Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti: Kirjoittaa vaan mitä kuulee, jos lääkäri sanelee epäselvästi niin oma vika. Revin hiuksia päästäni kun äippäni muokkasi joidenkin lääkärin onnettomia saneluita parempaan asuun. Jos lääkäri sanelee epäjohdonmukaista tajunnanvirtaa, niin ei sitä os. sihteerin tarvitse muokata paremmaksi.
Aivan, tästä on jopa lakimiehen selvitys tältä viikolta, että toimihenkilö (lääkäri) on vastuussa sanelunsa sisällöstä ja kieliasusta. Tämä ko. työkaveri vaan on kiltisti sanottuna neuroottinen, ei voi jatkaa kirjoittamista ennenkuin on saanut sanan selville. Tämän takia ko. ihmistä ei mielellään halutakaan tähän kiireisimpään työpisteeseen koko HUS:n alueella... Helpommin sanottu kuin tehty.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä taas en oo jotenkin ikinä tajunnu miks mun pitäis saamisia peitellä, sitä syytä hyvään aamuun ja onnelliseen oloon. Eiks se oo jotenkin tyhmää aatella kaikki kirjottamansa liikaa muiden kautta? Hitto, en usko ikinä ärsyyntyneeni muiden hehkumisista (varsinkaan täällä), enkä usko martzankaan niin tehneen, tää on joku luonnejutska?
Meinasin lisätä, että en siis tajua tarvetta raportoida, jos ei oo teini/muuten just seksielämänsä alottanut, kyseessä on suhteen normitila, eikä oo Geetzu.

Eikä musta oo peittelyä se, ettei erikseen kerro asiasta joka kerta tai ees joka toinen. En mäkään raportoi kun oon käyny vessassa, vaikka sekin on toki ihan luonnollinen juttu ja iloinen asia ja kaikkea. Mut ei mun varmaan tarttekaan kaikkea tajuta, piis vaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja martza »

Lilo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:On se nyt kumma juttu, ettei aikamiehen ainaiset panohehkutukset omasta avioliitostaan myötähävetä ja ärsytä.
Ei tuollainen voi saaneen miehen ärsytyskynnystä ylittää... :)
Entäs naisen? Pakko kompata YY:tä tänään, en oo vaan omassa vanhoillisessa maailmassani tajunnu, miks on tarve raportoida saamisensa (parisuhteessa) ventovieraille toistuvasti. Mut hei, kukin tavallaan, jeeeeeeee....
Hei hei
Eka kerta, kun tällaisesta raportoin. Kyllä jotkut ottaa nyt herneen nenään ihan pienestä.

Mutta voin sanoa silti teitä ärsyytäkseni, että on köykänen ja hyvä olla. :D
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Lilo kirjoitti:Eikä musta oo peittelyä se, ettei erikseen kerro asiasta joka kerta tai ees joka toinen. En mäkään raportoi kun oon käyny vessassa, vaikka sekin on toki ihan luonnollinen juttu ja iloinen asia ja kaikkea. Mut ei mun varmaan tarttekaan kaikkea tajuta, piis vaan.
Mulla ei vessakäynneistä jää sellanen upee olo niin siks niitä ei tuu oikein jaettua teidän kanssa. Mut jos on tullu ni pakkohan se on ollu sanoa. :D Siis niih, ei se peittely-sana oikea tähän ole mut mut... Sellasta pidättelyä jos ei anna päällimäisenä mielessä olevan asian tulla ulos!

Hmph, liian vähän hyvää seksiä ilmeisesti koska en ole aikoihin raportoinut yhtään kenellekään. Perkele. 8)
NuoriD

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Kirjoittaa vaan mitä kuulee, jos lääkäri sanelee epäselvästi niin oma vika. Revin hiuksia päästäni kun äippäni muokkasi joidenkin lääkärin onnettomia saneluita parempaan asuun. Jos lääkäri sanelee epäjohdonmukaista tajunnanvirtaa, niin ei sitä os. sihteerin tarvitse muokata paremmaksi.
Aivan, tästä on jopa lakimiehen selvitys tältä viikolta, että toimihenkilö (lääkäri) on vastuussa sanelunsa sisällöstä ja kieliasusta. Tämä ko. työkaveri vaan on kiltisti sanottuna neuroottinen, ei voi jatkaa kirjoittamista ennenkuin on saanut sanan selville. Tämän takia ko. ihmistä ei mielellään halutakaan tähän kiireisimpään työpisteeseen koko HUS:n alueella... Helpommin sanottu kuin tehty.
Joskus päivystyksessä jouduin kuuntelemaan lääkäreiden saneluita, kun pt palasi niin äkkiä takaisin päivystykseen, ettei ed. käynnin tekstejä oltu vielä ehditty kirjoittaa. Kyllä moni kollega saneli sellaista sössötystä, että ihme, että siitä kukaan saa mitään selvää (erityisesti jos ei ole alan koulutusta, itse voi kuitenkin paremmin arvata, mitä toinen lääkäri tarkoittaa).
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

martza kirjoitti:Hei hei
Eka kerta, kun tällaisesta raportoin. Kyllä jotkut ottaa nyt herneen nenään ihan pienestä.
En mä tiedä, mullekin on jäänyt kuva että raportoit jokaisesta "RRRakastelu"kerrasta joka kohdallesi osuu, oli se sitten yhteisellä Ruotsin-risteilyllä (ooh kuinka romanttista) tai Teneriffalla.

Mutta, en mä tiedä miten suhtautua niihin. Raportoihan tosiaankin esim. Geepsu ja millikin omista saamisistaan vähän väliä, ja raportoidaanhan täällä paljon turhemmistakin asioista kuten maga-treenit ja 40km pyörälenkit.

Jatka vaan mun puolestani, vaikka jotenkin tuollainen vanhainkotiseksi kuitenkin ällöttää mielikuvatasolla. Siinä vaiheessa kun munakarvatkin harmaantuvat, pitäisi paneminen mielestäni lopettaa. Itse ainakin aion, jääpähän enemmän aikaa pelaamiseen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Puhukaa vaan panemisesta parilliset, perkele!
Nyt postisetä ilmoitteli että raksu on Hertsikassa mua venaamassa, lähen hakemaan sitä himaan. Ja sit :kontrolli:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nii ja eilen useatkin puhuivat suuhoidon antamisesta ja Manala valittaa kun pimppinsä ei kestä päivittäistä ajoa! Ei kai noista oikeasti tuu jollekin ärsyyntynyt olo? Pitäiskö ne oikeesti pitää kaikki typerän erotiikka-osion alla? Gallupin paikka mut ku en jaksa, possuflunssailen ja kohta pyllistän miehelle kun lapset nukahtaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minäkin tykkäisin aamupanoista, mutta jos ei toiselle käykkään?
Tänään oli kyllä aamukrapula vaikka pillit pussiin jo ennen 22 :(
Tai ei nyt oikeastaan muuta kuin hirveä hikoilu ja kuumotus-->
aamukrapulapanohan siitä olisi voinut kehittyä..


Nøgne God Jul olut olikin tosi kompleksinen winter ale.. Komitea suosittaa tämän vuoden pulloa vasta ensi vuonna toimi kuulemma vielä 2014, täytyy ostaa säästöön ainakn 1 tai 2 tai..tai.. Isompi asunto lisää säilytystilaa?

Toisilla ei sitä makua ole?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:Minäkin tykkäisin aamupanoista, mutta jos ei toiselle käykkään?
Ne sängyn vieressä olevat peilit on joskus hyvä pestä :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

au.au.Au. Selkänikama pinteessä housujen vyön kohdalla. Ja illalla on pikkujoulut. Ikävä yhdistelmä. Ohjelmassa siis pinteen vapauttaminen ja ravakkaa nuss eiku venyttelyä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pulkannaru kirjoitti:au.au.Au. Selkänikama pinteessä housujen vyön kohdalla. Ja illalla on pikkujoulut. Ikävä yhdistelmä. Ohjelmassa siis pinteen vapauttaminen ja ravakkaa nuss eiku venyttelyä.
Seiso n. 1m pöydästä. Nojaa eteenpäin niin, että pidät kädet suorina, mutta venytät suoraa selkää. Ehkä tunnet asennon paremmin "rankasti takaapäin keittiön pöytää vasten" - tosin tällä kertaa olet ottavana osapuolena. Tarkista selusta ennen tehtävää.

ps. jos omistat toimistotuolin, jossa on rullat, tämä toimii paremmin. Siis venytys. ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja RP »

Frederik Krueger kirjoitti: Jatka vaan mun puolestani, vaikka jotenkin tuollainen vanhainkotiseksi kuitenkin ällöttää mielikuvatasolla. Siinä vaiheessa kun munakarvatkin harmaantuvat, pitäisi paneminen mielestäni lopettaa. Itse ainakin aion, jääpähän enemmän aikaa pelaamiseen.
Muista ilmoittaa tuo kumppanille, osaa sitten juosta ajoissa karkuun tai ainakin hankkia nuoren seksuaalisviritteisen rakastajan. Toki harmaantuva vanhempikin mies käy, kunhan ei ole panemishaluton. Odotan tulevaisuuden rollaattoriseksiä lämpimin mielin <3
RP

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Nii ja eilen useatkin puhuivat suuhoidon antamisesta ja Manala valittaa kun pimppinsä ei kestä päivittäistä ajoa! Ei kai noista oikeasti tuu jollekin ärsyyntynyt olo? Pitäiskö ne oikeesti pitää kaikki typerän erotiikka-osion alla? Gallupin paikka mut ku en jaksa, possuflunssailen ja kohta pyllistän miehelle kun lapset nukahtaa.
Mun mielestä martza on ihQ ja se on aina ihQ että ihmisillä menee hyvin ja nauttivat elämästä. Vituttais ehkä jos ite ei nauttis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Elppis kirjoitti:Seiso n. 1m pöydästä. Nojaa eteenpäin niin, että pidät kädet suorina, mutta venytät suoraa selkää. Ehkä tunnet asennon paremmin "rankasti takaapäin keittiön pöytää vasten" - tosin tällä kertaa olet ottavana osapuolena. Tarkista selusta ennen tehtävää.
Ei toimi mulla. Pitää saada ekaksi venytettyä pakaralihaksia ja takareisiä (omia!). Sitten selälleen makaamaan kädet sivuille ojennettuina ja seuraavaksi ensimmäistä polvea kohti vastapuolen rannetta. Hetken kuluttua lihasten rentoutuessa kiertoliike vapauttaa pinteen. Tai jos ei niin sama toiselle puolelle. Taidan hoitaa kotona ennen pikkareita.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitkässä suhteessa oleva ei kerskaile parisuhdeseksillään kenellekään. Se EI ole tyylikästä, vaan noloa ja huomionhakuista. Tämän pitäisi olla itsestäänselvä juttu. Asiasta voi kerran kaksi mainita joskus, mutta se on toinen juttu se.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain nenäparkaani kortisonisumutetta, oli kuulemma pahannäköinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tiedossa koti-ilta. Sauna ja parit rommitotit. Huomenna aamusta jos jaksais pyörähtää ees lähikirpuilla. Mulla on visioita ja mä haluan toteuttaa ne :] Huomenna laatuaikaa kummitytön kanssa :h:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja martza »

RP kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Nii ja eilen useatkin puhuivat suuhoidon antamisesta ja Manala valittaa kun pimppinsä ei kestä päivittäistä ajoa! Ei kai noista oikeasti tuu jollekin ärsyyntynyt olo? Pitäiskö ne oikeesti pitää kaikki typerän erotiikka-osion alla? Gallupin paikka mut ku en jaksa, possuflunssailen ja kohta pyllistän miehelle kun lapset nukahtaa.
Mun mielestä martza on ihQ ja se on aina ihQ että ihmisillä menee hyvin ja nauttivat elämästä. Vituttais ehkä jos ite ei nauttis.
Kiiiiiiiiitoksia paljon.

Onpas tästä jaksettu vääntää tekstiä, mutta hyvä vaan, että on erillaisia mielipiteitä. Jokaisella on omalanlaiset tavat toimia ja olen huomannut, että mun tapa sopii mulle. :wink:

Mulla ei vielä ole harmaita munakarvoja ja muutenkin, kyllä minä aion niin kauan seksiä harrastaa, kun sitä tekee mieli ja vehkeet toimii. On se sen verran mukavaa ja kiihoittavaa puuhaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:kiihoittavaa puuhaa.
Eheheheh :D No hyvä että seksi on kiihoIttavaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:kiihoittavaa puuhaa.
Eheheheh :D No hyvä että seksi on kiihoIttavaa.
Sulla onse oma palomies kotona ja vastakohtana sille myös pissa ja kakkapommi?

Pidän yksityiselämäni omana tietonani.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja martza »

Kohta pääsee kotiin. Tuo sade hiukan harmittaa, mutta ei se tahtia haittaa. Tänään vrmaan joutuu ottaa muutaman drinksun poitsun kanssa ja vaihdellaan kuulumisia armeijasta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja annepa »

1 kolmesta samanaikaisesta projektista päättyi just mun osalta. Kossupaukun paikka. Tämä oli toinen OIKEA projekti jota vedin ja ENSIMMÄINEN jonka lopetin. Se joka alkoi ekana loppuu ens tiistaina. Sit voi ottaa taas hömpsyn toimistokossusta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On teillä jutut. Nyt syrra laivasta ja leipoen, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

(Mainos)

Tulethan sinäkin tukijakseni. Luodaan yhdessä mukavaa!

S t a d i n a r s k a OY
Viimeksi muokannut Stadinarska, 27.11.2009 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin