Dumiksen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti: Hevit onnittelut Dumikselle, siitä se alamäki alkaa mutta koita kestää.
Tää oli aika kivasti sanottu, kiitos 8)
Kai Nalo kirjoitti: Ota nyt muistoksi valokuva mulkkusestas. Se on viimenen kerta kun sen näet, sillä nyt alkaa vatsa kasvamaan :wink:
Tuota, kyllä masu on ainakin tällä hetkellä kutistumaan päin. Kiitti winkistä tosin :D
SikaMika

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti: Tuota, kyllä masu on ainakin tällä hetkellä kutistumaan päin. Kiitti winkistä tosin :D
Tai sitten mulkku kasvamassa. Sut on helppo saada innostumaan!
Stinky

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:Voi elämä voi elämä voi elämä!
Jei! Onneks olkoon :cheer:
tuulenpuiska

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Puiskalla ei ole taaskaan mitään sanottavaa, mutta aforismin keksin: "Jos vihaat elämääsi, niin lohduttaudu sillä että muutkin vihaavat sitä".

Voi olla plagiaattikin, mutten tiedä mistä...
Stinky

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä selvisin tästä työviikosta :cheer:
Jotenkin ihan paskaakin paskempi viikko ja nyt on ihan voittajafiilis. Tää päivä onneks oli aivan ihana heti aamusta alkaen. Mein raksaheppu toi mulle namia töihin ja kun kysyin et miks niin vastas et oli vaan ikävä sua :h:
Inventaario meni hyvin ja päästiin ajoissa jopa töistä. Nyt oon suihkunraikkaana soffalla, juon kahvia ja rentoudun. Sit pitääkin ruveta valmistautuun iltaa varten :]

Tuulenpuiska, sä vaikutat vähän allapäinolevalta (onks tää ees oikee sana)? Älä oo, jooko *halit*

Mulla taitaa olla tänään vähän "mä rakastan teitä kaikkia" olo.. Heh.
tuulenpuiska

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:
Tuulenpuiska, sä vaikutat vähän allapäinolevalta (onks tää ees oikee sana)? Älä oo, jooko *halit*
Itseasiassa en oo, kunhan väkisin heitin jotain viikonpäiväketjuun. Pelaan FF 12:ta, koto-oloissa nörtteillen.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Onnittelut vanhalle, kissalle duunista ja sit tärkein eli mitä siinä unessa puiska eilen (?) tapahtu?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onnea ikälopulle.

Voin kertoa tähänkin että Bacardi + Valion hehku humalluttaa yllättävän helposti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä olin tänään sellasis kuvauksis ja sain tekomahan. Nyt paijailen sitä kokoajan ja haluun raskaaks!

Mut taidan kokeilla vodkaa ja Marlin omenakanelia. mmmm, joulu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oikein Hyvää Syntymäpäivää ihana Mies :h:

MITÄ MIELESSÄ NUSSUKAT? ;D
KUINKA monta plagioijaa Kitinä oikein kestää?
En nyt tajua mitä arska ajaa takaa? Jos joku on Aito ja Alkuperäinen Kitinäläinen, niin toki Ninni!
....
Nyt ihankuin olisit Mussukka tosikka...
Etkä oo...OOT Mussukka ihanalikka!! :h: tai siis jopa äitiikka nyt!
siis Ninnihän on perukalustusta, oikeaa 70-luvun lastulevyä.

Tottakai, mutta siiskun on syntynnä tuollainen saminnarsku joka väittää uudessa ketjussaan että on varmat päivät. Ja kuitenkin sillä on hyvin epävarmat päivät sillä se on vain halpa piraatti.

Minä vain tyylistä ihan sillee ajattelin...

Arska siis koetetaan VARASTAA uuden muovisen Narskun voimin!
Eikö ole julkeaa! Olethan sitä vastaan ja kannustat aitoa!

Mutta ei sinun Mussukka tarvii välittää mitään tästä. Minulle riittää ja on arvokasta kun olet Arskan tärkeä tukija! Olet luomu-mussukka ja minä luomu-Arska. Pus!

Ja ymmärräthän tietysti, että pilke on vahvasti silmäkulmassa. Mitään turhaa ei näet koskaan plagijoida, hihhih! :wink:

Ajattelen sinua kun olet lämmössä Kyproksessa ja myös lämmöllä!

Arskis eli


S t a d i n a r s k a
tuulenpuiska

Re: Dumiksen Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onnittelut vanhalle, kissalle duunista ja sit tärkein eli mitä siinä unessa puiska eilen (?) tapahtu?
Ei mitään. Mitä nyt olit sidottuna vähän aikaa :D
Vastaa Viestiin