TerskaTussussaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Sulla on...

Äänestys päättyi 29.12.2009 0:37

Terska
5
33%
Tussu
5
33%
Molemmat
3
20%
Ei kumpaakaan
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Kenelle ajattelit itsesi antaa? Aattelin vaan et ku oon ollut tänänkin vuonna toosi kiltti ja mulla olis sille yleiskoneellekin käyttöä...
Minusta riittää kaikille, olen lahja koko maailmalle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Joulu on antamisen aikaa :]
Paitsi hoitovapaaperheissä :D
No mutta.... Kai mä voisin... Joulun hengessä niinq! ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Isäni teki reilun tempun. Pikkusiskoni ja pikkuveljeni piti kimpassa ostaa mukelolle lahjaksi punainen metallinen potkuauto, jossa on ruskeaa nahkaa imitoiva istuin, isot kumirenkaat ja kromatut bensasäiliön korkki ja ratti, joista jälkimmäisessä vielä nahkaverhoilu. Pyysivät sitten isääni hakemaan lahjan autolla, koska se oli turhan kookas julkisilla kuljetettavaksi. Isä kävi eilen hakemassa sen, ja päättikin omia sen omaksi lahjakseen mukelolle, eikä siis huolinut sisarusteni rahoja. He joutuvat nyt sitten keksimään jotain uutta, ja isäni saa paistatella siinä ilossa, että hänen lahjastaan tulee auttamatta mukelon lempilahja.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hienot ovat sukulaissuhteet teillä.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

prosessi kirjoitti:Ii punainen metallinen potkuauto, jossa on ruskeaa nahkaa imitoiva istuin, isot kumirenkaat ja kromatut bensasäiliön korkki ja ratti, joista jälkimmäisessä vielä nahkaverhoilu.
Mistä tommosia saa?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lahjominen ja lahjojen saaminen on niin kivaa! Olen oppinut vinkkaamaan tarpeeksi painokkaasti, jotta saan mieluisan lahjan ja toivoakseni myös kunnioittamaan puolison outoja toiveita jotta hänkin saa haluamansa. Vähentää molemmin puolin stressiä ja säästää epäonnistuneelta ajatustenluvulta. Eli viivakoodinlukijaa hankkimaan.

Pienelle kummipojalle on kaikkein mukavin etsiä, kaikki auto- tai Nalle Puhin Tikru-jutut ovat kuumaa kamaa. Jotain käytännöllistä ja/tai toimeliasta, ei muovisia leluja jotka piippaavat ja leikkivät itsekseen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

annepa kirjoitti:Joku jäi just tän junan alle vissin. Kuulin kuulutuksesta että "laiturin päässä on alijännitettä, junaa ei voi liikuttaa" mut se olikin vissin "laiturin päässä on allejäänyt". Että enpä viitti kitistä mitään.
Leppävaaran aseman kupeessa oli piipaa-autoja, mietin ohi ajaessani josko joku jäänyt radalle. Liekö sama. Ehkä hesarin webbisivut tietävät jo.

EDIT: http://tinyurl.com/yere2ae

Mitä pakkaseen tulee, aamun -14 tuntui yllättävän pliisulta jopa lyhyillä kalsareilla. Muistelen vanhastaan että jossain vaiheessa pakkanen alkaa nipistellä kasvoja ja hengityskin meinaa sattua kurkkuun ja keuhkoihin, ja se on mielestäni jo liian kylmää. Ilmeisesti tuo raja ei tullutkaan vastaan vielä -14 asteessa.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 15.12.2009 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

prosessi kirjoitti:Isä kävi eilen hakemassa sen, ja päättikin omia sen omaksi lahjakseen mukelolle, eikä siis huolinut sisarusteni rahoja. He joutuvat nyt sitten keksimään jotain uutta, ja isäni saa paistatella siinä ilossa, että hänen lahjastaan tulee auttamatta mukelon lempilahja.
Valehdelkaa mukelolle että lahja on joulupukilta niin vaari saa pitkän nenän.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ii punainen metallinen potkuauto, jossa on ruskeaa nahkaa imitoiva istuin, isot kumirenkaat ja kromatut bensasäiliön korkki ja ratti, joista jälkimmäisessä vielä nahkaverhoilu.
Mistä tommosia saa?
,

http://www.apuri.fi/frontend/tuote.aspx ... ductID=674
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Tjaaha. Valitettavasti kys. mesta on niin persepaikassa että en jaksa hakea.

Saa noita näemmä vähän jokapuolelta:

http://www.tipico.fi/baghera-polkuautot.php
NuoriD

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Melnais kirjoitti: Eli viivakoodinlukijaa hankkimaan.
Et varmasti olisi itse keksinyt tuota ostaa. :)
NuoriD

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ii punainen metallinen potkuauto, jossa on ruskeaa nahkaa imitoiva istuin, isot kumirenkaat ja kromatut bensasäiliön korkki ja ratti, joista jälkimmäisessä vielä nahkaverhoilu.
Mistä tommosia saa?
,

http://www.apuri.fi/frontend/tuote.aspx ... ductID=674
Hieno!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pylly, ei sitten sohva kelpaa Kierrätyskeskukselle, koska yhdestä sohvatyynystä on vetoketju rikki. (Ei edes näy päälle.)

Haluisko joku joululahjaks valkosen sohvan?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:Haluisko joku joululahjaks valkosen sohvan?
Ei kiitos, mulla on jo :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti: Haluisko joku joululahjaks valkosen sohvan?
Anna se Afrikan nälkää näkeville.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lilo kirjoitti:Haluisko joku joululahjaks valkosen sohvan?
Voisin vaihtaa sen kulmasohvaan, johon melkein kaikkiin tyynyihin olen ommellut uudet päälliset. Tosin osa niistäkin on jo kulunut puhki.

Siis jos en inhoasi kaikkea valkoista kämpässäni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla oli ennen valkoinen sohva, josta oli yksi vetoketju rikki. Möin sen Lintuvaaran teekkariparakeissa 20 eurolla jollekkin nuorelle miehelle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Elppis kirjoitti:Mulla oli ennen valkoinen sohva, josta oli yksi vetoketju rikki. Möin sen Lintuvaaran teekkariparakeissa 20 eurolla jollekkin nuorelle miehelle.
Taisi olla Lilon mies.
prosessi

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kai Nalo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ii punainen metallinen potkuauto, jossa on ruskeaa nahkaa imitoiva istuin, isot kumirenkaat ja kromatut bensasäiliön korkki ja ratti, joista jälkimmäisessä vielä nahkaverhoilu.
Mistä tommosia saa?
Juuri tuota mallia en ole nähnyt muualla kuin Fredalla Ison Roban nurkilla olevassa lelukaupassa. Ja ainakin noista linkkien kuvista päätellen se on sieltä näyttävimmästä päästä. Keltaisia ja punaisia kilpa-autoja tuolla oli tarjolla, ja myynti oli kuulemma ollut sitä luokkaa, että olivat tuonne varanneet maahantuojan koko varaston.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kai Nalo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla oli ennen valkoinen sohva, josta oli yksi vetoketju rikki. Möin sen Lintuvaaran teekkariparakeissa 20 eurolla jollekkin nuorelle miehelle.
Taisi olla Lilon mies.
Muuten hyvä, mutta ei kuitenkaan koska hajotin sen vetskarin korkeimman omakätisesti. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Melnais kirjoitti:Eli viivakoodinlukijaa hankkimaan.
Reps!
nastamuumio

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tän päivän pipareista tuli vähän palaneita, kun oli eri taikina. Ei näytä ollenkaan niin hyviltä. Putkistosedät oli täällä vielä, kun tulin kaupasta piparitaikinan kanssa, mutta kun otin vikan pellillisen uunista, niiden auto oli häipynyt tosta pihalta. Ehkä mun siis todellakaan ei ole tarkoitettu tarjoilevan niille pipareita. Tänään tuli tosin vielä yks palautelomake ylihankkijafirmalta, mutta kun ei kerta ole tarkoitetttu, niin ei sitten lähdetä ns. sille linjalle tämänkään lomakkeen kanssa.
milli

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

o ou.. nyt on linjat sit menetetty.. sain just 900 g fazerin konvehtirasian joululahjaksi asiakkaalta .. iik :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kai Nalo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ii punainen metallinen potkuauto, jossa on ruskeaa nahkaa imitoiva istuin, isot kumirenkaat ja kromatut bensasäiliön korkki ja ratti, joista jälkimmäisessä vielä nahkaverhoilu.
Mistä tommosia saa?
Älä nyt viitsi, ei nuo laitteet ole maille köyhille ollenkaan.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TerskaTussussaTiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Frederik Krueger kirjoitti:
annepa kirjoitti:Joku jäi just tän junan alle vissin. Kuulin kuulutuksesta että "laiturin päässä on alijännitettä, junaa ei voi liikuttaa" mut se olikin vissin "laiturin päässä on allejäänyt". Että enpä viitti kitistä mitään.
Leppävaaran aseman kupeessa oli piipaa-autoja, mietin ohi ajaessani josko joku jäänyt radalle. Liekö sama. Ehkä hesarin webbisivut tietävät jo.

EDIT: http://tinyurl.com/yere2ae
Eipä siellä muita tapauksia lie tänä aamuna ollut.

http://www.vartti.fi/artikkeli/0919ea7c ... f5d6ee8a07
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin