Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:
Paskiainen.

Milli on huimaavan kaunis :h:
Jos tsekkaat galleriakommenttejaan, juuri niin juuri minä olen sanonut. Vaikken koskaan Saakaan, siis ei oikeesti vonkuuta vaan totuuksia. Aattelin vaan tukasta sanoa, ettei liikaa ylppisty. Ei ole edes millin ominaisuus vaan kampaajan ja ehkä tuo fleda hyvinkin on noiden bileiden teemassa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

urpiainen kirjoitti:Tässä onkin sellainen paikka, että pakko on laukoa. Suosittelen täten muillekin jatkossa tämän syksyn voittoisaa ratkaisuani: marraskuun alkupuolelta itsepäisyyspäivän yli palkatonta lomaa ja Välimeren aurinkoon! Ihan ok syksystä takaisin kesään ja siitä sitten suoraan pakkastalveen. Ei paha.
Just tossa mietin että kuluttaisinko kaksiviikkoisen palkallisen talvilomani etelän auringossa käyntiin vaiko aitoon talvilomailuun, zkimbailu tms., ehkä jopa Alpeilla tai perinteisemmin Lapissa. Vaikka auringonotto kesken pimeän talven varmasti virkistäisi, kyllä talviloma pitää hoitaa nimenomaan talvilomana. Ei sitä kesälläkään viitsi enää lasketella, tulee vaan rakkoja jalkapohjiin.

Sviduttaa vaan etten ehdi pitää talvilomia jo tammikuussa. Helmikuusta eteenpäin ilmeisesti kaikki paikat ovat jo täynnä koulujen talvilomien takia. Krääh.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Frederik Krueger kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Tässä onkin sellainen paikka, että pakko on laukoa. Suosittelen täten muillekin jatkossa tämän syksyn voittoisaa ratkaisuani: marraskuun alkupuolelta itsepäisyyspäivän yli palkatonta lomaa ja Välimeren aurinkoon! Ihan ok syksystä takaisin kesään ja siitä sitten suoraan pakkastalveen. Ei paha.
Just tossa mietin että kuluttaisinko kaksiviikkoisen palkallisen talvilomani etelän auringossa käyntiin vaiko aitoon talvilomailuun, zkimbailu tms., ehkä jopa Alpeilla tai perinteisemmin Lapissa. Vaikka auringonotto kesken pimeän talven varmasti virkistäisi, kyllä talviloma pitää hoitaa nimenomaan talvilomana. Ei sitä kesälläkään viitsi enää lasketella, tulee vaan rakkoja jalkapohjiin.

Sviduttaa vaan etten ehdi pitää talvilomia jo tammikuussa. Helmikuusta eteenpäin ilmeisesti kaikki paikat ovat jo täynnä koulujen talvilomien takia. Krääh.
Ajattelin ostaa vaimolle ja mulle tammikuun loppupuolella, viikon etelän matkan Kanarian saarille. Näköjään noita etelän äkkilähtöjä saa sikahalvalla. Ei siellä kovin lämpöistä ole, mutta lämpöisempää kuin täällä Suomessa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Tässä onkin sellainen paikka, että pakko on laukoa. Suosittelen täten muillekin jatkossa tämän syksyn voittoisaa ratkaisuani: marraskuun alkupuolelta itsepäisyyspäivän yli palkatonta lomaa ja Välimeren aurinkoon! Ihan ok syksystä takaisin kesään ja siitä sitten suoraan pakkastalveen. Ei paha.
Just tossa mietin että kuluttaisinko kaksiviikkoisen palkallisen talvilomani etelän auringossa käyntiin vaiko aitoon talvilomailuun, zkimbailu tms., ehkä jopa Alpeilla tai perinteisemmin Lapissa. Vaikka auringonotto kesken pimeän talven varmasti virkistäisi, kyllä talviloma pitää hoitaa nimenomaan talvilomana. Ei sitä kesälläkään viitsi enää lasketella, tulee vaan rakkoja jalkapohjiin.

Sviduttaa vaan etten ehdi pitää talvilomia jo tammikuussa. Helmikuusta eteenpäin ilmeisesti kaikki paikat ovat jo täynnä koulujen talvilomien takia. Krääh.
Laupias taivas. Voi olla, että minulla olisi tuollaiseen nyt varaa. Mutta sitä en ymmärrä, että teistä on luontevaa esittää tuollaisia skenaarioita ihan kuin jokavuotiaina rutiineina. Joita ne teille ovatkin. Eikä tule mieleen, että se kuulostaa ihan kerskakulutukselta.

Minä siis olen käynyt ulkomailla viimeksi 90-luvulla, ja sekin tarkoittaa vain Ruotsin ja Norjan Lappia. Sekin totta kai telttaillen, ei sitä juppien lasketteluhotelleihin mentäisi vieläkään.

Oikeasti ulkomailla olen käynyt v. 1971 Mallorcalla ja v. 1977 Marokossa.
Edit: Ajat ovat muuttuneet, jo noista herätin sankarimatkailijalle kuuluvaa ihailua mutta toisaalta kateutta ja vihamielisyyttä duunarikakruissa.
Viimeksi muokannut Gat, 14.12.2009 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Yöt on helvetin kylmiä. Ainakin vanhemmissa hotelleissa, joiden ikkunanrakoja voisi tilkitä tyynyillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:mä en olekaan tajunnut, että mun nenä olis iso.. :shock:
thx elppa.. saihan sitä ihan kivaa palautetta lauantaina, hih..
Ei sinussa ole mitään liian isoa! believe me.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:
milli kirjoitti:mä en olekaan tajunnut, että mun nenä olis iso.. :shock:
thx elppa.. saihan sitä ihan kivaa palautetta lauantaina, hih..
Ei sinussa ole mitään liian isoa! believe me.
Nenän maininta oli minulta vain kehumista. Ehkä se ei millillä hirmuklyyvari ole, mutta ei ainakaan pieni nöpönenä. Naisella tulee olla erottuva nenä! Tosin kuvien perusteella toivoin, että Suvisellakin olisi ollut isompi nenä kuin luonnossa oli.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Laupias taivas. Voi olla, että minulla olisi tuollaiseen nyt varaa. Mutta sitä en ymmärrä, että teistä on luontevaa esittää tuollaisia skenaarioita ihan kuin jokavuotiaina rutiineina. Joita ne teille ovatkin. Eikä tule mieleen, että se kuulostaa ihan kerskakulutukselta.
...
Edit: Ajat ovat muuttuneet, jo noista herätin sankarimatkailijalle kuuluvaa ihailua mutta toisaalta kateutta ja vihamielisyyttä duunarikakruissa.
No vähän tuohon juuri elcomaisesti pyrinkin! Mission accomplished.

Alpeilla en ole ennen käynyt, mutta kun kaikki kaverit sanovat että hinta-laatusuhde siellä on paaaljon parempi kuin esim. Åressä tai (laupias taivas!) Suomen pienissä mutta ylikalliissa hiihtokeskuksissa. Toisaalta täällä pohjoisempana saattaisi nähdä todennäköisemmin revontulia, enkä ole vielä miettinyt pitäisikö Alpeille mennä lentämällä vai jotenkin laiva+auto-yhdistelmällä. Maaseutumatkailua Puolan läpi tjsp.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Back from the päikkärit. Kolmea tuntia zetoria, siinä se päivän valoisa aika sitten menikin. Takaisin melankoliaan ja kirjan ääreen, hop...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Nyt peukut pystyyn, että saatas sovittua Kierrätyskeskuksen kanssa että ne hakis meidän sohvan pois... :pliis:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kai Nalo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Lilo kirjoitti:Nyt peukut pystyyn, että saatas sovittua Kierrätyskeskuksen kanssa että ne hakis meidän sohvan pois... :pliis:
Kanna siihen pihalle se vaan ja laita lappu päälle et saa ottaa. Eiköhän se jollekin opiskelijan rentulle kelpaa het!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kai Nalo kirjoitti:
Kanna siihen pihalle se vaan ja laita lappu päälle et saa ottaa. Eiköhän se jollekin opiskelijan rentulle kelpaa het!
Ei ihan pokka riitä tohon. :D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Auton ulkolämpömittari näyttää -13 ja länsiväylällä roiskuu paska kuin viimeistä päivää. Mitä helvettiä ne noille teille oikein kylvää, ja pitäisikö tuon jollain tavalla lisätä liikenneturvallisuutta kuivaan tiehen verrattuna? Kuinka monen pissapoika ja pyyhkijänsulat pysyvät sulina ja toimintakykyisinä näillä pakkasilla, kun lasi on täynnä paskaa kuin nollakelillä ikään?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tällä palkalla tulee tämmöstä jälkeä. Sali työajalla tietenkin. Nyt perhettä leikkimään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Auton ulkolämpömittari näyttää -13 ja länsiväylällä roiskuu paska kuin viimeistä päivää. Mitä helvettiä ne noille teille oikein kylvää, ja pitäisikö tuon jollain tavalla lisätä liikenneturvallisuutta kuivaan tiehen verrattuna? Kuinka monen pissapoika ja pyyhkijänsulat pysyvät sulina ja toimintakykyisinä näillä pakkasilla, kun lasi on täynnä paskaa kuin nollakelillä ikään?
Autot kun ne liikkuu tiellä käyttävät tien ja renkaan välistä kitkaa pysyäkseen sillä. Kun tuo kitka sitten lämmitää tietä niin isillä oleva vesi pysyy sen verran sulana että ne samaiset renkaat sitten irrottaa tuon nesteen ja sen sisältämän lian tiestä yläpuolella olevaan ilmaan, josta loska pirulainen joutuu likaamaan tuulilasejasi. En usko että tiehen on kylvetty juuri mitään koska tunnetusti yli -4 pakkasessa on turha kylvää tielle minkäänlaista suolaliusta.
Viite:Viite 2:
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viddu vieläkin kylymä, kun koko päivän oli ulkona. Viikko ei alkanut parhaalla mahdollisella tavalla, kun heräsin omia aikojani jo ennen puoli kuutta. Sitten satuin kuuntelemaan juutuupista yhen piisin joka veti kyyneleet simmuihin ja tunteet sekaisin taas vaihteeksi. Mä niin tarttisin päästä jonnekin vähäks aikaa pois. Viikonloppuna on risteily, mutta se ei nyt tällä hetkellä paljoa innosta. Tosin luulen että loppuviikosta on ihan eri fiiwis :)

