Tiijstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Kuitenkin koit tarpeelliseksi korostaa viestissäsi oikein kahteen kertaan IT-henkilön sukupuolta. Että äläpä lässytä kun on jo puntissa.
Jos vastaaja olisi ollut mies niin olisi kommentoinut ihan vastaavasti, että miespuolinen IT-tukihenkilö ei ........
Et varmasti olisi, vaan olisit jättänyt sukupuolen kokonaan noteeraamatta.

Lisäksi kiinnostaisi tietää, että arvostatko myös sellaisia älykkäitä naisia, jotka eivät ole viehkeitä ja seksikkäitä, vai edellyttääkö naisen älykkyyden arvostus myös noita jälkimmäisiä ominaisuuksia...
Dumis

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Epäilen että Vesperillä oli vinha perä pointissaan :wink: :wink:

Astiastosta työasioihin, ihan vidun tylsää taas toimistossa. Taidan skippaa puntin tänään, kun ei nyt kiinnosta ja väsykin meinaa pukkaa. Meen sit huomenna, meen meen!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

prosessi kirjoitti:
Et varmasti olisi, vaan olisit jättänyt sukupuolen kokonaan noteeraamatta.

Lisäksi kiinnostaisi tietää, että arvostatko myös sellaisia älykkäitä naisia, jotka eivät ole viehkeitä ja seksikkäitä, vai edellyttääkö naisen älykkyyden arvostus myös noita jälkimmäisiä ominaisuuksia...
Mulle jotenkin nousi lähinnä mieleen kysymys siitä, mitä nyt kukakin älykkäänä pitää, ja yksi vanha sanonta kauhasta ja lusikasta.

Jeeeeee...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lilo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Et varmasti olisi, vaan olisit jättänyt sukupuolen kokonaan noteeraamatta.

Lisäksi kiinnostaisi tietää, että arvostatko myös sellaisia älykkäitä naisia, jotka eivät ole viehkeitä ja seksikkäitä, vai edellyttääkö naisen älykkyyden arvostus myös noita jälkimmäisiä ominaisuuksia...
Mulle jotenkin nousi lähinnä mieleen kysymys siitä, mitä nyt kukakin älykkäänä pitää, ja yksi vanha sanonta kauhasta ja lusikasta.

Jeeeeee...
Nälkä!

Mun mielestä on huvittavaa, ettei älykkyys joillakin ulotu sarkasmin ymmärryksen tasolle. Piilovittuilu kunniaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja milli »

o Ou. Kooma yllätti, väsymys tuli nurkan takaa, vai johtuiskohan harvinaisen tukevasta lounaasta. Työhuoneeni sohva näyttää niin kutsuvalta juuri nyt.
Dumis

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:o Ou. Kooma yllätti, väsymys tuli nurkan takaa, vai johtuiskohan harvinaisen tukevasta lounaasta. Työhuoneeni sohva näyttää niin kutsuvalta juuri nyt.
Päikkäreille ja kello herättämään vähän ajan päästä.
milli

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Dumis kirjoitti:
milli kirjoitti:o Ou. Kooma yllätti, väsymys tuli nurkan takaa, vai johtuiskohan harvinaisen tukevasta lounaasta. Työhuoneeni sohva näyttää niin kutsuvalta juuri nyt.
Päikkäreille ja kello herättämään vähän ajan päästä.
Yes sir! heti kun jättävät minut yksin toimistolle.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti:
martza kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Kuitenkin koit tarpeelliseksi korostaa viestissäsi oikein kahteen kertaan IT-henkilön sukupuolta. Että äläpä lässytä kun on jo puntissa.
Jos vastaaja olisi ollut mies niin olisi kommentoinut ihan vastaavasti, että miespuolinen IT-tukihenkilö ei ........
Et varmasti olisi, vaan olisit jättänyt sukupuolen kokonaan noteeraamatta.

