Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^On sillä myös miespuolisia alaisia. On jopa ollut joskus auttamassa jonkun muutossa. Haluuko se panna sitäkin kun autttoi?
Siis olenhan mä helvetin upee nainen ja voihan se toki olla niin, että sillä on mielensä perukoilla ties mitä fantasioita musta. Ei se silti tarkota että niitä toteutetaan.
Ja joo, oli jo pikkujoulut eikä kukaan nussinut tai tehnyt mitään muutakaan epäsopivaa :)
Ja nyt mä lähden junalle. Hei hei.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuhiljaa jos saisi taloustyöt käyntiin. Selkä ei vieläkään ihan iskussa, mutta pystyy sentäs kävelemään jo kunnolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olipa vanhanaikaista ajatella heti että Stinkyn pomo on mies.

Mulla on veto pois. Tekis mieli karkkia, mut en viitsi lähteä kauppaan :/ Voisko joku toimittaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti: Olit liian vähän kännissä, kun tuollaisia rekisteröit.
Jos olisin ollut enemmän kännissä olisin tullut taksilla kotiin tavallisen tapaan. Nyt päätin kokea jotain uuttaa ja tulla kännijunalla kotiin. Se oli virhe, suuri erhe.
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ignore-nappi on Kitinän paras toiminto. Päätä särkee! Burana loppu! Olut loppu! Musiikki loppu! Eiku senhän voi pistää uudestaan soimaan...nou hätä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:Olipa vanhanaikaista ajatella heti että Stinkyn pomo on mies.
Mutta kun ilmeisesti on. Ei lesbot noin käyttäydy.
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kämppä täynnä sohvaa :] Pitäs kehitellä nää huonekalut ny järkevästi tänne. Mut miten? Ehkäpä yks neuvoa antava rommitoti auttaa..
Selkä ei tykkää näiden kamojen siirtelystä mut minkäs teet :?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stinky kirjoitti: Selkä ei tykkää näiden kamojen siirtelystä mut minkäs teet :?
Saisinko "auttaa"? Ja voitaisiin "koeajaa" se sohva.
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kiitos tarjouksesta mutta ei kiitos.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pää haluaisi juhlia, kroppa haraa varaa vastaan. Onneks on kattava baarikaappi. Sauna kuumenee ja alkoa on, minä tarjoan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:Pää haluaisi juhlia, kroppa haraa varaa vastaan. Onneks on kattava baarikaappi. Sauna kuumenee ja alkoa on, minä tarjoan!
Niba, Arska ja Homie starttas jo siihen suuntaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Niba, Arska ja Homie starttas jo siihen suuntaan.
Jihuu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Arska saattais oikeesti olla ihan jees, jokuhan kehu sen ulkoista habitusta täällä. ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mun kiintiö komeista, mutta tyhmistä/ärsyttävistä/idiooteista on tän elämän osalta jo täynnä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Arska saattais oikeesti olla ihan jees, jokuhan kehu sen ulkoista habitusta täällä. ;)
Keikaus on soitellut mulle tietysti oman numeronsa salaten. Keikaus väittää, että Arska on ihminen. En usko kun en ole nähnyt ja Keikaushan on miesmaultaan..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Uh, Samuli Edelmann näyttää syötävän hyvälle tossa Elisan mainoksessa. Mjau!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Rommitoti tais auttaa. Kämppä on kondiksessa ja näyttää hyvältä. Nää sohvat on ihania :h:
Tästä tulee koti-ilta. Leffa, itse tehtyjä sipsejä, vähän jätskii ja ehkä toinen rommitoti. Huomenna tärskyille. Iik, jännittää jo etukäteen :]
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Uh, Samuli Edelmann näyttää syötävän hyvälle tossa Elisan mainoksessa. Mjau!
Huomioni kiinnittyi mustiin hammasväleihin. Yök, yök, yök.
milli

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Himottaisi minttukaaka tai glögi (glögi kelpaisi myös alkoholittomana, unohdin vain ostaa). Ainekset minttukaakaoon löytyy, mutta olen lupautunut hakemaan honeyn firman pikkujouluista yön pikkutunteita.

Tässä on tullut puuhasteltua kaikennäköistä, kämppä alkaa taas näyttää erittäin siistiltä, joulukortit on kirjoitettu, pyykit pesty ja keittiössä järjestelty.
Olisi varmaan pitänyt hakea jokin leffa täksi illaksi, mutta ei sitä muistanut silloin kun oli vielä puljut auki.

edit: onneksi on mimi.. se sulostuttaa, opetan sille uusia temppuja ja halia sitä .. jaksaisikohan se olla mun rutistuksessa bondin ajan?
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:Pää haluaisi juhlia, kroppa haraa varaa vastaan. Onneks on kattava baarikaappi. Sauna kuumenee ja alkoa on, minä tarjoan!
Hitto nyt vasta luin. Noin hyvä tarjous ja ohi meni :(
Vastaa Viestiin