Rinsessa Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun Rakkain, Kaunein, Ihanin täyttää tänään 7 vuotta :h: :h: :h:
Tasan 7 vuotta sitten olin jo "tovin" tuskaillut synnytyshuoneessa, ja neiti suvaitsi tulla maailmaan vasta klo 21:48.

Vaan tuossa se tuhisee ja nyt mamma menee viekkuun :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt nukkumaan ja LOPUT nukutaan laivassa matkalla!
en olekaan Nömmessä ikuna käynyt tarkastetaan virolainen yleinen sauna siis, otan mukaan erikoispaksun pers'alustan..
Pyyhin Netikettiin..
Jenny Daa-aah! ling

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Onnittelut ninni. Pitäkää kiva synttäripäiväkin. :]

Turhan aikainen aamu, lenkkikin jo juostu... En nyt viitti kertoo mihin asti yöllä meillä aikuiset leikki mut jos kertosin ni kehottaisitte päikkäreille vaikka jo nyt. Mut ku ei pysty, lonkkia särkee niin ku milläkin mummolla! Ja lasten mielestä ne kaikki talon kinkkisimmät palapelit tulee ratkaista nyt.
Manaaja

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En nyt viitti kertoo mihin asti yöllä meillä aikuiset leikki mut jos kertosin ni kehottaisitte päikkäreille vaikka jo nyt. Mut ku ei pysty, lonkkia särkee niin ku milläkin mummolla!
Ai niinku pillua hoonattu? Jes.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:Ai niinku pillua hoonattu? Jes.
Nii ja nyt ei sit varmaan pariin päivään hoonatakaan, jomottaa varpaissa asti. Muhun on kehittynyt joku valmistusvika!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sieraimet vuotaa verta. Änärissä runsaasti kotimaisia onnistujia. Täydennän listaani päivän mittaa näistä päällimmäisistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olipa hurja ilta. Saunoin, otin ölpän ja simahdin sohvalle.
Kohta suuntaan kirpulle, toivon tekeväni löytöjä. Mulla on pari ideaa ja jos löytyy mitä etsin, surraa ompelukone tänään ahkerasti. Illalla tulee kummitytsä yökylään :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Aamu riehuttu kotosalla, pjashka keli! Nyt on sit kämppä sen näköinen... Pyykit kuivamaan, ruokaa nassuun ja jos sais itse sen 10 min levättyä, niin jaksaa pikkuihmisten pikkujouluissa riehua tänään. Aikaisin nää alottaa!!

Jos sitä itse ehkä illalla.. ehkä, kävis sanomassa hei aikuisille. Ehkä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Palasin vartti sitten pikkujouluista. Ei ollut selkä kipeä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pikkujoululauantai.

D-vitamiini on jännä aine. Äiti kehoitti syömään possunuhahypen alkaessa, ja googlailtuani ja wikipedioituani aikani totesin että niin varmaan kannattaakin ja valitsin aika reippaan annostuksen.

Vireystilanne on noussut merkittävästi, musta on melkeinpä tullut yökukkuja aiemman iltasammujan sijaan.

Edit: -typot
Viimeksi muokannut aasi, 28.11.2009 12:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
milli

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Meillä jatkuu sairastaminen kotosalla, vissiin, joten .. kaipa sitä pitää sitten yksin lähteä kaupoille katselemaan täytettä joulukalenteriin ja koristeita. Voin sitten tänään askarrella paskarrella ja hörppiä glögiä. Voisin käydä myös rautakaupassa ostamassa tarvikkeet huonekalujen kunnostamiseen. Voisin huomenna aloittaa kampauspöydän entisöinnin.
Dumis

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä, helppo päivä. Sen jälkeen puntille ja sitten ei tierä. Ehkä leffaa, ehkä Unchartedia...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Töissä, helppo päivä. Sen jälkeen puntille ja sitten ei tierä. Ehkä leffaa, ehkä Unchartedia...
Hyvä että uusi musta ystäväsi toimii :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

milli kirjoitti:Meillä jatkuu sairastaminen kotosalla, vissiin, joten ..
Minä ja muksut ollaan vissiin jo kunnossa (miinus tytön yskä) mut miehellä nous yhtäkkiä päälle 38,5:n kuume. Yjäk. Mut letkeesti tää menee kun ollaan muut jo hyvävointisia. Näistä oireista kun ei tiedä onko sikaa vai mitä niin taidetaan me isotkin varalta hakea sikispiikit vuodenvaihteessa. Oon niin tymä, että oikeastaan päätin hakea jo silloin kun ne pahimmat rokotteiden vastustajien päivät alkoivat. Kiusallani. Thih.
Dumis

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Töissä, helppo päivä. Sen jälkeen puntille ja sitten ei tierä. Ehkä leffaa, ehkä Unchartedia...
Hyvä että uusi musta ystäväsi toimii :]
Joo, kyl se on kiva :] Pitäs vissiin ostaa lisää pelejä.
Stinky

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jei, löysin ihanat farkut ja keittiöön viininpunasen kapan. Niistä farkuista tulee kylläkin shortsit. Mä yritin ettiä vielä semmossii harmaita kangashousuja, semmossii herrainmallisia (?) mutta en löytäny sopivan kokosia. Kumma juttu miten vaatekaappi pursuu vaatteita mut ei muka ikinä mitään päällepantavaa..
tuulenpuiska

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Heräsin päikkäreiltä. Mikä päivä tänään olikaan? Ai lauantai. Jatkakaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No nyt sitten joku flunssa iskenyt. Prkl.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:No nyt sitten joku flunssa iskenyt. Prkl.
Miksi sulla on ballbusting-avatar?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Meillä on pian kaksi uutta perheenjäsentä!!! Varausmaksu maksettu kahdesta viljakäärmeen poikasesta. Täytyy Hesasta hakea, tarkkaa päivää ei vielä tiedossa. Menee mun ystävälleni jouluun saakka, Pukki tuo meille kotiin sitten jouluna.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipahan hyvät päikkärit. Just heräsin.
Iltapalaksi härän seläkettä, pottuja ja vuohejuustoa. Muut safkat syömättä tänään, ainiin olihan aamiaiseksi Keltaistaleskeä. Ihmekkös et pierettää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huima kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:..
Miksi sulla on ballbusting-avatar?
Pikkujoulujen jälkimaininkeja?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kummitytsä unten mailla. Piirrettiin, väritettiin, leikittiin kissojen kanssa ja höpötettiin tyttöjen juttuja :h: .

Selkä rupee oleen vihdoinki siinä kunnossa että huomenna vois yrittää lenkkiä. Sitä ennen kuitenkin huomenna äireen lihapatojen ääreen :]
tuulenpuiska

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Kummitytsä unten mailla. Piirrettiin, väritettiin, leikittiin kissojen kanssa ja höpötettiin tyttöjen juttuja :h: .

Selkä rupee oleen vihdoinki siinä kunnossa että huomenna vois yrittää lenkkiä. Sitä ennen kuitenkin huomenna äireen lihapatojen ääreen :]
Taannuitko kuinka vanhaksi? Ootko taas sakkolihaa? :D
Stinky

Re: Rinsessa Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kyl mä sinne melkein 6v tasolle taisin mennä. Oikeesti, ihanaa hassutella välillä ton muksun kanssa. Harmi kun ei oo lunta, oltais menty pulkkamäkeen ja tehty lumienkeleitä!!!111
Vastaa Viestiin