Sunnussuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Hei, ei tarvinnut avata vkp-ketjua (taas). Kiitos Vaola. Meniskö nukkumaan vai pelaisko vielä jotain?
tuulenpuiska

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

McJanne kirjoitti: Kaljaa... paljon kaljaa...
Ei ole. Pelasin siis hiukan Chireidenia tällä kertaa. Ruosteessa olin mutta ihan ok sujui. Pommitusrefleksi oli hyvä sentään. Pitäisi pelata useammin. On se niin hyvä...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eilen oli elämäni ehkäpä pahin krapula, tänäänkin mennään pelkillä parkeilla. Jääkaapissa ei ole mitään syötävää joten pakko kärvistellä vielä 1,5h kunnes kaupat aukeaa. Ruokaa! Eilen se ei ihan maistunut...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Olipas mielettömän mukava ilta eilen.
Osasin kuin osasinkin ottaa kohtuudella, ja tänään voi suunnata kaupoille ostamaan joululahjoja :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vetäisin äsken päiväunet. Sitten katselin televisiota. Huoneeseen tuli tuntematon nainen, jonka kasvot pullistuivat hirviömäisiksi. Heräsin hetkeksi. Sitten menin keittiöön. Huomasin miten kissamme nukkui söpösti selällään. Ihmettelin että kissoillakin on kolmiomainen tuhero. Kissa heräsi ja alkoi latkia vettä. Sitten tajusin että meillä ei ole kissaa. Heräsin taas. Ikkunaa ryskytti iso olento, joka näytti ihan kalkkunalta. Mutta muuttuikin vähän orangin näköiseksi apinaksi. Se alkoi puhumaan että onko täällä muutoksia. Säikähdin niin että näköni meni ja pelotti että jokin käy kimppuun. Sitten heräsin. Niin säikähtänyt unesta olin, että juoksin ulos, munasillani. Äitini sivukirjaston ovesta kadulle sateeseen. Nolotti, että niinkö säikähdin painajaisunta että tässä näin häpäisen itseäni. Aloin juoksemaan takaisin sisälle, mutta sitten kelasin, että eihän koko kirjastoa enää ole, ja taidan vieläkin nähdä unta. Ja sitten heräsin.

Liittyneekö siihen, että eilen join vain yhden oluttölkin ja tänäänkin yhden? Niinköhän tosiaan alkomahoolin käyttöä vähentäessä aivot vapautuvat ja menevät ylikierroksille. Äääk... missä minä olen ja miksi tämä läppäri alkaa muuttua joksikin...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:Gatilla alkaa puskemaan liskoja :P]
Nämä olivat uniksi poikkeuksellisen todentuntuisia ja fyysisiä. Värit, äänet, hirviönäisen naama, kissan tuhero(?), kalkkunan sulat ja kynnet ryhmyisissä varpaissaan, orangin punainen nuhjanen karva, jopa asfaltin tunne paljain jaloin munasillani karkuun juostessa.

Eikö liskojen näkemisen pitäisi liittyä krapulaan tai juoppohulluuden deliriumiin? Kun päinvastoin olen muutaman viimeisen päivän ollut (suhteessa) olemattoman vähällä alkoholilla. Ehkä pää ei kestä puudutuksen lopettamista? Pakko kai hakea Karhua...
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Liittyneekö siihen, että eilen join vain yhden oluttölkin ja tänäänkin yhden? Niinköhän tosiaan alkomahoolin käyttöä vähentäessä aivot vapautuvat ja menevät ylikierroksille. Äääk... missä minä olen ja miksi tämä läppäri alkaa muuttua joksikin...
Onnistunut kuvaus skitsofreenikon kokemuksista todellisuuden muuttuessa. Kokeile vielä kirjoittaa kuvaus siitä, kuinka lääkkeet vaikuttavat ja palauttavat takaisin todellisuuteen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen satavarma siitä, että läppärini hiiri oli pieni ja läpikuultavan sininen. Tämä taas on musta ja normaalikokoinen. Todellisuus on vaihtunut.
SikaMika

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:kaikesta huolimatta käväistä daamin kaverin 30-vuotiskemuilla kuokkimassa, tarkoitus olisi selvitä ajoissa ja selvähkönä kotiin.
Uskomattomista kertoimista huolimatta homma toimi juuri noin. Kolme ilmaista juomaa naamaan ja kotiin nukkumaan. Olisi kovasti tehnyt mieli jäädä jatkamaan, mutta juuri nyt tuntuu siltä että ratkaisu oli varsin oikea. Päivän suunnitelmana opiskella iltaan asti ja sitten salille.

Gat, juo lisää. Muuten saattaa toteutua se olematon riski, että jollain ilveellä jäät tuolla uskomattoman potentiaalin tasoittamalla tielläsi vielä voiton puolelle. Karhua saa kaupasta, go go go!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:
Gat, juo lisää. Muuten saattaa toteutua se olematon riski, että jollain ilveellä jäät tuolla uskomattoman potentiaalin tasoittamalla tielläsi vielä voiton puolelle. Karhua saa kaupasta, go go go!
:roll: Mutta kun ei tee mieli. Alkoi tulemaan niin heikko olo, että yhtäkkiä karhutta on parempi ja rauhallisempikin olla. Nuo vähät yksittäisetkään ei maistu. Tämä on outoa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gat kirjoitti: Eikö liskojen näkemisen pitäisi liittyä krapulaan tai juoppohulluuden deliriumiin? Kun päinvastoin olen muutaman viimeisen päivän ollut (suhteessa) olemattoman vähällä alkoholilla. Ehkä pää ei kestä puudutuksen lopettamista? Pakko kai hakea Karhua...
Älä nyt saatana hyviä hallusinaatioita hukkaan heitä.. toiset pureskelee ties mitä männynkäpyjä, että saa samat efektit!
Nyt penikseni on fantastinen!
tuulenpuiska

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Missä se luvattu pakkanen on? Täällä sataa lunta (mutta vain hieman) ja vain jotain -1. Tahdon mun rahat takaisin.
NuoriD

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:Vetäisin äsken päiväunet. Sitten katselin televisiota. Huoneeseen tuli tuntematon nainen, jonka kasvot pullistuivat hirviömäisiksi. Heräsin hetkeksi. Sitten menin keittiöön. Huomasin miten kissamme nukkui söpösti selällään. Ihmettelin että kissoillakin on kolmiomainen tuhero. Kissa heräsi ja alkoi latkia vettä. Sitten tajusin että meillä ei ole kissaa. Heräsin taas. Ikkunaa ryskytti iso olento, joka näytti ihan kalkkunalta. Mutta muuttuikin vähän orangin näköiseksi apinaksi. Se alkoi puhumaan että onko täällä muutoksia. Säikähdin niin että näköni meni ja pelotti että jokin käy kimppuun. Sitten heräsin. Niin säikähtänyt unesta olin, että juoksin ulos, munasillani. Äitini sivukirjaston ovesta kadulle sateeseen. Nolotti, että niinkö säikähdin painajaisunta että tässä näin häpäisen itseäni. Aloin juoksemaan takaisin sisälle, mutta sitten kelasin, että eihän koko kirjastoa enää ole, ja taidan vieläkin nähdä unta. Ja sitten heräsin.

Liittyneekö siihen, että eilen join vain yhden oluttölkin ja tänäänkin yhden?
Niinköhän tosiaan alkomahoolin käyttöä vähentäessä aivot vapautuvat ja menevät ylikierroksille. Äääk... missä minä olen ja miksi tämä läppäri alkaa muuttua joksikin...
CERNissä syntynyt musta aukko on imaissuta sinut ja olet murtautumassa omasta rinnakkaismaailmankaikkeudustasi Nussivan Maailman rinnakkaisuniversumiin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Viimeisetkin jouluostokset ostettu, nyt pitäis askarrella joulukortit. Kuka käski ostamaan sellaset tarvikkeet, että väkrään niitä varmaan koko yön... Voi huokaus.
Mulla on myös ilmeisesti liian hyvät valot autossa, kun niin kovin monet vastaantulijat luulee niitä pitkiksi. Ärsyä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti: CERNissä syntynyt musta aukko on imaissuta sinut ja olet murtautumassa omasta rinnakkaismaailmankaikkeudustasi Nussivan Maailman rinnakkaisuniversumiin.
Toivottavasti Nussivan Maailman todellisuudessa naiset eivät käytä väljää kukkamekkoa ja heidän selkänsä ei ole kolmatta metriä leveä ja naama kuin Kaalimaan Kakarat-nukeilla, kuten visiossani.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Toivottavasti Nussivan Maailman todellisuudessa naiset eivät käytä väljää kukkamekkoa ja heidän selkänsä ei ole kolmatta metriä leveä ja naama kuin Kaalimaan Kakarat-nukeilla, kuten visiossani.
Kuvailit just mut kesähelteellä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Toivottavasti Nussivan Maailman todellisuudessa naiset eivät käytä väljää kukkamekkoa ja heidän selkänsä ei ole kolmatta metriä leveä ja naama kuin Kaalimaan Kakarat-nukeilla, kuten visiossani.
Kuvailit just mut kesähelteellä.
Taidan sittenkin tarvita olutta.
Stinky

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sain vierihoitoa ja nyt jaksaa taas hymyillä ja hehrätä kun kissa :]

Tämä päivä on mennyt herkkujen ja hyvän seuran parissa. Kävin kirpullakin ja löysin ihanan mexxin laukun sekä partsille kynttelikön ja tuhlasin yhteensä hurjat 7€. Nyt pitäs saada vielä koukku, kettinkiä ja mies poran kanssa tänne et saisin kynttelikön kattoon..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Eilen pikkujouluissa, en viihtynyt, joten jatkoin bröidin kutsumana hänen entiseen kantapaikkaansa eli Storyvilleen. Pelkäsin törmääväni siellä nastikseen, enpä törmännyt.

Viskiä ryystävä broidi pyysi minua ostamaan itselleen jonkun blended viskin, mutta päätin tehdä jekun ja ostinkin single maltia! Kylläpäs olinkin hauska, nauroin itseni tärviölle kun hän luuli juovansa blendediä! Ahhahaa sekä ohhohoo!

Normaalia enemmän tuli itsekin juotua illan aikana, ehkä 9-11 alkoholiannosta. Tänä aamuna pienoinen väsy, en tunnistanut krapulaksi. Tänään on käyty jo vaikka missä, mutta nyt ruoan tekoon.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

2 tuntia mennyt, viisi korttia valmiina. Tästä tulee vielä pitkä yö...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Frederik Krueger kirjoitti: Storyvilleen.
Saitko?
SikaMika

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sviddu, meinasi näkö lähteä. Eikä edes millään venäläisellä votkalla vaan ihan kivennäisvedellä. Daami oli laittanut vissylekan pakastimeen jäähtymään ja unohtanut sen tietenkin sinne. Otin sen ulos puolijäisenä ja pyörittelin hetken aikaa käsissäni saadakseni pahimmat pullon sisäpintaan jäätyneet lohkareet liukenemaan nesteen sekaan. Ilmeisesti ilmalle oli tullut ahtaanpaikankammo jään vietyä tilavuutta ja kun vielä ravistelin hiilihapot hajalle niin paine pullon sisälle pääsi nousemaan mukavasti. Lisäksi korkin sisäpinnassa oli sentin jääkerros joka muodosti ilmatiiviin tulpan pullon suulle, joten pulloa avatessani ei kuulunut sitä normaalia sihausta vaan ihan rehellinen räjähdys kun pottu sylki jäistä vissyhilettä silmilleni. Öögat on vieläkin hellänä, öööäoöö. Pitäisi juoda pelkkää viinaa, koska viina ei jäädy.

En mä minnekään salille ehtinyt. Olen omien opiskelujeni lomassa sparrannut tuota nätimpää osapuolta huomisiin tentteihinsä. Jalat on kyllä siinä määrin soseena torstaisesta jalkapuolipäivästä että kovin herooisiin ponnisteluihin maastavedon myysteerin selvittämiseksi niistä ei olisi tänään ollutkaan. Kokeillaan huomenna uudestaan...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Mulla on myös ilmeisesti liian hyvät valot autossa, kun niin kovin monet vastaantulijat luulee niitä pitkiksi. Ärsyä!
Menee ohi puolessa vuodessa. Mutta sitten voitkin ostaa uudet polttimot ja vastaantulijat saavat taas vilkutella pitkiä valojaan. Vaihdoin hetki sitten omiini tuoreet polttimot (103tkm kohdalla) ja vastaantulijat vilkuttelee. Perjantaina jopa yksi ohittamani auto liimautui taakse ja pisti pitkillä valoilla vikutus shown pystyyn. Valojen suuntaus mulla on kuitenkin oikein.
Kyllä ne lopettaa kunhan väläytät pitkiä BiXenoneistasi :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Parlamentarismia?


Parlamentarismia?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LjMeQoIq ... re=related[/youtube]

Parlamentarismia?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vlXKBrib ... re=related[/youtube]

Parlamentarismia?

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnussuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Kyllä ne lopettaa kunhan väläytät pitkiä BiXenoneistasi :D
Niin oon tehnytkin :] Saatana, mulle ei vilkutella!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin