Kipukeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Bluntly kirjoitti:^^ Minä nyt tonne perseeseeni näe. Mitä nyt Dressman myy.
Hmm.. itse suosin Dieseleitä, koska ne kestää. Yhdetkään Dieselit eivät vielä ole hajonneet päälle.
SikaMika

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Uskoakseni mulla on siinä määrin vahvat näytöt jo nykyisten opintojeni loppuunsaattamisesta, että rohkeus riittää lupaamaan etten koskaan enää hakeudu opiskelemaan minnekään. Jos näin on, suoritin tänään elämäni viimeisen tentin niinq evö, arvosanaksi tuli 4/5. Homma olisi lopputyötä vaille paketissa, vittujippiaijee!!! :cheer: *polttaa vihkoja, katkoo viivottimia, puhkoo kumeja ja kuuntelee Klamydian Mä lähden himaan -kipaletta*
NuoriD

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

SikaMika kirjoitti:Uskoakseni mulla on siinä määrin vahvat näytöt jo nykyisten opintojeni loppuunsaattamisesta, että rohkeus riittää lupaamaan etten koskaan enää hakeudu opiskelemaan minnekään. Jos näin on, suoritin tänään elämäni viimeisen tentin niinq evö, arvosanaksi tuli 4/5. Homma olisi lopputyötä vaille paketissa, vittujippiaijee!!! :cheer: *polttaa vihkoja, katkoo viivottimia, puhkoo kumeja ja kuuntelee Klamydian Mä lähden himaan -kipaletta*
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Jeeeeee Zika!

Muistin just, että kuulin Klamydian viime kesänä kahdesti ja pogosin hurjana molemmilla kerroilla. Älytön jälkihäpeä!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämä it on niin shaissea, että täytyisi kai lähteä opiskelemaan jotain muuta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aamulla oli Oli Hesarilla tuke, hotellin edessä...
Poliisit esti liikkeen hesaria eteenpäin..
Jlka paskana vieläkin koskee mutta koskekoon..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Tämä it on niin shaissea, että täytyisi kai lähteä opiskelemaan jotain muuta.
No joo. Olen yksikahdeksasosa-vakavasti harkinnut itsekin. Tuppaa vain tuo eläkeikä puskemaan päälle ennen kuin ehtii ensi kertaa oikeisiin töihin...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sika lopettaa opiskelut, mä aloitan. Tää on tätä, jing ja jang junouz.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:Tää on tätä, jing ja jang junouz.
Kiinaa alat opiskelemaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tää on tätä, jing ja jang junouz.
Kiinaa alat opiskelemaan?
No en sentäs, johtamista ajattelin täräyttää yhden tutkinnon verran kasaan.

Väärä ketju ehkä, mut perkele sentään että on tää hormoonien käytön lopettaminen taas vaikeaa! Jos en tietäis, väittäisin olevani raskaana. Ja panettaakin 24/7. Grrr!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

aNB on kohtuu arabiaa. Jatkan teletietojen änälyysiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vesper kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tää on tätä, jing ja jang junouz.
Kiinaa alat opiskelemaan?
No en sentäs, johtamista ajattelin täräyttää yhden tutkinnon verran kasaan.
Just mäjähti kaverilta maili, että mua varmasti kiinnostaa Pauli Aalto-Setälän huominen luento aiheesta "Työyhteisön vuorovaikutustaidot ja johtaminen". Hitto iik, menisin jos ei tarttis just siihen aikaan hoitaa varpaidenkynsiä ja suunnitella viikonlopun kauppalistoja.

Hmmh, olikohan toi setä joskus hottis, hmmh, tuskin, muistanen väärin... Hmmh hmmh hmmh.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nyt on kyllä kummallisen hyvä draivi päällä parin päivän rypemisten jälkeen, taidankin hippasta lenkille!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Männä viikolla tuli postia, että tänne voisi hakea. Taisi vain mahdollisuus poistua kun tänään tuli, taas kerran, vaihdos meikäläisen positiosta organisaatiorakenteessa.

