Laadukas lavvanati!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Achh. Isosti onitteluja!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Laadukas todellakin. Ehkä liikaa siivoilemista mut ehinhän mä huomennakin, nyt on tärkeintä tyttären kanssa saunaan meno ja sit köllimään sänkyyn yhdessä :h:

Ukkokulta se jaksaa kiukutella puhelimitse kun on jossain radalla itte, mut olkoon. Ilmotin että meidän viereen saapi nukkumaan tulla jos noin kiukuttaa :lol:

Huomenna kämpän loppuraivaus ja mukelon kummivanhemmat kylään (eivät ole Nitaa nähneet kahteen vuoteen)
RP

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Tein eilen tosiminilievät Dumikset ja jouduin piipaa autolla sairaalaan vatsakipujen takia. Nyt jo kotona taas. Luulin kyllä että olen salaraskaana ja synnytys alkoi, jumalauta että sattui. Tuskasta. Näitä kesken lauseen alkaneita hirveyksiä, hyh hyh.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP kirjoitti:Tein eilen tosiminilievät Dumikset ja jouduin piipaa autolla sairaalaan vatsakipujen takia. Nyt jo kotona taas. Luulin kyllä että olen salaraskaana ja synnytys alkoi, jumalauta että sattui. Tuskasta. Näitä kesken lauseen alkaneita hirveyksiä, hyh hyh.
Voi kääk. Mikähän sul sitten oli? Toivottavasti vointis paranee tai jopa ois hyvä jo nyt? *toivoo kovasti*

Itsehän tääl oksuilen verta ja polvi paskana, sori jos tuli kovasti toistoo mut oon sevverta känäs etten muista mitä oon kirjottanu mihkäki.

Mut appropoo, aika hauskaa minkälaisia muotoja tää kitinä-slangi jo saa. Voi tehdä tosilievätdumikset tai ehkä semi1108:t. Tai olla oman elämänsä gattis tai lapitiii. Kosteasilmäexitit ja NussivaMaailma, tinttitukkahomot ja geelihipsijät. Mä oikeesti käytän noita sanoja vahingossa jo ihan irl. =P Se on joskus vähän noloo, tai no vika on kai kuulijassa jos ei tajuu! Nyt mulla taitaa olla semiRvaPuput ku on aika kova tuo allergianuha taas.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Lapitii kirjoitti:
RP kirjoitti:Tein eilen tosiminilievät Dumikset ja jouduin piipaa autolla sairaalaan vatsakipujen takia. Nyt jo kotona taas. Luulin kyllä että olen salaraskaana ja synnytys alkoi, jumalauta että sattui. Tuskasta. Näitä kesken lauseen alkaneita hirveyksiä, hyh hyh.
Voi kääk. Mikähän sul sitten oli? Toivottavasti vointis paranee tai jopa ois hyvä jo nyt? *toivoo kovasti*

Itsehän tääl oksuilen verta ja polvi paskana, sori jos tuli kovasti toistoo mut oon sevverta känäs etten muista mitä oon kirjottanu mihkäki.

Mut appropoo, aika hauskaa minkälaisia muotoja tää kitinä-slangi jo saa. Voi tehdä tosilievätdumikset tai ehkä semi1108:t. Tai olla oman elämänsä gattis tai lapitiii. Kosteasilmäexitit ja NussivaMaailma, tinttitukkahomot ja geelihipsijät. Mä oikeesti käytän noita sanoja vahingossa jo ihan irl. =P Se on joskus vähän noloo, tai no vika on kai kuulijassa jos ei tajuu! Nyt mulla taitaa olla semiRvaPuput ku on aika kova tuo allergianuha taas.
Sun pitäisi mennä lääkäriin tuon veren oksentelun takia!!

Tämä mun vaiva taitaa jäädä mysteeriksi. Taas. Veikkalivat että munuaiskivi tai sappikivi, ultrassa molemmat kunnossa mutta pääsin vasta aamusta sinne, joten voineet jo poistua elimistöstä. Sain vatsaa rauhoittavia lääkkeitä rintalastakivun takia, voisi olla myös refluksia. Synnytyksen jälkeen olen ollut surkeassa kunnossa kun kohtu jotenkin päin vittua, mutta nyt näytti ultrassa ihan ok:lta.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP kirjoitti:Sun pitäisi mennä lääkäriin tuon veren oksentelun takia!!
Nääh, veri on kirkasta niin sillonhan se ei oo vakavaa, jotai pikku haavaumii varmaan vaan, tuli mistä päästä/reiästä tahansa? Jos ois tummaa klönttistä niin sit huolestuisin. Eikä lääkärit tähän sen enempii osais sanoo kuiteskaa.

Mut sä kuulostat tosi oudolta. Tai siis et sä, mut nuo sun vaivas. Todella ikävää jos syytä ei löydy (tiedän itsekin tunteen).
RP kirjoitti:kohtu jotenkin päin vittua
No eiks sen kuulukin olla? *loppukevennysyritys*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai niin hei RP: Tosi kiva kun oot täällä takas! Tulikin ikävä sua välittömästi kun poistuit.

Ja Kitinä-slangista (+ sustakin) viä: Selitin tos joskus kaiffarille jotain juttuu, en yhtään muista enää mitä, mut sanoin sit lopuks et ei tää ehkä ihan fakta oo kun ei oo ensikädentietoo mut aika varma lähde. - Kuka? - Rouva Pupu. -Siis KUKA? - Rouva Pupu. (ihan kuin se ois ollu maailman luonnollisin juttu, olankohautus) - Pitäsköhän sun [Lapitii] levätä vähän...

Ei se nyt enää tietenkään hauskalta kuulosta, mut tilannekomiikka siin oli aika hyvä. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi kaikki on niin hemmetin tylsää nykyisin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lapitii kirjoitti:
par-sky kirjoitti:.
Tarviit selkeesti suojarunkun. Muista ottaa! =)

(Täällä nylpytetään kohta jo tuolinjalkoja...)
Nääh, hukkaan meni sekin, ei siellä ollu ketään potentiallista. Ja vähän tylsää muutenkin. Mut se saatto olla vaan minä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bluntly kirjoitti:Miksi kaikki on niin hemmetin tylsää nykyisin?
Mmh, mullakin on helvetin tylsää ja jopa kakkaakin nykyään. Luotan kuiteski aika pitkälti siihen, et sillon kuulus kattoo peiliin eikä vaan valittaa. Kuten esmes parrsky tos näemmä just esimerkillisesti tekikin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laadukas lavvanati!!!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja sille jonka missasin äsken lortossa: eipä mtn niin tärkeetä, oli vaan imo siihen sun hankalalta kuulostavaan tilanteesees. Mitä musta sun pitäs _ehdottomasti_ ekana tehä. Mut jutskataan joskus myöhemmin joo. Mä uskon et sä pärjäät ilman mun vinkkejäkin (tai no en oo ihan varma =P). Tsemppii.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin