Marraskuun markkasade

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pyhäketjun otsikon mukaisesti tänään painetaan duunia kakkoseen hartaasti ja tasaseen. Illalla oma säbäpeli ja visiitti anoppilaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Markkoja tienaamassa. Sitten ehkä fillarilenkille jos roppa ja sää sallii. Iltasella taas Guitar Heron pieksemistä, näillä nakkisormilla ei mitään helpointa :kontrolli:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja saira »

Madoille väliaikainen terra varmistunut. Ja Mr. on innostunut terran sisustamisesta, joten sekin asia on poissa päiväjärjestyksesta. Enää haku Tampereelle... Mr. puhui mut oston kannalle kun arvoin vielä (rahatilanteen vuoksi), nyt hän saa sitten kuulemma ottaa koiran itselleen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja RP »

Tiedättekö, mulla ei ole ajokorttia. Cityssä asuessa en oikein nähnyt kortille mitään tarvetta kun joka paikkaan pääsi julkisilla kätevämmin. Nyt mies ilmoitti, että saan "joululahjaksi" ajokortin :shock: Iik, mua ihan kamalast jänskättää vaikka olen sen funtsinut ajavani jossain vaiheessa. Osaankohan mä enää. Iik. Mut on se kyllä näin lapsen kanssa parempi olla riippumaton muista kun asuu täällä perähikiällä. Pitää etsiä hyvä autokoulu.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Markkoja ei nyt kyl ole sadellut vuosiin. Pitänyt tyytyä vaan euroihin.

Jos putkihitsaajaa kaipaatte, niin tässä ois. Hienot vermeet ja kaikki.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kummitytsä saatettu kunnialla kotiinsa :] Oli kyllä ihanaa touhuta sen kanssa vaikka rankkaa olikin. Äireen lihapatojen äärestä ei todellakaan tarvinnut lähteä nälkäsenä ja tuntuu että vieläkin on ähky. Se siitä lenkistä *virn*. Mä ajoin tänään jopa autoa 1,5 vuoden tauon jälkeen. Se oli ihan kamalaa ja taas heti sen jälkeen tuli pääkipu. Mä vähän funtsin että ehkä mä ahdistunkin siitä päänsärystä enkä niinkään ajamisesta. Sillon ku ajelin vähän usemmin niin ei sitä päänsärkyäkään tullut. Hmm...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Elppis »

El classico :cheer:

BB-finaali :laatta:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Melko karmaiseva olotila.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Seuraavaksi on vuorossa auton pesu, takan lämmitys ja pari tuntia etätöitä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:Melko karmaiseva olotila.
Mullakin meinas olla mut sitten käänsin kylkeä. Kolikon toinen puoli: heräsin vasta. Lääke olikin yhtä paha kuin sairaus...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei!

STADINARSKAN SANOMISSA neljäsosa sataatuhatta lukukertaa!!!

22500

JUHLAT! Kirjoittakaa Stadinarskan palstalle ja näyttäkää TUKEVUUTENNE!

Eikun Tukijuutenne.Tukejumiutenne..Tukijamuutenne tukimamuutenne tuhkimomuutenne TUKIJUUTEMME eikun nenne

ÄH!!

kirjoittakaa Arskan palstalle lisää. Se ilostuttaisi Arskaa!


Kuva S t a di N a r s k a Kuva
--\ VALITSE VAIN StadinArskaa Gognagia AITOO-Saminarsku on pelkkää hapanta MAITOO /--
Manaaja

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisko StadinArskan bannata? Se rämpyttää refreshiä ja pöllii toisten allekirjoituksia. Todellinen nutcase. Umpihullu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Voisko StadinArskan bannata? Se rämpyttää refreshiä ja pöllii toisten allekirjoituksia. Todellinen nutcase. Umpihullu.
Katsos, poikaa harmittaa hihhih. Verbaalinen teräni osuu Manauksen majallekin. Siis nyt taitaa olla OIKEASTI niin että Manalaa harmittaa Stadinarskan palstani kuitenkin hänen mielestään hyvä tilanne, hehheh. SEN täytyy olla niin että Manalaa harmittaa se oikeasti. Hihhih. PYRI samaan Manalainen! Minun palstani ei oikein saisikaan hurjasti kirjoittajilla kasvaa kerta en EHDI vastata kun se, AITO LUPAUS, se on otsikossa!! MUTTA...

Voisko Manaajan bannata vaikka potenssiin kaksi? Se on pöllinyt koko ihmisen. Myös allekirjoituksen. Ihan kaikki. Atomeja myöten. Arska on varastettu. Arska on ihan käytännössä OLMI JA ORPO ja henkisesti myös raipattu. Todisteet ovat aukottomat.

(mitä on rämpyttää refreshiä? nutcase? kysyy tuttavallisesti viaton Arskisnarskis? Refresh? Olen taas jäänyt jostain paitsi. Marttyyrius iski.

Manaaja tarvitsee Arskaa ja Arska Manaajaa selvitäkseen Kitinässä elossa. Ollaan sillee samikset...hihhih. Me sillee vihataan :h: toisiamme.

Älä rujoke pölli uutta allekirjoitustani. Se on vielä hiukan prototyyppi. Jos se pöllitään niin joko pannia viikko tai 4,5 raipaniskua pempulle.

St Ad InaR sKA
Manaaja

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Katsos, poikaa harmittaa hihhih. Verbaalinen teräni osuu Manauksen majallekin. Siis nyt taitaa olla OIKEASTI niin että Manalaa harmittaa Stadinarskan palstani kuitenkin hänen mielestään hyvä tilanne, hehheh. SEN täytyy olla niin että Manalaa harmittaa se oikeasti.
Puhutaanpas nyt niinkuin mies retardille. Tulisko sulle ihan hirveen isona yllätyksenä, että sun kirjoittelus harmittaa aika montaakin tällä palstalla? Tulisko sulle ihan hirveen isona yllätyksenä, että muutamat ovat täältä jo lähteneetkin sun ja niban idarimaisuuden vuoksi?

Sinä et ole pidetty henkilö kuin korkeintaan parin tyypin mielestä, joilla ei itselläkään ole kaikki hiilet vaunussa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Sinä et ole pidetty henkilö kuin korkeintaan parin tyypin mielestä, joilla ei itselläkään ole kaikki hiilet vaunussa.
En tarvitse hiiliä, on keskuslämmitys. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Katsos, poikaa harmittaa hihhih. Verbaalinen teräni osuu Manauksen majallekin. Siis nyt taitaa olla OIKEASTI niin että Manalaa harmittaa Stadinarskan palstani kuitenkin hänen mielestään hyvä tilanne, hehheh. SEN täytyy olla niin että Manalaa harmittaa se oikeasti.
Puhutaanpas nyt niinkuin mies retardille. Tulisko sulle ihan hirveen isona yllätyksenä, että sun kirjoittelus harmittaa aika montaakin tällä palstalla? Tulisko sulle ihan hirveen isona yllätyksenä, että muutamat ovat täältä jo lähteneetkin sun ja niban idarimaisuuden vuoksi?

Sinä et ole pidetty henkilö kuin korkeintaan parin tyypin mielestä, joilla ei itselläkään ole kaikki hiilet vaunussa.
Voi vitsien vitsi. Onkos tämä edes mahdollista. Pidin Manaajaa jotenkin ajattelevana ja hänkin syyllistyy todelliseen narsisti-ylimielisyyteen noin rankasti. Ollee minun kiusaamistani ja vedätystäni? Mutten ole varma...!

Tulikos sulla mieleen että miksi sulle tulee tuollaista mieleen? Mistä tuli mieleen että minusta ei pidetä muut kuin kiusaajanulkit?
Ja väitän etten pitkään aikaan ole laittanut mitään arveluttavaa pöllöä tänne. Niba oli mainittu. Hänen kanssaan minulla ei ole yhteistä ja hänestä en puhu mitään kun en muista onko hän laittanut hölmöjä? En aina ymmärrä hänen tekstejään. MUTTA KATSO POIKAHUJAKE nyt hiukkasen peilihin! SINÄhän kyllä tyhmyyksiä ja loukkauksia jakelet varsin viljalti! Noin ihan ystävällisesti pyydän! :)

(Mitähän mä olen tuolle jo aika oudolle Manaajapoitsulle "tehnyt" kun se noin minusta välittää...uuh. Hän tuntuu karmeata kyllä olevan jopa tosissaan, vai olenko täysin harhateillä? Minä olen kyllä pyhäkoulupoika useisiin muihin, jopa kaikkiin täällä?, verrattuna eli päätän että tämä on vedätystä...) No ehkä iki-ihanainen Saira on mukavin sentään?

Ja sitten se tärkein kysymys...KUKA SE TOINEN TYYPPI MUKA ON )(pari tyyppiä) Hehhehhee...kerro mulle!! :P

Hei, tulepas nyt Manaajani hiukan jostain vihakuoresta tai kaapista ulos. Minä olen oikeasti tavallinen mukava mies enkä loukkaa ketään. Jos olet tosissasi niin mikäs pakkomielle se muka voi olla sulla?. Ole nyt sillee aikuinen. Kaikki olis kunnossa, jos sä olisit selvästi vitsinikkari...
Minusta tämän täytyy olla vitsiä, ei sillee järkeä. Sinä ollet oikeasti minunmielestä ihan älykkään tuntuinen toisin kuin monet nulkit ja nilkit, mutta VAIKKA tämä on ilmeisesti vitsiä ja mulle nauretaan kun olen tosissani ymmällään..., MUISTA ETTEI KAIKKI YMMÄRRÄ TÄTÄ ÄLYTÖNTÄ JUTTUASI VITSIKSI!!!

Rauhaa ja rakkautta myös Manalalle! Minulla ei ikinä ole ollut niin yhtään mitään mm. Manalaa vastaan. Hän on usein hauska ja kilpailijani Saminarsku on ihan kauhea ja haaste minulle!!! :D Ja kaikille tukijoille ja lukijoille pusnus!

SIIRRYN KOTIINI Stadinarskan Sanomiin. Minulla saattaa olla ns. talviaika, jolloin joko nukun talviunta TAHI teen enemmän real töitä, mutta ikinä ei ole olematta aikaa Kitinälle ainakin omalla palstalla!

Eli sillee

S t a d i n a r s k a
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Stadinarska kirjoitti:
STADINARSKAN SANOMISSA neljäsosa sataatuhatta lukukertaa!!!

22500
En nyt haluais pilata paraatia, mutta 100,000 / 4 = 25,000
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja saira »

Manaaja kirjoitti: Puhutaanpas nyt niinkuin mies retardille. Tulisko sulle ihan hirveen isona yllätyksenä, että sun kirjoittelus harmittaa aika montaakin tällä palstalla? Tulisko sulle ihan hirveen isona yllätyksenä, että muutamat ovat täältä jo lähteneetkin sun ja niban idarimaisuuden vuoksi?

Sinä et ole pidetty henkilö kuin korkeintaan parin tyypin mielestä, joilla ei itselläkään ole kaikki hiilet vaunussa.
Kiitos! :h: Tiedämpä nyt pääni kunnon...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Marraskuun markkasade

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mylwin kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
STADINARSKAN SANOMISSA neljäsosa sataatuhatta lukukertaa!!!

22500
En nyt haluais pilata paraatia, mutta 100,000 / 4 = 25,000
MYLWIN, nyt täytyy yksinkertaisesti sanoa, että tämä oli päivän suurin yllätys. EN HALUA kerskailla, mutta jo avattaressani sanotaan että osaan laskea. Se on ollut totta, heh. MINULLA EI OLE mitään puolusteltavaa. En muista koska olisin tehnyt tuollaisen virheen. Pahinta on, että nimenomaa tuota mietin vielä tarpeeksi kauan eli muutaman sekunnin. MITEN olen voinut 22500 kertaa neljä saada tulokseksi 100.000?? En ihan voi ymmärtää ja on jossain määrissä huolestuttavaa. Päässälaskutaito on minulle jossain määrin kuin "oma lapsi"!

KIITOS erittäin paljon huomiostasi, Mylwin. Tässä yhteydessä minun täytyy sanoa, että itse paraatia et onnistunut silti pilaamaan, mutta hiukan menee vielä aikaa tuohon 25000 että sikäli se oli jotenkin turha ilo...

Voi minua. Mutta sinulla on tuo alaviiteteksti todella hauska. Jotenkin luen sen aina uudelleen ja nauran. Siinä on jotain posketonta huumoria...

Että sellaista. Menen hetkeksi häpeämään nurkkaan ja laitan kauhtuneen pipon päähän...

ARSKA


saira kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: ...

Sinä et ole pidetty henkilö kuin korkeintaan parin tyypin mielestä, joilla ei itselläkään ole kaikki hiilet vaunussa.
Kiitos! :h: Tiedämpä nyt pääni kunnon...
Sairamuru. En nyt kertakaikkiaan osaa sanoa mitään muuta kuin :h: . Se ilmaiskoon mitä mieltä olen sinusta!

Arskiss
Vastaa Viestiin