Keskiviikko 25.11.2009

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mitä enemmän mietin imemisjuttuja ketjun vuoks, sitä vakuuttuneempi olen siitä, että taidankin jaksaa istua jonkun naamalle vielä tänään. Pussatakin ehkä kykenen ennen nukahtamista, usko on melko luja. Aina teihin voi luottaa!
tuulenpuiska

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mitä enemmän mietin imemisjuttuja ketjun vuoks, sitä vakuuttuneempi olen siitä, että taidankin jaksaa istua jonkun naamalle vielä tänään. Pussatakin ehkä kykenen ennen nukahtamista, usko on melko luja. Aina teihin voi luottaa!
Eipä kestä, se olis sit 5€ ;D
Stinky

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ostat tolla rahalla sit sen öljyn.
tuulenpuiska

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^Ostat tolla rahalla sit sen öljyn.
No niinpä tietysti!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mies maksakoon öljynne. Kerkes seksiviestittelemään kentältä ja mun oli tottakai oltava tosi mukana heti. Viimesin oli ihanasti, ihanammin, muotoiltu ajatuksella "Rakastan sua kun jaksat esittää, että kiihottaisin ja haluut mua, vaikka kipeet lapset roikkuu kaulassa ja kämpässä haisee räkä, et oo päässy joka-aamuseen kuumaan suihkuus eikä kukaan oo tehny ruokaa siellä" ... ja ja ja. :h:

Mäkkärin Winter Supreme houkuttais.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Palloliitto on taas leväperäinen ja myöhässä. Järjestävät harrastefutsalin ja taas viime tipassa postaavat otteluohjelman. Kun ei yhtään tiedä, koska pelit ovat on muuten helvetin helppo järjestää joukkue ja mobilisoida poliisikavereita, kun pelkästään työajat ovat mitä ovat. Nytkin kauden alussa pitäisi jo olla joukkue koossa ja reenejä järjestää, mutt aminkäs teet. Kuvitteleeko liitto oikeasti, että aikuiset perheelliset ihmiset ovat päivän varotusajalla tulossa aina peleihin ja maksavat myös ilomielin niistä peleistä mihin eivät pääse?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noniin, paskalakit muistivat 70 euron maksumääräyksellä. Alamäessä 80 rajoituksella hetkellinen 88. Whoopie-doo. Suhteellisuudentaju on vitun ihana asia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Noniin, paskalakit muistivat 70 euron maksumääräyksellä. Alamäessä 80 rajoituksella hetkellinen 88. Whoopie-doo. Suhteellisuudentaju on vitun ihana asia.
Onnitttelut Ehkä seuraavalla kerralla paremmalla onnella!



Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja milli »

Mahtijuttu, ei ole välilevyn pullistuma. Fysioo ja droppeja. Sillä pitäisi lähteä.

Nyt kebabia ja leffoja.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko 25.11.2009

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti: Eilinen meni ihan käteen, sillä ei tullut illalla ... kaapista

Tuntui hyvältä ajatukselta ...tuo edellinen nopeasti kolme kertaa peräkkäin.

PS. Onks arskaa näkyny?
Niba kirjoitti:Arskuli kiltti, avaappa kilpaileva reva-stringi?
Kiitän ystävällisyydestänne ja muistamisesta. TÄSSÄ OLEN (paiskaa kouraa) KÄYTÖSSÄNNE! KOKO VALTAVA, MUKAVA JA AITO STADINARSKA.
Olikos teillä nyt erityistä asiaa? En vaadi sitä, mutta kysykää ihmeessä. Stadinarska saattaa vastata vaikka ette kysy! SE on rakennettu sillätavalla.

Hyvää yötä myös. Ja rauhallista yöunta kaikille rakkahille tukijoille ja lukijoille! JOS HALUATTE, lukijani ja tukijani, TILATA minut uneenne, voisitte ilmoittautua ja sitten ajattelen teitä ja suggeroin itseni uneenne. Huomatkaa, että olen unessannekin erittäin hyväkäytöksinen, mutta voitte vapaasti käyttää hyväksennekin. En sillätavalla kulu koska se on vain unta.

Siis rauhaa kaikille ja rakkautta! Eiks se ole nyt ihan sillätavalla tosi kiva ajatus! Stadinarska on rakennettu lempeäksi olennoksi!


Stadinarska
Vastaa Viestiin