TerskaTussussaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Sulla on...

Äänestys päättyi 29.12.2009 0:37

Terska
5
33%
Tussu
5
33%
Molemmat
3
20%
Ei kumpaakaan
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos vaikka lähtisi kotiin ja jatkaisi siellä sitten etätöinä. Kukahan maksaisi palkan etätöistä..

Tussu ois kyllä tarpeen! Muut otsikon jutut onkin tänään kunnossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nyt vasta sanoitte sen! Nimittäin sen että joulu on antamisen (ja saamisen) aikaa. Kun en moista vietä niin ei voi saada (eikä antaa).
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ufff, luulin pääseväni jo lomafiiliksiin mutta ei vielä. Perjantain jälkeen sitten pakolla!

Niin, ostin muksun kans joulukorttimatskuja ja aiomme itse askarrella lahjojakin tänä vuonna. Tää on ihan OMG, en oo askarteluihminen. Mut kaikki vanhemmat naissukulaiset arvostaa kuitenkin eniten itseväsättyjä, joten samapa tuo, muksu tykkää :)(ehkä mäkin opin..)
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Tääl on kans pari päivää harjoteltu, puolet kasassa ja lapsilta loppui kiinnostus. Ylläri! Doh, kummisedät lupasivat jeesata kunhan saavat lapset nukahtamaan ja minä terästettyä glögin. Tuskin jälki eroaa lasten tekemistä.
milli

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

aH, onneksi innoistuin ajoissa väsäämään joulukortit. Eilen sitten laitettiin kortit kuoriin.. hitsin vitsiläinen, mulla kävi vaan tosi nolo moka, ja unohdin laittaa pikkusiskolle, sedällä ja tädille kortit. Korttitarpeitia laskiessa oli kyllä kirjoittanut siskon nimen listaan.. mutta sitten eilen listaa ei löytynyt mistään, ja piti improvisoida :D Nooh, onneksi myyvät minulle varmasti vielä lisää korttimatskua sinoopperissa.
tuulenpuiska

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

milli kirjoitti:aH, onneksi innoistuin ajoissa väsäämään joulukortit. Eilen sitten laitettiin kortit kuoriin.. hitsin vitsiläinen, mulla kävi vaan tosi nolo moka, ja unohdin laittaa pikkusiskolle, sedällä ja tädille kortit. Korttitarpeitia laskiessa oli kyllä kirjoittanut siskon nimen listaan.. mutta sitten eilen listaa ei löytynyt mistään, ja piti improvisoida :D Nooh, onneksi myyvät minulle varmasti vielä lisää korttimatskua sinoopperissa.
Voi sinua höpsöä! Kyllä nyt sukulaiset antaa risuja :p:
RP

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Emme lähettäneet joulukortteja, odottivat varmaan jotain tytsä tonttulakissa juttuu. Mut mä en oo mikään sadisti (lastani kohtaan) ja toisekseen lapsettomana vihasin tommosii kortei... ja kappas, vihaan vieläkin.
Dumis

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Fäk, dyynin&puntin jälkeen yritin katella kummisetää ja syödä, mutta eihän siitä mitään tullut, nukahdin taas soffalle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kortit taas normaalimaksulla mutta ei se mitään vaikka viimeisenä päivänä lähettäisi mutta ei sen jälkeen enää..
Stinky

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

En lähetä yhtään joulukorttia enkä osta yhtään lahjaa. Joulukortit annan itsetehtyjen lahjojen yhteydessä. Ne tykkää ketkä tykkää ja ne ketkä ei - ei sitte :]
Oon ollut tänään tosi ahkera ja nyt käyn ihan ylikierroksilla. Panettaiskin, taas. Ihan ku ois kevättä rinnassa keskellä talvee..
Jenny Daa-aah! ling

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Pelästyin Woodsien virtuaalista joulutervehdystä.

Kuva

On kyllä ihanan ilonen kuva kuitenkin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kai Nalo kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Menkää nyt helvettiin siitä kehuskelemasta tolpillanne ja lämmitetyillä autotalleilla. Kohta pääsee julkiseen kulkuneuvoon, jos se ei sattumalta ole myöhässä tai rikki, kaikenmaailman rajatapausen sekaan.
Muuttaisit kaupunkiin. Siellä on kätevä ja toimiva julkinen liikenne. :keukeu:
Eikös lämmitetyssä autotallissa ruostu?
Minulla on oma kylmä autotalli, mutta siinä on erikoisuus: Sinne ei auto, siis Oikea auto, mahdu sisään. Liian matala ovi, ja sekä kynnys että kamana on betonia. Säästetty kallista reikämateriaalia.
RP

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pakko kyl ny tunnustaa mut mul vissiin sit kuitennii vittuiltiin koska perskarvat on edelleen jäässä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Etätyöt loppu just nyt. Tältä päivältä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
On.
Vaikka sitten 5km/2h (=2.5km/h?).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin