Siveys Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lapitii kirjoitti: Ja jos harjottelet jotain muuta, niin sori ja sivuuta toi edellinen, eiköhän me siitäkin sit joku kiva puheenaihe keksittäis (ja hei niiden kaikkien ei tarvi liittyy muhun! puhutaan vaik sust vaihteeks. tai Turkkussest.)
Harjottelen ruotsia. Eli sivuutan. :wink:

Että trevlig veckoslut vaan kaikille!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lapitii kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:No jos asia on noin.. Jotenkin noista aamuyön unettomista känniviesteistä ei ihan päällimmäisenä välity se mahtava ilon fiilis, mutta kukapa sitä toisen ajatuksia tietää.
Joo ei ne tod oo ilosii ollukaan, rankat on ollu vitutukset joskus (kelläpä ei?), mut mikäpä turvallisempi paikka vähän purkaa kuin tämä? =) Ja joojoo, myönnän et sillon on mennyt jokusia liikaa. Ja unettomuus on isoimpia ongelmiani, oon kärsiny siit Ihan Aina. En tiä mitä sen kans tekis... =/

Mut oliko nyt vielä jotain muuta mitä haluat tietää mun alkoholinkäytöstä?

Kommentoikaa hei sitä lääkäreiden itsarihommaa, se oli tätä kiinnostavampi ja hukku tonne jo!
Lekureilla on lukemani mukaan paljon ongelmia päihteiden kanssa, mutta ei sentään kaikilla ;-) Mutta ammattiryhmänä kyllä juu, ja vielä kun on pääsy pillereille ja pulloille niin ei ole sitäkään haastetta hidastamassa. Liittyyköhän tähän myös tommosen järkiajattelun korostaminen tunteiden kustannuksella.. tai siis yleensä se, millaiset tyypit hakeutu lekureiksi. Tää ei nyt sovi meidän toiseen palstalaiseen, toiseen ehkä lievästi kyllä.

Unettomuus ja dokailu saattaa olla myös yhteydessä, alkoholi kun tunnetusti huonontaa unen laatua => ahistaa=> dokailu lisääntyy. Toki jos vedät tollaset kännit kerran parissa kuukaudessa niin en olisi huolissani, kerran viikossa tai useammin niin kylläkin juu olisin, sen vertaa huolissani kun nyt yleensäkin tuntemattomista ihmisistä olen ;)

Ootko hakenu unettomuuteen apua? Silläkin on yleensä joku syy. Enkä tarkota tunkeilla, mua vaan puhtaasti kiinnostaa, ja olen syiden etsimisen ja löytämisen suuri ystävä, koska niiden ymmärtäminen selkeyttää elämää ihmeesti :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lilo kirjoitti:Harjottelen ruotsia. Eli sivuutan. :wink:

Että trevlig veckoslut vaan kaikille!
Ach niin! Olinpa pölö. :doh: Sähän olit tiettykin se ope. Sori, täst lähtien muistan! Nytkin luulin vastaavani nowalle... jonka sekotan nexieen... tsori.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lopetetaanko jo tältä päivältä? :D
Prepare for the worstest.
nastamuumio

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mistä mä hankkisin omanikäisiäni kavereita, jotka tykkäis lähteä mun kanssa baariin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nowaysis kirjoitti:Lekureilla on lukemani mukaan paljon ongelmia päihteiden kanssa, mutta ei sentään kaikilla ;-) Mutta ammattiryhmänä kyllä juu, ja vielä kun on pääsy pillereille ja pulloille niin ei ole sitäkään haastetta hidastamassa. Liittyyköhän tähän myös tommosen järkiajattelun korostaminen tunteiden kustannuksella.. tai siis yleensä se, millaiset tyypit hakeutu lekureiksi. Tää ei nyt sovi meidän toiseen palstalaiseen, toiseen ehkä lievästi kyllä.

Unettomuus ja dokailu saattaa olla myös yhteydessä, alkoholi kun tunnetusti huonontaa unen laatua => ahistaa=> dokailu lisääntyy. Toki jos vedät tollaset kännit kerran parissa kuukaudessa niin en olisi huolissani, kerran viikossa tai useammin niin kylläkin juu olisin, sen vertaa huolissani kun nyt yleensäkin tuntemattomista ihmisistä olen ;)

Ootko hakenu unettomuuteen apua? Silläkin on yleensä joku syy. Enkä tarkota tunkeilla, mua vaan puhtaasti kiinnostaa, ja olen syiden etsimisen ja löytämisen suuri ystävä, koska niiden ymmärtäminen selkeyttää elämää ihmeesti :)
Joo en tod tarkottanu osotella ketään tän palstan lekureita, en aattele mtn semmost heistä, ihan noin yleisesti vaan läpisin. Mitä oon kuullu. Ja juu syitä sinne on varmaan monia.
Tunnistin kyllä keihin täällä viittasit; ei se oo varmaan kelleen epäselvää. =) Toinen on aika kliininen, toinen humaani. Ei millään pahalla kumpaakaan kohtaan; molempia näkemyksiä tarvitaan.

Ja unettomuuteen: olen hakenut apua. Oon kokeillut kaikkea. Ja oon kärsinyt siitä aina, muistan et alko oleen ongelma seiska veenä. Et ei oo silleen alkoholiyhteyttä. Tiän toki et alkoholi huonontaa unen laatua eikä siit sillon saa semmost lepoo kun pitäis. Btw pelkään todella! univelkasia ihmisiä!

Tuntu kun ois saanu palasen Taivasta kun sai bentsot; tsa-daa, pystyi nukahtaan VARMASTI vartissa, pienen pienellä pipanalla! Aivan uskomatonta, aivan ehanata! Aattelin sillon et nyt oon tooooodella onnellinen jos vaan lopun ikääni saisin rouhii niitä. Mutta kuten säkin varmaan tiät, niin Helvettihähän siitä aukes. Nyt oon koukussa ja vierottautuminen on aivan ylimaaagisen vaikeeta. Ja toleranssi perkeleellinen.

Enkä hei tosiaankaan ottanu mitenkään tunkeiluna tota; ainahan saa kysyä. Jos menee imo liian pitkälle, niin jätän vastaamatta. Tää oli ihan kiva että kysyit, tnx.
Viimeksi muokannut Lapitii, 11.12.2009 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kai Nalo

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nastamuumio kirjoitti:Mistä mä hankkisin omanikäisiäni kavereita, jotka tykkäis lähteä mun kanssa baariin?
Kokeile Cityä. Sinne ne kaikki seksikkäät perheettömät baarivarpuset menneet on. Täällä ei ole kiuin perheellisiä puhumassa kakkavaipoista.
nastamuumio

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kai Nalo kirjoitti: Kokeile Cityä. Sinne ne kaikki seksikkäät perheettömät baarivarpuset menneet on. Täällä ei ole kiuin perheellisiä puhumassa kakkavaipoista.
Sen mitä mä oon kattonut siellä on enimmäkseen idiootteja. Ja sit pari samaa kuin täälläkin. Papit on siellä parasta keskusteluseuraa, että se siitä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nowaysis kirjoitti:Lopetetaanko jo tältä päivältä? :D
No jos niin tahdot niin lopeta vaan. Mä taian jatkaa. Oli kiva jutskaa ja arvostan mielipiteitäs. Hauskaa illanjatkoa sulle(kin)!
(No joo saatto siinä mennä jtn multa sekasin, et jos niinq piikittelynä pistit. =P)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nastamuumio

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onks Botta ja On the rocks enää mitään? Storyvilleen en ihan varmasti uskalla yksin, mutta noihin ihan ehkä saattaisin kuvitella meneväni, kun ne on ainakin joskus olleet aika konstailemattomia paikkoja/tiloja?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nastamuumio kirjoitti:Onks Botta ja On the rocks enää mitään? Storyvilleen en ihan varmasti uskalla yksin, mutta noihin ihan ehkä saattaisin kuvitella meneväni, kun ne on ainakin joskus olleet aika konstailemattomia paikkoja/tiloja?
Eikös Storyville ole vähän hienompi paikka jonne voi eksyä myös kaipaamiasi pukumiehiä? Diplomi-insinörttejä ja lakimiehiä?
En ole Storyssä käynyt vaikuttaa jotenkin huonolta ja muutenkin.
On the rocksissa on kaikennäköistä "rokkarii" peruspäivärahalla, joten se siitä..PAITSI jos etsit itsellesi elätettäviä lemmikkien sijaan?
Viimeksi muokannut Niba, 11.12.2009 16:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ooh, sain ilmoituksen että tämän tai ensikuun aikana tulee etäluettava sähkömittari. Ei enää arviolaskuja!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nastikselle: Aika sama mihin menet, kunhan nyt vaan menet! Ja ältsin hauskaa iltaa sullekin!