Lisäksi kiinnostaisi tietää, että arvostatko myös sellaisia älykkäitä naisia, jotka eivät ole viehkeitä ja seksikkäitä, vai edellyttääkö naisen älykkyyden arvostus myös noita jälkimmäisiä ominaisuuksia...
Jokin muukin on joskus sanonut näin ja minä siteeraan häntä, että älykkyys on hyvin seksikästä.
Muut ominaisuudet ovat tällöin vähempiarvoisia.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
tuulenpuiska

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mä en osaa päikkäreitä. Se on kunnon annos unta ei ollenkaan. Vähän kuten nyt.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Olipas harvinaisen koominen tämä Haarautuvan rakkauden talo; ja itseasiassa myös erittäin hyvä. Joskus vaan pitää saada nauraa. Vaik oletinkin että se olis jotenki taiteellisempi tai erikoisempi, mut se olikin vaan hassu. Suosittelen.

Ja mikä kaikkein huipuinta; mun eilinen duunihaastattelu meni oikeasti hyvin! :cheer: Voisko olla niin ettei niitä tarttekaan niin hysteerisesti pelätä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RP

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Otan päikät jos saan nukkua vähintään kolme tuntia. Muutoin olen perseeseen ammuttu karhu.
Stinky

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Masu täynnä kinkkiä ja väsy rupes taas painaa silmäluomia.. Kahvia kehiin!

Jei, meitsi saa tänään tuntea toisen ihmisen kädet mun kropalla. Uuh. Mä saan kunnon kyydit. Hierontaa siis luvassa.
Tuulenpuiska, sä jäit nyt kakkoseks ja sulla on aikamoinen koettelemus edessä jos meinaat yltää tämänpäiväsen hierojan tasolle!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Matti Vanhasen vois karkottaa maasta, en mä enää jaksa sympata edes lautacasen vuoksi. Tänään vituttaa kyllä taas ihan kaikki. Enpä uskonu vielä aamuviideltä kun sain niin ältsin ihanaa avioliittoseksiä. Prööt!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja martza »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Matti Vanhasen vois karkottaa maasta, en mä enää jaksa sympata edes lautacasen vuoksi. Tänään vituttaa kyllä taas ihan kaikki. Enpä uskonu vielä aamuviideltä kun sain niin ältsin ihanaa avioliittoseksiä. Prööt!
Samaa mieltä Vanhasesta ja kaiken lisäksi hän on todella kuivan tuntuinen. Eikun karkotetaan täältä pois.

Hyvä, että sait klo viiden aamuseksiä. Se on nannaaaaaaa...
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
tuulenpuiska

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Masu täynnä kinkkiä ja väsy rupes taas painaa silmäluomia.. Kahvia kehiin!

Jei, meitsi saa tänään tuntea toisen ihmisen kädet mun kropalla. Uuh. Mä saan kunnon kyydit. Hierontaa siis luvassa.
Tuulenpuiska, sä jäit nyt kakkoseks ja sulla on aikamoinen koettelemus edessä jos meinaat yltää tämänpäiväsen hierojan tasolle!
Hopeakin on hieno sija. Eiku...
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Matti Vanhasen vois karkottaa maasta, en mä enää jaksa sympata edes lautacasen vuoksi. Tänään vituttaa kyllä taas ihan kaikki. Enpä uskonu vielä aamuviideltä kun sain niin ältsin ihanaa avioliittoseksiä. Prööt!
Millois sä oot naikkuun asti ehtinyt? Palstastalkkailuni on heikkoa..
RP

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä sain eilen tissihierontaa jääkaapilla. Repikää siitä, kateelliset!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä minäkin hieroisin jääkaapin tissejä, mutta kun ei sillä ole kuin iso tappi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meidän yläkerran naapuri sai aamuseksiä - tosin äänistä päätellen ei niin hyvää. Sängyn vinkuna kesti abauttiarallaa noin 30 sekuntia. HAH! Onneksi ei tullut rapussa vastaan, olisin aamupöhnässä saattanut sanoa hassusti.

Vähän jänskää ehdinkö pollakuvauksesta ratsimaan... meidän sairaalan MRI on ihan ruuhkautunut. Toivottavasti eivät lähetä tonne toiseen sairaalaan, mä kun olen ajanvarauspotilas, en päivystysluontoinen imörjensy.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja martza »

RP kirjoitti:Mä sain eilen tissihierontaa jääkaapilla. Repikää siitä, kateelliset!
Tuntuko hyvältä??

Oon ihan kade nyt.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä sain eilen tissihierontaa jääkaapilla. Repikää siitä, kateelliset!
Tuntuko hyvältä??

Oon ihan kade nyt.
Haluisitsä tissihierontaa vai? PERVO!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä sain eilen tissihierontaa jääkaapilla. Repikää siitä, kateelliset!
Tuntuko hyvältä??

Oon ihan kade nyt.
Haluisitsä tissihierontaa vai? PERVO!
Kyllä vaan. Nyt kelpais kunnon tissihieronta. Pervo-ominaisuuteni astui esiin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Kyllä minäkin hieroisin jääkaapin tissejä, mutta kun ei sillä ole kuin iso tappi.
Chicks with only dick?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

RP kirjoitti:Mä sain eilen tissihierontaa jääkaapilla.
Oliko jääkaappi yllä,alla,edessä vai sivulla?

Saa nähdä koska on tissihierontaa seuraavan kerran. Toivottavasti ennen seuraavia pikkujouluja!

Ei nappaa työt nyt yhtään. Keskivertotyöläiseen verrattuna työpäivä oli pulkassa jo pari tuntia sitten, mutta vielä pitäisi keikkua tunti. Voisin palkita tänään itseni Stockan Herkun terveellisillä tuotteilla, tai sitten nmjoo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
prosessi

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lilo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Et varmasti olisi, vaan olisit jättänyt sukupuolen kokonaan noteeraamatta.

Lisäksi kiinnostaisi tietää, että arvostatko myös sellaisia älykkäitä naisia, jotka eivät ole viehkeitä ja seksikkäitä, vai edellyttääkö naisen älykkyyden arvostus myös noita jälkimmäisiä ominaisuuksia...
Mulle jotenkin nousi lähinnä mieleen kysymys siitä, mitä nyt kukakin älykkäänä pitää, ja yksi vanha sanonta kauhasta ja lusikasta.

Jeeeeee...
:D Seurattuani tässä viime kuukausina vierestä sen yhden yhdistyksen toimintaa, jonne kelpuutetaan vain 2% mitatusti älykkäimmistä, olen päätynyt siihen lopputulokseen, että Martza sopisi porukkaan aivan käsittämättömän hyvin. Arska samaten.

Ja tuo tapaus, jonka olan yli Martzarskojen toilailua olen seuraillut, on kuin Arska kitinässä, jossa käännytystyö on vastaavaa mutta roolit toisinpäin, muutama ainakin teoriassa täyspäinen tapaus yrittää saada jumalatonta Martzarskalaumaa toimimaan edes jotenkuten järkevästi. Tosin tuo yritys itsessään saa kyllä epäilemään heidänkin täyspäisyyttään...
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiijstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

martza kirjoitti:Ihmetyttää vaan, että tommosta ei tiennyt.
...
Tiedä hänen ammatitaidostaan, mutta yleissivistyksessä on todella suuri aukko hänellä tai sitten hän ei katso telkkaria, lue lehtiä tai kuuntele radiota.
Matrza, kuka oli eduskunnan puhemies vuoden 2002 toukokuussa??? Et saa tarkistaa netistä.

Emmätiä onko tuo oikeasti varsinaista yleissivistystä vaiko vain tietämättömyyttä juuri tämän päivän politiikasta, joten luultavasti hänellä on vain jäänyt Hesari parina viimepäivänä lukematta. En ole varma olisinko minäkään osannut ainakaan heti nimetä Niinistöä ellen olisi sattunut lukemaan HS:n webbisivuilta Vanhasen ja Niinistön välistä bloginokittelua liittyen rikkaiden veronkorotuksiin.

Omasta "yleissivistyksen puutteestani" käyköön esimerkkinä etten osaa nimetä viime vuoden lätkän SM-liigan voittajaa, saati sitten edellisienkään vuosien. Veikkaan että TPS on voittanut monena vuonna, ehkä Jokeritkin. Kärpät? Lukko? No en mä taida paljon muita seuroja osata nimetäkään.

Tämän tai viime vuoden lätkän MM-kisojenkaan voittajaa en muista satavarmasti, Suomi se ei ollut ainakaan. Känädä?

Jos jokin asia ei vain kiinnosta, sitten se ei vittu kiinnosta. Liekö sitten yleissivistyksen puutetta vai mikä.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 01.12.2009 15:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin