TavisTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Osanotot sipsille. Ole sentään iloinen, että tunsit vaarisi. Mun kaikki isovanhemmat kun kuolivat jo ennen syntymääni.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gat kirjoitti:Ole sentään iloinen, että tunsit vaarisi.
Olen; oltiin tosi läheisiä.
Lisäksi olen iloinen siitä että nyt vaarilla ei ole kipuja enää, ja että hän sai kuolla semmosessa paikassa missä viihtyi. Sairaalassa kyllä, mutta ei missään helkutin Jorvissa, vaan sotavammasairaalassa, missä on huippuhenkilökunta.
Sitäpaitsi vaikka en mikään uskovainen olekaan, niin sen verran on tullut rampattua seurakunnan leireillä ja pyhäkouluissa, että voin ja haluan uskoa että nyt vaari meni mummun luokse.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

sipsi kirjoitti: Sitäpaitsi vaikka en mikään uskovainen olekaan, niin sen verran on tullut rampattua seurakunnan leireillä ja pyhäkouluissa, että voin ja haluan uskoa että nyt vaari meni mummun luokse.
Kukapa tietää. Toivotaan niin, ja ehkä niin onkin.
(Tosin PetriFBuskovaisten mukaan vaarisi tuskin oli ihan oikeaoppisessa uskossa joten helevettiin joutui. Ei. Toivotaan, että tapaa mummusi Taivaassa.)
RP

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Jaksuja sipsille.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Mulla on taikina. Mulla on kaulin. Mulla on piparkakkumuotit. Mutta putkistosedät ei ole täällä tänään!!!
Ei hätää! Netistä löytyy ohjeet piparien tekoon.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Voimia ja osanotto sipsille!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

saira kirjoitti:Voimia ja osanotto sipsille!
Samoin. Sulla vasta onki ollu rankkaa viimeaikoina. Lähetän virtuaalienergiaa ja halin.
Kiitos muillekin kaikille ihkuille, lohdutti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nastamuumio

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Nyt mulla on typerä kasa noita typeriä pipareita tossa ja typerä piparintuoksu täällä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nastamuumio kirjoitti:Nyt mulla on typerä kasa noita typeriä pipareita tossa ja typerä piparintuoksu täällä.
:D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nastamuumio kirjoitti:Nyt mulla on typerä kasa noita typeriä pipareita tossa ja typerä piparintuoksu täällä.
Ei muutakuin jakamaan piparia. Jos meet sanomaan että "olis piparia tarjolla", niin eiköhän raksailumiehet varmana herää :wink:
nastamuumio

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Dumis kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Nyt mulla on typerä kasa noita typeriä pipareita tossa ja typerä piparintuoksu täällä.
Ei muutakuin jakamaan piparia. Jos meet sanomaan että "olis piparia tarjolla", niin eiköhän raksailumiehet varmana herää :wink:
Mutta kun en mä tahdo kuin sen yhden söpiksen punatukkasen ja -partasen. Ja se ei ole täällä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Nyt mulla on typerä kasa noita typeriä pipareita tossa ja typerä piparintuoksu täällä.
Ei muutakuin jakamaan piparia. Jos meet sanomaan että "olis piparia tarjolla", niin eiköhän raksailumiehet varmana herää :wink:
Niin just Nastis, tässä tapaturma-aseman aulassa ramppaa kokoajan hyvännäköisiä raksamiehiä kun puolet aulasta on rempassa. Tänne vaan piparit, ei mulla ole oma lehmä ojassa, ei tietenkään. Niin, ja puhumattakaan näistä ensihoitajista ja lääkäreistä, pyörtyisit pipareinesi!
The great club outshines the individual, always and forever.
nastamuumio

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Elppis kirjoitti: Niin just Nastis, tässä tapaturma-aseman aulassa ramppaa kokoajan hyvännäköisiä raksamiehiä kun puolet aulasta on rempassa. Tänne vaan piparit, ei mulla ole oma lehmä ojassa, ei tietenkään. Niin, ja puhumattakaan näistä ensihoitajista ja lääkäreistä, pyörtyisit pipareinesi!
Vittu tekis taas mieli mennä vetämään ne perskännit, joita en kuitenkaan saa vedettyä, kunhan uhoan, ja tapani mukaan jo neljän ja puolen tuopin jälkeen pyörtyä ja oksentaa ja päätyä palomies-sairaankuljettajien hellään huomaan ja puhutteluun.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:^ Tässä piparijutussa on kyllä jotakin tosi koomista. Lieneekö tarkoituskin? :)
:doh:
The great club outshines the individual, always and forever.
nastamuumio

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

exPertti kirjoitti:^ Tässä piparijutussa on kyllä jotakin tosi koomista. Lieneekö tarkoituskin? :)
Sikäli, että tiedän kyllä, että niiden tarjoaminen olisi tietyllä tapaa tulkittuna ehkä hieman punastuttavaa, mutta ei muuten.
NuoriD

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Niin just Nastis, tässä tapaturma-aseman aulassa ramppaa kokoajan hyvännäköisiä raksamiehiä kun puolet aulasta on rempassa. Tänne vaan piparit, ei mulla ole oma lehmä ojassa, ei tietenkään. Niin, ja puhumattakaan näistä ensihoitajista ja lääkäreistä, pyörtyisit pipareinesi!
Vittu tekis taas mieli mennä vetämään ne perskännit, joita en kuitenkaan saa vedettyä, kunhan uhoan, ja tapani mukaan jo neljän ja puolen tuopin jälkeen pyörtyä ja oksentaa ja päätyä palomies-sairaankuljettajien hellään huomaan ja puhutteluun.
Älä ole paskanpuhuja vaan toteuttaja. Pitääkö teille kaikki tuoda valmiiksi hopealautasella..

*puhinaa*

Sähän olet villi ja vapaa sinkku jne, jos ei veikkaa ei voi voittaa.

Mitäs sä hävität, pahimmassa tapauksessa huomenna aamulla voi olla krapula ja morkkis, mutta so not.
nastamuumio

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti:
Älä ole paskanpuhuja vaan toteuttaja. Pitääkö teille kaikki tuoda valmiiksi hopealautasella..
Mä lähden vaikka mihin, jos sä tai joku muu lähtee mun kanssa. Jos pitäis yksin lähteä, niin meen mielummin tyttöjen kans tanssitunnille, vaikka siihenkin motivaatio on viime aikoina heilunut aika alhaalla. Ja jos et oo ennen huomannut, niin mä olen paskanpuhuja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisiköhän hiukan rajoittaa tuota törsäilyä, kohta tulee itku kun kämppä täynnä roinaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Tässä piparijutussa on kyllä jotakin tosi koomista. Lieneekö tarkoituskin? :)
Sikäli, että tiedän kyllä, että niiden tarjoaminen olisi tietyllä tapaa tulkittuna ehkä hieman punastuttavaa, mutta ei muuten.
Ajattelin just sinua ja piparia, ja vannon ihan totta kummasti nämä muutenkin liian pienet bokserini tuntui vielä ahtaammalta vasemmassa lahkeessa. En ymmärrä mikä yhteys voi olla leivonnaisilla ja kalsareilla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Tässä piparijutussa on kyllä jotakin tosi koomista. Lieneekö tarkoituskin? :)
Sikäli, että tiedän kyllä, että niiden tarjoaminen olisi tietyllä tapaa tulkittuna ehkä hieman punastuttavaa, mutta ei muuten.
Ajattelin just sinua ja piparia, ja vannon ihan totta kummasti nämä muutenkin liian pienet bokserini tuntui vielä ahtaammalta vasemmassa lahkeessa. En ymmärrä mikä yhteys voi olla leivonnaisilla ja kalsareilla.
Verisuonipullistuma, hae apua trombiisi!
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Älä ole paskanpuhuja vaan toteuttaja. Pitääkö teille kaikki tuoda valmiiksi hopealautasella..
Mä lähden vaikka mihin, jos sä tai joku muu lähtee mun kanssa. Jos pitäis yksin lähteä, niin meen mielummin tyttöjen kans tanssitunnille, vaikka siihenkin motivaatio on viime aikoina heilunut aika alhaalla. Ja jos et oo ennen huomannut, niin mä olen paskanpuhuja.
Tulipa mieleeni keskustelu Keikauksen viime synttäreiltä. Se haikaili kuulemma tutkailemaan mummotunnelin miestarjontaa, ja tekisi varmasti mielellään ekskursion sinne kanssasi. Miehet eivät ehkä ole niitä kaikkein tavoiteltavimpia, mutta Keikauksen järjestämät tilaisuudet saavat yleensä mielenkiintoisen absurdeja käänteitä, ja yleensä Keikaus rahtaa mukanaan vinon pinon mukavia sinkkumiehiä minne sitten meneekin... Ehkä siltä pitäisi kysyä?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Älä ole paskanpuhuja vaan toteuttaja. Pitääkö teille kaikki tuoda valmiiksi hopealautasella..
Mä lähden vaikka mihin, jos sä tai joku muu lähtee mun kanssa. Jos pitäis yksin lähteä, niin meen mielummin tyttöjen kans tanssitunnille, vaikka siihenkin motivaatio on viime aikoina heilunut aika alhaalla. Ja jos et oo ennen huomannut, niin mä olen paskanpuhuja.
Tulipa mieleeni keskustelu Keikauksen viime synttäreiltä. Se haikaili kuulemma tutkailemaan mummotunnelin miestarjontaa, ja tekisi varmasti mielellään ekskursion sinne kanssasi. Miehet eivät ehkä ole niitä kaikkein tavoiteltavimpia, mutta Keikauksen järjestämät tilaisuudet saavat yleensä mielenkiintoisen absurdeja käänteitä, ja yleensä Keikaus rahtaa mukanaan vinon pinon mukavia sinkkumiehiä minne sitten meneekin... Ehkä siltä pitäisi kysyä?
Minä en ole tavannut Keikausta, mutta puhelinnumeroni se pyysi ja on joskus soitellutkin. Tosin oman numeronsa salaten. äh. Kuulemma kovin suloinen, karvoineenkin?

Juhaniturbohaltija se väitti, että Keikaus on riittävän hullu, että saattaisi antaa jopa minulle.
nastamuumio

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: Ehkä siltä pitäisi kysyä?
Lähetin viestin.
prosessi

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ehkä siltä pitäisi kysyä?
Lähetin viestin.
:D Niin sitä pitää. Itseäkin välillä harmittaa, etten enää ehdi niin paljon osallistua Keikauksen tempauksiin.
nastamuumio

Re: TavisTorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: :D Niin sitä pitää. Itseäkin välillä harmittaa, etten enää ehdi niin paljon osallistua Keikauksen tempauksiin.
Ei se ehdi, kun sillä on se yks aikaa vievä kouluhomma, jonka kyllä uskon sitä olevankin. Mutta katoin just, että Storyvillessä ois Stand uppia klo 20.30. Pitäis jättää tosiaan tanssitunti väliin, mutta tavallaan houkuttelis.
Vastaa Viestiin