Ketuttaa kun ei aina ole perillä missä sitä oikein on hommissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipas tymä työpäivä, ekana löysää ja sit loppua kohden piti vääntää hiki hatussa. Noh, nyt salille, viime kerrasta onkin jo viikko mennyt.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vittu. Mulla on laktoosi-intoleranssi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

annepa kirjoitti:Vittu. Mulla on laktoosi-intoleranssi.
Onnea. Osta litra vanilja-jädeä ja juhli!
Kai Nalo

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:^ meinasit, että ottaa tavallista jädeä ja kokeilee miten menee? :)
Et selkeästi ole laktoosivammainen kun tommosia kyselet.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä en oo maitovammanen mut litrasta jätskiä menee silti pakki sekasin. Nih, se onkin loistava ummetuslääke meillä (kaikilla perheenjäsenillä).
milli

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Vittu. Mulla on laktoosi-intoleranssi.
Onneksi nykyään on jo paljon laktoosittomia tuotteita saatavilla, kantsi valita Ingmanin tuotteet, ovat järjestäen edullisempia... ja S-marketeista kantsii hankkia. Hulppea ero mm siwan 1 L laktoosintonta maitojuojaa 1,99 € (ainkin oli jossain vaiheessa) .. ja esmes Myyrmäen äässissä se oli 1,47 €.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vittu. Mulla on laktoosi-intoleranssi.
Onnea. Osta litra vanilja-jädeä ja juhli!
Ehdin jo eilen :D Nooo ei ollu litraa, oli Mövärin pikkupurkki, semmonen vajaa 300 g. Mut ei mitään oireita. Tai sitten käsitän oireet normaaliksi elämäksi. Voihan sitä kokeilla laktoositonta ruokavalioo ja kattoa mitä tapahtuu. Mut juustoja en hylkää. Nevö!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vittu. Mulla on laktoosi-intoleranssi.
Onneksi nykyään on jo paljon laktoosittomia tuotteita saatavilla, kantsi valita Ingmanin tuotteet, ovat järjestäen edullisempia... ja S-marketeista kantsii hankkia. Hulppea ero mm siwan 1 L laktoosintonta maitojuojaa 1,99 € (ainkin oli jossain vaiheessa) .. ja esmes Myyrmäen äässissä se oli 1,47 €.
Kiitos vinkeistä. Ajattelin kyllä lopettaa kaikki maitohommelit juustoja lukuunottamatta. Ja ehkä juhlahetkenä voi ostaa laktoositonta kermaa kahviin. Mut oon jo vähentäny rankasti ihan muista syistä maidon kuluttamista, ennen kuin ees tiesin tästä normaalista dna:sta (jonka siis sain tietää tänään).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ meinasit, että ottaa tavallista jädeä ja kokeilee miten menee? :)
Et selkeästi ole laktoosivammainen kun tommosia kyselet.
Minä olen eikä mulla mee mikään pakki sekaisin maidosta tai jädestä. O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Kiitos vinkeistä. Ajattelin kyllä lopettaa kaikki maitohommelit juustoja lukuunottamatta. Ja ehkä juhlahetkenä voi ostaa laktoositonta kermaa kahviin. Mut oon jo vähentäny rankasti ihan muista syistä maidon kuluttamista, ennen kuin ees tiesin tästä normaalista dna:sta (jonka siis sain tietää tänään).
Meinaatko ihan tavallisia juustoja vai jotain fancympia? Tavalliset juustothan on pääsääntöisesti luonnostaan laktoosittomia.
http://www.valio.fi/portal/page/portal/ ... a_Uutuudet
klikkaa tuolta laktoosittomat, niin näet kuinka hyvin on valikoimaa :) Ei ole syytä vaipua epätoivoon.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kipukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Eikö kestä edes maitojuomaa?
Ai niin, probiotit saataa vähän jelpata. Ainakin mä pörisen vähemmän jauhemuotoisia probiotteja käyttäessä.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 09.12.2009 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin