PERJANTAINA perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Ei hitsi mitä nimiä :D

Koppelo, Rääkynä ja Hupakko ehdotettu sitten tulevaisuuteen!
No vittu sanos muuta. Taitaa tuo Dumis olla vaan niin kiltti tapaus, ettei näistä juuri huomauteta. Edelleen, minunkin käyttämät muija tai emäntä ovat saaneet palstan syvät (telis)rivit kovasti enempi tuohtumaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei hitsi mitä nimiä :D

Koppelo, Rääkynä ja Hupakko ehdotettu sitten tulevaisuuteen!
No vittu sanos muuta. Taitaa tuo Dumis olla vaan niin kiltti tapaus, ettei näistä juuri huomauteta. Edelleen, minunkin käyttämät muija tai emäntä ovat saaneet palstan syvät (telis)rivit kovasti enempi tuohtumaan.
No dumis on symppis, sä et... sillai junous. En mäkään, joten elämä jatkuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti: Kaakunan kans vuos ja Votakan kans 13kk.
Mulla on selkeästi ajantaju hakusessa. Nimimerkillä mihin ne kaikki kuukaudet meni.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Äh, olis pitänyt sanoa mitään. Votakan kans erottiin kolme viikkoa sitten.
WTF! Miks?
Nainen meni kosimaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RP kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Kaakunan kans vuos ja Votakan kans 13kk.
Mulla on selkeästi ajantaju hakusessa. Nimimerkillä mihin ne kaikki kuukaudet meni.
Raskausaika? (ehdinkö eka?)

Olen minäkin joskus kyllästynyt aluksi hyvältä tuntuneeseen kumppaniin jo parinkin kk jälkeen, ja minuunkin on kyllästytty. On se ihmismieli niiin ailahtelevainen. En usko että sillä on varsinaisesti sitoutumiskammon kanssa mitään tekemistä, ehkä enemmän alun liian vaaleanpunaisten lasien tms. Eihän kaikkia epäyhteensopivuuksia välttämättä edes näe kuin vasta yhteenmuuttamisen jälkeen. Tai no, joskus on ollut liian kiltti ja alkanut suhteeseen vaikka ei ole itse ollut ihan täysillä mukana.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ei sitten. Ylityöt.


No eipä sitä elämää olisi ollut muutenkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Minäkin lähden nyt tästä sitten niin. :hep:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Frederik Krueger kirjoitti:Minäkin lähden nyt tästä sitten niin. :hep:
Älä mee tai viet meiltä kaiken.
Viimeksi muokannut RP, 04.12.2009 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä taidan tänään kans lojua töissä tavallista pidempään.
Zeb

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Enkä todellakaan olisi mennyt kihloihin ilman hääpäivän päättämistä. En ymmärrä näitä viiskyt vuotta kihloissa pareja. Joko mennään naimisiin tai sitten eletään avoliitossa. Ei mitään puolikkaita.
Tiukka komppaus Pupulle tässä!

En ihan hihvaa missä kohtaa me ehdittäis naimisiin, pitäis varmaan mennä, mutta nyt on kädet niin täynnä tota meidän Prinsessaa. Ehkä sit kun se on isompi, toista ei ainakaan tarkoituksella olla muutamaan vuoteen väsäämässä ja ei ehkä jopa ikinä.
NuoriD

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
RP kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Kaakunan kans vuos ja Votakan kans 13kk.
Mulla on selkeästi ajantaju hakusessa. Nimimerkillä mihin ne kaikki kuukaudet meni.
Raskausaika? (ehdinkö eka?)

Olen minäkin joskus kyllästynyt aluksi hyvältä tuntuneeseen kumppaniin jo parinkin kk jälkeen, ja minuunkin on kyllästytty.
Harmi, että ette ole lapsia ehtineet laittaa alulle. Olisihan se ollut heidän etunsa syntyä, nyt joutuvat ikuisesti olemaan syntymättä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei pysty sinnittelemään viiteen, pakkoa hakea toinen lämmin kattaus jostain. Nyt menis vaikka kilo paskaa tai kaksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
tuulenpuiska

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Huomenta. Näin muuten semmoista unta, että olin näyttelijänä samassa elokuvassa Indiana Jonesin kanssa.
Zeb kirjoitti: Tiukka komppaus Pupulle tässä!
Ai Pupuliini on palannut :h: Mä luulin että saatiin palstalle uusi aktiivinen kirjoittaja...
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tulinkin takaisin, pari meiliä pitkitti sittenkin työstälähtöä. Prkleen intiaanit.
NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Olen minäkin joskus kyllästynyt aluksi hyvältä tuntuneeseen kumppaniin jo parinkin kk jälkeen, ja minuunkin on kyllästytty.
Harmi, että ette ole lapsia ehtineet laittaa alulle. Olisihan se ollut heidän etunsa syntyä, nyt joutuvat ikuisesti olemaan syntymättä.
Älä näyttele tyhmää. Pitäisihän suunnitellun lastenhankinnan ensimmäisenä premissinä tietenkin olla että mieluummin molemmat, tai edes toinen, tulevista vanhemmista haluaa kyseiset lapset alulle. Vahingot sitten erikseen, niihin pitää vain sopeutua tavalla tai toisella.

Vastaa nyt vaan rohkeasti sinulle esitettyihin kysymyksiin muualla. ;)

Mutta (tsekkaa meilin nopeasti ja sulkee Outlookin) nyt lähden oikeasti. Hyvästi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Xiberia kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Oli yks täti yökylässä :twisted:
Sää oot nopea liikkeissäs!
Tai jos se täti oli juurikin se votakka? :o
milli

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Taidan luovuttaa ja huristelen salin, ruokakaupan ja alkon kautta kotiin..
mikäköhän punaviini sopis parhaiten biffin ja bloukkarin kanssa.. ehkä ne osaa alkossa auttaa.
nastamuumio

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mulla on kurjaa. Tunnen itseni liian ulkopuoliseksi nussivasta maailmasta. Tarttisin joko kunnon panon tai pään täyteen viinaa, mutta toisaalta mun tarttis myös lukea huomiseen tenttiin, jonka nimenomainen kiinnostavuuskerroin on varsin pieni. Lisäksi taas vaihteeksi jopa nuoret ja viiksekkäätkin remonttimiehet (tiedätte tyypin) ovat alkanee näyttää syötävän hyviltä, mutta mun asunto on jo valmis ja lähipäivinä ne häipynee koko talosta kaikki.
NuoriD

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Mulla on kurjaa. Tunnen itseni liian ulkopuoliseksi nussivasta maailmasta. Tarttisin joko kunnon panon tai pään täyteen viinaa, mutta toisaalta mun tarttis myös lukea huomiseen tenttiin, jonka nimenomainen kiinnostavuuskerroin on varsin pieni. Lisäksi taas vaihteeksi jopa nuoret ja viiksekkäätkin remonttimiehet (tiedätte tyypin) ovat alkanee näyttää syötävän hyviltä, mutta mun asunto on jo valmis ja lähipäivinä ne häipynee koko talosta kaikki.
Ei muuta kuin lurexia pintaan ja baanalle. Valitse sekä pää täyteen että pano.
nastamuumio

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Ei muuta kuin lurexia pintaan ja baanalle. Valitse sekä pää täyteen että pano.
Yksin olis tylsä lähteä, enkä tässä vitun harmaahiusiässä enää tunne yhtään sellaista sinkkunaista, joka viitsis lähteä mun kanssa humalahakuisesti juomaan. Ja kun pohjoismaisten kielten laitoksella, kasvatustieteiden parissa tai balettisalilla ei montaa heteromiestä näe, oon tuomittu ikuisesti vaan lukemaan jengin parisuhdevitunseksikuvauksia vitun kitinästä. Päätän kohta, lähdenkö tanssitunnille, vai luenko kuusi paska-artikkelia, joiden sisällöstä en toistaiseksi tiedä mitään.

Vittupersesaatanavittupersesaatana!!!!!!!!!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ei muuta kuin lurexia pintaan ja baanalle. Valitse sekä pää täyteen että pano.
Yksin olis tylsä lähteä, enkä tässä vitun harmaahiusiässä enää tunne yhtään sellaista sinkkunaista, joka viitsis lähteä mun kanssa humalahakuisesti juomaan. Ja kun pohjoismaisten kielten laitoksella, kasvatustieteiden parissa tai balettisalilla ei montaa heteromiestä näe, oon tuomittu ikuisesti vaan lukemaan jengin parisuhdevitunseksikuvauksia vitun kitinästä. Päätän kohta, lähdenkö tanssitunnille, vai luenko kuusi paska-artikkelia, joiden sisällöstä en toistaiseksi tiedä mitään.
Harmaahiusiässä? Ohhoh. Kuinkas vanha sinä sitten oikein olet jo? Jopa 60?


Mutta ONPA IHANAA kun aloittamani viikonpäiväketju on saanut näin monta osallistujaa. Okay, ei se ole väriterapeuttimme ansiota ehkä, mutta hyväähän se tekee ihan vatsansuolistomutkia myöten.

Mitäs sitä vielä teille virkkoisi. Sitä, että olen hiukan mieron tiellä kun on omakin valtavaksi mähkäleeksi paisunut palstani, mutta kiva olla hiukan vieraissakin!

Olisiko se nyt niin, että voisin taas hiukan narsistiseen tapaan kehua Stadinarskaa ja pyytää liittymään tukijaksi ja osoittamaan sen julkealla kirjoituksella palstalleni! (Satsen innehäller en vits).

MAAILMA on kuitenkin vapaaehtoinen niinkuin olen todennut aikaisemminkin. Siitä pidämme kiinni.

PÄÄASIA, ETTÄ oliivi on meidän arskalaisten se juttu, siis oliivin väri. Mm. Sairan oliivipuu ja Jennyn oliiviharrastus ja muut rakkaat tärkeät tukijani myös tykkäävät oliivista. Sain Zebhyrinkin kanssa upean sovun ja jopa ystävyyden aikaan vihreällä aikoinaan. Vihreä ja oliivi ovat ikäänkuin Arskan juttu.

Noniin sitten vaan oikein hyvää viikonloppua. Mahtaneeko jollain olla mielessä seksi, jollain lämmin peitto ja joillain röpötys. Yhteistä meille on että elämme! Näihin sanoihin lopetan tällä kertaa ja rohkenen ottaa teidät ihan kaikki, jopa kiusanhengettömät, YHTEISHALIIN (RUTISTUS)

MAKE LOVE, NOT PEACE, eikun siis jotain muuta mutta make love kuitenkin, hehheh

toivoo vihdoin allekirjoitukseen saapuva koko Kitinän osittain omistama


S t a d i n a r s k a

tai

S t a d i n a r s k a
Viimeksi muokannut Stadinarska, 04.12.2009 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Helevetti. Minä en ole Nastamuumiota tavannut, mutta Kitinässä olen hänelle tarjonnut munaa monta kertaa. Just sopiva luuseripari, paitsi että arvaan kumpikaan ei kelpaisi oikeasti toiselle. Ja Nastiksen varsinkin sitten pitäisi nimenomaan "Taytyy mennä tanssitunnille, täytyy mennä tanssitunnille" (Ultra Bra)
nastamuumio

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Gat kirjoitti:luuseri
Kiitti vitusti.
nastamuumio

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En saa mitään aikaseks. Hyvin meni, kun olin useamman päivän vähällä kitinällä, mutta tässä sitä taas ollaan, yksin kirjallista monologia pitämässä. No, huomenna on uusi päivä ja päiväksi ja iltapäiväksi sellaista ohjelmaa, joka estää itsesäälivellonnan jatkumisen.
prosessi

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:En saa mitään aikaseks. Hyvin meni, kun olin useamman päivän vähällä kitinällä, mutta tässä sitä taas ollaan, yksin kirjallista monologia pitämässä. No, huomenna on uusi päivä ja päiväksi ja iltapäiväksi sellaista ohjelmaa, joka estää itsesäälivellonnan jatkumisen.
Etkä ole yksin, tässä joutuu vain vähän miettimään mitä oikein pitäisi vastata. Muuta kuin ehkä sen, että sattuma ratkaisee loppujen lopulta yllättävän paljon.
Stinky

Re: PERJANTAINA perjantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihan paras viikko aikoihin :h: Nyt vähän ölppää ystin kanssa ja sit yhelle(kymmenelle). Rai rai :beer:
Vastaa Viestiin