Tiistainen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hyvää huomenta! Päätin tänään perseillä ja aloitin ryyppäämisen heti aamusta (=nyt).
Dumis

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tättärää, ekatpk!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vittu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joku kätyri oli tuonut mulle uuden työskriinin ja näppäimistön. Tilaamatta tuli, en tee niillä yhtään mitään. Oi voisimpa lahjoittaa ne Afrikkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tuntuu illalta kun ei oikein kai edes yöllä nukahtanut. Aamulenkkiä siirrettävä, kahvia saatava hieman normia enemmän. Viimeset 12 tuntia on ollu niin hitsin yksinäinen olo, etten käsitä miten kukaan pystyy elämään yksin olematta yksinäinen. Tai vähän käsitän, onneks pystyy! Ei oo mun juttu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Erellä tipuppuneet "hengentuotteet" loistava alku päivälle?
Toimittaja+poliitikko on yleinen oireyhtymä Linnan juhlissa.
Ja muzakin esittäjät toistensa pieluksessa..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tuntuu illalta kun ei oikein kai edes yöllä nukahtanut.
Meillä neiti V. Ilkas toteuuttaa uusia liikesarjojaan öisin ja heräilee vähän väliä. Ihan sama miten syötöt ja muut heräämiset jakaa, kun herätys tulee vähän väliä. Päiväunet nukkuu kuitenkin rauhassa, mut eipä nuo mun unentarvetta helpota.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Meillä neiti V. Ilkas toteuuttaa uusia liikesarjojaan öisin ja heräilee vähän väliä. Ihan sama miten syötöt ja muut heräämiset jakaa, kun herätys tulee vähän väliä. Päiväunet nukkuu kuitenkin rauhassa, mut eipä nuo mun unentarvetta helpota.
Jaksamista. Siinä ei auta kuin miettiä tulevia hyvin nukuttuja öitä, ajatella tän hetkisen olevan kovin väliaikaista. Muistan ite miettineeni jokaisen vauvan vuoksi valvotun yön kohilla tota väliaikaisuutta ja sitä, miten jotkut joutuvat vielä vaikeampaan vauva-arkeen sairaan pienen kanssa. Helpotti jotenkin omaa jaksamista. Just päikkärien takia (minun ja vauvan) meillä yleensä mies sai nukkua yöt, jotta jaksoi töissä.

Mä en taida uskaltaa edes lekuriin autolla ajaa, sen verran känninen olo valvomisesta. Parempi soittaa taksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

exPertti kirjoitti:On kyllä masentava keli. Tämä saa luvan loppua ja pian.
Tulispa edes jouluksi valkoista! Jos ei tammikuussa jo ole, varaan hyvillä mielin sen hemmetin aurinkoloman. Ei pää kestä tällaista, onhan se jo huomattu vuosien kokeilulla.
milli

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!

Eilen huomasin olevani melkein tyytyväinen lumttomuudesta, meidän pikkuinen kun on kunnon lumimagneetti, tuohon pentukarvaan tuntuu tarttuvan lumi sekunnissa.
Kävelin pikkuisen kanssa toimistolle, 25 minuutin matkassa meni yllättäen 45 min :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
exPertti kirjoitti:On kyllä masentava keli. Tämä saa luvan loppua ja pian.
Tulispa edes jouluksi valkoista! Jos ei tammikuussa jo ole, varaan hyvillä mielin sen hemmetin aurinkoloman. Ei pää kestä tällaista, onhan se jo huomattu vuosien kokeilulla.
Mä jo suunnittelin pitäväni 3 vk lomaa heinäkuun vikasta viikosta eteenpäin, ottavani äijän ja pätkiksen äkkilähdölle mukaan ja heittäytyä incognitoksi jossain lämpimässä.

Unelmia pitää olla!

En ehtinyt edes töihin asti kun tuli "käsky" siirtyä toiseen työpisteeseen. Täällä on kaikki sairauslomalla tai lomalla. Koskakohan mut päästetään mun ns. omaan sairaalaan töihin? Ei voi tietää.

