PERJANTAINA perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
Jeesustelua jeesustelun päälle! Me palstalaiset tehdään KAIKKi oikein ja just niinku muidenkin pitäis asiat tehdä :]
Näh, jokaisen kandeis tehdä silleen miltä itsestään tuntuu. Se ei silti estä sanomast omaa mielipidet, eikä niist kannata vetää herneitä nenukkaan.
Enttu

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Palautuksia tuli ... paljon enemmän mitä odotin ... päälle 400€ ... :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enttu kirjoitti:Palautuksia tuli ... paljon enemmän mitä odotin ... päälle 400€ ... :)
Enttu tarjoo!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Jeesustelua jeesustelun päälle! Me palstalaiset tehdään KAIKKi oikein ja just niinku muidenkin pitäis asiat tehdä :]
Näh, jokaisen kandeis tehdä silleen miltä itsestään tuntuu. Se ei silti estä sanomast omaa mielipidet, eikä niist kannata vetää herneitä nenukkaan.
Hashu! Tottakai :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perjantain kunniaksi meidän musacornerissa soitetaan örmymetallia, korrektia toimistopimputusta :twisted: :twisted: :twisted:
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Vaola kirjoitti:Word. Monelle saattaa olla myös hidaste ihan vaan sekin, ettei halua/ole varaa isoihin juhliin, joita tietää kumppanin toivovan... Harva kai sellaiseen rulianssiin lähtee vapaaehtoisesti vaan kumppania miellyttämään.
No meillä oli aluksi sellainen suunnitelma, että mentäis vain maistraatissa naimisiin, koska tosiaan tässä on paljon näitä muitakin menoja, kuten asuntolaina ja uuden asunnon remppaaminen, mutta mun vanhempien ilmoittaessa, että ovat kyllä meinanneet tukea mun/meidän häitä samalla tavalla taloudellisesti kuin pikkusiskon häitä, niin kyllä me varmaan saadaan jotkin megasniidut suvunkesken-pippalot järjestettyä. Avokki haluaa kyllä enemmän niitä häitä kuin minä :P Mulle ne häät eivät ole mikään pakko, mutta onhan se kiva, että muutkin pääsee juhlistamaan meidän isoa päivää.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Joo, siis jos te milli ootte jo tsekannu häiden istumajärjestyksenkin niin eiköhän sieltä se sormus jossain vaiheessa tule (mikä ihmeen järjestys tämä ees on, plääh, kannatan kosimista ekaks teoks!). Ilman linkkejä ja eri painostustakin. Ei sillä, toki kannattaa kertoa mikä sormus kelpaa!
Siis niinpä, muutehan se saattaa ostaa mitä sattuu. Mutta joo, vieraslistat ja vastaavat on jo mietitty, ettei silleen oo epäselvää etteikö toi kosis, mä en vaan tajua mikä siinä kestää.
Siis ymmärsinkö nyt oikein että häiden käytännön järjestelyjä tehdään jo, ja nyt odotetaan jotain ihme rituaalia jossa mies polvillaan ojentaa sormusta? Mitä jos se mies on oman käsityksensä mukaan jo kosinut kun on kerran sovittu että häistä tulee sitten tämmöiset? Onko pvm sovittu? En tajua
:shock:

