Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

WTf - missä te ootte?

Tampere selvisi meistä, just ja just. Pullaa ja töitä..
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Väsynyt mutta onnellinen. Ja ihan pihalla kaikesta :]
Olipas nasta viikonloppu. Ihan huippu oikeestaan. Tän fiiliksen soisin kestävän kauan.
Kai Nalo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Puuuuh. Muutaman kuukauden takainen epätietoisuus töiden riittämisestä sai totaalisen turpasaunan. Nyt taas tapahtuu niin isoja asioita että ihan hirvittää..

ARGH!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotenkin kummallista, maanantaiaamu ja oli jotenkin kiva tulla töihin. Tuottavuus voi tosin olla tänään heikohkoa.

Olisi pienen pieni mahdollisuus koittaa päästä koulutukseen duunin ohessa, jaksaisikohan sitä puurtaa vielä kotonakin näitä samoja juttuja iltaisin? Eipä kyllä ole elämää muutenkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Itkupotkuraivarit, mä just laskin, että mä 14 vuotta kuukautisia, 12 kertaa vuodessa.. ka kesto 4 päivää = 672 päivää särkyä!! sitten tuohon lisää' joka kerta 10 päivä ennen kuukautisia alaraajat ja selän lamaannuttava premenkkasärky.. meni hermot!
Sanoin avokille, että jos se niitä lapsia haluaa, niin pistäköön pannen.. mä haluan mahd pian eroon kuukautisista ja vaivoista.

nim. kyhjyttää lattialla sikiöasennossa..

:maanantai:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

HipHei. Duunia pukkaa. Pitänee jatkaa työpäivää tänään ja huomenna kotona vielä muutamia tunteja, tietysti ilman rahallista korvausta. Mut hyvä ku on työtä :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Onneksi meillä on tuntiseuranta, raportoin just eilen viime viikolta työtunneikseni noin 70h. Taidan pitää siitä hyvästä talvilomani kaksinkertaisina.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Pidän vapaana, mallilla tunti aamulla ja tunti illalla. Jos pystyn.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Keittelen aamukahveja, ei oikein toi selkä kestä nukkumista päivässä 10h< kun eilinen meni sängyssä, niin viime yönä ei sut tullut koisittua paljo yhtään.
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:Puuuuh. Muutaman kuukauden takainen epätietoisuus töiden riittämisestä sai totaalisen turpasaunan. Nyt taas tapahtuu niin isoja asioita että ihan hirvittää..

ARGH!
:?:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivää kaikille! 8)
Olin viikon lepolomalla, ja kyllä kannatti. Suosittelen lämpimästi. (Ööh, en siis saikulla..vaan ns.siirretyllä kesälomalla. Jos jotain veronmaksajaa tai muuta kiinnostaa.)
Ja yllättävää kyllä; oli ihan jees palata duuniin. Mut nyt alko hermostuttaa! Sain puhelimitse kutsun työhaastatteluun, ja en ehkä mitään muuta koko maailmassa jännitä niin paljon ku niitä. Miten ihmeessä voin vaikuttaa pätevältä siellä, ku pelkkä puhelinsoitto saa konseptit aivan sekaisin? Sitäpaitsi miks yleensäkään hermostuttaa noi haastattelut niin sairaasti, vaik muuten en todellakaan ole mitenkään ujo tai arka?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Viikonlopun konversiot menivät 95%:sti putkeen. Elikkä kaksi vanhaa paikallista sovellusta, korvattiin globaaleilla kahdella soveluksella.

Ensi vuonna voimme palkata 2-3 uutta hlöä. Pomolla nyt ongelma, palkataanko konsulteja määräaikaisiksi vai osa konsultteja ja osa uusiksi vaikituisiksi. Siinäpä vasta ongelma??
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ole moista ongelmaa täällä, kutsutaan vain viimeksi poispotkittuja takaisin.

Konversio ei pörise noin nätisti, taitaa kesto olla tällä hetkellä 7,5 vuorokautta. Ja virheitä tulee niin penteleesti,
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Yheltä työkaverilta sain jalka- ja toiselta hartiahieronnan :h:
(Gatin mukaan) Pilluahan ne vaan haluu mut eivät saa :]
On ollut ihan omituinen päivä kaikinpuolin. Mut jahka kotiin pääsen, otan kyllä päiväunet. Ei meinaa silmät nimittäin pysyä auki ollenkaan. Eikä kirjotuskaan kyllä luista. Son moro tältä päivältä. Kettu kuittaa.
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stinky kirjoitti:Yheltä työkaverilta sain jalka- ja toiselta hartiahieronnan :h:
(Gatin mukaan) Pilluahan ne vaan haluu mut eivät saa :]
On ollut ihan omituinen päivä kaikinpuolin. Mut jahka kotiin pääsen, otan kyllä päiväunet. Ei meinaa silmät nimittäin pysyä auki ollenkaan. Eikä kirjotuskaan kyllä luista. Son moro tältä päivältä. Kettu kuittaa.
Olen gattiksen tapainen vanha likainen mies, ja epäilen, että hitusvinkulaa haluavat (jos ovat miespuolisia). Vai ovatko kyseiset miespuoliset (arvaus) työkaverisi antaneet jalka- ja hartiahierontaa miespuolisille työkavereilleen?

