Lämmin Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ihan kun sulla olis munaa tollaseen. Sama kun Dave ilmoittaisi kertovansa salaisesta nettielämästään vaimolleen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Selaatteko pakkotoiston foorumia koskaan?

Palstan omistaja antaa kyllä hyvän stereotypisen kuvan voimailuun hurahtaneesta narsistisesta kusipäästä. Voi hyvää päivää mitä juttua mies suoltaa. :roll:
Kyseinen jannu on hyvin pitkälti pääsyy siihen miksen ole ko. foorumille rekisteröitynyt. Oon silloin tällöin erehtynyt sinne lukemaan sen ja parin steroidiperseennuolijan juttuja, ja oon alkanut pelätä että ne aivohalvaukset ja tunnevammat ovat tarttuvia.

Kivannäkösiä babetsuja siellä kyl ois.
tuulenpuiska

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

exPertti kirjoitti:
Mutta toisaalta kun elämääni takaisin päin katsoo niin on sitä paljon hullumpaakin sattunut.
Taitaa olla oman topikin paikka?
Dumis

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

tuulenpuiska kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Mutta toisaalta kun elämääni takaisin päin katsoo niin on sitä paljon hullumpaakin sattunut.
Taitaa olla oman topikin paikka?
Taitaa tulla aika lyhyt ketju :twisted:
ninnithequeen

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Taitaa olla oman topikin paikka?
Ei kait sentään. Ei nyt tule tähän hätään mieleen kuin se, kun naisen lesbokumppani tuli kotiin ja yllätti meidät kiihkeästä suutelosta. :)

Ei oikein tiennyt oliko tehnyt juuri oikein vai väärin. Outoa.
WHAT???
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:WHAT???
Nuoruuden juttuja. Oli vähän harmaata aluetta koko juttu, varsinkin kun kukaan ei kimmastunut tilanteessa. Tosin alitajuisesti (varmaan jokaisen miehen) toivomaa kimppakivaakaan ei tullut ja itseasiassa homma kuivui sitten siihen halailupolitiikkaan.

Hauskaa oli silti.
Ja sitten heräsit!


Oikea hartia sanoi itsensä irti eilen. Kramppasi niin, ettei kättä pystynyt itkemättä liikuttamaan. Nyt armoton Panacod-kuuri ja hellää venytystä, ettei lihas tulehdu. Naiiiiiiis. Tänään kotona.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Oikea hartia sanoi itsensä irti eilen. Kramppasi niin, ettei kättä pystynyt itkemättä liikuttamaan. Nyt arvoton Panacod-kuuri ja hellää venytystä, ettei lihas tulehdu. Naiiiiiiis. Tänään kotona.
Mä kävin urheilulääkärillä tms spesialistilla, ja se taas ihmetteli sitä, että miksi mulle on määrätty panacodeja, että päivät menee vaan pöllyssä, määräs pronaxenia ja sirdaludia, auttaa toi combo oikeasti.

Onx nyt joku mätäkuu kun kaikki hajottaa itsensä.
Dumis

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti: Onx nyt joku mätäkuu kun kaikki hajottaa itsensä.
En aatellut, kun oon muutenkin vähän liian paljon remonttipuolella. Eilinen punttispäivä vaihtuikin lätkä- ja leffailuksi joka oli ihan virkistävää, tänään sitten tehokkaammin salille ja muita askareita hoitamaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulle sanoi työterveyslekuri puhelimessa, että ensin Panacodilla pahin pois, samassa pöhnässä toteutuu lepo. Huomisesta alkaen Miranax + Norgesic 3 vrk ajan, sen jälkeen vain tarvittaessa tulehduskipulääke.


Dumis- Billy Talent tulee suomeen! Mä tiedän kuinka suuri fani oot ja miten ihQui ne on sun mielestä, lähtisitsä mun kaverix kattoo? :perse:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Dumis- Billy Talent tulee suomeen! Mä tiedän kuinka suuri fani oot ja miten ihQui ne on sun mielestä, lähtisitsä mun kaverix kattoo? :perse:
Joo, lähen vaikka heti venaa lippuij! Se paska oli päästetty jopa Imperiumin uutisosastolle :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Dumis- Billy Talent tulee suomeen! Mä tiedän kuinka suuri fani oot ja miten ihQui ne on sun mielestä, lähtisitsä mun kaverix kattoo? :perse:
Joo, lähen vaikka heti venaa lippuij! Se paska oli päästetty jopa Imperiumin uutisosastolle :roll:
Mä tarjoon hattarat ja pitkäsäärisen 17-vuotiaan (melkein 18 )!

(miten helvatassa se sinne pääsi? Kaukana rokista)
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Mulle sanoi työterveyslekuri puhelimessa, että ensin Panacodilla pahin pois, samassa pöhnässä toteutuu lepo. Huomisesta alkaen Miranax + Norgesic 3 vrk ajan, sen jälkeen vain tarvittaessa tulehduskipulääke.
Mikä lepo? Mulle ei annettu saikkua tai mitään.. töissä ollut koko ajan. Oh well.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulle sanoi työterveyslekuri puhelimessa, että ensin Panacodilla pahin pois, samassa pöhnässä toteutuu lepo. Huomisesta alkaen Miranax + Norgesic 3 vrk ajan, sen jälkeen vain tarvittaessa tulehduskipulääke.
Mikä lepo? Mulle ei annettu saikkua tai mitään.. töissä ollut koko ajan. Oh well.
En mä mitään saikkua saanut, kehotti vaan lepäämään. Omalla sairauslomalla olen :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

:)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
tuulenpuiska

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Frederik Krueger kirjoitti::)
Suoraastaan mykistävän tyhjentävä kommentti.
ninnithequeen

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täl ois huomenna hautajaiset :cry:

Mitähän mä luulen saavani mahtumaan päälleni, huoh.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, aion poiketa salilla ennen laivareissua. Pelimies tekee rinta/hauisreenin, mielellään mahdollisimman lähellä iltarientoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pelimies tekee rinta/hauisreenin, mielellään mahdollisimman lähellä iltarientoja.
Mitäs sa ajattelit tehdä? Pohkeet?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pelimies tekee rinta/hauisreenin, mielellään mahdollisimman lähellä iltarientoja.
Mitäs sa ajattelit tehdä? Pohkeet?
Keskityn vain niihin lihaksiin, jotka voivat kehittyä. Pohkeet on mun Golgatalle hylätty henkilökohtainen ristini. Vaikka on ne oikeastaan inan kasvaneet, kun oon touhunnut lenkkiä ja säbää ja kaikkee.

Mut mä teen vastoin kaikkia pelimiesdogmeja työntöreenin eli rinnallevetoa ja siitä sitten malmi ylös. Absit sitten tykö.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

milli kirjoitti:^^hei .. seuraan kerran kun tartte (feikki) stripparia niin.. hieman pidemmällä varoitusajalla saattais onnistuakin :D
Oho. Tää sopis yhteen mun seksifantasiaan.
Mites olis jos imuroisit mun kämpän. Ihan vaan imuroisit, minä vaan valvoisin työtä. Ei sen tuhmempaa. Mutta imuroisit alastomana.
milli

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Gat kirjoitti:Oho. Tää sopis yhteen mun seksifantasiaan.
Mites olis jos imuroisit mun kämpän. Ihan vaan imuroisit, minä vaan valvoisin työtä. Ei sen tuhmempaa. Mutta imuroisit alastomana.
Niin.. kyse oli kyllä enemmän feikkistrippauksesta .)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

milli kirjoitti:
Gat kirjoitti:Oho. Tää sopis yhteen mun seksifantasiaan.
Mites olis jos imuroisit mun kämpän. Ihan vaan imuroisit, minä vaan valvoisin työtä. Ei sen tuhmempaa. Mutta imuroisit alastomana.
Niin.. kyse oli kyllä enemmän feikkistrippauksesta .)
Hmmm.. siis et strippaa julkisesti kokonakuksi? Ei hätää, mun imurointiskenariossa voisit riisua yksiksesi, ja imuroidessasi olisit jo valmiiksi alasti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onneksi fantasiat ovat yleensä juuri niitä skenarioita, jotka eivät mitä luultavimmin tule koskaan toteutumaan, mutta fantasioida saa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:imuroisit alastomana.
Sun hygieniatasosi tuntien löydät tuskin itsellesi edes pukeutunutta imuroijaa isollakaan rahalla.

Elämä on julmaa. Kuukahdin sohvalle ihan pikku päikkäreille kun tulin herätetyksi jo toiste tänään saman remppamiehen toimesta kun tuli korjailemaan jälkiänsä. Jatkan sitten lopputyön vääntämistä, saatana.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lämmin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Onneksi fantasiat ovat yleensä juuri niitä skenarioita, jotka eivät mitä luultavimmin tule koskaan toteutumaan, mutta fantasioida saa :)
Nii no mulla on siis tuossa sellanen "hyvä emäntä" -fantasia. Vaikkei niin huolellisesti tarvi imuroida. Jos on amatööristripparin semiammattiylpeyttä, toki milli voisi halutessaan imuroida alasti eroottisin liikkein. Varsinkin peppu pystyssä sänkyjen ja sohvan ja pöytien alusia imuroidessaan.
Vastaa Viestiin