Nyt kotiaskareita ja valmistautumista huomiseen.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:En usko että tiehen on kylvetty juuri mitään koska tunnetusti yli -4 pakkasessa on turha kylvää tielle minkäänlaista suolaliusta.
Niin, huomaahan sen että turhaa näemmä on, kun tiet ovat ja pysyvät näemmä koko kaistan leveydeltä märkinä -13:ssakin. Kitkahan sen tosiaan varmaan aiheuttaa. Hienoa Niba. Työnnä hei lähteet vittuusi, sillä olet tyhmä kuin saapas ihan ilman yrittämistäkin.

Pitikin koskea ignoreen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Niba kirjoitti:En usko että tiehen on kylvetty juuri mitään koska tunnetusti yli -4 pakkasessa on turha kylvää tielle minkäänlaista suolaliusta.
Niin, huomaahan sen että turhaa näemmä on, kun tiet ovat ja pysyvät näemmä koko kaistan leveydeltä märkinä -13:ssakin. Kitkahan sen tosiaan varmaan aiheuttaa. Hienoa Niba. Työnnä hei lähteet vittuusi, sillä olet tyhmä kuin saapas ihan ilman yrittämistäkin.

Pitikin koskea ignoreen.
Voit vapaasti itkeskellä huonoa keliä ei siinä mitn..
tuulenpuiska

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ihanaa! Pakkasta sen 15 astetta. Taidanpa lisätä lämpöä patteriin ja pysytellä sisällä. Ruahahahaah!
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sie on ihana keli. Taidanpa laittaa toppapuvun päälle, vetää pipon korville ja lähtee pihalle!

Joo, nyt on valaisin keittiöön ja peili seinälle hankittu. Uskallus valaisimen laittoon uupuu (vihaankin noit sähköjuttui) eikä mulla ole rautalankaa peilin kiinnittämiseen kun reijätki on vääril paikoil tos peilissä. MÄ TARVIIN MIEHEN.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stinky kirjoitti:reijätki on vääril paikoil tos peilissä. MÄ TARVIIN MIEHEN.
Sussa lienee reiät ihan oikeilla paikoilla eli miehen hankkiminen apupojaksi on enää itsestä kiinni. Ai kauheeta, mähän kuulostan ihan Nibalta, täytyy tilata joku mr. manaaja ajamaan paha henki minusta pois kiikku käpeli räks maggara...
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

SikaMika kirjoitti:
Stinky kirjoitti: MÄ TARVIIN MIEHEN.
Sussa lienee reiät ihan oikeilla paikoilla eli miehen hankkiminen apupojaksi on enää itsestä kiinni.
Otetaas vähän takas. Valaisin roikkuu katossa ja siinä olevat lamputkin jopa toimii :] Mä en ehkä tarviikkaan miestä paitsi siihen yhteen juttuun ja vähän hellyyttä antamaan mutta ehdottomasti mä tarviin KUNNON TYÖKALUJA. Mulla on aika säälittävä varasto.. Vasara, nauloja, muutama hassu ruuvari. Ei ees jakoavainta eikä minkäänlaisia pihtejä. Eihän noilla nyt pärjää perkele!
Edit. Pakko vie vähän keulii. Nyt on peilikin seinällä! Hyvä mä :]
Vastaa Viestiin