Tö kysely

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

O tempora, o mores!

Äänestys päättyi 27.11.2005 10:58

En syö rägää, enkä pureskele syödäkseni
15
43%
Pelkkä rägä tänne, kiitos!
5
14%
Pelkkä rägä tänne, kiitos!
5
14%
Kynnet riittää
7
20%
Ruokahaluni on ehtymätön(siis kyllä ja kyllä)
3
9%
 
Ääniä yhteensä: 35

HellBell

Re: Tö kysely

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:Mie lopetin väkivallalla uhkailun jälkeen sormien syömisen. Yllättävän helppoa se oli kyllä, olispa tupakoinnin lopettaminen yhtä helppoa.
..
Helppohan noin on.. Kyllähän kannibalismista päässee eroon mutta odotas kun pitäisi lopettaa sormien katkominen.. Jo on toinen ääni kellossa!
ninnithequeen

Re: Tö kysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mie lopetin väkivallalla uhkailun jälkeen sormien syömisen. Yllättävän helppoa se oli kyllä, olispa tupakoinnin lopettaminen yhtä helppoa.
..
Helppohan noin on.. Kyllähän kannibalismista päässee eroon mutta odotas kun pitäisi lopettaa sormien katkominen.. Jo on toinen ääni kellossa!
Niin, tai Kityilyn lopettaminen :shock:
HellBell

Re: Tö kysely

Viesti Kirjoittaja HellBell »

ninnithequeen kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mie lopetin väkivallalla uhkailun jälkeen sormien syömisen. Yllättävän helppoa se oli kyllä, olispa tupakoinnin lopettaminen yhtä helppoa.
..
Helppohan noin on.. Kyllähän kannibalismista päässee eroon mutta odotas kun pitäisi lopettaa sormien katkominen.. Jo on toinen ääni kellossa!
Niin, tai Kityilyn lopettaminen :shock:
Tai ylipäätään lopettaminen. Finnish people can't be finished. (eräitä ulkomaalaisia huvitti suuresti tämän lauseen toistaminen minulle..)
Herra Manala

Re: Tö kysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Nam, räkää! Heitätte herkulliset, ilmaiset räkäpalleronne pois??? Mikä vittu teitä vaivaa? Jos ette kerran itse syö herkullisia räkäpalleroitanne, lähettäkää ne edes minulle postissa. Kiitos.

PS. Pidän enemmän jo jonkin aikaa marinoiduista, ilmakuivatuista laatukokkareista. Älkää vaivautuko lähettämään mitään vetisiä limaklimppejä.
Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ei maistu kumpikaan. Mutta mikä siinä räässä nyt niin ällöttävää on? Se on puhdasta, tuoretta tavaraa omasta kropasta!
No tuota.. se itse räkä kyllä on, mutta se kaikki muu mikä jää sieraimiin ja limakalvoihin...
...is called FLAVOUR! Ah, miten sitä voikaan itse päättää syökö nuudelinsa tänään sänkypöly- vaiko toimistoduuni -aromilla. Se on niitä elämän pieniä valintoja ja iloja!
Exsat

Re: Tö kysely

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kynsien pureskelusta yritän edelleen päästä eroon. Onnistuu niin kauan kun jaksaa lakkailla ja viilailla kauniiksi. Pyrin "harrastamaan" tätä vain salaa kotona, koska näyttää varmasti kuvottavalle. Räkä ei maistu.
Vastaa Viestiin