PERJANTAINA perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Aamun 1. virhe: pudotin kierrätyspaperit epähuomiossa tavalliseen roskalaatikkoon.

Aamun 2. virhe: unohdin että kannoin läppäriä paperipinon päällimmäisenä, se kumahti ensimmäisenä tyhjän roskispöntön pohjalle.

Eipä hätiä mitiä, onneksi se oli vanhempi työläppärini jota en ole vielä palauttanut, eikä se tuntunut edes olevan moksiskaan pienestä pahoinpitelystä.

Velvollisuudentuntoni ei antanut periksi joten noukin kierrätyspaperit sekaroskiksen pohjalta oikeaan pönttöön, vaikka hädintuskin yletyin roskiksen pohjalle. Hyvää karmaa ja silleesti. Ehkä toimeliaisuuteeni vaikutti sekin etten halunnut nähdä mitään vihaisia heippalappuja ilmoitustaululla, rapussa kun kuitenkin asuu vihaisia eläkeläisiä ja ituhippiopiskelijoita, joille sekaroskiksessa olevat lehdet aiheuttaisivat paskahalvauksen.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 04.12.2009 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:^ Varo ettei juokse karkuun..
Joko juoksee karkuun tai sit kosii, ainaskin tapahtuis jotain :D
No ei, avokki on onneksi erittäin kärsivällistä sorttia
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Varo ettei juokse karkuun..
Joko juoksee karkuun tai sit kosii, ainaskin tapahtuis jotain :D
No ei, avokki on onneksi erittäin kärsivällistä sorttia
Päinvastoin kuin sinä :D Mut onneks se tajuaa sua :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:^ Varo ettei juokse karkuun...
Surutyön voi läpikäydä sitten täällä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Päinvastoin kuin sinä :D Mut onneks se tajuaa sua :h:
Yeah 8)
Jenny Daa-aah! ling

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Joo, siis jos te milli ootte jo tsekannu häiden istumajärjestyksenkin niin eiköhän sieltä se sormus jossain vaiheessa tule (mikä ihmeen järjestys tämä ees on, plääh, kannatan kosimista ekaks teoks!). Ilman linkkejä ja eri painostustakin. Ei sillä, toki kannattaa kertoa mikä sormus kelpaa!
NuoriD

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Varo ettei juokse karkuun...
Surutyön voi läpikäydä sitten täällä
Mees nyt töihin siitä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä oon jo niin vanha ja kyllästynyt kaikkiin temppuiluihin, että varmaan vastaavassa tilanteessa ilmoittaisin selväsanaisesti olevani valmis sitoutumaan, ja että sopii kosia sitten kun tunne on molemminpuolinen. Painostaminen olis omalla kohdalla niin ahdistavaa, että jonain aamuna löytyis ehkä post it-lappu ovesta ja tyhjät kenkähyllyt.

Mut joo, mä oon näissä tyttöpoikahommeleissa nykyisin ihan valaistunut guru. Itsetuskiskelu kunniaan!
Viimeksi muokannut Vesper, 04.12.2009 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Mees nyt töihin siitä
Kylkikosketus. Nimittäin aamulla pyydettiin tuohon tilannekeskukseen tämän asian vuoksi, mutta päivystysvuoroni blokkasi tuon. Tooosi harmi 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Joo, siis jos te milli ootte jo tsekannu häiden istumajärjestyksenkin niin eiköhän sieltä se sormus jossain vaiheessa tule (mikä ihmeen järjestys tämä ees on, plääh, kannatan kosimista ekaks teoks!). Ilman linkkejä ja eri painostustakin. Ei sillä, toki kannattaa kertoa mikä sormus kelpaa!
Siis niinpä, muutehan se saattaa ostaa mitä sattuu. Mutta joo, vieraslistat ja vastaavat on jo mietitty, ettei silleen oo epäselvää etteikö toi kosis, mä en vaan tajua mikä siinä kestää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku erityinen antiikinaikainen sääntö ettei näin tasa-arvon aikana nainen voisi kosia?


<- ei ymmärrä nais/mies-juttuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Joku erityinen antiikinaikainen sääntö ettei näin tasa-arvon aikana nainen voisi kosia?
<- ei ymmärrä nais/mies-juttuja.
Kirjoittamaton sääntö lienee tuo. Mutta itse naisena en kosisi ~koskaan. Kyllä tuo on mielestäni miehen velvollisuus ja oikeus ja kunnitehtävä ja kaikkee. Ja kyllä pientä painostusta saa naisen puolelta jossain vaiheessa tulla. Miehet helposti tässä asiassa vetkuttelevat milloin minkäkin syyn varjolla. Et millille täältä loiva tuki asiassaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Toki nainen voi kosia mut joillekin meille on saattanu muodostuu sellanen mielikuva (täältä tekstien perusteella), että milli tekee liitossa about kaiken - aloitteita ja isoja asioita meinaan - ja nyt ois sit viimeistään miehen vuoro Tehdä Itse. En ihmettele, että nainen ei tässä tapauksessa kosi, enkä ihmettele jos päähän alkaa vähän niitä mörköjäkin kerääntymään. Mut mä oonkin mä.
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Vaola kirjoitti:Milli, eikö sormusostoksilla voi käydä yhdessä sen kosinnan jälkeen..???
Ihan riippuu. Lähipiirissä viimeisimmät kosinnat tapahtuneet niin, että sormus oli jo kosiessa. Pikkusiskon mies oli kait jotenkin piilottanut sen (tiffanyn prinsessasormuksen) ensimmäiseen jälkiruokaan .. ja kaveri/asiakas oli kosi polvillaan sormus handussa.
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Toki nainen voi kosia mut joillekin meille on saattanu muodostuu sellanen mielikuva (täältä tekstien perusteella), että milli tekee liitossa about kaiken - aloitteita ja isoja asioita meinaan - ja nyt ois sit viimeistään miehen vuoro Tehdä Itse. En ihmettele, että nainen ei tässä tapauksessa kosi, enkä ihmettele jos päähän alkaa vähän niitä mörköjäkin kerääntymään. Mut mä oonkin mä.
Ihan oikein ajateltu :)
*pus*
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Siis.. en mä nyt kuitenkaan verenmakusuussa oo sitä vaatimassa kosimaan heti, pientä huumoria on mukana, vaikka asia silleen iso ja vakava onkin :)
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

En ymmärrä. No okei, en koskaan funtsinut meneväni naimisiin joten en ole elänyt sitä sormushalua. Enkä todellakaan olisi mennyt kihloihin ilman hääpäivän päättämistä. En ymmärrä näitä viiskyt vuotta kihloissa pareja. Joko mennään naimisiin tai sitten eletään avoliitossa. Ei mitään puolikkaita.

Mutta siis asiaan, kyllä mä itse ottaisin sen kosinnan satamiljoonasti mieluummin niin, että mies vaan ponkasee eteen ja kosasee kuin niin että olen vihjaillut, painostanut ym. vuoden ennen H-hetkeä. Silloin mies tekee sen omasta halustaan, ei painostuksen takia pitääkseen emäntänsä tyytyväisenä.

Watevö, eräs nimeltämainitsematon hajoitti eilen mun kännykän, joten pitää tsekata uutta et mies voi käydä hakemassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti: Mutta siis asiaan, kyllä mä itse ottaisin sen kosinnan satamiljoonasti mieluummin niin, että mies vaan ponkasee eteen ja kosasee kuin niin että olen vihjaillut, painostanut ym. vuoden ennen H-hetkeä. Silloin mies tekee sen omasta halustaan, ei painostuksen takia pitääkseen emäntänsä tyytyväisenä.
Eikö kaikki? Joskus kosinta pitkittyy toisen näkökulmasta tarpeettomasti, vaikka olosuhteiden pitäisi olla kunnossa. Tietyssä pisteessä asiasta voi rakentavasti huomauttaa...tai hienovaraisesti toiveeseen pakattuna muistuttaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Ei sillä, toki kannattaa kertoa mikä sormus kelpaa!
Sanon tähänkin haisevan vastalauseeni. Sanon, koska olen perseeseen ammuttu karhu ja negatiivisella päällä. Ei. Jos aikoo naida ihmisen niin soisi tuntevansa sen verran hyvin edes että tietää minkälainen sormus on mieluinen ja millainen ei. Nih.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^^ Aika samoilla linjoilla mennään. Siis RP:n kanssa.
Viimeksi muokannut Lilo, 04.12.2009 11:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
RP kirjoitti: Mutta siis asiaan, kyllä mä itse ottaisin sen kosinnan satamiljoonasti mieluummin niin, että mies vaan ponkasee eteen ja kosasee kuin niin että olen vihjaillut, painostanut ym. vuoden ennen H-hetkeä. Silloin mies tekee sen omasta halustaan, ei painostuksen takia pitääkseen emäntänsä tyytyväisenä.
Eikö kaikki? Joskus kosinta pitkittyy toisen näkökulmasta tarpeettomasti, vaikka olosuhteiden pitäisi olla kunnossa. Tietyssä pisteessä asiasta voi rakentavasti huomauttaa...tai hienovaraisesti toiveeseen pakattuna muistuttaa.
No kun itse ajattelen asian niin yksinkertaisesti (putkiaivo kun olen), että jos kosintaa ei tule niin sitä ei sillä hetkellä haluta. Viikon päästä voidaan haluta, mutta ei just sillä hetkellä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RP kirjoitti: No kun itse ajattelen asian niin yksinkertaisesti (putkiaivo kun olen), että jos kosintaa ei tule niin sitä ei sillä hetkellä haluta. Viikon päästä voidaan haluta, mutta ei just sillä hetkellä.
Ehkä tässä on se ero, että jos nyt ei koe sitä koko avioitumista erityistä lisäarvoa suhteeseen tuovana asiana tai yleensä juttuna, jolla olis silleen mitenkään kiire, niin sitä joutaa mainiosti odottelemaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Lilo kirjoitti:
RP kirjoitti: No kun itse ajattelen asian niin yksinkertaisesti (putkiaivo kun olen), että jos kosintaa ei tule niin sitä ei sillä hetkellä haluta. Viikon päästä voidaan haluta, mutta ei just sillä hetkellä.
Ehkä tässä on se ero, että jos nyt ei koe sitä koko avioitumista erityistä lisäarvoa suhteeseen tuovana asiana tai yleensä juttuna, jolla olis silleen mitenkään kiire, niin sitä joutaa mainiosti odottelemaan.
Näin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Juu kyllä meillä oli kosinta ihan ylläri, tuli kirjaimellisesti jääkaapin takaa. Samana iltana oli päätetty jo päivämäärä (joka siirtyi sitten seuraavana päivänä 2 viikolla kirkkovarausten takia) ja kirkko. Kiirettähän asialla ei ollut, mutta päätös tehtiin niin sen mukaan sit elettiinkin.

Jeesustelua jeesustelun päälle! Me palstalaiset tehdään KAIKKi oikein ja just niinku muidenkin pitäis asiat tehdä :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä taas en tajua että minkätakia kihlasormuksen pitää olla joku isokivinen hieno sormus? Vihkisormushan se näyttävämpi yleensä on, ellei ole Hollywood-stara.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin