Fittan Lördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eilinen illanvietto tuotti jälleen kerran ei-toivotun krapulan. On se kumma. Juo sitten 3 tai 30 kaljaa niin darra tulee aina. No mutta, en antanut sen lannistaa vaan tein isän ja avovaimonsa lahjat tänään valmiiksi ja kortin kanssa. Huomenna isän kanssa haudoilla käymään ja sitten äidin luo paistamaan pipareita kuten kunnon tyttären kuuluu.
Nyt kuitenkin terästettyä glögiä masuun ja kohta suunta kaverin luo saunomaan ja ottamaan parit ölpät.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Eilinen illanvietto tuotti jälleen kerran ei-toivotun krapulan. On se kumma. Juo sitten 3 tai 30 kaljaa niin darra tulee aina. No mutta, en antanut sen lannistaa vaan tein isän ja avovaimonsa lahjat tänään valmiiksi ja kortin kanssa. Huomenna isän kanssa haudoilla käymään ja sitten äidin luo paistamaan pipareita kuten kunnon tyttären kuuluu.
Nyt kuitenkin terästettyä glögiä masuun ja kohta suunta kaverin luo saunomaan ja ottamaan parit ölpät.
30 kaljaa? Pitää jo nostaa kulman lisäksi hattua?
nastamuumio

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Riemumieli kirjoitti:Toi on just tota. Olet kiinnostunut, mutta toinen ei saisi osoittaa sitä, muuten alkaa ahdistaa.
Ei, mulle on nyt ihan selvää, etten ole kiinnostunut. Se ongelma on se, etten todellakaan näytä helposti ainakaan kiinnostuvan kenestäkään tosissani. Olisi kiva, jos olisin kiinnostunut, ja silloin sen tietysti näyttäisin ja ilahtuisin myös sen näyttämisestä. Oon vaan tosi huono sanomaan tätä juttua tälle tai kenellekään tyypille.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toi on just tota versio kaksi. Ei voi sanoa, kuin toinen vaikka loukkaantuu. Naiset eivät ymmärrä, että suoraan sanomattomuus tulkitaan potentiaaliksi päästä pesälle, kunhan vain jaksaa yrittää. Puhukaa ja sanokaa, niin mieskään ei suutu.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kyllä mä sanon, kun seuraavaksi kommunikoidaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Luin vasta tätä lauantaipalstaa.

Kuulkaapa, kyllä tässä Kitinässä on valtavan paljon elämän makua! Osaatte julkituoda muutamia keskeisiä ongelmia todella tehokkaasti.

Aloitin tuosta Stinkyn tilityksestä ja itsekin hypähdin 30 oluesta. Mutta se kai oli vain esimerkki. Stinkyn kirjoitus oli miellyttävän selväsanaista ja siinä oli elämää, jossa lähisukulaisten roolia tänäpäivänä. Sitten kaverille ölpälle. Pysähdyin tähänkin sinänsä perin yksinkertaiseen kolminaisuuteen. Että miksi juuri näin. No, Stinky tuli hieman suosikiksi minuun osuneen mielipiteen jälkeen suurella palstallani!

Nowaysis käyttää sanaa imo. Nyt en kyllä tiedä sitä mikä se on? SOPISI olemaan minun mielestäni (in my opiniom), onko näin?

Tuulenpuuskan ikäkysymys on toki Frederikin mukaan kun en millään muista olikos se 30 vai 40 kun hän oli "mä oon -kymppinen"... Tuulenpuiska on osoittanut minua kohtaan todella huonoa käytöstä myös vaikka tämä on "vain" palsta. MUTTA koska haluan osoittaa suurisydämisyyden enkä olla pikkusielu niin tottakai hyvää syntymäpäivää puiskalle.

Sitten todella kiinnostavaan Riemumielen ja Nastiksen dialogiin tuosta tapaamisesta ja eromahdollisuudesta jo ennen viikkoa.
VARMASTI maailman loppuun asti on se ihmeasia aina koettava, että naisen mielestä on kummallista että joku mies ei osoita kiinnostusta ja onkohan se homo yms. Sitten kun se osoittaa niin hyvin herkästi se on yli-innokas ja nainen kokee tämän ahdistavana kivityksenä.

Kyse on kuitenkin siitä, minkälainen se mies on. Jos se on jotenkin kemiallisesti epäsopiva niin siitä syntyy vain rasite. Sensijaan joku saa pommittaa ja lähettää 100 puhelua päivässä ja nainen kertoo tämän kovin ihastuneesti muillekin.

Tämä kaava toimisi erinomaisesti, koska silloin se "rasittava soittaja" olisi oikeasti huono vaihtoehto.

MUTTAKUN kuitenkin niin moni mies lopulta raivokkaan pyörityksen ja metsästyksen jälkeen on saanut sen naisen itselleen ja nainen sitten on ollut ainakin sanomansa mukaan lopulta tyytyväinen...

Todella vaikea yhtälö niille miehille, jotka ovat hyvinkasvatetut ja uskovat eka sanomisen tai eka "näkymättömän naamanväänteen".

MINÄ olen kohdannut naisia, jotka avoimesti ovat sanoneet että olisit vain jatkanut...
Ihan todella sanoneet. Olen sanonut, että alkuinnostuksen puute naisilta on tehnyt minuun heti sen vaikutuksen että ei. Kuitenkin se on lopulta ollut sitä, että hän ei ole halunnut olla jonkinlainen helppo.

SUMMA SUMMARUM. On tosiaan vaikea tietää mikä on totuus kun mies koettaa tehdä aloitteita. ON OTETTAVA selvää naisen muu persoonallisuus ja jos se on teitynlainen niin "innostamattomuus" merkitsee myös oikeasti sitä tai ei merkitse.
Olen niin paljon elämää nähnyt, että olen itse melkoinen tuntija jo naistyyppien reagoinnissa!

KUTEN lukijani arvaattekin, on tosiaan totuus, että miehet ovat selkeämpiä tässä asiassa. USEIN sanotaan, että miehet ovat reilumpia kun naiset. Esim. tovereina. Tämän asian sukulainen on se, että miehen sana on jotenkin helpompi tulkita.
Mies osaa olla epäilevä ja varovainen, AIVAN VARMASTI, mutta silloin hän näyttää sen oikeasti! Ja jos häntä koetetaan naisen taholta kovasti pommittaa eli iskeä niin hän usein ahdistuu. MUTTA siihen voi luottaa, että se on lähes aina vain epävarmuutta, ellei mies sano selvästi ettei nainen kiinnosta tai ei halua tapaamiselle.

Nastamuumiosta olen saanut kyllä jo melko hyvän kuvan. Hän on tässä asiassa kyllä siitä vaikeimmasta päästä. Hänen ongelmansa on aikalailla se, että hän ei tiedä vielä mitä lopullisesti tavoittelee. Minusta tuntuu, Nastis, että sinulle riittää kun sinä tulet isketyksi. Kaipaatko vain hyvää itsetuntoa miehen kiinnostuksen myötä vai oikeasti parisuhdetta tai sitä panoa?

Juttuni lopuksi kerron tarinaa itsestäni. Todella usein on niin, että tytöt, jotka minua ovat kiinnostaneet,ja olen jotenkin osoittanut sen kyllä, eivät olekaan näkyvästi minusta sitten kiinostuneet. Ja sitten ne, jotka eivät kiinnosta minua ovatkin usein mielenkielin minulle. Se on suorastaan kummallisen yleistä. MUTTA sitten on osoittautunut käsittämättömäksi se yleisyys, että MINUN OLISIKIN PITÄNYT jatkaa sitä kiinnostusta tytölle, joka ei ollut niin kiinnostunut...

Ja sitten on monia naisia, jotka juttelevat ja hymyilevät erittäin kauniisti...ikäänkuin pyytäisivät että TEE MIES JOTAIN. Muttakun se tietysti on aika hankalaa usein jos ollaan samassa veneessä, esim. kurssilla , töissä, harrasteissa... se ikäänkuin pilaisi sen hyvän kaveruuden. Mutta kun on ihan ilmeistä, että tytöt koettavat hymyllä ja eleillä myös jotain pysyvää. Ja usein minä ihastun tosi paljon. MUTTAKUN en saa sanottua sitä siksi ettei kaveruus mene pilalle, KUN EN TIEDÄ mitä tyttö tarkoittaa. Puolet niistä on vain ystävällisiä joka tapauksessa.
MUTTA jos nainen on vapaa ja minä olen vapaa miksei tyttö todennäköisesti tai ainakin periaatteessa haluaisikin aloittaa suhdetta. Tätä olen hundeerannut.

EILEN kävi niin, että osoitin tunteeni erittäin selkeästi eräälle ulkomaiselle tytölle, joka oli erittäin ihana minua kohtaan erittäin monin tavoin. Hän oli sanonut minua ihanaksi jostain yksittäisestä syystä yms. ja hymyillyt ja tullut juttelemaan, halannut ilman muuta ja taputtanut ja kiusoitellutkin ja tarjosi karamelliakin ihan ostaen sen erikseen. Sitten kertakaikkiaan sanoin ihastuksissani että sinä olet kyllä tiedätkö aivan ihana. Tuletkos joskus mun kanssa kahville tuonne (fasulle) joulunaikaan joulukahville.
Vastaus. Juu juu...kiva kyllä kyllä...täytyy vain katsoa että mies hoitaa lasta silloin... (tiesin kyllä lapsen olemassaolon-senkin tyttö oli näyttänyt ilman että olisi kertaakaan useiden juttelujen kera puhunut miehestään)
Hän on harrasteen kanssa tuttu tyttö. NYT sitten mennään kahville kuitenkin ilman muuta. Se sopi oikein hyvin. Olen minäkin nyt ymmälläni. Onko kysymys mukavasta ystävyydestä, niinkuin on ihan luonnollista vai mikä. Jokatapauksessa aion jatkaa mukavana kaverina ilman senkummempaa. Ja hyvä KAI niin. Tottakai tällaisia vastaavia on ollut ja se on ystävyyttä, mutta jos olisitte kärpäsenä katossa niin ymmärtäisitte minun ihmettelyni. Tyttö on jokatapauksessa jossain määrin ihastunut ja vaikka ajattelisitte että tyttöhän on vain luontaisesti avoin niin se ei ihan ole vain niin. Olen sentään kokenut mies eri asioissa. Mutta hän tuntuu kaikelta muulta kuin kodinrikkojalta ja siksihän minäkin olen tähän lievästi etniseen tyttöön ihastunut.

Sellaista.
Enkös minä ole ihan kaamea kirjoittaja kun saan näppäimistön eteeni.

Minä lupasin tiivistystä, mutta onkos tämä nyt sitä. Juu ei.

Kaikille mukavaa oloa ja pitäkää kiinni rakkauksistanne, jos olette valinneet oikein!

J o u l u n a r s k a
nastamuumio

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Eipä onneksi ole mua käyty hirveästi paheksumassa tällä välin, kun kävin reippaassa ja raittiissa lautapelikerhossa.
Stadinarska kirjoitti: Minusta tuntuu, Nastis, että sinulle riittää kun sinä tulet isketyksi. Kaipaatko vain hyvää itsetuntoa miehen kiinnostuksen myötä vai oikeasti parisuhdetta tai sitä panoa?
En parisuhteesta tietenkään kieltäytyisi juuri oikeanlaisen ihmisen kanssa, mutta tässä ootellessa ja ympärilleen kattellessa voi olla kiva pitää silmät aukikin. Näiden "ihan kivojen" kanssa en vain oikeasti näe mitään syytä alkaa mitään varsinaista suhdetta. Koska oikeesti ihastun niin harvoin (en tod. tässä siis tarkota mitään, että kerran vuodessa tai puolessa vain tmsp.), piristää pieni huomio välillä muuten. Jos tää tekee musta pahimman luokan lutkan, niin mielummin näin kuin jo alusta pitäen väljähtäneessä suhteessa tai laput koko ajan silmillä.

Ja, hei, aattelin muuten tarjota huomenna remppasöpikselle vaaleanpunaisia tryffeleitä!
prosessi

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Ja, hei, aattelin muuten tarjota huomenna remppasöpikselle vaaleanpunaisia tryffeleitä!
No niin, alkaa kuulostaa sopivan epäilyttävältä!
Dumis

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

tuulenpuiska kirjoitti:Täytän tänään 30 vuotta. En uskoisi itsekään ellei passissa lukisi...
Onnea! Nyt oot kans wirallisesti wanha :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nastamuumio kirjoitti:Eipä onneksi ole mua käyty hirveästi paheksumassa tällä välin, kun kävin reippaassa ja raittiissa lautapelikerhossa.
Stadinarska kirjoitti: Minusta tuntuu, Nastis, että sinulle riittää kun sinä tulet isketyksi. Kaipaatko vain hyvää itsetuntoa miehen kiinnostuksen myötä vai oikeasti parisuhdetta tai sitä panoa?
En parisuhteesta tietenkään kieltäytyisi juuri oikeanlaisen ihmisen kanssa, mutta tässä ootellessa ja ympärilleen kattellessa voi olla kiva pitää silmät aukikin. Näiden "ihan kivojen" kanssa en vain oikeasti näe mitään syytä alkaa mitään varsinaista suhdetta. Koska oikeesti ihastun niin harvoin (en tod. tässä siis tarkota mitään, että kerran vuodessa tai puolessa vain tmsp.), piristää pieni huomio välillä muuten. Jos tää tekee musta pahimman luokan lutkan, niin mielummin näin kuin jo alusta pitäen väljähtäneessä suhteessa tai laput koko ajan silmillä.

Ja, hei, aattelin muuten tarjota huomenna remppasöpikselle vaaleanpunaisia tryffeleitä!
Niiin. Onhan tuo tekstisi aivan järkevää. On se Nastis niin, että naiselle erittäin tärkeää on valita oikein kumppaninsa. Usein kuitenkin naisen tulee valittua ongelmainen kun on esim. hoitovietti tai sitten jotenkin renttumaisten rentous on "uppoavaa". Minä sanoisin, että on hyvä muistaa, että se miehen tyyli ei katoa vanhetessa. Jos hänet tapaat humalassa tai jotenkin epäsivistyneessä seurassa niin ethän luule, että asiat silloin menevät jatkossa ilman ongelmia.

ON yleistystä, aivan varmasti. Ja minähän nyt saatan jopa lisätä tällä jutullani sinun varovaisuuttasi.

Kyllä sinun kannattaa nimenomaa katsella ympärillesi.

Sitäpaitsi olet Nastis pihkanan hauska likka! Sinun kirjoituksesi ovat sellaista hauskaa osin piilohuumoria ja rentoutta täynnä, joten katsoisin sinulla olevan oikein hyvät eväät!

VAALEANpunaiset tryffelit! Kuulepa, minä olen mies ja en kyllä tämän viestin jälkeen epäilisi senkummemmin. Mutta onko mahdollista että remppamies ei huomaisi tätä. No ei ole. Laita paksu tyyny remppamiehen taakse jos sattuu pyörtymään!
KOVILLA AMMUT miesraukkaa! Hihhih.

Kertonet sitten seuraukset. Minulla saattaisi juuttua kurkkuun joten osaathan myös ensihoidon?

J o u l u n a r s k a
Vastaa Viestiin