TerskaTussussaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Sulla on...

Äänestys päättyi 29.12.2009 0:37

Terska
5
33%
Tussu
5
33%
Molemmat
3
20%
Ei kumpaakaan
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Hyvää tiistai-iltapäivää.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Aiheesta käyty keskustelu sai mun verenpaineet taas punaiselle. Jessus mitä kommentteja!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lilo kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla oli ennen valkoinen sohva, josta oli yksi vetoketju rikki. Möin sen Lintuvaaran teekkariparakeissa 20 eurolla jollekkin nuorelle miehelle.
Taisi olla Lilon mies.
Muuten hyvä, mutta ei kuitenkaan koska hajotin sen vetskarin korkeimman omakätisesti. 8)
Mulla on kotona ompelukone, minkälainen soffa?



Mull vanha puinen laverisoffa vetelee viimeisiään?

oliko tämmöinen?
Kuva

vai tämmöinen?

Kuva
Dumis

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo ei paljoa joulut nappaa, ens viikolla ehkä ostan siskoille&broidille lahjat, muuten jääpi vähemmälle. Perjantaina voisin käydä soppaa ittelleni uusia vaatteita ennen risteilyä, jos vaikka jaksais vähän vonkailla.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:^^ Aiheesta käyty keskustelu sai mun verenpaineet taas punaiselle. Jessus mitä kommentteja!
Häh. En tajua.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Joo ei paljoa joulut nappaa, ens viikolla ehkä ostan siskoille&broidille lahjat, muuten jääpi vähemmälle. Perjantaina voisin käydä soppaa ittelleni uusia vaatteita ennen risteilyä, jos vaikka jaksais vähän vonkailla.
:perse: Sellanen Uuno Turhapuro verkkopaita ja nahkahousut!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kävin ulkona, näin auringon. Oli kyllä matalalla mut oli silti kiva tavata vanha tuttu pitkästä aikaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Häh. En tajua.
No kun siellä on heti joku mussuttamassa että ei ole korkeita aitoja, tyhmät ihmiset sitten menee radalle ja jää junan alle. Vaikka kukaan tuskin edes tietää miksi ko. henkilö siellä radalla oli. Menee aina vaan hermo näihin varmaksitietäjiin, ei sen kummempaa.

Vähän niinq täällä joskus käydyt keskustelut kolareista, Bemareista ja ylinopeuksista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Häh. En tajua.
No kun siellä on heti joku mussuttamassa että ei ole korkeita aitoja, tyhmät ihmiset sitten menee radalle ja jää junan alle. Vaikka kukaan tuskin edes tietää miksi ko. henkilö siellä radalla oli. Menee aina vaan hermo näihin varmaksitietäjiin, ei sen kummempaa.

Vähän niinq täällä joskus käydyt keskustelut kolareista, Bemareista ja ylinopeuksista.
Jaaaaa. Niin, no mie olen kait semmoinen mussuttaja sitten. Vaikka en tiedäkään miksi se hlö oli siellä radalla.

Siellä oli hyvä selitys kyllä miksi ei ole korkeita aitoja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Siellä oli hyvä selitys kyllä miksi ei ole korkeita aitoja.
Enkä ymmärrä miksi edes pitäisi olla. Ihme holhousta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Siellä oli hyvä selitys kyllä miksi ei ole korkeita aitoja.
Enkä ymmärrä miksi edes pitäisi olla. Ihme holhousta.
Joo, eipä tule juuri junaradoilla hypittyä vaikka niitä aitoja ei oliskaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ooh koulutukseen on tilattu kakkua. Nam.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

annepa kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
annepa kirjoitti:Joku jäi just tän junan alle vissin. Kuulin kuulutuksesta että "laiturin päässä on alijännitettä, junaa ei voi liikuttaa" mut se olikin vissin "laiturin päässä on allejäänyt". Että enpä viitti kitistä mitään.
Leppävaaran aseman kupeessa oli piipaa-autoja, mietin ohi ajaessani josko joku jäänyt radalle. Liekö sama. Ehkä hesarin webbisivut tietävät jo.

EDIT: http://tinyurl.com/yere2ae
Eipä siellä muita tapauksia lie tänä aamuna ollut.
Juu, piti kuitenkin varmistaa kun alkuperäisestä viestistä ei selvinnyt varmuudella minkä kaupungin mistä juna-asemasta on kyse.

Jaksaisko vielä tehdä töitä kun ulkonakin on niin kylmä? Onneksi työpaikan lämmitystolpat tuntuvat vihdoinkin toimivan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juuri ehdin hypätä edelliseen junaan, olisi voinut ketuttaa jos aamukahvi olisi siirtynyt vieläkin myöhemmäksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:Onneksi työpaikan lämmitystolpat tuntuvat vihdoinkin toimivan.
Onneksi on lämmin parkkihalli :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kai Nalo kirjoitti:Onneksi on lämmin parkkihalli :h:
Jåå ja varsinkin, kun siitä ei tarvitse maksaa (vaikka pitäisi), kun vanhat avaimet avaavat oven ihan hupsista hei.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Frederik Krueger kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Leppävaaran aseman kupeessa oli piipaa-autoja, mietin ohi ajaessani josko joku jäänyt radalle. Liekö sama. Ehkä hesarin webbisivut tietävät jo.

EDIT: http://tinyurl.com/yere2ae
Eipä siellä muita tapauksia lie tänä aamuna ollut.
Juu, piti kuitenkin varmistaa kun alkuperäisestä viestistä ei selvinnyt varmuudella minkä kaupungin mistä juna-asemasta on kyse.
Siis hä. Kyllähän KAIKKI nyt tietää missä kaupungissa minä olen milloinkin. Sulla on sivistys IHAN aukossa!!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi ei ole niin paljoa parkkipaikkoja firmalla, että edes kannattaisi harkita opeliksilla tulemista. Jos se paska edes toimisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Onneksi työpaikan lämmitystolpat tuntuvat vihdoinkin toimivan.
Onneksi on lämmin parkkihalli :h:
Ja Webasto :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Onneksi on myös lämmin autotallipaikka täällä töissä.
Ei sen parempaa ole kuin lämpimästä tallista, lämpimään talliin, mun työmatkani käy.
On aikamoinen etu täällä Helsingissä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.

Ja tässä helkkarin neuvostoaikaisessa puljussu ikkunat vetää ja vessassa ei toimi taaskaan valo. Huraa huipputekniikalle.

Onneksi firma jakoi joululahjaksi filtin ja totilasit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei "illaksi kotiin", vaan yöksi töihin. Täytyy opetella taas valvomista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bluntly kirjoitti:Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.
Muuttaisit kaupunkiin. Siellä on kätevä ja toimiva julkinen liikenne. :keukeu:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Asun kaupungissa. Kunhan duunimesta muuttaisi pois slummista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lilo kirjoitti:Pylly, ei sitten sohva kelpaa Kierrätyskeskukselle, koska yhdestä sohvatyynystä on vetoketju rikki. (Ei edes näy päälle.)

Haluisko joku joululahjaks valkosen sohvan?
:pics:

Mulla on ompelukone, onkose vuodesofa vai tavanomainen?
Nahkaa/kangaspintaa?

Aika pahaa yksityisautoilun Mainostusta?
Vastaa Viestiin