Tiistaina tiputtelee

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Äääää, en kykene mihinkään aivoja vaatimaan, vaikka juuri tänään, poikkeuksellisesti, olisi niin kovin tarvetta! Saminarsku sohi heikkoon kohtaan, nyt pyörii vain sen tuhmat pikkupelit mielessä! Ainakin kolme aivosolua poukkoilee sinne tänne, apua!

Tip tip.

Treenaan tänään lempikieltäni ruotsia 3 tuntia. Huhhei.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Äääää, en kykene mihinkään aivoja vaatimaan, vaikka juuri tänään, poikkeuksellisesti, olisi niin kovin tarvetta! Saminarsku sohi heikkoon kohtaan, nyt pyörii vain sen tuhmat pikkupelit mielessä! Ainakin kolme aivosolua poukkoilee sinne tänne, apua!

Tip tip.

Treenaan tänään lempikieltäni ruotsia 3 tuntia. Huhhei.
Jennikeetsukkipuppeli tuhmeliini?! :h:

Huh kun olen jo RUVENNUT olemaan vastuussa Saminarskun tekemisestä, mutta näin se muailma menöö.

Pitää valvoa mitäs se oikein tekee koska mä olen sillee Saminarskun ISKÄ kuitenkii.

Oikeasti kamala huolestuminen valtasi mieleni, jos rupeat fanittamaan Saminarskua enemmän...? Muista Jenny kulta kuitenkin että timantit ovat aitoja.

Vai ruotsia sää opiskelet. KUUD vuurtsettnink po din stuteeringjennyling.
Onko KULTASI kunnossa? Siis automobiili.

Ja iso pusu valitsemaasi kohtaan!

S t a d i n a r s k a
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Väsynyttä huomenta!
Ruotsi munki lempikieli. (Tai saksa, mut anyway.) Saako kysellä Geetzulta, että missä käyt opiskelemassa sitä?
Tänään tiedossa kaikkea huippuihanaa askartelua ja printtaamista. Johan se yks hyvä duunipäivä tällä viikolla tuossa menikin..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Stadinarska kirjoitti:Ja iso pusu valitsemaasi kohtaan!
Vastaanotin niskaan. Nyt on pieni, khöh, niskahiplavaje. Tuntuu haamuhönkäsyjä tasaseen tahtiin... Mmh. Timanttini palautuu huomenna työmatkalta, toinen timanttini eli ååppeli on vallan pirtsakassa kunnossa. Ajelemme kohta Lahteen opiskelemaan.
sipsi kirjoitti:Saako kysellä Geetzulta, että missä käyt opiskelemassa sitä?
Aina saa! Mut kieliä en oo vielä ainakaan koulunpenkille kerenny opiskelee, ens vuonna haluisin kyllä sitä saksaa... Tänään hurreja asiakkaita, lupasivat puhua ruotsia sopivalla bodylanguage -lisällä. Uppoaa kuulema tämmöseen ruotsi-ujoonkin. Saas nähä, vähän jännittää. Oon niin tottunu siihen, että ruotsia kuulee vaan paneskellessa (kun oikein kerjää, ruotsinkieltä siis)... Toivottavasti pysyn reidet kuivina noiden viiskybästen kanssa.

Että silleen. Kiva keli, tosi märkä ja jotenkin kihelmöivä.
milli

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja milli »

=D

Töissä juu..

Hmm.. just eilen juttelin fysiotädin kanssa ruotsinkielestä. Amk:ssa meillä oli ihan paras ruotsinkielen opettaja, sellainen fiini täti. Mä voisin ihan omaksi iloksi yrittää opiskella tuota ruotsia joskus, ties vaikka siitä olisi jossain vaiheessa hyötyä.
Stinky

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Stinky »

tuulenpuiska kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Enhän mä voi pysyä pois täältä kun sä nussu yrität heruttaa :]
No siis vitsinä heitin. Kyl mä voisin hieroa ihan hyvää hyvyyttäni.
Ihanaa. Nyt ois aika kova tarve. Varsinkin tuo oikeanpuoleinen hartia jumittaa pahasti. Millon nähään?
Viimeksi muokannut Stinky, 24.11.2009 8:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Aina saa! Mut kieliä en oo vielä ainakaan koulunpenkille kerenny opiskelee, ens vuonna haluisin kyllä sitä saksaa... Tänään hurreja asiakkaita, lupasivat puhua ruotsia sopivalla bodylanguage -lisällä. Uppoaa kuulema tämmöseen ruotsi-ujoonkin. Saas nähä, vähän jännittää. Oon niin tottunu siihen, että ruotsia kuulee vaan paneskellessa (kun oikein kerjää, ruotsinkieltä siis)... Toivottavasti pysyn reidet kuivina noiden viiskybästen kanssa.
Jaajuu, no nyt alettiin puhumaan samaa kieltä.. 8) Bodylanguage-svenska on ehkä se juuri se munki juttuni. Tai oli ainakin sillä kertaa ku tein mahtavuusratkasun lähteä juomaan Viking Linen trubaduurin kans punaviiniä henkilökunnan hyttitiloihin.. Toisaalta, pienessä huppelissa ruotsini on itseasiassa hyvinkin flytande.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
tuulenpuiska

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti: Ihanaa. Nyt ois aika kova tarve. Varsinkin tuo oikeanpuoleinen hartia jumittaa pahasti. Millon nähään?
Hieronta-aikataulussa on juuri nyt ruuhkaa. Parin viikon päästä olis vapaata. Laitetaanko sinne?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti: Toisaalta, pienessä huppelissa ruotsini on itseasiassa hyvinkin flytande.
Mulla on vähän sama juttu ranskan kanssa :D

Istun yksin ison huoneen nurkassa sermien takana, piilossa komeilta lekurisediltä. Mihinköhän ne kaikki läks samanaikaisesti? Mulle piti tulla 100 kiiretyötä, ensimmäisen 1,5h aikana on tullut vain 13.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Stinky »

tuulenpuiska kirjoitti:Hieronta-aikataulussa on juuri nyt ruuhkaa. Parin viikon päästä olis vapaata. Laitetaanko sinne?
Aika pitkälle kyllä menee mut varataan aika sinne sit joo. Ilmotakko tarkemmin ajan ja paikan ni saan tohon kalendaarioon kato laitettuu sit ylös ettei unohdu?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kylläpä alkoi taas aamua auvoisasti. Oon nyt tainnut kolme kertaa huollattaa autoni Keravan Laakkosella ja joka v*tun kerta on ongelmia sijaisauton kanssa. Tai siis lähinnä sen kanssa, että autoa ei ole muistettu varata. Tänään taas sama virsi, vaikka palvelu on nyt siirretty Avikselle. Huoltohemmo ei vaan taaskaan ollut muistanut kertoa mun autotarpeesta eteenpäin. Ja yllättäen kaikki autot oli varattu. Onneks tuli yks peruutus, muuten se huoltoheppu olis toiminut mun henkilökohtaisena Jamesina koko päivän.
Pakko laittaa palautetta, stana.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Kylläpä alkoi taas aamua auvoisasti. Oon nyt tainnut kolme kertaa huollattaa autoni Keravan Laakkosella ja joka v*tun kerta on ongelmia sijaisauton kanssa. Tai siis lähinnä sen kanssa, että autoa ei ole muistettu varata. Tänään taas sama virsi, vaikka palvelu on nyt siirretty Avikselle. Huoltohemmo ei vaan taaskaan ollut muistanut kertoa mun autotarpeesta eteenpäin. Ja yllättäen kaikki autot oli varattu. Onneks tuli yks peruutus, muuten se huoltoheppu olis toiminut mun henkilökohtaisena Jamesina koko päivän.
Pakko laittaa palautetta, stana.
Juu rahalla saa kaikkea? Vai saakokaan! :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Treenaan tänään lempikieltäni ruotsia 3 tuntia. Huhhei.
Mulle riitti 1,5h tänään. Viikon päästä taas uudelleen.

Töitä pukkaa LIIKAA. Ku jaksais huomiseen aamuun saakka..
Ja flunssa, tai mikälie, yrittää päälle jo ties monettako viikkoa. Kuume ei vaan nouse.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pulkannaru kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Treenaan tänään lempikieltäni ruotsia 3 tuntia. Huhhei.
Mulle riitti 1,5h tänään.
Ei se oma sosiaalinen status siitä nouse vaikka muutaman lauseen ruotsiksi onnistuisikin vääntämään?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Saattaa nousta. Riippuu piireistä. Ja bisneksestä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Selvisin oikein hyvin knullapainotteisella sanastollani. Ja ihan ok suoritus noin muutenkin, vaikka herrat olivat hetkittäin varsin ääliöitä. Kai siihen "pikkurouvitteluun" tottuis ajan kanssa mutta en taida jaksaa, rahat pois ja adjöö.
tuulenpuiska

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Hieronta-aikataulussa on juuri nyt ruuhkaa. Parin viikon päästä olis vapaata. Laitetaanko sinne?
Aika pitkälle kyllä menee mut varataan aika sinne sit joo. Ilmotakko tarkemmin ajan ja paikan ni saan tohon kalendaarioon kato laitettuu sit ylös ettei unohdu?
OK! Laitetaan sitten tuohon 9.12. kello 19 sun luona, avainhan mulla jo onkin :D
Stinky

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja Stinky »

tuulenpuiska kirjoitti:OK! Laitetaan sitten tuohon 9.12. kello 19 sun luona, avainhan mulla jo onkin :D
Huippua! Onhan sulla sitä hierontaöljyä sit kans? Semmost hajutonta, muuten tulee päänsärkyä.

Jk. Mä olen löytänyt uuden rakkauden. :h: Fingerpori :h:
tuulenpuiska

Re: Tiistaina tiputtelee

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti: Huippua! Onhan sulla sitä hierontaöljyä sit kans? Semmost hajutonta, muuten tulee päänsärkyä.

Jk. Mä olen löytänyt uuden rakkauden. :h: Fingerpori :h:
Ei oo, joudut hankkimaan sen itse *itara*
Vastaa Viestiin