TerskaTussussaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Sulla on...

Äänestys päättyi 29.12.2009 0:37

Terska
5
33%
Tussu
5
33%
Molemmat
3
20%
Ei kumpaakaan
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 15

RP

TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Meidän patterit ei toimi eikä ilkeä huoltomies tullut korjaamaan. Saa luvan tulla huomenna, mulle ei vittuilla! Ilmasin itse, mutta siitä ei ollut apua.

Perskarvatkin jäätyy!
tuulenpuiska

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jotta seksiä keskellä viikkoa? Rietasta! Valvoja-puiska kuittaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:Meidän patterit ei toimi eikä ilkeä huoltomies tullut korjaamaan. Saa luvan tulla huomenna, mulle ei vittuilla! Ilmasin itse, mutta siitä ei ollut apua.

Perskarvatkin jäätyy!
Olet jo iso tyttö. Patterisi ovat tyhjät. Vaihda patterit vibraattoriisi ihan itse. Sitten työnnä perspehkoosi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onneks tää föönillä rullien kuivailu loppuu tällä viikolla kun saan oman kuivaajan :h: Paitsi että lupasin hakea sen Lappeenrannasta asti.

Miten nää viikot ennen joulua on yhtä aikatauluhelvettiä? Vai pitäskö vaan joskus sanoa ei?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: lahjat on ostettu.
Ei vielä ensimmäistäkään ole ostettuna. Tehtiin naisen kanssa diili ettei ostetakaan, mutta kai sitä pitää joku paistinpannu hakea varuiksi jos lupaus ei pidäkään..
Juniorille tarttee jotain pientä hakea, mutta eihän se nyt vielä ymmärrä lahjojen päälle juurikaan. Isä-poika aikaa paljon ja yhteisiä leikkihetkiä. Niitä arvotetaan enemmän kuin krääsää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäinen ja ainut lahja ostettu, työkaverille. Harvinaisen vaikeaa tuommoinen lahjojen hankinta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä on kivaa, ulkona on kaikki jäässä. Ainakaan tartte mennä salille töiden jälkeen, kun saa töissä hyötyliikuntaa. Ehkä tänäään olis jo parempi päivä, eilinen oli aika kakka.
milli

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Oli jännä automatka. Jostain kumman syystä auton ovi ei auettuaan meinannut mennä kiinni, vartin joudun pihassa odottelemaan sitä, että se meni edes vähän kiinni. Sitten melkein jännäkakka housuissa ajalin töihin ja toivoin, ettei ovi yhtäkkiä lennähdä auki :P No ei se lennähtänyt, jei!
Jos seuraavan kerran avokki pesis ja huoltais autoa sitten kun ei ole pakkasta, jotta ei käyt tuolleen :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Kai hän edes nainen oli?
Nope. Arvottiin kuka ostaa kenellekkin secret santa-paketin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:...kai sitä pitää joku paistinpannu hakea...
exPertti kirjoitti: Itse ostin ensimmäistä kertaa keittiökaluja lahjaksi
You guys know how to treat a lady :)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Paras joulu oli, kun sain pari vuotta sitten lahjaksi monitoimikoneen ja pastakoneen mieheltä. Lisäksi porukoilta tuli muistaakseni wok-pannu ja muita pieniä keittiötarvikkeita. Mieluummin käyttöesineitä kuin turhaa härpäkkää.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Joku jäi just tän junan alle vissin. Kuulin kuulutuksesta että "laiturin päässä on alijännitettä, junaa ei voi liikuttaa" mut se olikin vissin "laiturin päässä on allejäänyt". Että enpä viitti kitistä mitään.

No nyt tää matka jatkuikin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti:You guys know how to treat a lady :)
No mut jos ei pidä sopimuksesta kiinni, niin eikö paistinpannu ole silloin lahjana varsin oiva?

No ei vaan. Mun lahjani mammalle tänä jouluna on se, että se saa nukkua melkein joka aamu niin pitkään kuin jaksaa, paitsi yhtenä aamuna. Silloin mä lähden kettujahtiin 8)

*
*
*
*


Äh perkele. Kai sitä pitäs oikein joku fyysinen lahjakin varuiksi hankkia..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kai Nalo kirjoitti: Äh perkele. Kai sitä pitäs oikein joku fyysinen lahjakin varuiksi hankkia..
Just tohon ne sovitut "ei hankita lahjoja, oikeesti" -jutut aina kaatuu. :D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä vihaan noita ei hankita lahjoja-juttuja. Jos mä haluan antaa lahjoja, ei se tarkoita sitä että mun pitäisi myös saada vastineeksi lahjoja. Mä ostan lahjoja, koska haluan niin tehdä. Jos joku ei lahjaa "ansaitse", en sitä myöskään osta. Miten tästä onkin saatu näin vaikea asia? Esimerkki viime joululta: ostin työkavereille lahjat. Yksi meni paniikkiin, laittoi vaimonsa lahjaostoksille ja sitten viimeisenä työpäivänä ennen joulua sain vastalahjan: Pentikin kahvipurkkipaketin ja kahvia. Ja mähän en juo kahvia. Perään sitten joku soperrus kuinka meni lahjaostos vähän pieleen kun laittoi tontun asialle... Just. Se paketti on edelleen hyllyssä avaamattomana, taidan antaa sen tänä vuonna sille työkaverille lahjaks.

Huh, helpotti.

Ps. Mä haluaisin Kitchenaidin tai Kenwoodin täysteräksisen yleiskoneen joululahjaksi. Ja fileerausveitsen. Ja Bamixin.
Viimeksi muokannut Vesper, 15.12.2009 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Lilo kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: Äh perkele. Kai sitä pitäs oikein joku fyysinen lahjakin varuiksi hankkia..
Just tohon ne sovitut "ei hankita lahjoja, oikeesti" -jutut aina kaatuu. :D
Mut kun mä en anna sitä kuin sitten vasta kun mut on lahjottu. Jemmaan sen sit vaikka synttärilahjaksi jos sopimus pitikin :wink:
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:Kenwoodin täysteräksisen yleiskoneen joululahjaksi.
Mulla ois kotona yks ylimääränen lähes käyttämätön masiina. Osta poies?
milli

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

^^^komp komp

mä tykkään kans antaa lahjoja ihan siitä antamisen ilosta. mulla on kyllä tapana ostaa pieniä juttuja muulloinkin tärkeille ihmisille kuin pelkästään jouluna :) Tai sitten leivon, laitan ruokaa .. tai vaikka kudon ihan muuten vain :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:Mä vihaan noita ei hankita lahjoja-juttuja. Jos mä haluan antaa lahjoja, ei se tarkoita sitä että mun pitäisi myös saada vastineeksi lahjoja.
Njoo, kyllä kai "lahja" käsitteenä on nimenomaan asia, joka annetaan omasta tahdosta vailla automaattista oletusta vastavuoroisuudesta. Enkä kyllä tykkää, että ostetaan sitten vaan summanmutikassa jotakin, koska on "pakko", en kaipaa nurkkiini pyörimään tavaraa, jolla ei ole mitään käyttöä ja joka pahimmassa tapauksessa on hyvin kaukana omasta maustani.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Osta poies?
Joulu on antamisen aikaa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:Oli jännä automatka.
Jos seuraavan kerran avokki pesis ja huoltais autoa sitten kun ei ole pakkasta, jotta ei käyt tuolleen :P
Ainahan voi kuivata karmit ja laittaa tiivisteen silikonit uusix?

Olen ostanut lahjoja tänä vuonna ja viime vuonna ja taitaa olla toissavuotista varastoakin vähän jäljellä, kaine problemen lahjat..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minä olen lahja.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en kyllä pidä yllätyslahjoista, siis sellaisista joululahjoista, joiden antajalle en ole ostanut itse mitään. Tulee vain syyllinen ja velkainen olo, eikä tuo lahjakaan juuri koskaan ole erityisen kiva tai tarpeellinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Minä olen lahja.
Kenelle ajattelit itsesi antaa? Aattelin vaan et ku oon ollut tänänkin vuonna toosi kiltti ja mulla olis sille yleiskoneellekin käyttöä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Osta poies?
Joulu on antamisen aikaa :]
Paitsi hoitovapaaperheissä :D
Vastaa Viestiin