Mitä toivot Joulupukilta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen tainnut toivoa tätä jokunen vuosi aiemminkin, mutta toivoisin, että veljeni vierottuisi lopullisesti ja voisi ajan kuluessa aloittaa normaalin elämän. Toivon myös, että vanhin kummityttöni pääsisi kiinni omaan elämään ja että lapsuuden hölmöilyt olisi jo takana. Lisäksi toivoisin, että elämäni loksahtaisi johonkin sellaiseen asentoon, että saisin ratkaisun tähän sisälläni vellovaan huonoon omatuntoon liittyen "kodittomaan" veljentyttäreen. Itsekkäästi toivoisin myös saavani vihdoin kroppani kuntoon. Niin ja liköörikonvehteja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai niin taskulamppu!! Taidanpa käydä ostaan lähipäivinä nyt kun taas muistin.
Jouluna saan muutenki niin kivoja lahjoja, etten viitti pilata yllätyksen iloa toivomisilla.
(Tosin sillon kun viä toivoin mieheltä tietyntyyppisiä koruja, kerroin sen kyllä. Niissä kun oli itse tavaran lisäksi merkitystä sillä, keneltä ne sai.)
Jos jotain oikeesti haluun tai tarviin, ostan ite.
Viimeksi muokannut Lapitii, 04.12.2009 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja milli »

mä toivoisin joululta sitä, että saisin viettää sen vanhempieni luona, ja että avokki olisi myös siellä (parina viimevuona olemme viettäneet aattona aamupäivät erillään ja vasta illalla viettäneet yhdessä joulua). Haluaisin, että avokki näkisi/kokisi meidän perheen joulun, sillä se on se, millaisen joulun haluan sitten joskus viettää kun meillä on lapsia. Avokin kotona kun joulua tarkoittaa vain sitä ahtamista.. ymmärtääkseni ei ole mitään erityisiä koristeita tai tunnelmaa.

Ja sit se kirkasvaloherätyskello olis kiva ja sodastream :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lapitii kirjoitti:Ai niin taskulamppu!! Taidanpa käydä ostaan lähipäivinä nyt kun taas muistin.
Ei mitään mikkihiirilamppuja, Led Lenser P5 on paras. Siitä oli paljon apua sysipimeällä mökillä toissaviikonloppuna, valaisi upeasti koko lähitienoon ja naapuripitäjänkin. Joku pulju mainosti sitä erikoistarjouksena, oliko hinta jotain 30€ paikkeilla (normaalisti n. 50€).

EDIT: www.vertaa.fi sivuston perusteella:

http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp ... enser%20P5
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Tnx vinkistä! Juurikin pähkäilin et mimmottis pitäs olla, tulee harrastuskäyttöön niin ei mitään ihan lelua viitti. Toi ois varmaan aika bueno.
Tosin viime la pärjäiltiin osin vitosen otsalampulla ja onpa sitä joskus harrasteltu valaisevalla avaimenperälläkin paremmman puutteessa. Lisäähän se toki haastetta vähän. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Soutulaitteen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lapitii kirjoitti:^ Tnx vinkistä! Juurikin pähkäilin et mimmottis pitäs olla, tulee harrastuskäyttöön niin ei mitään ihan lelua viitti. Toi ois varmaan aika bueno.
Tosin viime la pärjäiltiin osin vitosen otsalampulla ja onpa sitä joskus harrasteltu valaisevalla avaimenperälläkin paremmman puutteessa. Lisäähän se toki haastetta vähän. =)
Äh paska, neuvoin väärin.

Tarkoitin Led Lenser P7, ei P5. Jäinkin vähän ihmettelemään miten spekseissä luki että yksi paristo riittäisi, kun oma syö useampia... No, makuasia, mutta P7 vaikutti noista Led Lenserin tuotteista omaavan mielestäni parhaimman hinta/laatusuhteen, ja tehoa kokoon nähden. Ei P5:nkaan varmaan paska ole, vaikka omaakin paljon vähemmän tehoa/kirkkautta kuin suunnilleen samankokoinen P7.

Valitettavasti P7 sitten maksaakin päälle 50€.

http://www.zweibrueder.com/ENG/produkte ... .php?id=p7

http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp ... nkotelolla

Alla Led Lenserin P-sarjalaisia rivissä vertailua varten:

http://www.zweibrueder.com/ENG/produkte ... h_per_line
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No voisi se pukki luoda semmoisen illuusion, että olisin kelvollista aviomies-ainesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja milli »

Bluntly kirjoitti:No voisi se pukki luoda semmoisen illuusion, että olisin kelvollista aviomies-ainesta.
mitenkäs sä muka et ole? mun mielestä sä oot ainakin kauhea suloinen ja hellyyttävä :) ja hyvä tanssija :P
osaat kokata jne jne
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

milli kirjoitti: ja hyvä tanssija :P
Vedä käteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja RP »

milli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:No voisi se pukki luoda semmoisen illuusion, että olisin kelvollista aviomies-ainesta.
mitenkäs sä muka et ole? mun mielestä sä oot ainakin kauhea suloinen ja hellyyttävä :) ja hyvä tanssija :P
osaat kokata jne jne
Komppaan, paitsi en tiedä tanssitaidosta kun en ole nähnyt, mutta kirjoitukset ovat vakuuttaneet kokkaustaidosta.
milli

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja milli »

Bluntly kirjoitti: Vedä käteen.
:h:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tnx enivei FK:lle edelleen. Tsiikaan enempi noita linkkejä paremmalla aikaa.
Toisaalta yksi lajin idea on myös pysyä jästeiltä huomaamattomana, joten ei sen ihan naapuripitäjää varmaan tarviskaan valaista. =) Yleensähän se menee loppuviimeks sellaseks lyhyen etäisyyden piipertelyks.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Pääsin jo.
Nopia flikka.
No ei tuo kyllä kovin nopeasti käynyt.
Manaaja

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:^ Tnx vinkistä! Juurikin pähkäilin et mimmottis pitäs olla, tulee harrastuskäyttöön niin ei mitään ihan lelua viitti.
Älä kuuntele tota FK:ta. Noi on ihan leluja. Osta mieluummin tämmönen 5+ kertaa tehokkaampi melkeen samaan hintaan:

Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^No voi vittu. Ihan vaan yritin esittää kohteliasta ja siksi kiitin.

Te äijät ootte kyllä ihme hifistelijöitä, mä oon ostamassa vaan taskulamppua! Kävelen kauppaan, otan lampun käteen, maksan sen ja kävelen pois.
Voi hyvät hyssykät, ei oo ihmekään että teiän kans on vaikee elää. Tai siis nätimmin sanottuna, köh, hieman haasteellista. Slightly amusing but mostly painful.

Edit/lisäys: Mut hei oikeesti kiitti tostakin linkistä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:Edit/lisäys: Mut hei oikeesti kiitti tostakin linkistä!
No haista ite vittu. Ei mulla mitään tollasta hifitaskulamppua itelläni ole. Et en oo niinku daah, sellane. Mul on anttilasta ostettu Lady-taskulamppu, johon on maalattu kukkasia pintaan. Se makso 2,90e.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Ei siinä ollu mitään vittuilua, vaikka itekin postatessani epäilin. =D Peace & relax honeypuppelis.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pöh. Sorruin eilen tämmöseen köpöratkasuun http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =144587458 , ja sit illalla kuulin, että pukki oli just tuomassa jonkun tosi buenon. Mä arvasin, mä arvasin, ihan tarkotuksella aioin pihdata ostamista yli joulun vaikka kertaalleen olin jo kassajonossa laatulampun kanssa. Miksen luottanu intuitiooni, oi miksi. (No siksi kun oli niin halpaa ja olin mainonnan uhri.) Nyt sen lisäks etten saa sitä hienoo, aiheutin toiselle joululahjapulman. Pah.

Mitä opimme tästä? - Osta itsellesi joululahjoja vasta joulun jälkeen.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Maailmanrauhaa. Not.
bliss

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kameraan kauheesti optiikkaa olis toivomuksena.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt mulla olis ihan pieni ja vaatimaton toive itsellenikin: toivoisin lämmintä sänkyä eli sellanen kuumavesipullo olis kiva :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriD kirjoitti:Maailmanrauhaa.
Toi tuli mullekin ekana mieleen, mut jennydaaahling ehti jo sanomaan. Nii josko edes mielenrauhaa sit. Yhtä todennäköstä vissiin. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen nyt hiukan kahdenvaiheilla mitä "joulupukilta" toivon. Joko uusi sohva tai töllö makkariin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä toivot Joulupukilta?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä toivoisin lomaa. Edes päivä. Ihan yksin metsän keskellä lämpimässä mökissä kädessä kuppi minttukaakaota ja toisessa kirja. Jos olisin yhtään hotimpi mielikuvitukseltani, runkkaisin ajatukselle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin