Mustetahratesti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elppis kirjoitti:Miehet hei, mikä tossa vasemmassa on parempi kuin oikeassa?
No kun se näyttää ainakin noiden naamarimeikkien alta omaan silmään nätimmältä kuin oikeanpuoleinen. Tässä samat tyypit toisinpäin.
http://www.imagepoop.com/image/2014/I-F ... -Kill.html
Viimeksi muokannut bedlam, 14.12.2009 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kai Nalo

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Elppis kirjoitti:Miehet hei, mikä tossa vasemmassa on parempi kuin oikeassa?

Kasvot. Reidet sillä on näemmä luokkaa puhelinpylväs.

Vastaan oikea.

http://www.fistofblog.com/wp-content/up ... ll_266.jpg
NuoriD

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Miehet hei, mikä tossa vasemmassa on parempi kuin oikeassa?

Kasvot. Reidet sillä on näemmä luokkaa puhelinpylväs.

Vastaan oikea.

http://www.fistofblog.com/wp-content/up ... ll_266.jpg
Näähän on jotain nettijulkiksia?!

Hyvät leegot on molemmilla, varmaan maskit on. Tuskin aidoilla pirihuorilla olisi hohtavan valkoiset leegot.

edit: tuossa petilampaan kuvassahan tuolla suurikeuhkoisemmalla on eri tatska oik kädessä. Huijausta!!1
bedlam

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriD kirjoitti:edit: tuossa petilampaan kuvassahan tuolla suurikeuhkoisemmalla on eri tatska oik kädessä. Huijausta!!1
Eihän sillä edes näy oikea käsi tossa kuvassa, siinähän on joku sidepussikassi!1 http://www.imagepoop.com/image/2014/I-F ... -Kill.html
Kai Nalo kirjoitti:Kasvot. Reidet sillä on näemmä luokkaa puhelinpylväs.
Öö, miten tuosta kuvasta voi päätellä reisien koosta ja muodosta yhtään mitään?
NuoriD

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bedlam kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:edit: tuossa petilampaan kuvassahan tuolla suurikeuhkoisemmalla on eri tatska oik kädessä. Huijausta!!1
Eihän sillä edes näy oikea käsi tossa kuvassa, siinähän on joku sidepussikassi!1 http://www.imagepoop.com/image/2014/I-F ... -Kill.html
?
Itseasiassa tuossa oik kädessä on varmaan tatuointihiha.

Mullakin on tuollaiset.

Olin kerran baarissa niiden kanssa ja heti tuli nainen ottamaan kontaktia (oli kyllä pitkätukka peruukkikin). Harmi etten ollut enää mr single.
Viimeksi muokannut NuoriD, 14.12.2009 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Mitä näet?
- Kaksi hyvännäköistä kimulia joita joko joku on pahoinpidellyt, tai kuva on lavastettu. Ottaen huomioon että ruhjeet näyttävät muuten todella pahoilta paitsi että mitään turvotusta ei näy missään ja suun alue on koskematon, veikkaan että kyse on feikistä. Veljeni silmäänsä saama nyrkinisku muurasi hänen silmänsä kokonaan umpeen (oikeanpuolimmainen räpäyttää ilmeisesti juuri silmäänsä, itse silmä on kunnossa).

- Naisilla on sanomaltaan jotenkin oudonoloiset t-paidat päällään, mitä he haluavat niillä viestittää? Onko niissä joku vitsi mitä en tajua, vai vetävätkö he jotain nykyisin teinien parissa niin kovin suosittua mutta teennäistä bitch-roolia? Millainen heidän isäsuhteensa on? Onko heillä veljiä? (tosin, jos kyseessä on lavastus, selittänee se heidän paitansakin)

- Plakaatin tekijä on halunnut tehdä äärimmäisiä tunteita nostattavan ja kiistanalaisen vitsin, ärsykkeenä kaiketi kuvan sisältämä ironia. Saattaa myös hyvinkin kertoa vitsintekijän yleisistä negatiivisista tuntemuksista naisia kohtaan.

EDIT: Joojoo olin myöhässä, mutta minä sentään käytin aamupäivän töihin ja punttisalilla käyntiin, en kitinöintiin.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 14.12.2009 12:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Elppis kirjoitti:Miehet hei, mikä tossa vasemmassa on parempi kuin oikeassa?
Se on hotimpi, silleen eksoottisen latinomaisesti. Oikeanpuoleinen on kalpea tavis suomipissis Korsosta. EDIT: Niin joo ja se rööki! Hyi. Turpiinsa ansaitsisi.

Vasemmanpuoleisen pisteitä rokottaa jonkin verran tatskat. Ainoastaan vankien ja merimiesten tulisi hankkia tatskoja jotta ne erottaa normaalikansasta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niin ja kaiken lisäksi oikeanpuoleinen näyttää tuossa kuvassa ihan liikaa hieman nuoremmalta Madonnalta, ja kuka sellaista lorttoa kuin Madonna nyt panisi?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Manaaja

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tosta neiti vasurista tulee mulle itse asiassa jollain etäisellä tavalla mieleen Cityn kestohottis, eikä se voi silloin olla väärä valinta.
RP

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä näin vaan tuon i fuck everything i kill ja sit sen toisen ja sit aloin funtsii et kumminpäin se nyt oikein ois pop.
Manaaja

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Mä näin vaan tuon i fuck everything i kill ja sit sen toisen ja sit aloin funtsii et kumminpäin se nyt oikein ois pop.
Must ois kiva että penis välittäisi sähköimpulsseja eläviin aivioihin coituksen yhteydessä.
Dumis

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Koskisin oikeaan pohjustuksessa olleen kuvan perusteella.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä en vasuriin koskis kyl millään, oikee ois putsattuna oikein kiva.
Mua vähän hävettää tää ketju jotenkin, ihan jokaisen puolesta... :roll:
Manaaja

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä en vasuriin koskis kyl millään, oikee ois putsattuna oikein kiva.
Mua vähän hävettää tää ketju jotenkin, ihan jokaisen puolesta... :roll:
Se on helppo ymmärtää. Sä kun oot nykyään niin sietämättömän paljon ylempänä meitä kaikkia muita sun nimeltämainitsemattoman pyhällä hyvyysasteikollasi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä en vasuriin koskis kyl millään, oikee ois putsattuna oikein kiva.
Mua vähän hävettää tää ketju jotenkin, ihan jokaisen puolesta... :roll:
Se on helppo ymmärtää. Sä kun oot nykyään niin sietämättömän paljon ylempänä meitä kaikkia muita sun nimeltämainitsemattoman pyhällä hyvyysasteikollasi.
Mikä sua on nyppiny mussa eniten? EW:n tavoin minäkin voin yrittää parantaa ulosantiani (muuta kuin poistumalla, koska EW:sta poiketen mulla ei oo kovin paljoa tekemistä irl) ja varsinkin jos se tökkii pahasti muidenkin kuin sun ja Ann:n mielestä. Eli muutkin voi kertoa...
Manaaja

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Mikä sua on nyppiny mussa eniten?
Eikö sen tosta nyt voi jo lukea aika selvällä suomen kielellä? Toi käsittämätön tekopyhyys.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Mikä sua on nyppiny mussa eniten?
Eikö sen tosta nyt voi jo lukea aika selvällä suomen kielellä? Toi käsittämätön tekopyhyys.
No hemmetti, kyllä mua jotenkin hävettää miks mietin kumpaa tollasista naisista niin ku panisin. Tän vois laittaa huumorintajuttomuuden piikkiin mut että taas asettuisin muiden yläpuolelle? ... Argh. On se kyllä jännä, että se on kerta toisensa jälkeen aina sä, joka syytät mua tosta. Just sä. Just se, joka suurimman osan mielestä varmaan eniten on ns. pidellyt itseään arvossa suuressa tällä palstalla, dissannut muita...

Whatever. :|
Manaaja

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Just se, joka suurimman osan mielestä varmaan eniten on ns. pidellyt itseään arvossa suuressa tällä palstalla, dissannut muita...

Whatever. :|
Niinku Ann-rakkaani sanoi, sun truu calörz tulee esille sillon kun flippaat. Muuten tää on tätä vitun tekopyhää hymistelyä ja kauhistelua vaan nykyään siitä miten kaikki muut ihmiset on niin...tällasia. Ihmisiä. Sellasia epätäydellisyyksiä, joiden puolesta tarvitseekin vähän hävetä.

Mut ethän sä tajuais, vaikka siitä kirjottais sulle kirjan.
Kai Nalo

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bedlam kirjoitti: Öö, miten tuosta kuvasta voi päätellä reisien koosta ja muodosta yhtään mitään?
Hä. No hyvinkin. Se reituunenhan on kuin hookoon sininen. Pyöreä ja pullea.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Just se, joka suurimman osan mielestä varmaan eniten on ns. pidellyt itseään arvossa suuressa tällä palstalla, dissannut muita...

Whatever. :|
Niinku Ann-rakkaani sanoi, sun truu calörz tulee esille sillon kun flippaat. Muuten tää on tätä vitun tekopyhää hymistelyä ja kauhistelua vaan nykyään siitä miten kaikki muut ihmiset on niin...tällasia. Ihmisiä. Sellasia epätäydellisyyksiä, joiden puolesta tarvitseekin vähän hävetä.

Mut ethän sä tajuais, vaikka siitä kirjottais sulle kirjan.
Tuskin tajuaisin kummankaan teidän kirjoittamana...

Ootte sellasta mulle liian vaikeaa ihmistyyppiä, jolla on mielestään aina oikeus laukoa mielipiteensä mahdollisimman ikävällä tavalla. Ei auta, vaikka kuinka aina ajattelen, että ongelma on laukojassa itsessään, paha olo on purettava muihin, nytkin viha menee ymmärryksen edelle hujahtaen... Se on inhottava tunne se.

Kun mua niiiiiin vituttaa, että edes tunnen vihaa sua kohtaan! Et todellakaan ole sen arvoinen. Tuut varmaan housuihis kun myönnän, että itkin 5 kokonaista minuuttia tätäkin paskaa ja soitin 2 hätäpuhelua. Joku ajattelee, että päivän on täytynyt olla muutenkin surkee, mutta ei, päivä oli mitä parhain. Hitto.

Lähden harrastamaan itseni kovettamista, hyvät joulut.
Manaaja

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ootte sellasta mulle liian vaikeaa ihmistyyppiä, jolla on mielestään aina oikeus laukoa mielipiteensä mahdollisimman ikävällä tavalla. Ei auta, vaikka kuinka aina ajattelen, että ongelma on laukojassa itsessään, paha olo on purettava muihin, nytkin viha menee ymmärryksen edelle hujahtaen... Se on inhottava tunne se.
Joo, suoraselkäisyys ja -sanaisuus on epäilemättä sulle karvat pystyyn nostattava ominaisuus ihmisessä. Onhan se nyt vittumaista että joku kehtaa sanoa asiat niinkuin ne on. Eihän sellainen nyt hei sovi. Hymistely, pyhistely ja rivien välistä vinoilu on paljon niinku, inhimillisempää.

Tiedätsä, se on oikeastaan ihan hemmetin helpottava tunne ymmärtää että laukoo tietyt mielipiteensä ikävällä tavalla. Ois todella ikävää olla sun kaltainen ihminen joka ei sitä itse ymmärrä, eikä liiemmin näemmä omia tunteitaan muutenkaan.
NuoriD

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

McJanne kirjoitti:Onx täällä joku kilipailu mänössä?
Se on ihan mustetahratesti. Katso kuvaa ja kerro mitä näet.
bedlam

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kai Nalo kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Öö, miten tuosta kuvasta voi päätellä reisien koosta ja muodosta yhtään mitään?
Hä. No hyvinkin. Se reituunenhan on kuin hookoon sininen. Pyöreä ja pullea.
Kyllä kaikki reidet näyttää ihan samalta tuosta kulmasta.
Kai Nalo

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bedlam kirjoitti: Kyllä kaikki reidet näyttää ihan samalta tuosta kulmasta.
Etsi hoikempia morsiammia jos toi on havaintosi.
bedlam

Re: Mustetahratesti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kai Nalo kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Kyllä kaikki reidet näyttää ihan samalta tuosta kulmasta.
Etsi hoikempia morsiammia jos toi on havaintosi.
Öö, okei. Mutta tarkoitin, että tuon kuvan perusteella ei voi mitenkään päätellä kummalla neidillä on paksummat reidet.
Vastaa Viestiin