Lähes nolasin eilen itseni. Soitin yhden ilmoituksen puhelinnumeroon, kyse lastenrattaista. Puhelimeen vastasi n. 10 vuotias tyttö, jolta kyselin että pitäisi puhua jonkun kanssa rattaista, jonkun joka niitä on myymässä. "Minä myyn rattaita". Hieman epäröiden ja kieli keskellä suuta yritin sitten kysellä kompakysymyksiä renkaista, jarruje toimivuudesta jne. ja vastaukset tuli automaattisesti. Ihmettelin että mitä helvettiä, onko se äiti siinä vieressä vai mikä juttu tää nyt on... Puhelimessa ollut tyttö kertoi sitten osoitteen mistä voin rattaat tänään noutaa, ja kysyin vielä mitä ovessa lukee. Vastaus: "Wong". Ai stana, pieni aasialainen nainenhan siellä kimitti! Mä meinasin pariin otteeseen pyytää äitiä puhelimeen :D Olis varmastikin jäänyt rattaat saamatta. Noloa.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja milli »

^onneksi vain melkein :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Voi anustappi että on pimeää. Eikä edes ankkurinappia näy.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Voi anustappi että on pimeää. Eikä edes ankkurinappia näy.
Vain anustappi muistoksi jäi.
Stinky

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Saikkua koko viikko. Kävin köpöttelemässä ympäri kotikylää.. Ihan vahingossa eksyin kierrätyskeskukselle josta mukaan tarttui maailman ihanimmat housut joista kylläkin teen shortsit ja kivat lenkkarit. Tulipahan taas törsättyä itteeni. Mut sairaana saakin eikö?
Nyt kahvia napaan ja sit lattialle pötköttään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jaksui Haisulille :h:


Mulla on tänään laiska päivä töissä. Loppupäivä onkin sit juoksuu, joten täällä on hyvä lööbaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Toivotontiistai. Tappotiistai. Tyhmätiistai. Turhatiistai. Ettäs tiiätte!
Dumis

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jännä päivä. Tänään raksu pääsee huoltoon. Eilen pesautin sen kun kaikki apinat päättivät pestä autoaan just samana päivänä halleissa. Ens viikolla täytyy sit jynssää kaikki paikat kunnolla. Tilikin huutaa kohta pakkasta kun tuli viikonloppuna rilluteltua pari päivää, no tulihan sitä tehtyäkin aika monta viikonloppua tuossa parin kuukauden aikana.
nastamuumio

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mua vituttaa tää, että on kurkku kipee ja palelee hirmusti. Liikkuis tää olotila nyt johonkin suuntaan. En tiiä, meenkö tanssitunnille, mutta ainakin on lähdettävä ostamaan kaulin ja piparimuotteja, koska tulin ajatelleeksi, että suunnittelemani piparienleivonta saattaisi käydä helpommin apuvälineiden kera.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei sitten tehdä ylitöitä jos ERTO niin sanoo. Paitsi, että ihan varmasti tulee tehtyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:Ei sitten tehdä ylitöitä jos ERTO niin sanoo. Paitsi, että ihan varmasti tulee tehtyä.
ERTO on aika aggressiivinen. Pieneläinhoitajien asioita hoitaessa tuli "käskyjä" kokoajan.. "olkaa valmiina..." - "jotain tapahtuu minä hetkenä hyvänsä, kerätkää kamanne..." - "suunnitelkaa töitänne lakon varalta" jne. Jos ei osallistunut lakkoon (olin äitiyslomalla), tuli soitto kotiin että "miksi et allekirjoittanut lakkolistaa, perustele".
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Wanha, mutta ihan sairaan hauska:

World's shortest fairytale:

Once upon a time, a guy asked a girl "Will you marry me?". The girl said "NO!" and then the guy lived happily ever after and went fishing, hunting and played golf a lot and drank beer and farted whenever he wanted.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja milli »

Suomen Suomalinuoriso.. ja niiden webbisivut ... SSNuoriso.fi
yep yep
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ipa-Pelicans pari kuponkia, olis kauden eka matsi nyt kun ilman pääsee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Tiistainen

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

milli kirjoitti:Suomen Suomalinuoriso.. ja niiden webbisivut ... SSNuoriso.fi
yep yep
Voi ei. Totuus on tarua ihmeellisempää.
Vastaa Viestiin