Muuten vaan Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Polliisin kannattaisi laittaa sakkorysä esim. Turuntien ja Herttuankallion risteykseen Espoossa. Esim. siinä kohtaa on keskikorokkeeton suojatie jossa harvoin kukaan pysähtyy vaikka toisen kaistan jono olisi paikoillaan.

Eilen aamulla olin itse jumittunut jonoon kyseiseen kohtaan, ja laskin nopeasti että kymmenestä vastaantulevasta autosta ehkä kaksi hidasti hieman siinä kohtaa, ja yksi pysähtyi kokonaan. Tämän pysähtyneen takaa tuli kuorma-auto joka vilkutteli valojaan vihaisena että toinen meni pysähtymään suoralla tiellä (suojatien kohdalla). Panin kuorma-auton kuskin naaman muistiin, viiksivallu saa turpiinsa kun seuraavan kerran nähdään (in my dreams ainakin).

Valitettava tosiasia tosin on että Turuntie on kyseiseltä kohtaa aivan liian raskaasti liikennöity pikkutie. Karaportin risteystä on paranneltu, mutta muuten kyseessä on sama ahdas pikkutie kuin ennenkin. Saisivat edes keskikorokkeet niille parille suojatielle. Valittaisin jonnekin jos olisin Espoon kansalainen, mutta kun en ole.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:Paska. Pistin pitkät kalsarit, mutta täällä olikin vain 5 astetta pakkasta. Pitkikset on niinku NIIN inhottavat sisällä istuessa.
Olet käsittämättömän amatööri noinkin pohjoisessa asuvaksi. Onko siellä jokin kielto tai kirjoittamaton normi, että jos on kerran laittanut pitkät kalsarit jalkaan niin niitä ei saa ottaa enää sisätiloissa pois? Tulee tänään kotonakin kuumat oltavat kun joudut patsastelemaan munat vaahdossa koko illan. Mites nyt suu pannaan, poromies?!

Mittari näyttää vain -9 astetta, liekö aurinko kärventänyt elohopean noinkin ylös. Niin tai näin tai noin, tänään salihommia ja illalla katsomaan V-M. Loiria Savoyhyn. Jospa kumminkin ihan aluksi aamupalaa hotkisi...
NuoriD

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Edit: Äitini ei selviä ilman hevosenannosta Surmontilia ja Oxaminia. Kun kumminkin pihtaavat ja antavat illalla hikiset 5mg Diatsepamia, täytynee salakuljettaa sinne itse oikea annos.
Ei ole hyvä ajatus. Kyllä lääkkeiden annostelu kannattaa jättää sairaalan tehtäväksi.

Jos äitisi on tottunut käyttämään isoja annoksi, niin se kannattaa tietysti kertoa osastolla.
Vejähän natsi käteen. Sairaaloiden liikavarovaisuus on tiedossa. Eivät tiedä samaa mitä oma, lääkkeet määrännyt lekuri. Jos antavat nykyisen reseptinsä mukaisen dosagen niin ok. Tai jos eivät, parempi olla hyvä peruste miksei, ja tuskin tulehdushaavainen nielu se on. Ellei sitten verenseisautuslääkkeen kanssa kombo. Tuskin tappava sentäs.

Äiteellä on neurologinen jutska, joka aiheuttaa kivuliaan lihasjännityksen ilman Oxaminia päivälläkin. Ja nukahtamislääkkeet päälle.

Ihan tulee mieleen, miten hoitsut yrittivät kieltää 90-vuotiasta terminaalisyöpäpotilaenoani tupakoimasta kun kärräsimme sairaalan pihalle röökaamaan, se kun kuulemma on terveydelle vaarallista.

Edit: Mutta OK, katsotaan,mitä antavat ja kysytään perustelu. Ehän minä sitä akkaa sentään vahingossa tappaa halua.
Eihän tässä mistään natseilusta ole kysymys vaan äitisi hengestä ja terveydestä.

Kuten jo edellä kerroin, anna osastolle informaatio äitisi käyttämästä lääkityksestä. Eivät he kiusallaan sitä pihtaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:Polliisin kannattaisi ... Valittaisin jonnekin jos olisin Espoon kansalainen, mutta kun en ole.
Aika hyvä juttu muuten ettet ole.. 8)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Paska. Pistin pitkät kalsarit, mutta täällä olikin vain 5 astetta pakkasta. Pitkikset on niinku NIIN inhottavat sisällä istuessa.
Aamulla mittari näytti -19 astetta, mutta ei tuntunut yhtä kylmältä kuin eilinen -11? Ehkä sitten oli vain niin paljon tyynempää, vaikka ei eilenkään paljoa tuullut. En ole vielä muistanut vaihtaa pitkiin kalsareihin, tosin ulkonakekkuloinnit ovatkin olleet kovin hetkittäisiä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Frederik Krueger kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Paska. Pistin pitkät kalsarit, mutta täällä olikin vain 5 astetta pakkasta. Pitkikset on niinku NIIN inhottavat sisällä istuessa.
Aamulla mittari näytti -19 astetta, mutta ei tuntunut yhtä kylmältä kuin eilinen -11? Ehkä sitten oli vain niin paljon tyynempää, vaikka ei eilenkään paljoa tuullut. En ole vielä muistanut vaihtaa pitkiin kalsareihin, tosin ulkonakekkuloinnit ovatkin olleet kovin hetkittäisiä.
Meri jäätyy.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti: Äitini joutui tänään vatsalaukuntähystykseen nielemisvaikeuksien takia.
Haluan osoittaa sinulle ainoannoksen ns. Gattaca-empatiaa:

Voihan se aina sylkeäkin. Ja mitä sä hätäilet, kyllähän sulla on nykyisin varaa maksaa huorasi ja tupakkasi itsekin. :D :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kalsareista tuli mieleen äsken lounaalla nähty näky: joku tuulennussima vinkuheinä pyllisteli siinä pöytäni vieressä linjastolle niin, että perskannikat näkyi kokonaan. Tai no, pikkukalsareiden verhoamat kannikat. Farkut roikkui siis kokonaan pakaroiden alapuolella ja pitkät kalsarit oli jotenkin rullaantuneina valahtaneet myös. Melkoinen näky. Naapuripöydässä otettiin valokuvia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joululahjat paketoitu, puuh.

Tää ei niinku malttais odottaa että pääsis kinkunpaistoon jo...ja poroakin on ja vaikka mitä herkkuja voe elämä ku tekis jo mieli. No riisipuuron keitän huomenna ja päästään tytsän kans pulkkamäkeen :h:

Illalla vois koittaa vyöryä tsekkaamaan vanhan rakkaan työpaikkani kondis remontin jäljiltä, siel olis avajaiset. Siit onkin puol vuotta ku oon Soukassa käynyt edes...
Stinky

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Taas perjantai :shock: Justhan se oli. Menee kyllä viikot niin nopiasti ohi ettei melkein kissaa kerkee sanoo.
Eilen sai kämppä uuden järjestyksen ja nyt mä voin sanoo et se on mieleinen. Ainakin jonkun aikaa.
Ysti muksuineen tulee kylään ja illalla kaks työkaveria. Hippaamaanhan sitä taas joutuu :]
milli

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Masentava päivä jotenkin. Kylmä ulkona, työt eivät maistu ja olisi vielä kauppareissukin edessä.

Evvk.
*piristys*

hei, ulkona on mahtavan kaunista, visio mielessäsi ilta/viikonloppu, menet kauppaan mielessäsi ilta kotona mieleisen toiminnan parissa, tai glögiä, wiskiä, musiikki tai vaikka rauhallinen ilta perheen kanssa.

Kaupat ovat täynnä stressaantuneita kiukkuisia ihmisiä, hymyile itseksesi nini kaikki muiden kiire ja stressi ei pääse vaikuttamaan sinuun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Kalsareista tuli mieleen äsken lounaalla nähty näky: joku tuulennussima vinkuheinä pyllisteli siinä pöytäni vieressä linjastolle niin, että perskannikat näkyi kokonaan. Tai no, pikkukalsareiden verhoamat kannikat. Farkut roikkui siis kokonaan pakaroiden alapuolella ja pitkät kalsarit oli jotenkin rullaantuneina valahtaneet myös. Melkoinen näky. Naapuripöydässä otettiin valokuvia.
Niin siinä käy kun ei ole persettä joka kauniisti kannattaisi housuja kannikoitten päällä..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tsihih, nyt ne tummenukset tulee eikä taaskaan maksa mitään. On se vaan joskus ihan jees olla viehättävä narttu :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Bläh!

Kaikki hauska taas pakoilee meikäläistä eli kaikki suunnitelmat karisee kuin kuivat neulaset kuusesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkään mitä ilmeisimmin osui taas parin vuoden tauon jälkeen noidannuoli kesken kyykkäyksen. Vittumainen vaiva, viimeksi meni kolme päivää lähes vuodelevossa, tänään ei edes ehdi makoilemaan. Toivottavasti kyse on tosiaan noidannuolesta eikä esim. välilevyn pullistumasta.

Makoilemaan ja valmistautumaan konserttiin, aion vetää pään täyteen suklaakonvehdeilla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SikaMika kirjoitti:Toivottavasti kyse on tosiaan noidannuolesta eikä esim. välilevyn pullistumasta.
Saatikka välilihan!

Taitaa olla perjantai, lähden siis nukkumaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Toivottavasti kyse on tosiaan noidannuolesta eikä esim. välilevyn pullistumasta.
Saatikka välilihan!
Mutta sehän kertoo siitä, että raskaus on lopuillaan, mikä on totta kai mahtihomma!!!
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Riemumieli kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Toivottavasti kyse on tosiaan noidannuolesta eikä esim. välilevyn pullistumasta.
Saatikka välilihan!
Mutta sehän kertoo siitä, että raskaus on lopuillaan, mikä on totta kai mahtihomma!!!
Kaikki oireet viittaavat juurikin raskauteen: pippelinnostajalihas on taas yhden konvehtirasian verran suurempi ja joudun selän takia kävelemään se pystyssä. Siis vatsa pystyssä, ei pippeli. Jos tähän konkurssiin pamahtaisi vielä täysikasvuinen seisokki, katkeaisi viimeinenkin selkäranka kaiken suhteen. Taidan ottaa lasin viskiä kärsimyksiini...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää iltaa ystävät ja tukijat ja muut myös kaikki Kitinässä!

Saatatte yllättyä kun kirjoitan ilman värejä, mutta sain tosiaan itselleni kolahtavan suorasukaisen, mutta tyylikkään ja ystävällismielisen asiallisen mutta purevan, arvokkaan mutta maanläheisen postauksen Stinkyltä ja olen päättänyt tosiaan aloittaa aivan uuden ajanjakson Kitinäelämässämme. Eli kirjoitan ilman värejä!

Se on ilmanmuuta vaikeampaa minulle kuin pahimmasta huumeista irrottautuminen narkkarille, mutta koetetaan!

Tämä kuuluu niihin asioihin, joita oikeastaan en ymmärrä, mutta mitkä pitää vaan uskoa! Itse luen mielelläni värikästä paksua tekstiä ja sentakia olenkin ollut jääräpäänä ajattelemassa, että ilman muuta se on parempi...

MUTTA Stadinarskan ajattelua vastaan on kyllä yksi ERITTÄIN paha taho. Ja se on yksinkertaisesti KIRJAT. Niissähän on mustaa tylsää tekstiä ja fontti aivan maailman kuivin mahdollinen. SIISPÄ sen täytyy olla niin, että ihmiset eivät pidä muunlaisesta fontista tai väristä keskimäärin. Nimittän kirjat ovat 100% rahanansaitsemiskeino ensisijassa ja toissijaisesti narsismia ja kolmanneksi mahdollista sivistämistä varten ja SIKSI JOS ihmiset keskimäärin pitäisivät väreistä ja kauniimmasta fontista, sehän tulisi kirjoihin alta aikayksikön!!

Sellaista. MUTTA haluaisin kernaasti saada tähän kommentteja. Tähän tai palstalleni tai ujot YV-palstalle niinkuin olen ennenkin maininnut.

Ja aion myös tiivistää asiaani. NYT ON kuitenkin niin, että minulla on vahva, ei pelkästään kokemus, vaan suorastaan tieto, ettei lyhyt asian mainitseminen vaan tavoita kuulijaa tai lukijaa kovinkaan usein. Varsinkin kirjoitettu teksti tulkitaan aivan lukemattomin määrin päin mäntyä!

Siksi kerron enemmän. MUTTA PYRIN nasevuuteenkin.

Maailma kehittyy ja Arska haluaa kehittyä mukana!

Laittakaa myös kommenttia, jos jaksatte, että onhan silti värikäs allekirjoitukseni kiva! Saako se olla?

J o u l u n a r s k a
Viimeksi muokannut Stadinarska, 18.12.2009 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vaola kirjoitti:Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kyllä mä sopisin tapaamisen kaikesta huolimatta. Hankalan oloinen tilanne kyllä :?
Kasvotusten on varmaankin helpompaa kuin puhelimessa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kyllä mä sopisin tapaamisen kaikesta huolimatta. Hankalan oloinen tilanne kyllä :?
Kasvotusten on varmaankin helpompaa kuin puhelimessa.
Joo näin se on, ihminen on ksenofobi, sillä on joku kuva päässään toisesta ja sitten pakonkaan edessä ei olla valmiita vaihtamaan tuota "ihannekuvaa". Torjuntaa myös koska silloin voisi tajuta olevansa aivan yhtä fragiili viimein, ihmisiä on erilaisia joskus jopa hyvin erilaisia. Tämä ei ollut mielipide. Kitinässä vaikuttaville ei pitäisi olla mikään "juttu" tuollainen Konfrontaatio.
Viimeksi muokannut Niba, 18.12.2009 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Äiteestä. Käytiin katsomassa. Äidillä tippa jossa Diapamia. Selosti hoitsulle normilääkityksensä, ja hoitsu arveli että siihen suostutaan. Jätettiin kumminkin salakuljetetut pillerit sinne. Jauhettuina, ei ne muuten alas menisi. Sitä sanoi, että vatsatähystys oli todella hirveää puudutuksesta huolimatta. Pystyi sentään hengittämään toisin kuin minä, jolle sellainen ilman puudutussuihketta kerran tehtiin. Jatkuva oksennuskouristus. Ja äidillä lisäilona se verenvuoto, jota huuhdeltiin pitkään. Tekeekö lääkäriopiskelijat toisilleen näitä toimenpiteitä harjoitellessa? Että tietäisivät miltä mikin tuntuu? Kai naispuolisten lääkäriopiskelijoiden pillut ja tissit sentään katsotaan opetustarkoituksessa?

Illemmällä soitto, että äidillä on eteisvärinää. Siirrettiin sydäntarkkailuun, jossa pulssi olikin jo tasainen. No, sillä on ollut vuosia rytmihäiriöitä muutenkin.

Kyll ny viime vuosina on joutunut alvariinsa sairaalavierailuille ennen kaikkea enon mutta myös isäni takia. Ja nyt äitikin. Se surettaa, että vanhempieni kohdalla varmaan lähellä on aika, jonne sinne jäävätkin. Ja minä olen orpo yksinäinen piru sitten.
Viimeksi muokannut Gat, 18.12.2009 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Sattumalta törmäsin netissä vanhaan koulukaveriini, jolle lupasin toimittaa tuttavani kautta yhden jutun. Samalla kävi ilmi, että asumme melko lähellä toisiamme. Hän kysyi että josko vaikka nähtäisiin myös jossain?

No tänään meidän piti sitten soitella ja tavata. Hän soitti minulle ja sovimme tapaamisen. Ihmettelin puhelun aikana, kun hän kuulosti käyvän vähän hitaalla. Hän soitti uudestaan ja kysyi mitä puuhaan tänään. Olin ymmälläni mutta melko mallikkaasti sitten toistettiin tapaamiskuviot. Sitten hän soitti kolmannen kerran ja kysyi mitä minulla on tänään ohjelmassa. Silloin sitten tajusin että kaikki ei ole tosiaan kunnossa.

Hän oli kertonut minulle olleensa onnettomuudessa ja että käyttää keppejä liikkumiseensa tämän vuoden loppuun asti. Mutta näyttäisi siltä että on ollut aika paha onnettomuus...

Sanoin hänelle sitten, että jospa tavataan vaikka ensi viikolla. Pelasin aikaa, kun en tiennyt meneekö sitten koko ilta siinä, että hän soittelee minulle kysyen illan ohjelmia. Ei sen jälkeen enää soittanut.

Nyt sitten mietin mitä tehdä. Ei ole ketään keneltä kysyä mikä hänellä varsinaisesti on. En millään haluaisi vain epäystävällisesti "unohtaa" soitella uudesta tapaamisesta, mutta tuntuu todella vaikealta miettiä uusia yhteydenottoja, kun ei oikein tiedä mitä odottaa. Ainakin se toimitus täytyy edelleen hoitaa, mutta pitänee varoittaa tuttavaa.

Ja sitten on tietty myös suuri surullisuus siitä, että noin on toiselle käynyt. :(
Vaola hyvä.

En näe kovinkaan hyvää syytä, mikset menisi näkemään vanhaa koulukaveriasi. Pelkäät varmaan jotain tiedostamatonta, jonka hän voisi saada aikaan. Se on varmaankin häirintä. Mutta jos ja kun noin on, otaksun, ettei sellaista varmaan synny koska nyt ei ole soitellut enää kun siirsit tapaamista eteenpäin. En ihan voi ymmärtää, miksi tuo asia hänelle meni sitten "perille" kuitenkin.

Asia, joka olisi minua askarruttava, on se, MIKSI hän ei puhu lähimuistin huononemisesta mitään! Onko mahdollista, ettei se ole hoidossa tai ettei sitä oltaisi huomattu tai ettei hän edes tiedostaisi sitä kun ei mainitse siitä. Tuo viimeksimainittu olisi luonnollisesti todella vakava asia. Hänelle.

Et tiedä mitä odottaa. Niinpä. Mitkä sitten ovat mahdollisuudet? Jos oletetaan, että hän ei muista hyvin niin hän saattaa tosiaan soittaa enemmän. Mitä sitten teet? No, jos puhe ei auta niin olet vastaamatta kun näkee puhelimesta kuka soittaa. Onko hänessä muuta mahdollisuutta olla "uhkaava"? Sitä en tiedä, tuskin nyt sentään.

TOKI on riski tavata koska silloin hänelle muodostuu pienet kiinnesiteet sinuun ja yhteydenotot saattaa lisääntyä.

PÄÄASIA tässä on sinun päättää haluatko tämän entisen kaverisi ystävyyttä oikeasti vaikka hän on ilm. pahasti vammainen, koska jos kuitenkin pelkäät yhteydenoton jälkeen tulevia uusia tapaamisia, ts. ettet jaksaisikaan häntä, ja tiedät sen melkein jo, silloin en kannattaisi hänen tapaamistaan.

Jos sinulla on kovin huono omatunto tästä, että olet ikäänkuin kylmä kun arastelet tapaamista vammaisen ystäväsi kanssa, se asia on vain kestettävä, jos auttamishalu ei ole pysyvää.

KUITENKIN hänelle saattaa olla erittäin piristävää vain nähdä sinua ja juttelette ja saat tietää hänen asiansa ja keskustella nämä asiat keskenänne. Se olisi kuitenkin ehkä luonnollisin valinta. Tietenkin siinä on se sivuvivahde, että se tehdään "vain" uteliaisuudesta, mutta se asia on erittäin inhimillistä, alä sure.

JOS tapaamisessanne tulee jotain joka on epämiellyttävää tai sellaista joka vaikuttaa tulevaan negatiivisena, koeta vetää tapaaminen siihen suuntaan että kiinnesiteitä ei liikaa tulisi. Se säästää molempia.

Huomaat kyllä tapaamisessa sen aika heti onko kaikki "turvallista", luulisin.

Kyllä sanoisin, että tapaa ystäväsi. Hänelle se merkitsee tai merkinnee joka tapauksessa paljon ja se jo yksin on arvokas asia.

Onnea, Vaola, minkä ratkaisun teetkin. Et ole syyllinen mihinkään teet sitten kumman ratkaisun hyvänsä, muistapa tuo varmuuden vuoksi :)

Sanon tämän siksi, koska sinun täytyy olla ihanan herkkä kun se sinulle on mietinnässä. Kaikille ei nimittäin olisi...
Minulle kyllä olisi, täytyy myöntää. Ottaisin itse yhteyttä melko varmasti riippuen siitä mitä kuulen puhelimessa ja kuinka reagoisin siihen intuitiolla. Muita aseita ei juuri ole.

J o u l u n a r s k a
Jenny Daa-aah! ling

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Onpas kaikenlaista teillä. Ei tee mieli tihkua tähän ketjuun sittenkään (iik, mies kotiutuu pian, selvisin kahdesta viikosta!) joten toivotan vaan jaksamista joka suuntaan. Ja Vesperin pissis-autolle muisk mun melkosen tummennetulta murultani.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onpas kaikenlaista teillä. Ei tee mieli tihkua tähän ketjuun sittenkään (iik, mies kotiutuu pian, selvisin kahdesta viikosta!) joten toivotan vaan jaksamista joka suuntaan. Ja Vesperin pissis-autolle muisk mun melkosen tummennetulta murultani.
PNUS! :h:

MITÄ KUMMAA? Oletko sinä tämä tummennettu kaunotar avattaressasi, jonka tissit syö HUMMAA?

Inha seksihullu valkoheppanen!

Aha, että lomasi loppui! Lähetän sulle vielä ilmojen halki oikein ison pusun, jossa runsaasti Arskan sikainfluenssavirusvapaita arvosoluja. :h:

J o u l u n a r s k a
Vastaa Viestiin