EDIT: ^ milli ehti ensin. Tuon perusteella kuulostaa vielä enemmän siltä että mies luulee jo kosineensa. TOSIN en siis tajua. Tällä kertaa miehiä ENKÄ naisia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Word. Monelle saattaa olla myös hidaste ihan vaan sekin, ettei halua/ole varaa isoihin juhliin, joita tietää kumppanin toivovan... Harva kai sellaiseen rulianssiin lähtee vapaaehtoisesti vaan kumppania miellyttämään.
No meillä oli aluksi sellainen suunnitelma, että mentäis vain maistraatissa naimisiin, koska tosiaan tässä on paljon näitä muitakin menoja, kuten asuntolaina ja uuden asunnon remppaaminen, mutta mun vanhempien ilmoittaessa, että ovat kyllä meinanneet tukea mun/meidän häitä samalla tavalla taloudellisesti kuin pikkusiskon häitä, niin kyllä me varmaan saadaan jotkin megasniidut suvunkesken-pippalot järjestettyä. Avokki haluaa kyllä enemmän niitä häitä kuin minä :P Mulle ne häät eivät ole mikään pakko, mutta onhan se kiva, että muutkin pääsee juhlistamaan meidän isoa päivää.
Annepa tossa ylempänä jo sanoi, että ehkä A vaan luulee jo olevansa "kihloissa", eli mitään käytännön polvilleen kompastumisia ei viitsi edes ajatella, kun kerran olette jo lähes kirkonkin varanneet.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti: Siis ymmärsinkö nyt oikein että häiden käytännön järjestelyjä tehdään jo, ja nyt odotetaan jotain ihme rituaalia jossa mies polvillaan ojentaa sormusta? Mitä jos se mies on oman käsityksensä mukaan jo kosinut kun on kerran sovittu että häistä tulee sitten tämmöiset? Onko pvm sovittu? En tajua
:shock:
Päivää ei oo sovittu, joten ei pääse tekemään vielä kutsukortteja :D Ei oo kosinut vielä omankaan käsityksensä mukaan :D Se on vaan hidas.
Siis hei, kieli poskella mennään, ks mun avatarta.. eihän mua voi ottaa tosisaan :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti: Mitä jos se mies on oman käsityksensä mukaan jo kosinut kun on kerran sovittu että häistä tulee sitten tämmöiset? Onko pvm sovittu? En tajua
:shock:
Päivää ei oo sovittu, joten ei pääse tekemään vielä kutsukortteja :D Ei oo kosinut vielä omankaan käsityksensä mukaan :D Se on vaan hidas.
Siis hei, kieli poskella mennään, ks mun avatarta.. eihän mua voi ottaa tosisaan :D
Ahaa... no ehkä tuo sun akseleraattori toimii... toivottavasti kun sitä kerran haluat :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Joku (RP? Lilo? En jaksa tsekkaa!) kummasteli pitkää kihla-aikaa, mut sitä mä en kyllä. Itseasiassa aiemmin on ollut sellainen käytäntö (ainakin mummini mukaan), että kihloihin "pyydetään" heti ja se rengastettuna kulkeminen on ollut seurustelua ja harkinta-aikaa, Sen Oikean varmistumista. Tuolloinhan toki oli eri määrin leväperseistä nussutella sormuksettomana miekkosta, sormus takas suvun ja muiden tyytyväisyyden, mut kyllä mä nyky-maailmaankin tuon ns. kelpuutan. Paras kaverini oli hyvin pitkään kihloissa, koska halusi isot häät ja kemut, säästivät yhdessä sekä niihin, että asuntoon rahaa. Kihlaus oli lupaus yhteiseen tavoitteeseen pääsemisestä ja toisaalta sormus ajoi muut kosijat pois.

Mies kun kosi sain sormuksen, joka oli omaan makuuni vähän turhan pramea. Hän kuulema tiesikin sen, mutta ei halunnut ottaa riskiä väärään suuntaan. :p Vihkisormukseksi vaihdoin sitten täysin itsevalitsemani ja tuo pramea on vain joskus korun tavoin käytössä, yleensä rasiassa kotona. Ei draamaa.
Viimeksi muokannut Jenny Daa-aah! ling, 04.12.2009 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Äh, olis pitänyt sanoa mitään. Votakan kans erottiin kolme viikkoa sitten.
WTF! Miks?
Dumis

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Äh, olis pitänyt sanoa mitään. Votakan kans erottiin kolme viikkoa sitten.
WTF! Miks?
No miks ny erotaan? :D Ku ei homma toiminut loppuun asti.
Mietin just että skippaisko salin tältä päivältä kun on nokkakin vähän tukossa, jos sit menis huomenna... :think:
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis, ootko sitoutumiskammoinen? Olet aina niiiin rakastuneen oloinen ja sit puff oletkin eronnut. Tell me my friend.
Dumis

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Dumis, ootko sitoutumiskammoinen? Olet aina niiiin rakastuneen oloinen ja sit puff oletkin eronnut. Tell me my friend.
En ole, ei vaan ole osunut lopulta natsaavaa tyyppiä, vaikka hyviä ovat olleet. Kyllä tää tästä vielä joskus, löytyy se oikea.

Ja kaikille naamis-kavereille vieno pyyntö etteivät sinne laittais mitään tästä.
Manaaja

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Dumis, ootko sitoutumiskammoinen? Olet aina niiiin rakastuneen oloinen ja sit puff oletkin eronnut. Tell me my friend.
Öh...I fail to see the logic, Captain.
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti:
RP kirjoitti:Jos aikoo naida ihmisen niin soisi tuntevansa sen verran hyvin edes että tietää minkälainen sormus on mieluinen ja millainen ei. Nih.
Lievästi eri mieltä. Jos on esim. sellainen ihminen kuin minä, joka ei juuri käytä koruja, niin veikkaan ettei kukaan pysty päättelemään makuani asian suhteen. Ei edes oma mies.
Niin no, itse en käytä koruja tämän sormuksen lisäksi. En edes juhlissa, joten maku on toki vaikea päätellä. Mutta jotenkin esim. miehelle se mun maku siinä puolessa vuodessa tuli selväksi. Jostain se vain sai sen selville etten pidä keltakullasta, että pidän yksinkertaisesta vähemmän bling blingistä. Meni valintansa ihan nappiin.

Muutoinkin on selvillä makuasioista vaikka ei todellakaan ole mikään expertti. Jotenkin ne kai käy ilmi yhteiselon aikana. Samoin kun itsekin osaa sanoa mikä ei sitten yhtään iske häneen.

Meillä on kyllä tapana leikkiä näitä "mikä ois musta pop"-leikkejä. Eli samalla kun katsellaan kuponkeja ruokakauppaan niin käydään vaikka joku kellomainos läpi, että hei arvaa mikä näistä ois musta kaikkein kivoin. Saat sitä ja sitä jos arvaat oikein. Ei ole osunut koskaan väärään.
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Dumis, ootko sitoutumiskammoinen? Olet aina niiiin rakastuneen oloinen ja sit puff oletkin eronnut. Tell me my friend.
Öh...I fail to see the logic, Captain.
Joo, sä et osaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ha, tuli mieleen ku kaverin kaverin muija kosi sitä, olikohan se sen kolmekymppisbileissä tms. baarissa. Et kaikki kaverit + sukua paikalla ja mimmi teki siitä oikein ison ja näyttävän numeron ja... jätkä sano nöy. Aika noloo.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Dumis, ootko sitoutumiskammoinen? Olet aina niiiin rakastuneen oloinen ja sit puff oletkin eronnut. Tell me my friend.
Öh...I fail to see the logic, Captain.
Joo, sä et osaa.
Sunko mielestä se että ihmiset vaikuttaa rakastuneilta ja kuitenkin eroavat vuosien kuluttua, indikoi sitoutumiskammoa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Piis hei, mennyttä!

Kävin lähikinkissä lounaalla, omistaja kyseli heti että "missä sinä olet ollut?". Pitäisköhän tota kinkin syömistä rajoittaa, kun jengi tuntee jo nimeltä? Ei. Naudanliha oli loppu, joten sain vasikanlihaa chilikastikkeessa, ei paha. Ekstrachilillä höystetty kastike toimi hyvin, nyt on huulet ko Pamelalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:
Joo, sä et osaa.
Sunko mielestä se että ihmiset vaikuttaa rakastuneilta ja kuitenkin eroavat vuosien kuluttua, indikoi sitoutumiskammoa?
Eikös nyt ole kyse kuitenkin muutamasta kuukaudesta tai sitten olen missannut jotain.
Dumis

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:
Joo, sä et osaa.
Sunko mielestä se että ihmiset vaikuttaa rakastuneilta ja kuitenkin eroavat vuosien kuluttua, indikoi sitoutumiskammoa?
Eikös nyt ole kyse kuitenkin muutamasta kuukaudesta tai sitten olen missannut jotain.
Kaakunan kans vuos ja Votakan kans 13kk.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei hitsi mitä nimiä :D

Koppelo, Rääkynä ja Hupakko ehdotettu sitten tulevaisuuteen!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Ei hitsi mitä nimiä :D

Koppelo, Rääkynä ja Hupakko ehdotettu sitten tulevaisuuteen!
Mä ehdotan Kilkkunaa.
Vastaa Viestiin