Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja annepa »

aasi kirjoitti:
annepa kirjoitti: Poro is guud.
Voi olla, mutta esiteini-ikäiselle aasille ei porokeitoista mitkään lämpimimmät muistot jääneet.
No ei varmaan jos joutui jänteitä järsimään. Ja vielä joka päivä! Siskon eksällä oli samat käsitykset käristyksestä mutta sitten se sai Meidän Äidin tekemää Oikiaa Hirvenkäristystä, johan muuttui ääni kellossa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

annepa kirjoitti:Oikiaa Hirvenkäristystä,
Mitä on "oikia hirvikäristys" Tai tarkemmin, mitä siihen tulee?

Itse en laita kuin suolaa ja lihaa :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: Vaihtaisit levyä jo viimein. Kuulostat slamin ja arskan jälkikasvulta.
Aika karmea ja herättävä vertailukohta.
Tulin vain ajatelleeksi Nastamuumion rintoja. Miten voisi olla kiva hyväillä niitä kovat kädet-pehmeät huulet -yhdistelmällä. Ehkä varovasti nipistellä nännejään niin että kovettuvat käsissäni.

Arvailen, että Nastiskin nauttisi sellaisesta ManHandlingistä, siis nimenomaan tietenkin muiden kuin minun tekemänäni. Joten tuskin just minun arvostus kohottaa Nastamuumion tissi-itsetuntoa.
Poikuus! Et saa leikkiä tuolla asialla, koska olet tukijani!! Kyseinen tiskikalle on tyyppi, joka monella nikillänsä on aina inhonnut Stadinarskaa. Ja levittänyt riidankylvösyöpää minulle epäoikeudenmukaisesti. Tästä Stadinnarsku tai Saminnarska tai mikäs se nyt oli, on hyvin surullinen oikeasti. Minä en ikinä ole hänelle tehnyt pahaa! Jos kuitenkin sanon, että tämä on hänenpuoleltaan kateutta, jota se on, se sanominen on minua vástaan koska sen kateuden olemassaolon sanominen on epäsympaattista. KUINKA minä sanoisin tämän asian, jollen itse saisi lokia niskaan?

Yksi hyvä mahdollisuus on olla sanomatta mitään. Kun kuitenkin olen hjumoristi. MIKSI MIKSI en kuitenkaan pysty "näitten erinomaisten valaisevien valopäiden" juttuja ottamaan huumorilla kuin ajoittain? Olenko jossainmäärin liian tosikko kuitenkin? Näihin kysymyksiin ja tunnelmiin päätän tämänkertaisen postaukseni tällä kertaa omassa viikonpäiväketjussani. Kotoisaa ja mukavata.

Luin äsken postauksia. Ihan mukavia.
Ninni hiukan taas entisellään mut kuka ottaa selvää enää mikä mies ja miksi ja koska ja missä, hehheh! ja sit
Nastis ei halua vastata kunnolla kun ND kysyy. Elco kai on suosikki.
Niba heitti glögit ja käsityöt ajatteli Elppis.
Siberiakultaparalla hammas vaivannut. Kuinkahan painava hän OLI? Naiselta voi kysyä kuinka painava oli niin osaisin laskea hänen painonsa. Luulem että noin 54 kiloa? Jos näet Xib niin vastaa olix oikein.

Elppis huokaa rahaansa. KUINKA paljon sulta uupuu. Lainatkaa nyt joku Elppikselle joulurahat, please!

Saminarsku eli pahasti viallinen epäaito Stadinarska jotain minttuviinaa laittaa poskeen. Pihkana, se meinaa varmaan illalla että seikkailen entistä villimmin viinan voimalla uudessa ketjussani, jota en itse kirjoita, hihhih.

Millin suoritus ei kyllä kehuttava ollut. Kuinka on mahdollista, että sekoitat pölysokerin ja suolan. Eihän suola ole pölyä? SÖIKÖ niitä suolatorttuja kukaan? Milli, hali siitä. Olet kyllä suloinen hassu tyttö!

Eiköhän tässä taas ollut tarpeeksi taasen.

Niiden, joiden nimeä en sanonnut, eivät saa olla vihaisia, koska heitin vaan mitä muistan, jookosta!

Riemumieliterveisin vanha mutta erittäin aito ja ainoa aito

NARSKISS eli AITO JA oikea viroisa Stadinarska
Oiva oliivinen olio. :)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.12.2009 19:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:
annepa kirjoitti:Oikiaa Hirvenkäristystä,
Mitä on "oikia hirvikäristys" Tai tarkemmin, mitä siihen tulee?

Itse en laita kuin suolaa ja lihaa :D
Pippuria, sipulia, vettä, kaljaa jos haluaa. Kyse ei ole ainoastaan siitä mitä siihen tulee vaan myös siitä mitä niille aineille tehään.
http://arktinenhaapa.wordpress.com/2009 ... nkaristys/
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^Uh. Jos hirvessä oli vähääkään sitä kuuluisaa "riistan makua" jäljellä, katosi se tuon reseptin jälkeen kuin ketsuppi kalakeittoon :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voita ja ripaus pippuria.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä käristykseen kuuluu nokare voita sen suolan ja pippurin lisäksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Meikäläisen makuun normivoissa on ihan riittävästi suolaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:loppupäivä tullut surffailtua Hiacella pitkin rantoja
Hiace on hieno auto näillä keleillä.
Virmalla on niitä toistakymmentä, piti tankkailla tänään niitä. Takaveto on poikaa, ainoastaan että pyörittelemistä ei oikein hyvällä katella, kun turva-asiat ei ole meillä leikinasia. Ilmoitin tuossa 13.30 nettisivujen kautta kiinteistöhuoltoon että autotolpan ajastin on paskana. 15.50 soitti ukko että nysse on vaihettu :shock: Ei noin nopeasti voi stadin kämpissä huolto toimia. Tosin kylmistä pattereista vinkuminenkin aiheutti sen että kaikki patterit oli lämpöisiä seuraavana iltana.
Kai Nalo

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:Kyllä käristykseen kuuluu nokare voita sen suolan ja pippurin lisäksi.
No joo, lihat tietenkin ruskistetaan voissa, mutta ei sitä lisätä mitenkään erikseen tarvitse. Sitäpaitsi pottumuusissa on voita, kermaa ja sipulia mauksi ihan riittävästi. Riistan maku pysykööt itsenäisenä riistan makuna. Jos tuon seikan unohtaa, voi hirven sijaan käyttää ihan tavan naudanlihaa. :P
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:^Uh. Jos hirvessä oli vähääkään sitä kuuluisaa "riistan makua" jäljellä, katosi se tuon reseptin jälkeen kuin ketsuppi kalakeittoon :shock:
Nöy, et vain osaa. Olen tehnyt myös filetta uunissa ilman mitään mausteita ja ihan yhtä riistalle se maistuu. Ei hirvessä edes ole kovin voimakas maku minun mielestä (ehkä oon vaan tottunu?).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

annepa kirjoitti:Ei hirvessä edes ole kovin voimakas maku minun mielestä
No nimenomaan. Ja nyt se heikko makukin katoaa noilla resepteillä :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ei hirvessä edes ole kovin voimakas maku minun mielestä
No nimenomaan. Ja nyt se heikko makukin katoaa noilla resepteillä :D
Toistan, nöy, et vaan osaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

annepa kirjoitti:
Toistan, nöy, et vaan osaa.
Taitaa olla kuitenkin niin päin että meistä minä olen se, joka maistaa riistan maun. Sinä taidat maistaa vaan sen oluen maun joka vei hennon riistan maun mennessään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Toistan, nöy, et vaan osaa.
Taitaa olla kuitenkin niin päin että meistä minä olen se, joka maistaa riistan maun. Sinä taidat maistaa vaan sen oluen maun joka vei hennon riistan maun mennessään.
En käytä aina olutta käristyksessä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei käristys ole käristystä ellei sitä käristä ritiseväksi asti reilussa voissa. 50 grammaa voita ei ole mikään yliammuttu määrä 250 grammalle lihaa. Itse laitan suolaa myllystä (ei missään nimessä mitään jodimyrkkyä), mustapippuria myllystä ja hieman tuoretta valkosipulimurskaa.
milli

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja milli »

ei oo todellista...
avokki unohti hakea mut töistä.. ihmetteli vain äsken puhelimessa että monelta meinaan tulla kotiin, no sit vittu kun haet mut ...
mä oon ehkä nyt vähän loukkaantunut :D
Dumis

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:ei oo todellista...
avokki unohti hakea mut töistä.. ihmetteli vain äsken puhelimessa että monelta meinaan tulla kotiin, no sit vittu kun haet mut ...
mä oon ehkä nyt vähän loukkaantunut :D
Aika hassu tilanne, voisin kuvitella tuon mahdolliseksi omalla kohdallani... ehkä. Aina kun ajelen ilman huolia, niin kaikista suurimmat riskit on olemassa ilmassa, olen ties 100 000 kertaa unohtanut käydä kaupassa ja ties missä, olen vain ajellut sitä samaa tuttua reittiä kotiin ja vasta himassa usein muistanut että "hups". Automaatiolla meneminen on kaikista vaarallisinta :D
Manaaja

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jumalauta että teen hyvän minttukaakaon. En voi muuta sanoa. Tosin hifistelenkin siihen 7 eri ainesosaa. Kossu 013 minttuna toimii näemmä oikein mainiosti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sulatinpa pakastimen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tuulenpuiska

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

milli kirjoitti:ei oo todellista...
avokki unohti hakea mut töistä.. ihmetteli vain äsken puhelimessa että monelta meinaan tulla kotiin, no sit vittu kun haet mut ...
mä oon ehkä nyt vähän loukkaantunut :D
Kurituksen paikka? :p:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Perustetaan pikavippiyhtiö ja muutetaan Karibialle..
Enttu

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Enttu »

se ois huomenna taas vapaapäivä ... JOS menis päiväkaraokeen kiekumaan
vielä,kun voi voittaa kinkun ... ihan syötävän sellaisen pervot :P

Kauheeta samaan aikaan oon töissä ja vapaat kuluu lähiräkälöissä,
musta on tullut alkoholisti :shock: (vai olinko jo aiemmin :?: )
Manaaja

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

aasi kirjoitti:Sulatinpa pakastimen.
JÄTKÄ MATKII!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikkona keskitytään keskeisiin keksiasioihin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
aasi kirjoitti:Sulatinpa pakastimen.
JÄTKÄ MATKII!
Matkimisella on lonkerot kuten kai arvasittekin...klik klik!
http://kitina.net/viewtopic.php?p=46130 ... men#461302

-------------------------------------

mutta mennäkseni ihan toiseen kuin alhaiseen matkimiseen, tässä ajattelin oman täysin yksilöllisen, persoonallisen naismakuni, julkituoda ...

Kuva

S t a d i n a r s k a
IHKA OMA allekirjoitus kuitenkiii!!Ajattelin kyllä napsaista taas, NAPS, sen kruunu-duon, mutta sitten pohjaton kiltteyteni vei voiton...
Vastaa Viestiin