Asiastahan oli aikoinaan Pulp fictionissa hyvä keskustelu Vincent Vegan
ja Jules Winnfieldin välillä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Olen gattiksen tapainen vanha likainen mies, ja epäilen, että hitusvinkulaa haluavat (jos ovat miespuolisia). Vai ovatko kyseiset miespuoliset (arvaus) työkaverisi antaneet jalka- ja hartiahierontaa miespuolisille työkavereilleen?
Gat on jossain miitissä pyytänyt Runkkikselta jalkahierontaa, ei antanut. Epäilen että Gat halusi oikeasti Runkkiksen munaa, mutta Runkkis pihtasi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hassua miten tuo yhteisen asunnon hankkiminen saa kaikennäköisä sivureaktiota aikaa.. hääsuunniteluja ja vauvakuumetta.. grah.. :) (ei oo kosinut vielä.. tupla grah!)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:että jos se niitä lapsia haluaa
Se raskaushan sitä tosi helppoa aikaa onkin :P Liitoskivut vie kävelykyvyn kesken kassajonon, selkää särkee niin ettei ylös pääse, perussettiä. Tosin mulla kävi noi liitoskivut vaivaamaan ainoastaan kerran - sit tein askelkyykkyjä ja karjuin = ei vaivannut enää.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Se raskaushan sitä tosi helppoa aikaa onkin :P Liitoskivut vie kävelykyvyn kesken kassajonon, selkää särkee niin ettei ylös pääse, perussettiä. Tosin mulla kävi noi liitoskivut vaivaamaan ainoastaan kerran - sit tein askelkyykkyjä ja karjuin = ei vaivannut enää.
Ha, mulla vie menkkakivutkin kävelykyvyn välillä, ja kymmenen päivää ennen menkkoja särkee selkään niin paljon, että näytän joltain notre damen kellonsoittajalta.. että.. antaa tulla vain.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on sellaset selkäkivut ny, ettei pysty edes nukkumaan. Itkua tihruttamaan vaan ja pää sekasin väsymyksestä. Tosi kivaa joo hei. Lekurit ei enää kirjoita lähetettä fysioterapiaankaan, jotta voi ketun jee. Lämpötyynystä tai saunomisesta ei enää mitään apua. Ja tosiaan....sais edes vattu nukuttua!!!!11 *sekoaa*
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^ai niin.. mullahan on tänään fysioterapia.

Kauanko sulla Ninni on vielä laskettuun aikaan?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Bluntly kirjoitti:Eipä ole moista ongelmaa täällä, kutsutaan vain viimeksi poispotkittuja takaisin.

Konversio ei pörise noin nätisti, taitaa kesto olla tällä hetkellä 7,5 vuorokautta. Ja virheitä tulee niin penteleesti,
Joo ihmeen nätisti meni. Projekti on kestänyt melkein puoli vuotta ja satsasimme testaukseen lähes kuukauden. Se kannatti.
Kuitenkin vanhoihin järjestelmiin jäi n 500 kauppaa, joita emme saaneet arkkivoitua. Syy selvisi tänään, että kaupat on syötetty alunperin väärin vanhoihin järjestelmiimme ja pikku tarkat ohjelmamme oli tehty firman standardien mukaan, joten nyt näitä vanhoja kauppoja poistetaan parhaillaan uudella ajolla.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

martza kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eipä ole moista ongelmaa täällä, kutsutaan vain viimeksi poispotkittuja takaisin.

Konversio ei pörise noin nätisti, taitaa kesto olla tällä hetkellä 7,5 vuorokautta. Ja virheitä tulee niin penteleesti,
Joo ihmeen nätisti meni. Projekti on kestänyt melkein puoli vuotta ja satsasimme testaukseen lähes kuukauden. Se kannatti.
Kuitenkin vanhoihin järjestelmiin jäi n 500 kauppaa, joita emme saaneet arkkivoitua. Syy selvisi tänään, että kaupat on syötetty alunperin väärin vanhoihin järjestelmiimme ja pikku tarkat ohjelmamme oli tehty firman standardien mukaan, joten nyt näitä vanhoja kauppoja poistetaan parhaillaan uudella ajolla.
Kyllä teillä on olleet taitavat konsultantit kun ovat hyviä ohjelmiä teille myyneet? ;)
Testaus on tosi tärkeää. Joskus vedettiin ohjelmasta 10 versiota päivitystä testaamatta, selväähän oli että ohjelma jossa on kolme tai neljä rajapintaa voi aiheuttaa ongelman ihan mistä tahansa niistä tai sitte kaikissa. Onneksi ollaan oltu valtion halpaa työvoimaa. :cry:
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Yheltä työkaverilta sain jalka- ja toiselta hartiahieronnan :h:
(Gatin mukaan) Pilluahan ne vaan haluu mut eivät saa :]
On ollut ihan omituinen päivä kaikinpuolin. Mut jahka kotiin pääsen, otan kyllä päiväunet. Ei meinaa silmät nimittäin pysyä auki ollenkaan. Eikä kirjotuskaan kyllä luista. Son moro tältä päivältä. Kettu kuittaa.
Mäkin voin hieroa sua. Niin jotta pillua saiskos? :twisted:
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Enhän mä voi pysyä pois täältä kun sä nussu yrität heruttaa :]
Johan mä tossa tokasin että pillua en hieronnasta anna, hieromaan sä silti voit tulla *virn*
En mä päässytkään päikkäreille kun piti eksyä kauppaan ja postiin. Nyt ois fiilikset mennä jo unille mutta en kehtaa. Sit mä heräsin kuitenkin keskellä yötä enkä sais enää unta.
Mulle on muuten kehittynyt addiktio näkkäriin ja maksamakkaraan :h:
Vastaa Viestiin