Tiijstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pulkannaru kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä sain eilen tissihierontaa jääkaapilla.
Oliko jääkaappi yllä,alla,edessä vai sivulla?
.
Jääkaappi oli edessä aukinaisena. Tein juuri ruispalamaksamakkarakurkkuherkkua. Muistutan, sain tissihierontaa jääkaapilla en jääkaapilta.

Lisäksi olen velkaa miehelle yhden suuhoidon kun muisti yhden tärkeän jutun. Ilmoitan välittömästi kun olen velkavapaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Aaa. Mä kun luulin jonkun antaneen tissihierontaa jääkaappi apuvälineenään. Kun en mieltymyksistäsi tiedä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pulkannaru kirjoitti:^
Aaa. Mä kun luulin jonkun antaneen tissihierontaa jääkaappi apuvälineenään. Kun en mieltymyksistäsi tiedä.
Pitää testata.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna kelluun etelään. Pikkujoulut ja viina ei lopu. Jaa-a, ans kattoo ja saas nähä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

martza kirjoitti:Jokin muukin on joskus sanonut näin ja minä siteeraan häntä, että älykkyys on hyvin seksikästä.
Alkaako sulla automaattisesti seistä jos kuuntelet jonkun känttyproffan luentoa?

Mielestäni "älykkyys on erittäin seksikästä", "vain sisäinen kauneus merkitsee", "LOL! Liian isot tissit ja liikaa meikkiä, en panis!!11!" ja muut vastaavanlaiset lentävät lauseet ovat yleensä lähinnä lausujansa itsetehostuskeinoja joilla yritetään antaa itsestään syvällinen kuva.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja martza »

Frederik Krueger kirjoitti:
martza kirjoitti:Jokin muukin on joskus sanonut näin ja minä siteeraan häntä, että älykkyys on hyvin seksikästä.
Alkaako sulla automaattisesti seistä jos kuuntelet jonkun känttyproffan luentoa?

Mielestäni "älykkyys on erittäin seksikästä", "vain sisäinen kauneus merkitsee", "LOL! Liian isot tissit ja liikaa meikkiä, en panis!!11!" ja muut vastaavanlaiset lentävät lauseet ovat yleensä lähinnä lausujansa itsetehostuskeinoja joilla yritetään antaa itsestään syvällinen kuva.
"Jätä se sika". Eiks tääkin kuulu näihin kuolemattomiin sanontoihin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

En keksi enempää kommentoitavaa :dumb:

Nyt makaamaan koneeseen. Heips!
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

^tuleeko sieltä koneesta tissihierontaa? :P
Enttu

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ärrr ärrrr ärrrr,en pääse pariin päivään salille,kun joku URPO on hajoittanut sen monitoimilaitteen ja muutenkin bodaa turhan isoilla steroidipainoilla,
turha sanoa mitään,kun en tiedä/tunne ko asukasta ...

jouluun enää reilu 3 vkoa,sen lusin töissä joulupäivää lukuunottamatta

dementikko isoäitiäkin nähty ...
SikaMika

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:...sijainen (erittäin tuttu vakiotäti) ilmoitti että heitti toisen ulos, kun oksentelee.
Tää kanssani samassa osoitteessa asuva mutta eri sukua oleva, tuttu vakiotäti, heitti itsensä tänään koulusta ulos ja kotiin samasta syystä. Näyttäisi voivan jo paremmin.
Enttu kirjoitti:
dementikko isoäitiäkin nähty ...


Älä hätäile, ei se muista sitä.

Sauna, vähän pyöräilyä ja vähän töitä, suihku ja sapuska. Siinäpä tämän päivän saldo tähän saakka. Jos sitä vaikka venyttelisi ja alkaisi opiskelemaan oomoro.
Stinky

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi luoja kun toi tunnin hierontasessio teki hyvää. Meni paikan ja ajantaju ihan täysin ja tokenemiseen meni tovi jos toinenkin.
Nyt mä olen ihan ekstaasissa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:Lisäksi olen velkaa miehelle yhden suuhoidon kun muisti yhden tärkeän jutun. Ilmoitan välittömästi kun olen velkavapaa.
Alkuiltaa,

joko siellä ollaan velasta vapautuneita? Miltä ilmassa tuoksuu? Miten päivä noin muuten meni?

Minä harkitsin tänään kolmen miehen astumiseksi tarjoutumista, voi miten lutkamaista! Mielelle ei vaan voi mitään, näköjään stressitilanteissa kroppa hakeutuu välittömästi intiimit alueet kostuttavaan tilaan ja tilanteeseen, orgasmi on selkeästi tallentunut aivoihini (...) rentouttavimpana apuna.

Kaikki tilanteet hoidin toki hienosti ja hillitysti, eli tupakoiden ja kiviä kaatosateessa potkien. Viimeisellä röökireissulla jopa soitin aviomiehelle seksipuhelun. Kuivahdin hetkessä, vastapuolen utelut kodin vaippatilanteesta rentouttivat siis, jep jep.

Nyt lähden nolaamaan itseni aivan totaalisesti erääseen tilaisuuteen, johon oli tarkoitus valmistautua eilisiltana, mutta valmistautumista ei tapahtunut (eikä enää voi tapahtua, koska panikoidun jos yritän jotain viime hetkellä), sillä nämä kaikki asiat olivat tärkeämpiä:

- ruoka
- ruoan sulattelu
- täykkärit
- suuseksin vastaanottaminen
- sauna
- suuseksin antaminen
- yömyssyttelypössyttely
- anaalitapin testaaminen
- nukkuvien lasten katselu (tän keksin ihan viime hetkellä, olin just alottelemassa valmistautumista tähän tilaisuuteen mut sit tosiaan muistin olevani äiti, joka ei ole pitkiin aikoihin viettänyt tuntia lastensa unta ihaillen)

Kitinäkin tuntui tänään kovin tärkeältä vartin, jopa pari. Olette tärkeitä! Hitto, vieläkin aikaa, meen selaamaan leffa-arvosteluketjua.
milli

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja milli »

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
äsken tuli urheiltua ja kohta hemmottelen koko kroppaa
:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

:shock:
Miksi minä en vongannut tuota JennyGeetzua silloin kun hän oli vielä poikamiestyttö ja lutka? Mistä se kunnioitus, etten pitänyt Geetzua vain lihapalana, kuten muita CityKitinävonkaamiani (hups.. :roll: )
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Koska Geeppis syö hyviä oliiveja, joihin mäkin olen nyt koukussa!

Eräs kauppa lähestyi mua tänään kirjeellä, että johtuen heidän teknisistä ongelmistaan, pankkikorttiostostani ei ole veloitettu ja veloittavat sen nyt joulukuun puolivälissä. Eihän siinä mitään, mutta alkuperäinen ostos on tehty 8.12.2008!!
Onkohan tää nyt ihan laillista? Pitäisköhän pyytää lisää maksuaikaa tai osamaksua ihan vaan sen takia, että joku urpå ei ole huomannut aiemmin. Jos kävis mun putiikissa, joku sais kenkää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No heijssan kaikki! ON mukava, että olette olleet NIIN aktiivisia viikonpäiväketjussani ja onhan siellä Arskastakin puhetta ja minusta on pidetty joka on siis pääasia (STOP, tämä oli vitsi, vitsi,...manaja tarvitsee parodiaansa aineksia...mutta kelpaako parodiaan parodia???).

Pikku Parodiaa AIDOSTA ASIASTA nimeltä Stadinarska.

MUTTA Narskun palstallani. TÄMÄ TULI IHAN TAHATTOMASTI. Se on melkein minun palstani...
Onpas siellä nyt pidetty Arskastakin oikein kovasti! Manaaja on aivan KIEHUMISpisteessä siitä takuulla! Meidän pitäisi ajatella hänekin kestävyyttään!

MUKAVA, että olen antanut naurua teille! Niin oli tarkoituskin!

Kuulkaapa. Arskan postaus ei koskaan olisi täydellinen, ellei siinä jonkin verran edes yritetä järkevää käännytystä.

Eli tiivistetysti, kannattaa liittyä Arskalaiseksi! Aito asia!

Sen johtajana ja pääjehuna toimii ihan varmasti oikeasti mukava ja alkuperäinen


S t a d i n a r s k a
RP

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
RP kirjoitti:Lisäksi olen velkaa miehelle yhden suuhoidon kun muisti yhden tärkeän jutun. Ilmoitan välittömästi kun olen velkavapaa.

joko siellä ollaan velasta vapautuneita? Miltä ilmassa tuoksuu? Miten päivä noin muuten meni?
Kiitos Jenny kysymästä.

Pakko myöntää, että vielä on velkaa takataskussa. Eilinen oli siltä osin ihan katastrooFFi. Päivän mittaan toisiamme lämmiteltiin katsein, sanoin ja kosketuksin. Mutta sitten tämä meidän ehkäisyväline päätti valvoa leikkien kahteentoista ja mun oli sitten pakko mennä hänen kanssaan nukkumaan.

Mies tuli tuntia myöhemmin perässä ja siinä lämmiteltiin taas toisiamme. Mutta sitten tytsän sänkylelu (ihan ehdoton, tämän ansiosta saan nukkua aamuisin 30min kauemmin kun hän puuhailee omiaan) sai jonkun mekaanisen häiriön ja alkoi puhelemaan itsekseen: "Nyt on aakkosaika", "Hei, hei", "pirpirpir". Tietysti tytsä hieman havahtui tähän meluun. Siellä möyrittiin sängyssä edestakas, peräpää piti pierukonserttia, suu pärisi. Siinä vaiheessa kun vihdoin nukahti niin selän takana kuului kuorsaus ja eroottinen lautaus oli jossain sateenkaaren toisel puolel.

Tämä on niin tätä kun ei olla ehditty vielä muuttamaan isompaan kämppään ja nukutaan samassa huoneessa. Jos tytsä herää yöllä niin pitää maata paska jäykkänä liikkumatta ellei halua leikkiä seisomaharjoituksia keskellä yötä.

Tänään uusi yritys.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja martza »

RP kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
RP kirjoitti:Lisäksi olen velkaa miehelle yhden suuhoidon kun muisti yhden tärkeän jutun. Ilmoitan välittömästi kun olen velkavapaa.

joko siellä ollaan velasta vapautuneita? Miltä ilmassa tuoksuu? Miten päivä noin muuten meni?
Kiitos Jenny kysymästä.

Pakko myöntää, että vielä on velkaa takataskussa. Eilinen oli siltä osin ihan katastrooFFi. Päivän mittaan toisiamme lämmiteltiin katsein, sanoin ja kosketuksin. Mutta sitten tämä meidän ehkäisyväline päätti valvoa leikkien kahteentoista ja mun oli sitten pakko mennä hänen kanssaan nukkumaan.

Mies tuli tuntia myöhemmin perässä ja siinä lämmiteltiin taas toisiamme. Mutta sitten tytsän sänkylelu (ihan ehdoton, tämän ansiosta saan nukkua aamuisin 30min kauemmin kun hän puuhailee omiaan) sai jonkun mekaanisen häiriön ja alkoi puhelemaan itsekseen: "Nyt on aakkosaika", "Hei, hei", "pirpirpir". Tietysti tytsä hieman havahtui tähän meluun. Siellä möyrittiin sängyssä edestakas, peräpää piti pierukonserttia, suu pärisi. Siinä vaiheessa kun vihdoin nukahti niin selän takana kuului kuorsaus ja eroottinen lautaus oli jossain sateenkaaren toisel puolel.

Tämä on niin tätä kun ei olla ehditty vielä muuttamaan isompaan kämppään ja nukutaan samassa huoneessa. Jos tytsä herää yöllä niin pitää maata paska jäykkänä liikkumatta ellei halua leikkiä seisomaharjoituksia keskellä yötä.

Tänään uusi yritys.
Onneksi tuo aika on taakse jäänyttä elämää. Se oli mukavaa aikaa tuokin, kun lapset olivat ihan pieniä.
Nyt on aikaa yltä kyllin itselle ja vaimolle ja poitsu, kun käy lomilla intistä niin silloin hiukan rahoitutaan.

Kyllä se teille pienten lasten vanhemmille tämäkin aika vielä koittaa, kun ei tartte koko ajan kytätä, että lapset ei herää väärään aikaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
RP

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Pieni lapsi on harvoin este vanhempien seksielämälle. Huom! Jos sen ei anna olla este. Sävyeroja. Tämän melkein 10kk aikana on ns. ehkäisyvälineemme toiminnasta aiheutuvia selibaatteja ollut yhden käden sormilla laskettava määrä. Kieltämättä olisi helpompaa olla väsynyt ja laiska, mutta kun itse haluan pitää parisuhteesta hyvää huolta, joten se vaatii sitä työtä jonkun verran. Jonkun verran.
Vastaa Viestiin