Ja kuvittele olevas illan kaunein ja upein ja fiksuin ja sädehtivin nainen, ja et kaikki haluu ehdottomasti jutella _just_ sulle. Niin mä teen, ja kivasti lohkee. Tosin myös paikkaan repaleista itsetuntoani myös alkolla (works for me, in that case! =), mitä sä et käsittääkseni tee. Mut muista et oot ihana nainen! Joku ihanuus sit vaan tulee sun luo. Se on joku karman laki vissiin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä oon niiiiin väsyny et tsekkasin jo et oisko uus vknpväketju. Mun biologinen kello sanoi niin, se on nyt aika töttöröö.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=O1-NZWtTJYI&NR=1[/youtube]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nastamuumio

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tavallisestikin, silloin kun oon normitilassa, baarista on vitun tylsää palata yksin kotiin. Tänään on apee ja olis vielä kurjempaa. Paitsi jos saisin itteni jotenkin ihmepiristymään. Yritän lähteä kohta kuntosalille käväsemään, ni jos se auttais.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Plaah. Yritä nyt tota sit piristää ja tsempata... Jos on apee olo, niin älä mene.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lapitii kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Lopetetaanko jo tältä päivältä? :D
No jos niin tahdot niin lopeta vaan. Mä taian jatkaa. Oli kiva jutskaa ja arvostan mielipiteitäs. Hauskaa illanjatkoa sulle(kin)!
(No joo saatto siinä mennä jtn multa sekasin, et jos niinq piikittelynä pistit. =P)

En ku sillä vaan aattelin taukoa kun sulla meni jo mä, lilo ja nexie sekaisin :D Ja piti vähän tehdä töitä tossa välissä. Mut joo, bentsoriippuvuus varmaan on sitten yksi ikävä asia erikseen. Unenpuutteen ymmärrän, siitä oon kärsiny itsekin, mutta bentsoista tiedän vaan sen että niihin jää helposti ja pahasti koukkuun, koska niin tehokkaita ovat. Aivot voi saada oppimaan huonoja ja hyviä "tapoja", ja molemmista voi oppia myös pois. Ehkä tästä lisempää läppää paremmalla ajalla..

Pitää ehtiä ennen seiskaa stadiin tapaamaan kaveria jota oon nähny ilman muksuja viimeks muistaakseni touko-kesäkuussa. Jaksetaan varmaan pari tuntia jubata, illan biletyksestä luovun jo nyt niin ei tarvi pähkäillä ja tuntea huonoa omatuntoa kun _ei vaan jaksa_. Keski-ikäisyys ja perjantaiväsymys kunniaan! ;-)

Hyvät viikkikset sulle ja itse kullekin :)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kivakiva, ipan peli tuleekin töllöstä. Siinä mulle iltaohjelmaa ihan huumaksi asti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tää apeus ei lähde pois, jos ei jotain tapahdu, ja miehet ei vissiin anna säälistä, ees huomiota?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai niin! Kumman kaa -putki!!
Huh, sain tilattua tallennuksen, meinas jo iskee paniikki!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

nastamuumio kirjoitti:Tää apeus ei lähde pois, jos ei jotain tapahdu, ja miehet ei vissiin anna säälistä, ees huomiota?
Ei anna naisetkaan? Mut tarttet selkeesti ns. wing(wo)manin mukaasi pyydystysreissulle.
nastamuumio

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

tuulenpuiska kirjoitti: Mut tarttet selkeesti ns. wing(wo)manin mukaasi pyydystysreissulle.
Mä voin lainata sulle naistenvaatteet, jos lähdet mukaan!
NuoriD

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Leppävaaran gallerian kahvilaa pöyrittää keski-ikäinen homppelipariskunta. Söpöä.
Dumis

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kivakiva, ipan peli tuleekin töllöstä. Siinä mulle iltaohjelmaa ihan huumaksi asti.
Turpaan saatte! :P

Tänään pääs kierrokset rajoittimelle töissä, lähinnä sen takia että joudun huomenna heräämään jonkun vitun nysävuoron takia josta ei maksetakkaan kuin pari hunttia. Punttis jeesas siihen, punttis jeesaa kaikkeen, jopa maailman rauhaan.... kävis ählämit salilla nii ei jaksais riehua.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^^^ Tupu taas niiiiin yrittää. =) Ja Tupun perinteisillä (mahtaako olla hyviks havaittuja?) keinoilla. =)
Tuu lorttoon hani. Ja Dummle-pupukin?

Mä nakertelen nakkeja, sinappia, valkosipulii (pallljon!), suoliksii (eli suolakurkkuja) ja paprika-suolakeksejä. Nams, voisko parempaa pikkupurtavaa olla jääkylmän kalian kylkeen! <3 kysyn ja vastaan että tuskin!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin