samaa portaiden yläpäässä. Yritin aiheuttaa kuvotusta ja inhoa vangitsijoissani oksentamalla heidän lempituolilleen. Pitää yrittää samaa heidän sängylleen.

Päivä 765

Yritykseni herättää sortajissani pelkoa ja näyttääkseni mihin pystyn, vein heille päättömän hiiren ruumiin. He vain lässyttivät ja jankuttivat miten hyvä pikku kissa olen. Hmm... ei toimi suunnitelmien mukaisesti...

Päivä 768

Vihdoinkin tajusin kuinka sadistisia he ovat. Ilman minkäänlaista syytä minut valittiin vesikidutukseen. Tällä kertaa tosin siinä käytettiin myös polttavaa ja vaahtoavaa kemikaalia jota he kutsuvat shampooksi. Mikä sairas mieli pystyykään keksimään sellaisen nesteen! Ainoa lohdutukseni on peukalonpalanen joka on vieläkin hampaitteni välissä.

Päivä 771

Heillä oli jonkinlainen salaseuran kokous. Minut laitettiin eristysselliin koko kokouksen ajaksi. Kuulin kuitenkin heidän äänensä ja haistoin pahanhajuisen olueksi kutsutun aineen lasiputkiloissa. TÄRKEÄÄ: Kuulin että eristykseni johtui MINUN aiheuttamastani allergiasta! Pitää ottaa selvää mitä se on ja miten voin käyttää sitä hyväkseni.

Päivä 774

Olen täysin vakuuttunut siitä että muut vangit ovat vasikoita. Koira päästetään säännöllisesti vapaaksi mutta vaikuttaa palaavan erittäin mielellään takaisin. Hän on aivan selvästi idiootti. Lintu taasen välittää jotakin informaatiota heille koska puhuu koko ajan heidän kanssaan. Olen varma että hän raportoi jokaisen liikkeeni. Ja koskapa hänet on sijoitettu metalliseen huoneeseen, hänen turvallisuutensa on toistaiseksi taattu... Mutta minä voin odottaa. Se on vain ajan kysymys...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta... rakastaa :oops:

Menin nukkumaan jo klo 01, mutta heräsin TAAS puoliltapäivin. Perhana! Huoneessa on pimeä, lämmin peti ja mies nukkuu aina kädet ympärillä; kuka siitä haluais nousta ( tai siis kuka nainen.. )

Mun menojalkaa vipattaa ihan suunnattomasti, varsinkin kun olen pitkästä aikaa YKSIN liikkeellä :twisted: Mitäköhän sitä keksis (Vaolan pään menoksi). Ehdotuksia?
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Ehdotuksia?
Kootkaa palapeli ja pelakkaa twisteriä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ehdotuksia?
Kootkaa palapeli ja pelakkaa twisteriä!
Onko toi esimerkki sun jalan vipatuksesta? Tarvitset vahvemman lääkityksen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Uaaah.. Mä sain rekrytointivirman kautta duunia. Saas nähä kuin monta tuntia viikossa mä myyn taas rätei ja lumpui :)
Salireissu oli antoisa, mä tiedän et huomenna sattuu mut silti on niin pirun hyvä fiilis!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei se ihan juopottamiseksi eilen mennytkään. Tänään vaan laiskoteltu on, ja vähän juostu penikan perässä, ja laittelin tytöille spagettia ja jauhelihakastiketta. Huomenna, jälleen kerran, alkaa lässyperseellä uusi, reipas ja urheilevainen elämä.
SikaMika

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hanoi rocks and Saigon shakes!

Eli saigonilla täristään himassa. Aamulla oli paska olo, jouduin silti arpomaan parikymmentä minuuttia lähdenkö töihin vai en. Lopulta luovuin ahneudestani ja päätin olla tartuttamatta muita, laitoin tekstaria pomolle ja käänsin kylkeä. Päätös oli oikea, nyt kuumetta on reiluhkosti ja joudun vuoteen vangitsemaksi ainakin pariksi päiväksi. Onneksi mulla on lainassa Studio Julmahuvit, olen nauranut kyyneleet silmissä jo pari päivää!Ja olen vasta puolessa välissä pakettia, lisää on siis luvassa. Kupu on täynnä kiinalaista ja seurana kassillinen karkkia. Harmi vain ettei ne maistu tässä kondiksessa miltään...

Mä kokeilen lukea jotain opiskeluun liittyvää kirjallisuutta hetken --> päikkärit :)
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Puntilla käyty, ensimmäinen Lapin Kusi juotu (ei-oo-muuta-olutta). Heivasin nätisti shoppailut stadissa, johan mä viime/toissa viikonloppuna shoppailin, prkl!

Nyt kanaa ja olutta, sitten luultavasti kallioon päin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Nyt kanaa ja olutta, sitten luultavasti kallioon päin.


KOT KOT KOT *gulp* KOT KOT KOT *gulp* ja kallioon. Tervetuloa tapaturma-asemalle.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Onko toi esimerkki sun jalan vipatuksesta? Tarvitset vahvemman lääkityksen.
Kiitos kysymästä, tääällä vipattaa ihan helevetin hyvin! Ähäskutti, tylsä sanansäiläsi ei pure.
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Nyt kanaa ja olutta, sitten luultavasti kallioon päin.
KOT KOT KOT *gulp* KOT KOT KOT *gulp* ja kallioon. Tervetuloa tapaturma-asemalle.
Onko siellä olut-tarjoilu? OLEN HETI SIELLÄ!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Saunan ja muutaman oluen jälkeen voikin sammahtaa. Lähes kokonainen viikko ruumiillista työtä teki ihan gutaa koodarinörttipääteorjalle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vaikea valinta:
a) päivätorkut ensin ja sitten NIRSK
b) NIRSK

Kyllä vaikeaa on elomme tää.
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:Saunan ja muutaman oluen jälkeen voikin sammahtaa. Lähes kokonainen viikko ruumiillista työtä teki ihan gutaa koodarinörttipääteorjalle.
Ruumiillinen työ tekee aina hyvää.
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti: NIRSK
:?:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti: NIRSK
:?:
Naurettavan Isot Raikuvat Sosiaalittomat Känät ?
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ääni joka lähtee korkatessa kossupullo?
killkill

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti: :?:
Oletko sä IHAN varmasti baarissa töissä? :D
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Ääni joka lähtee korkatessa kossupullo?
Ei se oo tommonen. Trust me, mä korkkaan aika monta kymmentä kossupulloa lähes päivittäin :D
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ääni joka lähtee korkatessa kossupullo?
Ei se oo tommonen. Trust me, mä korkkaan aika monta kymmentä kossupulloa lähes päivittäin :D
Kai sulla on etusormi viilloilla, niinkuin mullakin Tuskan jälkeen?
1108

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Korkkaan aika monta kymmentä kossupulloa lähes päivittäin :D
Hyvin sä vedät. Kuis maksa voi?
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Korkkaan aika monta kymmentä kossupulloa lähes päivittäin :D
Hyvin sä vedät. Kuis maksa voi?
Mikä maksa?
slam

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kohtuu ankee fiilis. Pitäisköhän yrittää hakeutua ihmisten seuraan... Very boring ja itkusta olla yksin. Viina saattaisi virvoittaa... :P
Vastaa Viestiin