Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kerta olen valveilla tähän aikaan (ei mikään ylläri), niin avataan sitten se viikonpäiväketju (tm).
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Viikonloppuna mökkeilty, käyty ravintelissa ja vietetty laatuaikaa. Nyt voisin palata taas tähän unettomuusjaksooni ja katsoa leffoja koko yön. Jee! Tämä oli paljon hauskempi aika silloin kun sai nukkua aamut ja päivät :lol:

Mietin kyllä sitä kirkasvalolampun ostoa, jotenkin kroppa ei osaa unien osalta sopeutua tähän 24/7 pimeyteen.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jep jep, lähen ulos töihin. Toittovasti ei tuulis ihan vitusti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:Melko kylmää, sano. No, eipähän ole ainakaan pimeää.
Onpas! Älä valehtele! Siellä on vaan valkoista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Polvi ei taivu ja nestettä kertynyt lumpion yläpuolelle. Komeeta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onpas! Älä valehtele! Siellä on vaan valkoista.
Valkoisuus on plussaa sen "paholaisen anusaukon - marraskuun" jälkeen.
Tässä onkin sellainen paikka, että pakko on laukoa. Suosittelen täten muillekin jatkossa tämän syksyn voittoisaa ratkaisuani: marraskuun alkupuolelta itsepäisyyspäivän yli palkatonta lomaa ja Välimeren aurinkoon! Ihan ok syksystä takaisin kesään ja siitä sitten suoraan pakkastalveen. Ei paha.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

urpiainen kirjoitti:palkatonta lomaa ja Välimeren aurinkoon!
Annan mielelläni tilinumeron, johon voi antaa lahjoituksia vähävaraiselle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Kyllä tuo pakkanen tuntuu luissa ja ytimissä.

Poikakin pääsi raihnaisena kotiin, suoritettuaan viime viikon keskiviikkona, 52km:n marssin täyspakkaus päällä.
Olivat lähteneet keskiviikkoaamuna marsille ja poika tuli perille torstaiaamulla. Joten 24 tuntia marssia ja tehtäviä koko ajan.
Rankin tehtävä marssin aikana oli hänen mukaansa, kun piti kalsarit päällä, saappaissa, ylittää hyinen joki, jossa vettä riitti kainaloihin saakka.
Ei muuta kuin reppu ja aseet käteen, kädet ylös ja joen ylitys.
Oon saatanan ylpeä poijasta, että kesti ton rankan reissun.

Vammoja sai sen verran, että vakava niveltuppitulehdus akillesjänteessä. Tänään uudestaan lekuriin Vekaralla ja kuvauksiin. Eivät torstaina pystyneet kuvamaan nilkkaaa, kun oli valtavasti turvoksissa.
Saa parisen viikkoa vmtl:ää vähintäin.
Hänen osaltaan AUK:n loppuosa menee sitten leppoisasti vain oppitunneilla ollessa.
Innolla odottaa jo tammikuun alokkaita. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hyvä, Martza, aika, siisti, homma.

M (ämmä) lähti kouluun, enkä mä saanut enää nukuttua kun se kolisteli ympäri kämppää, joten päätin herättäytyä. Ulkona näyttää viimeinkin talviselta, onneksi saan ihailla näytelmää täältä lämpimästä. Toisaalta tekisi mieli lähteä tallustelemaan ulos, mutta koska siinä ole mitään järkeä niin opiskelen jahka päikkärinukkumatti roiskaisee röhnät silmään.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

SikaMika kirjoitti:Hyvä, Martza, aika, siisti, homma.

M (ämmä) lähti kouluun, enkä mä saanut enää nukuttua kun se kolisteli ympäri kämppää, joten päätin herättäytyä. Ulkona näyttää viimeinkin talviselta, onneksi saan ihailla näytelmää täältä lämpimästä. Toisaalta tekisi mieli lähteä tallustelemaan ulos, mutta koska siinä ole mitään järkeä niin opiskelen jahka päikkärinukkumatti roiskaisee röhnät silmään.
Kiitos!
Nyt pitää toivoa vaan, että akillesjänne ei pääse katkeamaan. Lekuri oli varoittanut tästä, joten varovaista kävelyä pitkään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Varustuksena oli t-paita ja talvitakki, hiki virtasi. Taitaa olla tuo takki turhan jytky näin lämpöisiin keleihin. Tai sitten meikäläisellä vain sairaan huono kunto.

Tahtoo kunnon kahvia. Meidän kinkkisiivojatäti oli tunkenut kahvipannutkin koneeseen muutama minuutti ennen tuloani. Kokeilin automaattikuraa, mutta ei sitä ihan kaikkeen mies pysty näin maanantaiaamuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Terse! Oon oppimiskeskuksen koneella ja vähänkö oon liian hottis tänne, kun erehdyin pukemaan päälle lämpöset välihousut. Putkistosedätkin oli tänään maisemissa, mutta kahdeksalta alkoi myös koko päivän sähkökatko, jonka olin tyystin unohtanut, joten lähdin kahvinhimon ajamana kaupungille. Tentti alkaa vasta kaheltatoista, että mitäs tässä.

Ehin ainakin vissiin siivota mun Facebookin, kun tää yks tyyppi, josta on jo kerrottu, haluu lisätä mut kaveriks, eikä sen välttis tarttis nähdä mun Feissarissakin esittelemääni putkistosetäjatkokertomusta ja muuta siellä, jonka perusteella musta saa kuvan, että oon vaan viinan- ja miehenkipee täys höppänä ja hempukka.
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti: tää yks tyyppi, josta on jo kerrottu, haluu lisätä mut kaveriks.
:ohyeah:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nastamuumio kirjoitti:viinan- ja miehenkipee täys höppänä ja hempukka.
Totuuden on hyvä tulla julki heti alussa, niin ei tule yllätyksiä ;) No ei vais, hyväksy ihmeessä. Ainahan sen voi poistaa jos rupee ahdistamaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Polvi ei taivu ja nestettä kertynyt lumpion yläpuolelle. Komeeta.
Vain ruhjevamma ja viikoksi ideaaliside. Huhheeijjaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Maanantai. Aina yhtä ihana päivä.

Mietin vaan, että mitähän mä oikein olen vetänyt viikonloppuna (niiden viinalitrojen lisäksi), kun viimeisten 72 tunnin aikana on ehkä tullut nukuttua n. kymmenen tuntia yhteensä, ja siltikään ei väsytä?

Tai ehkä on parempi etten vielä liiemmälti hehkuttele, luultavasti kaadun sänkyyn iltapäivällä ja saan taas unirytmini niin perseelleen ettei sitä erkkikään tajua. :?
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

nastamuumio kirjoitti:viinan- ja miehenkipee täys höppänä ja hempukka.
Täähän on just hyvä. Melkein tekis mieli lainata tota ja laittaa omaan statukseen. Sopii nimittäin meikäläiseen(kin) :]
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti: Ehin ainakin vissiin siivota mun Facebookin, kun tää yks tyyppi, josta on jo kerrottu, haluu lisätä mut kaveriks, eikä sen välttis tarttis nähdä mun Feissarissakin esittelemääni putkistosetäjatkokertomusta ja muuta siellä, jonka perusteella musta saa kuvan, että oon vaan viinan- ja miehenkipee täys höppänä ja hempukka.
Mutta sellainenhan sinä olet. Totta kyllä, että puutteenalaisuutensa julkisesti kertomisella on riskinsä. Esimerkiksi jos Minä en olisi niin paljoa ruikuttanut, kylpisin kaulaani myöten kollektiivisessa City- ja Kitinäpimpassa, huuhdellen itseäni kiimapillun märkyydellä. (Tai siis en kuitenkaan, äh)
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tpk!

Osittain tosi ihana viikonloppu, toisaalta.. tuli hurja pettymys.

Blign bling -juhlat oli tosi jeesch :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

milli kirjoitti:Osittain tosi ihana viikonloppu, toisaalta.. tuli hurja pettymys.
Kosintaasi ei suostuttu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kosintaasi ei suostuttu?
No ei, en ala kosia :)
Ei vaan.. tuo .. toiset naiset, mä en välillä niin tajua naisia.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^thx :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:^ Hitsiläinen. Punainen pukee sinua. 8)
Sopii. Minä tosin ajattelen, miten herkku just miunmaunmukka vartalo tuon koltun alla taitaa olla! Laatuliha-leima! Ja Nenänsäkin on isohko, siis ehana. Jos ny jotain negatiivista, niin kampaus on littana ja sivupörröineenkin näyttää hikiseltä tukalta. Siitäs saat lutka kun et mulle antais!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Hitsiläinen. Punainen pukee sinua. 8)
Sopii. Minä tosin ajattelen, miten herkku just miunmaunmukka vartalo tuon koltun alla taitaa olla! Laatuliha-leima! Ja Nenänsäkin on isohko, siis ehana. Jos ny jotain negatiivista, niin kampaus on littana ja sivupörröineenkin näyttää hikiseltä tukalta. Siitäs saat lutka kun et mulle antais!
Paskiainen.

Milli on huimaavan kaunis :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

mä en olekaan tajunnut, että mun nenä olis iso.. :shock:
thx elppa.. saihan sitä ihan kivaa palautetta lauantaina, hih..
Vastaa Viestiin