Makruloora sunnnunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Makruloora sunnnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Edit: Davelle, ei Elcolle
Sä puhut yhtä asian sivusta kuin PetriFB, joten ei kannata selittää uudestaan. Masentavaa, että osaltasi todistat pointtini, vaikket sitä itse tajua.
Viimeksi muokannut Gat, 23.12.2009 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Makruloora sunnnunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:Sä puhut yhtä asian sivusta kuin PetriFB, joten ei kannata selittää uudestaan. Masentavaa, että osaltasi todistat pointtini, vaikket sitä itse tajua.
Ootko sä nyt vittu niin pihi, ettet voi viedä sitä kuolevaa äitiäsi yksityislääkäriin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Makruloora sunnnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti:Sä puhut yhtä asian sivusta kuin PetriFB, joten ei kannata selittää uudestaan. Masentavaa, että osaltasi todistat pointtini, vaikket sitä itse tajua.
Ootko sä nyt vittu niin pihi, ettet voi viedä sitä kuolevaa äitiäsi yksityislääkäriin?
Ei se ole kuolemassa, ja tuo oli odottamatonta. Tuolla kai ne yksityisetkin täällä vattatonginnat teetättää. Ylläolevaan vielä, että sanoihan lekuri myöhemmin, että flimmeri luultavasti sai alkunsa vatsantähystyksestä, mutta sillä taas ei ole mitään tekoa muun pointtini kanssa.
NuoriD

Re: Makruloora sunnnunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:Sä puhut yhtä asian sivusta kuin PetriFB, joten ei kannata selittää uudestaan. Masentavaa, että osaltasi todistat pointtini, vaikket sitä itse tajua.
Tai sitten osaat tuoda pointtisi huonosti esiin.

Miten tämä tilanteen kokonaisvaltainen huomioiminen konkreettisella tasolla olisi tullut esiin ja miten se nyt ei tullut?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Makruloora sunnnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:Sä puhut yhtä asian sivusta kuin PetriFB, joten ei kannata selittää uudestaan. Masentavaa, että osaltasi todistat pointtini, vaikket sitä itse tajua.
Tai sitten osaat tuoda pointtisi huonosti esiin.

Miten tämä tilanteen kokonaisvaltainen huomioiminen konkreettisella tasolla olisi tullut esiin ja miten se nyt ei tullut?
Mä just selostin monen A-nelosen verran. Antaapa olla.
Vastaa Viestiin