Totta-vitussa Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nastamuumio

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mulla on enää neljä piparia jäljellä. Mutta viiniä olis enemmänkin.
NuoriD

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Mulla on enää neljä piparia jäljellä. Mutta viiniä olis enemmänkin.
Älä ole paskanpuhuja vaan toteuttaja!
nastamuumio

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tässä on nyt sekin ongelma, että ne näki hetki sitten yhden tyypin täällä. Mutta mä en ees oo vielä pelannut lautapelejä sen kanssa. Pipareita pitäis olla lisää!
NuoriD

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Tässä on nyt sekin ongelma, että ne näki hetki sitten yhden tyypin täällä. Mutta mä en ees oo vielä pelannut lautapelejä sen kanssa.
Sulla olisi se muusikko kylässä ja samalla vokottelet putkimiestä!

Kauhee lortto!
nastamuumio

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En oo. En oo pelannut lautapelejä kummankaan kanssa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti:Tässä on nyt sekin ongelma, että ne näki hetki sitten yhden tyypin täällä. Mutta mä en ees oo vielä pelannut lautapelejä sen kanssa. Pipareita pitäis olla lisää!
Jaha. Aamu-ajankohdasta päättelen, että "yksi tyyppi" on yöpynyt Nastiksella. Aikuisten pelejä on pelattü. Pipari on vilahtanut ja sitä on syötykin. Nastis on siis skorettanut viime yönä. Niin helppoa, mitäs valittaa kun kumminkin saa heti kun antaa. On se niin väärin.
NuoriD

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Tässä on nyt sekin ongelma, että ne näki hetki sitten yhden tyypin täällä. Mutta mä en ees oo vielä pelannut lautapelejä sen kanssa. Pipareita pitäis olla lisää!
Jaha. Aamu-ajankohdasta päättelen, että "yksi tyyppi" on yöpynyt Nastiksella. Aikuisten pelejä on pelattü. Pipari on vilahtanut ja sitä on syötykin. Nastis on siis skorettanut viime yönä. Niin helppoa, mitäs valittaa kun kumminkin saa heti kun antaa. On se niin väärin.
No. Sä et olisi syönyt sitä piparia, vaikka se olisi tuotu sun eteesi hopeatarjottimella.
nastamuumio

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Te teette nyt ihan vääriä johtopäätöksiä. Ei mun olisi kai alunperinkään pitänyt alkaa tästä aiheesta, mutta kun jotenkin nyt vaan oon typerä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Tässä on nyt sekin ongelma, että ne näki hetki sitten yhden tyypin täällä. Mutta mä en ees oo vielä pelannut lautapelejä sen kanssa. Pipareita pitäis olla lisää!
Jaha. Aamu-ajankohdasta päättelen, että "yksi tyyppi" on yöpynyt Nastiksella. Aikuisten pelejä on pelattü. Pipari on vilahtanut ja sitä on syötykin. Nastis on siis skorettanut viime yönä. Niin helppoa, mitäs valittaa kun kumminkin saa heti kun antaa. On se niin väärin.
No. Sä et olisi syönyt sitä piparia, vaikka se olisi tuotu sun eteesi hopeatarjottimella.
Saati pelannu mitään pelejä...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
No. Sä et olisi syönyt sitä piparia, vaikka se olisi tuotu sun eteesi hopeatarjottimella.
Totta. Mä en ole koskaan tajunnut korrelaatiota, että kun naiset on vaatineet minua jäämään yöksi ja useammaksikin, siihen jotenkin liittyisi pipari eikä vaan yleinen sosiaalisuus. :roll:
NuoriD

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Te teette nyt ihan vääriä johtopäätöksiä.
Kyllä mä tiedän, että olet kunnon tyttö ja annat vasta kolmansilla treffeillä.
nastamuumio

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

No, nyt mun vanhemmatkin on tulossa tänne.
NuoriD

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:No, nyt mun vanhemmatkin on tulossa tänne.
Kuulostaa teinikomedian käsikseltä tyyliin American Pie.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joulu voi tulla, mä olen jo huippukunnossa. Söin aamupäivän ratoksi 300 g suklaarasian. Sen verran hillitsin itseäni, että viimeiset konvehdit menivät vasta puolen päivän jälkeen. Luottavaisin mielin katson tulevaisuuteen ja uskon selviytyväni kahdesta, jopa kolmesta rasiasta päivässä, kun sen aika kohta on.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stressi, stressi, stressi..
lomalle jääminen on aina yhtä sinkoilua, varsinkun kun pitää päivässä tehdä seraavien kahden viikon työt etukäteen, on kk-laskut, palkat, tilinpäätöksen valmistelu ja tietty kaikki erinäisille tahoille jätettävät ilmot. Kääk!
milli

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Lolita kirjoitti:Joulu voi tulla, mä olen jo huippukunnossa. Söin aamupäivän ratoksi 300 g suklaarasian. Sen verran hillitsin itseäni, että viimeiset konvehdit menivät vasta puolen päivän jälkeen. Luottavaisin mielin katson tulevaisuuteen ja uskon selviytyväni kahdesta, jopa kolmesta rasiasta päivässä, kun sen aika kohta on.
uh :h:
ihanaa itsensähemmottelua. mulla on kotona joulupyhiksi sellainen 900 g fazerin konvehtirasia, asiakas lahjoi mua :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nastikselle vinkki. Ota remonttilasset mukaan lautapeliin. Nehän ovat sosiaalisia juttuja eli monempi parempi. Pipari ei käytössä kulu ja kaverilta saanee lainattua, jos oikein huutava pula tulee.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

martza kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Otin omaa lomaa ja lähden Lappeenrantaan. Tilulii!
Lappeenranta on varmasti ihan mukava paikka,
Poitsu aloittaa ensi syksyllä Lappeenrannan Teknillisessä Yliopistossa opiskelunsa.
On laittanut jo hakemukset opiskelija-asuntoloihin.
Saa nähdä kummoisen kämpän saa.
Pääsääntöisesti kämpät on ihan ok. Elämäni yksi parhaimmista jaksoista opiskelijakämpäs (täällä) asuminen. Menoo ja meininkiä löytyy, hassuja tapahtuu. Jumankekka, sen vuoden aikana kului ennätysmäärä Tapioo. *muistelee* Heti rauhottu meno kun muutti normikämppään. Turku jäi aika kakkoseks tän lappeen Rannan meiningin kanssa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

RP kirjoitti:
martza kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Otin omaa lomaa ja lähden Lappeenrantaan. Tilulii!
Lappeenranta on varmasti ihan mukava paikka,
Poitsu aloittaa ensi syksyllä Lappeenrannan Teknillisessä Yliopistossa opiskelunsa.
On laittanut jo hakemukset opiskelija-asuntoloihin.
Saa nähdä kummoisen kämpän saa.
Pääsääntöisesti kämpät on ihan ok. Elämäni yksi parhaimmista jaksoista opiskelijakämpäs (täällä) asuminen. Menoo ja meininkiä löytyy, hassuja tapahtuu. Jumankekka, sen vuoden aikana kului ennätysmäärä Tapioo. *muistelee* Heti rauhottu meno kun muutti normikämppään. Turku jäi aika kakkoseks tän lappeen Rannan meiningin kanssa.
Bueno. Solukämpää on hakenut, joissa olisi hyvät ja nopeat nettiyhteydet.
On katsonut jo, että liittyisi LAG nettiryhmään. Lappeenranta Academic Gamers". :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Putkistosedät tulee sittenkin kohta tänne asuntoon taas!!!! Kehtaa, ei kehtaa, kehtaa, ei kehtaa...
Kehtaa!
Pihtaa!
Stinky

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nastis! Kehtaat kehtaat. Nyt otat ittees niskasta kiinni. Tsemppiä :)

Päivä on mennyt mukavasti, jos en ota huomioon ikenien vihlontaa, päänsärkyä ja niskajumia.
Ihana keli oli taas kävellä duuniin ja mun uudet toppahousut on :h:
nastamuumio

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Eläkeläiset söi kaks piparia. Nuori ja viiksekäs putkistosetä ja se ihQ punatukkanen kumpikin yhden. Olin aika lähellä tota ihQua, kun katteltiin yhtä tänään ilmaantunutta pientä oikeetakin ongelmaa, ja oltiin kaikki yhdessä mun pienessä kylpyhuoneessa setien kanssa. Eläkeläiset ehtivät onneksi käväistä täällä nopeesti ja jo häipyä ennen kuin sedät tuli. Kohtaaminen setien kanssa sujui kuitenkin asiallisesti ja piparintarjous jopa vähän turhankin asiallisesti. En oikeen saanu selkoa, onko toi yks juttu sellanen ongelma, jolle ne voi ja tulee tekemään vielä jotain vai ei, kun en edelleenkään puhu putkiasentajaa, enkä tajunnu sen punatukkasen puhetta. Oli kyl ihanaa kuunnella. Puhu putkiasentajaa mulle, beibe!
Stinky

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

nastamuumio kirjoitti:Puhu putkiasentajaa mulle, beibe!
Son himoa nyt :h:
Ihanaa et kehtasit tarjota piparia! Siitä se lähtee.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sä Nastamuumio olet yhtä surkee kuin minä silloin kun sain romanttisia säväreitä sen yhden biologianopiskelijatytön kanssa kun kätemme koskettivat tonkiessamme kuoleen kissan sisälmyksiä. Tai viimeksi sen kauniin naapurin karjakon kanssa kun ah sain seisoa omalla pihallani, puhua hänelle ja kiirehtiä auttamaan meille varastoimansa rehun lapioinnissa traktorinsa etukauhaan.

Sinä kumminkin olet nainen, joten Saat koska haluat, mitäs pihtailet. Kumminkin haluut, niin sana vaan sille punapartaiselle että haluut sitä ja paneehan se. Koko remonttiporukaltakin saisit kyrpää, anteeksi "huomiota" kun vain pyytäisit nätisti.. esim heittäisit nakuksi ja kävisit kiinni haalariensa etumukseen. Mut taas vastaavasta pidätettäisiin.
nastamuumio

Re: Totta-vitussa Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Stinky kirjoitti: Siitä se lähtee.
Sedät lähtee ens viikon alussa.
Vastaa Viestiin