Muuten vaan Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nii just, mähän OON pissis! :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: joten en tajua kommenttiasi.
Eipä ole eka kerta. :D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bliss

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Daah, ette vaan tajuu. Autoa ajaessa ei pysty pitään paperipussia päässä, niin tarttee olla joku varasysteemi.
Ei etusivuikkunoita saa tummentaa kalvolla, joten en tajua kommenttiasi.
Ei saa ajaa ilman turvavyötä. Ei saa kävellä päin punaisia. Ei saa ylittää tietä kuin suojatien kohdalta. Ei saa puhua kännykkään ajaessa. Ei saa viedä hotellin pyyhkeitä kotiin. Ei saa nyysiä työpaikalta kyniä.
NuoriD

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Nii just, mähän OON pissis! :]
No sitten sä tietty tarvitset jonkun teiniviiksen ajamaan sitä autoas. Ja karvanoppia ei pidä unohtaa. Eikä subbaria.

Kuva

http://tango.nncdn.com/nn/0/281/262/185984.jpg
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Ei etusivuikkunoita saa tummentaa kalvolla
Mutta ruiskutettavalla mössöllä saa snadisti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Daah, ette vaan tajuu. Autoa ajaessa ei pysty pitään paperipussia päässä, niin tarttee olla joku varasysteemi.
Ei etusivuikkunoita saa tummentaa kalvolla, joten en tajua kommenttiasi.
Ei saa ajaa ilman turvavyötä. Ei saa kävellä päin punaisia. Ei saa ylittää tietä kuin suojatien kohdalta. Ei saa puhua kännykkään ajaessa. Ei saa viedä hotellin pyyhkeitä kotiin. Ei saa nyysiä työpaikalta kyniä.
Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.
bliss

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.
Uusi auto pitää katsastaa kolmen vuoden kuluttua käyttöönotosta. ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Edelleen, takapenkiltäkö se Vesperi ohjaa sitä autoa?
James ajaa, minä nautin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.
Uusi auto pitää katsastaa kolmen vuoden kuluttua käyttöönotosta. ;)
Kyllä mää tiedän, en oo autoja katsastanut pitkään aikaan, mutta seuraava omistaja ei tykkää ja pazilla lienee vielä Leasin-firman auto
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pojan hoitopaikan aamuisessa varhaiskasvatuskeskustelussa hoitaja kysyi, että kumpi meistä vanhemmista on kova puhumaan, kun pojalla tuota tekstiä tulee niin kovaa vahtia. Nauruksihan se meni, ollaan niin hiljaisia kummatkin.

37,6, hedari. Töissä. Onneksi yksin huoneessa... töitäkin olis.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Pojan hoitopaikan aamuisessa varhaiskasvatuskeskustelussa hoitaja kysyi, että kumpi meistä vanhemmista on kova puhumaan, kun pojalla tuota tekstiä tulee niin kovaa vahtia. Nauruksihan se meni, ollaan niin hiljaisia kummatkin.

37,6, hedari. Töissä. Onneksi yksin huoneessa... töitäkin olis.
Uu, pikkuinen kuulostaa ihanalta :h: pitäiskin häiriköidä teidän rauhaa joskus lähitulevaisuudessa :)

Jaksuja sinne, kait sulla on töistä vapaa viikonloppu?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pojan hoitopaikan aamuisessa varhaiskasvatuskeskustelussa hoitaja kysyi, että kumpi meistä vanhemmista on kova puhumaan, kun pojalla tuota tekstiä tulee niin kovaa vahtia. Nauruksihan se meni, ollaan niin hiljaisia kummatkin.

37,6, hedari. Töissä. Onneksi yksin huoneessa... töitäkin olis.
Uu, pikkuinen kuulostaa ihanalta :h: pitäiskin häiriköidä teidän rauhaa joskus lähitulevaisuudessa :)

Jaksuja sinne, kait sulla on töistä vapaa viikonloppu?
On, onneksi :) Te/sinä olet(te) tervetulleita koska vaan, kunhan soitatte että ollaan kotona :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Enttu

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Elppis kirjoitti:
milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pojan hoitopaikan aamuisessa varhaiskasvatuskeskustelussa hoitaja kysyi, että kumpi meistä vanhemmista on kova puhumaan, kun pojalla tuota tekstiä tulee niin kovaa vahtia. Nauruksihan se meni, ollaan niin hiljaisia kummatkin.

37,6, hedari. Töissä. Onneksi yksin huoneessa... töitäkin olis.
Uu, pikkuinen kuulostaa ihanalta :h: pitäiskin häiriköidä teidän rauhaa joskus lähitulevaisuudessa :)

Jaksuja sinne, kait sulla on töistä vapaa viikonloppu?
On, onneksi :) Te/sinä olet(te) tervetulleita koska vaan, kunhan soitatte että ollaan kotona :]
Kai mäkin oon joskus tervetullut,kun en ole töissä tai ryyppäämässä tai
kyllästyn netissä surffailuun :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Isäni soitti just.
Äitini joutui tänään vatsalaukuntähystykseen nielemisvaikeuksien takia. Jo todettu, ettei se ainakaan syöpää ole. Tulehdus. Vatsalaukuntähystys ainakin ilman nielun puudutusta on jo sinällään kidutusta, itse olen kokenut. Nyt ne kaiken lisäksi heti alkuun sillä letkulla törkkäsivät verenvuodon äidin nieluun (en tiedä ehtivätkö tähystää ollenkaan) ja nyt äiti otetaan osastolle. Vittu sentäs.
Viimeksi muokannut Gat, 18.12.2009 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.
Uusi auto pitää katsastaa kolmen vuoden kuluttua käyttöönotosta. ;)
Liikenteesä ei näe käytännössä juuri koskaan tummennettuja etuikkunoita. Niihin myös puututaan paskalakkien taholta, ihan senkin vuoksi, että ne on helppo havaita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enttu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
milli kirjoitti: Uu, pikkuinen kuulostaa ihanalta :h: pitäiskin häiriköidä teidän rauhaa joskus lähitulevaisuudessa :)

Jaksuja sinne, kait sulla on töistä vapaa viikonloppu?
On, onneksi :) Te/sinä olet(te) tervetulleita koska vaan, kunhan soitatte että ollaan kotona :]
Kai mäkin oon joskus tervetullut,kun en ole töissä tai ryyppäämässä tai
kyllästyn netissä surffailuun :)
Mä oon monta kertaa sanonut että kyllä mä kahvit keitän, jos joku viitsii tulla käymään!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aion sukeltaa tuohon reiluun -20 raatiin lenkille. Eilen oli -17 ja ei oikestaan tuntunut pahalta, hieman kun hikoili, niin sitten kylmäsi vähän. Mut mummolenkki on taas kysessä eli apostolia kun polvi on edelleen sönder.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.
Uusi auto pitää katsastaa kolmen vuoden kuluttua käyttöönotosta. ;)
Liikenteesä ei näe käytännössä juuri koskaan tummennettuja etuikkunoita. Niihin myös puututaan paskalakkien taholta, ihan senkin vuoksi, että ne on helppo havaita.
Mun tummennukset saivat olla vuosia ihan rauhassa kaikkien taholta :]

Ovat muuten edelleen paikallaan, kuuden vuoden jälkeen. Näin wanhan autoni maanantaina!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tummennukset joissain mafian limoissa ehkä mutta en ymmärrä mikä ajatus on ihmisillä jotka hankkivat sellaiset eikä minusta ole erityisen näköisiäkään tai sitten sillä tavalla kerätään huomiota autoon vaikka se ei muuten erikoisempi olisikaan ja siten voisi tuntea olevansa jotekin erikoinen vai mistä johtuu, koska eihän niitä saa kuin takalaseihin? Konstaapeli Ponteva varmaan kertoo?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gat kirjoitti:Isäni soitti just.
Äitini joutui tänään vatsalaukuntähystykseen nielemisvaikeuksien takia. Jo todettu, ettei se ainakaan syöpää ole. Tulehdus. Vatsalaukuntähystys ainakin ilman nielun puudutusta on jo sinällään kidutusta, itse olen kokenut. Nyt ne kaiken lisäksi heti alkuun sillä letkulla törkkäsivät verenvuodon äidin nieluun (en tiedä ehtivätkö tähystää ollenkaan) ja nyt äiti otetaan osastolle. Vittu sentäs.
Nyt tuli lisätietoa, että vatsan tähystys oli jo ehditty suorittaa, mutta letkua ulos vetäessä tulehtunut ja haavainen nielu alkoi vuotamaan runsaasti. Jos ei taltu, äiti siirretään keskussairaalaan.

Äitini nielu puudutettiin tähystystä varten toisin kuin minun, mutta kuulemma oli juuri niin hirveää ja oksennuskouristavaa kuin pelkäsikin. Sama tähystys tulee uudestaan tammikuussa, joten sitten pelkää vielä tuplaten ja syystäkin.

Edit: Äitini ei selviä ilman hevosenannosta Surmontilia ja Oxaminia. Kun kumminkin pihtaavat ja antavat illalla hikiset 5mg Diatsepamia, täytynee salakuljettaa sinne itse oikea annos.
Viimeksi muokannut Gat, 18.12.2009 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jaksuja Gattiksen äiskälle, toivotaan että vuoto tyrehtyy!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sais nyt opeliksi takaisin, tahtoo rautakauppaan shoppailemaan ihan sikana.

Hiveltämään pyöriviä sähkökoneita ja kaikkea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
Edit: Äitini ei selviä ilman hevosenannosta Surmontilia ja Oxaminia. Kun kumminkin pihtaavat ja antavat illalla hikiset 5mg Diatsepamia, täytynee salakuljettaa sinne itse oikea annos.
Ei ole hyvä ajatus. Kyllä lääkkeiden annostelu kannattaa jättää sairaalan tehtäväksi.

Jos äitisi on tottunut käyttämään isoja annoksi, niin se kannattaa tietysti kertoa osastolla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Edit: Äitini ei selviä ilman hevosenannosta Surmontilia ja Oxaminia. Kun kumminkin pihtaavat ja antavat illalla hikiset 5mg Diatsepamia, täytynee salakuljettaa sinne itse oikea annos.
Ei ole hyvä ajatus. Kyllä lääkkeiden annostelu kannattaa jättää sairaalan tehtäväksi.

Jos äitisi on tottunut käyttämään isoja annoksi, niin se kannattaa tietysti kertoa osastolla.
Nii just! Ja jos annat jotain lääkettä, niin voi olla kohtalokasta - et voi kontrolloida sitä, mitä lääkäri määrää annettavaksi; voi olla meinaan sellaista ainetta, joka ei taas sovi näiden sun antamies lääkkeiden kanssa yhteen. Tsk tsk!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Muuten vaan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Edit: Äitini ei selviä ilman hevosenannosta Surmontilia ja Oxaminia. Kun kumminkin pihtaavat ja antavat illalla hikiset 5mg Diatsepamia, täytynee salakuljettaa sinne itse oikea annos.
Ei ole hyvä ajatus. Kyllä lääkkeiden annostelu kannattaa jättää sairaalan tehtäväksi.

Jos äitisi on tottunut käyttämään isoja annoksi, niin se kannattaa tietysti kertoa osastolla.
Vejähän natsi käteen. Sairaaloiden liikavarovaisuus on tiedossa. Eivät tiedä samaa mitä oma, lääkkeet määrännyt lekuri. Jos antavat nykyisen reseptinsä mukaisen dosagen niin ok. Tai jos eivät, parempi olla hyvä peruste miksei, ja tuskin tulehdushaavainen nielu se on. Ellei sitten verenseisautuslääkkeen kanssa kombo. Tuskin tappava sentäs.

Äiteellä on neurologinen jutska, joka aiheuttaa kivuliaan lihasjännityksen ilman Oxaminia päivälläkin. Ja nukahtamislääkkeet päälle.

Ihan tulee mieleen, miten hoitsut yrittivät kieltää 90-vuotiasta terminaalisyöpäpotilaenoani tupakoimasta kun kärräsimme sairaalan pihalle röökaamaan, se kun kuulemma on terveydelle vaarallista.

Edit: Mutta OK, katsotaan,mitä antavat ja kysytään perustelu. Ehän minä sitä akkaa sentään vahingossa tappaa halua.
Vastaa Viestiin