Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Olkaa hyvät, minäkin olen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökillä. Kissat silitetty. Kohta unta, kunhan kierrokset laskee pikiksen jälkeen.

Xenonien polttimot kannattaa näemmä vaihtaa noin 3v/100tkm ajon jälkeen. Tosta on ollut ehkä 30-35% pks-ajoa, loput maantietä. Eli edellinen vaikuttaa siihen, että xenon-polttimot kuluu myös lukuisien sytytyksien kautta. Ero ei ollut kovin suuri, mutta kyllä näkee paremmin erityisesti sateesta märälle tielle (+metsiin). Eikä maksanut ku n 60€/kpl, ja vielä kunnon merkkiset. Ja vaihtokin oli helppo ja nopea, ensikertalaiselta konepellin avauksesta sulkemiseen jokseenkin 20 min/pari.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Läppärin kanssa sängyssä, melko surullista. Mut ilahdutin tänään Yllätysmiestä lähettämällä sille tekstarin, yleensä se vaan lähettää mulle :] Alan ehkä pehmetä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:Läppärin kanssa sängyssä, melko surullista. Mut ilahdutin tänään Yllätysmiestä lähettämällä sille tekstarin, yleensä se vaan lähettää mulle :] Alan ehkä pehmetä...
Alat. Seuraavaksi lähetät vonkuviestejä puiskalle Kitinässä. Seuraavaksi lähetät vonkuviestäjä puiskalle Kitinässä...*hypnotisoi*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

*vonkaa*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:*vonkaa*
*antaa*
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^aika helppo :)

Joo, kävin viihteellä ja nyt jo kotona. Kaveri voi vähän huonosti tuo mun sängys. Toin sen kotiiin enkä ite ehkä voi yhtään sen paremmin mut otan silti yhen kaljan vileä :]
Olipas ilta. Ei valittamista.
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^aika helppo :)
"varma" kyllä nyt aina puiskaa...
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi villu... nyt se majottu mun vessaan. Pissattais.
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Voi villu... nyt se majottu mun vessaan. Pissattais.
Puhu sille norjaa? Ei sillai mäkin oon sammunut kerran toisten vessaan...vieläki hävettää
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^noh, toinen ny on vähä hutikassa :) Joskus semmottiis tapahtuu. Mä vien sille kohta tyynyn sinnne jossei se jaksa nousta sänkyyn ja meen itekkin nukkumatin kaa treffeille. Tuutko pitää kiinni`?
Viimeksi muokannut Stinky, 21.11.2009 1:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^noh, toinen ny on vähä hutikassa :) Joskus semmottiis tapahtuu. Mä vien sille kohta tyynyn sinnne jossei se jaksa nousta sänkyyn ja meen itekkin nukkumatin kaa treffeille. Tuutko pitää kiinni`?
Tietenkin tuun :p:
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^sä muistat osotteen ja ovikoodin? meen petiin nyt! Nähdään pian :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Voi villu... nyt se majottu mun vessaan. Pissattais.
Puhu sille norjaa? Ei sillai mäkin oon sammunut kerran toisten vessaan...vieläki hävettää
En ole koskaan sammunut vessaan paitsi ravintolan vessaan ja pöytään ja pöydän alle. Kerran vongattuani yhtä tuntemaani ylipainoista lehmää meinasin sammua pöydän viereen mutten ihan sentään!
En oo juonu tänään mitään ja eilenkin lapparin saunan jälkeen yhen jouluoluen, tummaa poron kusta..

noniin :arrow: :krooh:
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^sä muistat osotteen ja ovikoodin? meen petiin nyt! Nähdään pian :h:
Sitä varten mulla on se avain? herätän teidät molemmat :twisted:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eka 24h lapsen kanssa kahden, iik. Isosisko on järjestänyt päiväksi valokuvaussession kotonansa, jonne tuomme rekvisiittaa toiveiden mukaisesti. On ammattivehkeet ja kaikkee. Mutta nyt jatkan BB:n väijymistä nauhalta..
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

En enää ikinä lähde stadiin juopottelemaan, jos on pakko tulla yöjunalla kotiin. Voi helvetti miten nöyryttävä kännikyytimuoto. :perse:
NuoriD

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:En enää ikinä lähde stadiin juopottelemaan, jos on pakko tulla yöjunalla kotiin. Voi helvetti miten nöyryttävä kännikyytimuoto. :perse:
Olit liian vähän kännissä, kun tuollaisia rekisteröit.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja mä kun just eilen kirosin, ettei tänne periferiaan tule yöllä edes bussia. Istuisin siellä ilomielin sen törkeän taksimaksun sijaan. Aina ei viitsisi hotellissakaan majoittua.

Taisin vetästä ihan kohtuulliset yöunet, epänormaalia mulle. Selkeesti liian vähän urheilua, kun tuntuu ettei mikään määrä unta riitä. Hmpf.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

tuulenpuiska kirjoitti:Sitä varten mulla on se avain? herätän teidät molemmat :twisted:
Et sit tullutkaan :(

Kaveri kömpi kotiinsa, oli kiitollinen et sai tulla mun luo yöks. Nukku osan yöstä veskissä. Parka :h:
Kohta pitäs kattella juna-aikatauluja ja suunnata Järvenpäähän hakemaan uusia sohvia. Mun iki-ihana esimies hakee mut sieltä asemalta peräkärrin kanssa ja auttaa mua sohvien kannossa. Mulla on maailman paras pomo :]
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stinky kirjoitti: Mun iki-ihana esimies hakee mut sieltä asemalta peräkärrin kanssa ja auttaa mua sohvien kannossa. Mulla on maailman paras pomo :]
Todennäköisimmin vain, koska pomosi haluaa panna sinua. Joko olet antanut?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei luonnistu finska mitään nyt. Eka rapula kolmeen viikkoon. Pokerit meni rahoituksen puolelle, hävisin 40e ja toisen saman taksiin. Kohta pitäs kallioon lähtee kattomaan Poolin peliä yhdessä parin lapsuudenkaverin joiden 30 synäpileet järjestetään yhdessä mun kaa tänään. Koko päivä rai-rai.
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Gat kirjoitti: Todennäköisimmin vain, koska pomosi haluaa panna sinua. Joko olet antanut?
Ei muuten halua eikä todellakaan olla pantu. Se saa multa kiitokseksi viskipullon.
Tiiäksä Gat että ihmiset joskus haluaa olla avuliaita vain ja ainoastaan siksi, että niille itselleen tulee siitä hyvä mieli. Ei aina tarvii olla taka-ajatuksia.

edit. viskipullon siis.
Viimeksi muokannut Stinky, 21.11.2009 13:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
RP

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Kävin shoppaamassa joululahjat tytsälle ja kummitytölle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stinky kirjoitti:
Gat kirjoitti: Todennäköisimmin vain, koska pomosi haluaa panna sinua. Joko olet antanut?
Ei muuten halua eikä todellakaan olla pantu. Se saa multa kiitokseksi viinipullon.
Tiiäksä Gat että ihmiset joskus haluaa olla avuliaita vain ja ainoastaan siksi, että niille itselleen tulee siitä hyvä mieli. Ei aina tarvii olla taka-ajatuksia.
Sinä et vaan ymmärrä miehiä. Onko pomollasi miespuolisiakin alaisia? Onko heillekin yhtä avulias? Väitän (syistä joista minäkin haluaisin olla sukupuolinussintayhteydessä kanssasi), että pomosi, jos ei ole homo tai eunukki, kuitenkin salaa tsekkailee sinua sillai ja pippelinsä ajattelee silloin omia ajatuksiaan. Joko teillä on ollut pikkujoulut? Katsotaan, mitä tapahtuu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin