Mukava maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Örgh, parin tunnin päästä pitäs siirtää itteni töihin. Ei huvidais ja vielä vähemmän huvidaa mennä huomenna ettiskelee joululahjoja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
En pidä ajatuksesta, että joudun ajattelemaan sinun munaasi ja mahdollisia eteenottamisongelmia. Se saa minut kuvittelemaan, että sinussa on jotain vikaa, kun näin tahdot.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Örgh, parin tunnin päästä pitäs siirtää itteni töihin. Ei huvidais ja vielä vähemmän huvidaa mennä huomenna ettiskelee joululahjoja.
Ai saatana....ne joululahjat. Nooh, onhan tässä huominen ja ylihuominen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
Kyllä tuo vakavalta kuulostaa huomioiden, että tänään on talvipäivänseisaus.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
Kyllä tuo vakavalta kuulostaa huomioiden, että tänään on talvipäivänseisaus.

Mitä tapahtui ruotsalaiselle miehelle, kun juoksi hirmuisen stondiksen omaavana seinää päin?
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
Kyllä tuo vakavalta kuulostaa huomioiden, että tänään on talvipäivänseisaus.

Mitä tapahtui ruotsalaiselle miehelle, kun juoksi hirmuisen stondiksen omaavana seinää päin?
:?:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
Kyllä tuo vakavalta kuulostaa huomioiden, että tänään on talvipäivänseisaus.

Mitä tapahtui ruotsalaiselle miehelle, kun juoksi hirmuisen stondiksen omaavana seinää päin?
No sanoisin että seinästä mies jousti taaksepäin ja ruotsalaisen perässä juossut ruotsalainen mies sai sen miehen syliinsä ja kahvautui kiinni.

Jouluarska keksi ihan ite. :oops:

Oletkos sinä Elppis, JouluElba? Se nimi jotenkin olis niin yhteensopiva! Jokin ruokalaji?

J o u l u n a r s k a
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lähinnä ajattelin, että työnteko on niin ehanaa, että se saa hormonit hyrräämään. Ilmeisesti asia ei ole näin (?).
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Kyllä tuo vakavalta kuulostaa huomioiden, että tänään on talvipäivänseisaus.

Mitä tapahtui ruotsalaiselle miehelle, kun juoksi hirmuisen stondiksen omaavana seinää päin?
:?:
Nenä murtuu.

Arska - JouluElba? :D Vähän niinku melbatoast, mutta ei ihan. Elba, se saari? Cool, Napoleon meininkiä!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Lähinnä ajattelin, että työnteko on niin ehanaa, että se saa hormonit hyrräämään. Ilmeisesti asia ei ole näin (?).
Kaikki eivät voi olla naistenklinikan ruumishuoneella töissä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Lähinnä ajattelin, että työnteko on niin ehanaa, että se saa hormonit hyrräämään. Ilmeisesti asia ei ole näin (?).
Kaikki eivät voi olla naistenklinikan ruumishuoneella töissä.
Just kirjotin pari sikiön ruumiinavausta. Hyi Dave!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä luulen että Riemikseltä unohtui aamukiireessä anustappi himaan ja siksi ei stondaa. Katseleppas sitä työpöytääsi vähän mielikuvituksellisemmin, varmasti löytyy ratkaisu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mukava maanantai juu. Kiva oli kahlata tuolla polvenkorkusessa kinoksessa töihin. Läskeille kyytiä!
Ja töiden jälestä salille hölkkäämään juoksumatolle. Keskiviikkoa ja kunto-ohjelman läpikäyntiä innolla odottaen :]
Tänään teen töihin piparkakkutalon huomiseksi "mun miehille" ja yks niistä lupas hakee mut huomenna duuniin ettei tarvii sitä piparitaloo kuskata bussissa. Ihana :h:
milli

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tein juuri erän turkinpippurisuklaata.. nannaa.. Lungia lomailua, kohta yksi paketti postiin ja pari korttia postiin. Pitäisi jaksaa tehdä joulusiivous. O ou. Ei millään viitsisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Ei toi ole vielä edes Paljon Rahaa farkuista.
On se jos on aikaisemmin ostanut homoeroottisia mainoksia suoltavan liikkeen kolmenkympin pöksyjä. Kyllästyin vain niin tasan kolmen kuukauden käyttöaikaan. Muita ei ole vielä löytänyt jotka sopisivat meikäläisen vyötärö-perse-reisi mittoihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Just kirjotin pari sikiön ruumiinavausta. Hyi Dave!!
Itse purin juuri vinkkípuhelimen satoa. Kaikkeen sitä suostuukin pussihousujen laistaessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kävin eilen jouluostoksilla, joka kuten kaikki muukin ostostelu on perin kenkkua hommaa (jollei polttomoottorivälineiden tai aurinkolasien shoppailua lasketa).

Lievää ahdistusta pukkasi, ettei kaupassa 1 ollut paketointia tarjolla. Kuinka ollakaan kaupassa 2 oli teinityttöjen urheiluseuran ilmainen paketointi. Salamannopealla toimintakyvyllä hain autosta paketoimattoman lahjan ja pistin teineille paketointiin.

Annoin kyllä 10 euron lahjoituksen lapsityövoiman hyväksi.
RP

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla on vielä paketoimatta lahjoja, inhoan sitä hommaa. Pitää paketoida myös mieheltä saamani Hynysen uusin kirja ja esittää yllättynyttä kun avaan sen jouluna. Mitä sitä ei pippelin eteen tekisi, kysyn vaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pitäis varmaan joo ostaa pari joululahjaa. Tänään ei vielä ehdi, ehkä huomenna sitten. Yksi joululahja tosin on sovittu ostettavaksi vasta joulun jälkeen, yhdessä kohteen kanssa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paketoin jos paketoin..
Kummilapsoselle ja sen pikkuveikalle annan muut saakoot jäädä nuolemaan näppejään.
Joulu ei ole yhtään mitään, eikä siitä kannata hirveästi kuumottaa, se vaan on liian lapsellista..

Elko vedä viinaa ja kun et jaksa enää niin devä lisää?
sä olet varmaan kokenut jo elämäsi parhaat hetket? Joten ei sinulla ole enää mitään tavoiteltavaa, tyydy siihen!

Lähetin ykkäspostina 19 joulukorttia. ei en kenellekään lukijoista..
RP

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Ööö. Meillä ei ole koskaan toivottu tai kerrottu mitä kumpainenkin haluaa lahjaksi, tosin itse aina ehdotan ettei lahjoja ostella. Mutta tuo ostaa aina. Meillä kun kuunnellaan myös toisiamme niin ei oikeasti ole kovin vaikea niitä lahjoa a)ostaa b)arvata mitä saa kun tietää mitä ei taloudesta vielä löydy.

" Vois ostaa tuon Hynysen uusimman joskus kun kerkeen ", " Mun mielest pleikka kolmonen ois jossain vaihees pop, ois se bdkin siin".

Ollaan vielä niin lapsia, että lahjoja arvuutellaan aattoon asti, sieltä ei enää yllätyksiä löydy ;)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

....
Viimeksi muokannut Lapitii, 21.12.2009 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ei, kyllä mun tarttee varmaan nyt mennä jo katselemaan jotain lahjoja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Frederik Krueger kirjoitti:Ei, kyllä mun tarttee varmaan nyt mennä jo katselemaan jotain lahjoja.
Mitäs aiot naiselles ostaa? Onks ihan eka lahja, aika tärkeetä sit?!
Vastaa Viestiin